nu mai accelereaza de la 3000 de rot/min in sus
![]() ![]() ![]() |
nu mai accelereaza de la 3000 de rot/min in sus
silverboy3 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|||
guliver |
![]()
Post
#2
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
Filtrul de aer cand l-ai schimbat ultima oara?
|
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi suna a catalizator infundat. Nu cumva cei de la service ti-au schimbat si alte piese de pe masina decat cele stricate?
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
silverboy3 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
pai filtrul de aer l-am schimbat eu si nu cred ca are mai mult de 500 de km, m-am uitat dedesupt si nu pare a fi umblat eu unul i-am verificat mai toata ziua cat a stat masina in service, acum nu stiu ce sa zic(filtrul e luat din targ e din ala romanesc am uitat cum ii spune si am dat 180 de mii pe el, cel de origine e 600 de mii)
|
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Catalizatorul infundat este prima cauza la care ma gandesc .
Apoi ambreiajul daca ar fi patinat se tura motorul , dar nu se misca masina ... Apoi acea pata de care spui este ori de la filtrul de ulei , al carei garnitura nu etanseizeaza bine , dar nu este strans bine , ori vre-o conducta de antigel catre supureaza pe acolo . La accident ce s-a intamplat la motor ? Ti-a fost atinsa vre-o piesa ??? Unde ai fost lovit ??? Verifica periodic nivelul la antigel , ulei in motor si chiar nivelul de lichid de servi-directie daca ai servo ... Pe loc se tureaza motorul usor ??? Adica daca bagi piciorul in acceleratie pe loc ajungi la peste 5000 ture ??? Daca nu ajungi e clar catalizatorul ! Daca e ala incearca sa faci o constatare si sa te duci la asigurare sa spui ca sigur in momentulul accidentului si ala a fost afectat si abia acum s-a manifestat ... + o mica spaga ... poate reusesti sa te scoti . ( sa nu dai banii pe unu nou ca e peste 8 mil dupa cate se aude ... ) Apoi pune pe cineva sa accelereze si tine mana la toba si vezi daca ai presiune la evacuare . Daca sigur e catalizatorul te duci intr-un service mai de cartier ... ( daca mai ai ITP-ul valabil si vrei sa tragi e ea asa ) desfaci toata evacuarea imediat dupa catalizator , spargi de tot fagurele catalizatorului , accelerezi puternic sa iasa toate bucatile ... ca sa nu-ti infunde restul de evacuare , si daca tot il dai jos ... bati bine sa iasa toata mizeria din restul traseului , dar cu grija sa nu nenorocesti sitele din intermediara si finala ! Totul este mult mai usor daca ai Euro 2 si nu 3 ! Pana la alte idei ... raspunde pe la intrebari ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
silverboy3 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
Deci astazi am luat din nou masina si am facut vreo 40 de km, am schimbat de dimineata bujiile equiem pentru solenza cu bujii equiem pentru clio, dar acelasi motor binenteles(diferenta este in faptul ca bujiile astea au 2 electrozi in varf si mi le-a dat omu de la iatsa care se ocupa de testul cu clip), am schimbat si filtrul de aer de "buzau" cu un filtru pentru solenze bosh si spre disperarea mea tot la fel merge, acum sa ii raspund si lui marius eugen.
La plecarea dupa loc dupa ce dau drumul la ambreiaj progresiv se aude un troncanit de la motor de parca s-ar misca in compartimentul motor, accelerez cu 1-a pana in 3000 si ajunge la 20 de km la ora, dau cu a 2-a pana in 3000 de turatii si prinde maxim 40km(daca pornesc cu a 1-a si schimb imediat in treapta 2 se aude acelasi troncanit ca si cum nu are putere masina), acum urmeaza greul cu trepata 3 daca o calc nu mai are sprintul care il avea inainte urca in 3000 de turatii ajunge pe la 60km/h dar mai greu nu asa rapid ca inainte, cu a 4-a pe centura ajunge la 80 de km/h pe la vreo 2600-2800 de turatii si apoi creste foarte greu, cu treapta 5 nici nu am mai incercat ca eram prea nervos. Am pus mana unde v-am spus ca e umed si este ulei este exact sub filtrul de ulei pe o portiune destul de mare ( problema este in felul urmator, dobitocul care mi-a facut schimbul mi-a pus in baia de ulei vreo 3,5l acum vreo 6 luni si nivelul este cu vreo 3-4cm peste liniuta a 2-a de la joja, de dat afara nu a dat pe la joja dar am inteles ca nu e bine sa ai asa mult, rugamintea ar fi sa imi spuneti cu ce afecteaza uleiul in plus). |
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
silverboy3 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
Baieti tare m-as duce sa fac si un test clip, mi sa nu am viata grea cu catalizatorul si sonda de oxigen, si cu uleiul in plus din motor, astetp urgent pareri si sfaturi
|
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
Abu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai ti-ai cam raspuns singur la intrebare: uleiul in plus afecteaza exact... catalizatorul! Asta ptr. ca uleiul in exces este "consumat" adica ars de motor iar in urma arderii lui se degaja noxe care "infunda" catalizatorul.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
silverboy3 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
am fost astazi la iatsa si un prieten de al meu sa uitat la masina, nu este de la semeringul de langa arborele cotit pentru ca nu era ulei nici langa curea nici pe capota nici pe interiorul compartimentului motor, am pus un filtru de ulei texaco la schimbul de ulei si ala care la pus nu a rupt tot ciolofanul ala de protectie si a prins filtrul cu tot cu ciolofan filtrul fiind cauza principala a uleiului scurs pe motor, am luat filtru de origine si spre mirarea mea in cutie e filtru mann, am mai vorbit cu omul de la testerul clip si am probat catalizatorul printr-o proba de drum pe centura cu treapta 5 la 100 de km/h sa vada daca are sau nu sprintul normal si spre bucuria mea si-a revenit, acum cauza enuntata de baietii din service este pierderea presiunii de ulei in baia de ulei(am uitat sa va spun ca am scos tot uleiul din baia de ulei intr-un bidon si aveam 3,4 litri(adica 600 de grame in plus) acum mi-au pus 3litri si nivelul este ok.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
i96nds |
![]()
Post
#10
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Bine ca ai rezolvat. Trebuia sa pui 2.9 litri si nu 3 !!!
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Maestre, la ce super-service ti-au pus aia atata ulei in plus, si filtrul fara sa ii scoata ambalajul? Poate ajung din greseala vreodata pe acolo, si sa nu patesc ceva! (eu stiu, daca imi pune tuburi fluorescente in loc de pozitii, baterie de 24V si roti de bicicleta in loc de cauciucuri de iarna?!)
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
silverboy3 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
deci schimbul de ulei l-am facut la "super service" si anume cel mai bun service pentru masini straine din galati BOSH CAR CENTER, deci nu imi venea sa cred ce am vazut cand am fost acum cu problema da asta e daca nu am fost atunci atent pe moment. Deci am scos tot uleiul din baie si in bidon sau adunat 3,4l am schimbat filtrul de ulei cu unu de origine si mi-a pus in bidon de 1l separat ulei si a turanat cu ala, a pus 2l complet si la ultimul bidon a pus fara sa mai scurga bidonul deci e undeva la 2,950 l m-am uiata la nivel si eeste exact la a doua liniuta, eu zic ca e ok, motorul si-a mai revenit e mai vioi dar tot nu mi-a explicat nimeni daca aia din service au avut sau nu dreptate in legatura cu presiunea de la ulei legat de faptul ca masina se misca mai greu si nu mai era agila.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Problema ta nu are nici o legatura cu uleiul. Catalizatorul infundat (cu bucati din fagure) s-a desfundat partial de la presiunea gazelor. Daca vezi ca reapare problema, dai jos esapamenul, si il cureti (ca mai sus) ori il schimbi (daca ai Casco e mai usor suportabil).
|
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
silverboy3 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
Am o mare nelamurire, baiatul de la testerul clip a fost foarte dragut si mi-a pus in locul bujiilor actuale pe care le aveam (Equiem schimbate la 30000 de mii pe care mi le-a dat inapoi binenteles), tot bujii equiem dar de renault clio diferenta fiind in faptul ca astea de renault au capul de aprindere cu 2 electrozi si nu cu unul cum sunt astea de solenza, astazi iar am constat problema de baza de la masina mea adica am mers pe drumul de la faleza mai vioi si am observat urmatorul lucru super nasol: masina in treapta 2 si 3 merge destul de crispat ca si cum nu ar fi o bujie buna nu s-ar aprinde corect se simte atunci cand tii turometrul undeva la 2000- 3000 de turatii/min cu treapta 4 probabil din cauza vitezei nu se mai simt trepidatiile, senzatia este una nasola deoarece nu mai pot sa fiu atent deloc la drum
![]() |
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Si , totusi, ai verificat catalizatorul sa nu fie infundat? Fa si o proba fara, chiar daca o sa faci un pic de zgomot , macar vezi daca trage bine, ca sa poti sa mai reduci din necunoscute...Benzina oare nu avea oaresice apa/gunoaie/etc ? Nu cred ca uleiul in plus poate sa ia jumatate din puterea motorului, asa cum ai patit tu!
Desi o sa iasa galagie , incearca cu a doua sa treci de 50-60kmph , sau cu a treia de 100 (la vreo 5000rpm), si astfel o sa iti dai seama daca mai "da in nas"! Daca e infundat, nu cred ca ai sa atingi mai mult de 70-80 cu a treia, si asta doar cu tremurat si cu mers in shuturi...am patit asta la o supernova demult... This post has been edited by bolek_bolek: 18 Jan 2007, 17:45 |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
silverboy3 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
pana la urma asta o sa fac, acum ca sa fiu si mai sigur vreau sa va intreb daca sunt normale vitezele prinse de mine cu 3000 de turatii/min: 1: n ustiu sigur sigur dar in jur de 25km/h, 2: 40-45km/h, 3: 60-65km/h, 4: 90-100km/h , 5: nu am incercat
![]() |
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
i96nds |
![]()
Post
#17
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Chiar intrebarea asta o am si eu: la mers constant cu exact 60 km/h pe bord in treapta a IV-a.... ce turatie aveti ? As vrea cat mai precis ce arata turometrul la voi. La mine cred ca e pe la 2800 rpm.
silverboy2, pare OK. In treapta a V-a la 3000 rpm ai cam 115 km/h la bord. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
david79 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
silverboy3 in a 5-a la 3000 rpm = 115 km/h
stefan in 4 -a la 60 km/h = 2100 rpm , cred ca e imposibil sa iti arate 2800 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
i96nds |
![]()
Post
#19
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, am vrut sa zic cam 1800-1900 rpm.....
Am gresit. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
silverboy3 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
asa cum a spus mai sus cineva am accelerat pana la 4500 nu am radicat mai mult pentru ca nu vreau sa stric motorul e masina de suflet si nu i-am data in viata ei atat maxim 3500 foarte foarte rar, la 4500 cu a 3-a aveam 80 de km la ora posibil 85, acum voi stiti daca e bine sau nu, daca nu ma duc maine si ii fac proba la catalizator, tremuratul in mers nu a disparut, maine ma apuc si ii schimb bujiile astea de clio cu alea pe care le-am pus la 30000 de mii, acum am 34500. astept opinii si sa imi spuna cineva daca sunt sau nu bune bujiile alea de clio ca nimeni nu si-a dat cu parerea.
ps: spuneti-mi si mie cum arata semnul ala de uzura de pe cauciuc ca eu nici nu stiam de asa ceva pentru ca as vrea sa vad cat de uzate sunt ![]() |
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai omule eu tot citesc si imi dau seama ca tu chiar esti nefericit cu masina asta ! Sfaturile mele sunt urmatoarele :
1. pune bujii originale Renault pentru Clio , cele normal e, care sunt in cutii separate , galben cu gri , cam la 6 ron / buc ! Nu mai lua prostii cu 2, 3 sau 10 electrozi ca alea nu sunt facute pentru motoare ca ale noastre . In cel mai rau caz oti gasi compatibile de la Champion , Bosh sau ceva bun NGK ! Dar pune mai intai unele originale Clio normale ! 2. Sa nu mai pui niciodata ulei mai mult de 2,8 L ! Mai ramane ulei vechi prin motor pe care trebuie sa-l scazi si poti sa completezi oricand cu putin aditiv de calitate ! 3. La fiecare schimb de ulei sa schimbi si filtrul , care sa fie Renault , adica tot in cutie galben cu gri , sa scrie pe el Renault si elementul de filtrare sa fie Mann , hartie galbena ! 4. Problema ta a venit din prostia celui de la service , dar si din grija ta deosebita de a tine masina subturata ! Solenza 1.4 8v are cuplul pe la 3500 - 4000 rpm , iar puterea maxima pe la 5500 ture ! Motorul este foarte capabil in plaja 3500 - 5.500 ture , exact unde tu nu-l duci niciodata si e normal sa se infunde catalizatorul , bujiile sa fie ancrasate si pline de depuneri , iar injectoarele infundate ! Pune un plin de Mol 95 ( faci plinul cand e frig afara ( dimineata ) ) adaugi un aditiv Injector Cleaner 2+2 si pleci la munte cu persoana draga tie ( maxim inca o persoana mai mica ) . Apoi incet incepi sa-i dai in ture de preferinta incepand cu a 3-a si tot asa . Motorul trebuie sa mearga rotund si nezgomotos in treapa a 5-a pe la 3.500 ture . Bine ar fi sa o tii cativa kilometrii a 4-a pe la 110-120 viteza constanta . Daca nu esti convins ca motorul poate si merge lejer iti fac demonstratia cand vrei . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#22
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Domnu' marius, ce-i al tau e pus deoparte dar ... nu-l dezinforma pe saracul nepriceput ! Toate motoarele Renault de vreo 15 ani incoace de 1.4 - 1.6 in 8 supape au cuplul maxim la 3000 de ture, nu la "3500-4000". Puterea e, intr-adevar, la 5500. "Avantajul" lui 1.4-8V este ca, desi nu are o putere deosebita, dispune de o mare parte din aia 75CP ceva mai "devreme", adica pe la 4500 are deja vreo 80-85% din putere. Nu-i necesar sa se mearga asa, ca tine, adica turat, ca sa faca un test. Daca are "zvac" pe la 3000-3500, e deajuns.
silverboy: Catalizatorul ala nu se infunda asa repede. Despre bujii, pune-i d-alea de origine, sunt foarte bune si ieftine. Lasa "electrozii" ! Vezi ca pe centura sunt 2 service-uri care, cica, ar fi mai bune decat Bosch Car Service. I-am mai auzit si pe altii care si-au stricat masinile pe acolo, si erau masini mai vechi (gen Astra F), nu ultima generatie ca sa nu se priceapa la ele. This post has been edited by mao: 20 Jan 2007, 11:44 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
silverboy3 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 16 November 06 ![]() |
deci pana la urma nu stie nimeni despre ce vorbesc, oricum astazi am spalat-o am schimbat roata uzata pe care o aveam pe spate si din cate am citit si m-am documentat nu era deloc bine ce am facut adica faptul ca am pus un cauciuc mai uzat pe spate, asa ca am pus roata de rezerva care e nou nouta si ca prin miracol a disparut trepidatul ala enervant de care va spuneam ca il am in treapta 3 si putin in 4 adica pe la 2000 de ture, am fost la test catalizatorul nu are nici pe dracu injectoarele nu au nici ele nimic si mi sa recomandat sa vin din nou si sa imi curete toti senzorii pentru ca sunt cam murdari sa imi dea cu w40 si la calc de injectie si la toate mufele posibile cu toate ca motorul e impecabil(aici vorbesc serios am grija de el si il curat foarte bine), bujiile nu le-am schimbat ca nu am mai avut timp azi oricum le pun pe alea equiem originale care le-am pus la 30000Km, dupa ce le dau jos pe astea de clio despre care nimeni nu stie nimic fac poza si vi le arat(asta ca sa nu ma mai ia nimeni la misto cu 2 10 electrozi pur si simplu o sa le vedeti si apoi va dati cu parerea). marius80_eugen astazi am vazut ,esajul tau si am vorbit din curiozitate cu baitul de la testul clip si ca sa vezi ala a zis ca daca tu ai chef ca sa ii scurtezi viata motorului cu mersul mai sportiv nu te opreste nimeni mers norma este in felul urmator dupa specialisti si care nu are nici o consecinta naspa la motor adica schimbat treapta intre 2500-3000 consumul fiind mult mai mic accelerat maxim pana in 4000 daca este necesar, asta a fost parerea lui si am fost de acord cu ea.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
RAPSODIE
2004
|
|
kmi |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 16 June 06 ![]() |
salutare tuturor hai sa va spun si eu problema mea, de fapt nici nu stiu cu ce sa incep; un lucru e sigur stiu de cand a inceput sa-mi faca zile negre... i-am spalat motorul, dupa care a inceput sa nu mai mearga rotund in relanti, in mers sa intrerupa ,am asteptat o saptamana pentru ca am mai intrebat in stanga sin dreapta si miau zis sa astept sa se uste ca o fi ajuns apa cine stie unde ,c-ai normal sa faca asa dupa cei spalat, ok dupa cum v-am spus o trecut mai bine de o saptamana si problemele tot nu au disparut si am inceput sa iau masuri:
1. am schimbat bujii si fise in relanti mergea acum perfect dar in sarcina intrerupea iar cand acceleram ma scutura de doua trei ori parca se auzea o explozie pe evacuare dupa care isi dadea drumu 2.am eliminat catalizatorul Rezultat: nicio diferenta 3.curatat injectoare Nu nu, nu leam curatat pentru ca mecanicul de la service mia zis ca nare niciun rost sa le curete pentru ca problema nu e din injectoare, a zis ca explozia ce se aude pe evacuare si problema intreruperilor este datorata unei probleme de Curent adica ceva dioda pe alternator ![]() 4.am curatat corpul clapeta schimbat senzorul de relanti(ala cei pe corp clapeta) am curatat senzorul de turatie Rezultat: nimic cu N mare si multi multi nervi 5.pompa de benzina in final cineva mia verificat pompa de benzina si a descoperit ca nu am presiunea de benzina necesara undeva la 3 bar in fine am schimbat tot subansamblu din rezervor adica pompa cu supapa de refulare tot Rezultat:NIMIC daca cineva ma poate sfatui sa mai verific ceva VA ASCULT mersii |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- CJ-82-KMI
|
|
pastrama |
![]()
Post
#25
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Bobina de inductie? Incearca cu spray de contacte in mufa aia care intra in bobina.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Si iar ma gandesc la recomandarea din manual: NU SE VA SPALA CU APA COMPARTIMENTUL MOTOR !
Oare o fi asa greu de inteles, ca apa aia conduce curentul si produce diferite (scurt)circuite?? Suntem foaaaaaaaaaaarte depaaaarteeee de motoare de genul celor de la LandRover Defender, cu priza de aer urcata jumate de metru pe stalpul de la parbriz, si preparate sa stea in apa pana la nivelul scaunului soferului , sa faca ala baie ! Si ca sa fiu , macar un pic, On-topic , parerea mea e ca ai ceva (apa?) la UCE injectie, si de aia nu merge cum trebuie...pare defect electric... vezi ca s-a mai discutat pe forum problema cu apa, un tip a trebuit chiar sa il schimbe... This post has been edited by bolek_bolek: 24 Jan 2007, 20:18 |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
Abu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu zic sa te uiti prin calculatorul din compartimentul motor ca sigur s-au oxidat ceva contacte pe acolo. Si data viitoare cand speli motorul (eu asa fac) izoleaza cat mai bine toate partile sensibile (calculator, alternator, etc.) si n-o sa mai ai probleme.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am spus ca e recomandat sa mearga numai la peste 5000 ture , ci ca nu este nimic anormal sa ajunga si la acea turatie . In mor normal cand merg lejar si eu schimb vitezele pe la 2.200 - 2.500 , dar asta numai daca imi permit sa merg lejer si sa fac economie la benzina . Iar acel cuplu daca abia pe la 3.000 - 3.500 ture se atinge la acest motor , mi se pare normal ca motorul sa mearga foarte lejer la acea turatie . Deci turatia de 3.500 ture nu este in nici un ncaz o turatie mare pentru aces motor , iar treaba cu scurtarea vietii motorului ... decat o benzina proasta sau si mai rau GPL , mai bine sa am grija de el si sa-i dau cat poate . Eu pana acum nu am auzit si nici nu am vazut nici un DSN , SLZ , LGN cu setul motor terminat sau ceva asemanator , cel putin nu pana la 200.000 km . Bafta tuturor !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
kmi |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 16 June 06 ![]() |
nu cred ca calculatorul ar avea ceva probleme pt ca era acoperit mai degraba ceva la alternator nu stie nimeni ce se strica de obicei ca sa stiu si eu cum sa abordez problema la electrician
in ceea ce priveste mufele de la bobina sunt ok le-am verificat |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- CJ-82-KMI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 15:59 |