DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme vechi....sau noi!

fiend2004
post 4 Jun 2004, 14:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 April 04




Sper sa nu se mai fi discutat probleme astea, oricum vreau sa aflu si eu ceva ca am deja niste probleme:
1. nu mi se mai deschide bine portiera sofer, si am observat ca treaba asta se intampla atunci cand bate soarele in ea mai mult timp! si apoi nici o usa nu mi se mai inchide asa usor cum mi se inchidea la inceput!
2. Geamul de pe partea soferului trepideaza daca este intr-o anumita pozitie!
3. Stiu ca ventilatorul trebuie sa mearga dupa opresc motorul, dar uneori nu porneste (recunosc ca e mers scurt - universitate -piata timpuri noi), dar parca pornea inainte si acum daca ascult aud cate un trosc pe acolo!
4. mi s-a intamplat o chestie la un semafor, masina se tura neregulat (pana in 1000 rpm si inapoi la 0)...recunosc ca mi s-a intamplat o singura data, dar mai am un amic tot cu o scala care a patzit la fel!
Iluminati-ma! smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Jun 2004, 14:22
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




In ordine:
1-incearca sa ungi cu vaselina balamalele si placuta aia de tabla cu rol de limitare a cursei portierei. Probleme cu eschisul usilor apar in general iarna, dar Dacia nu se dezminte nici de aceasta data.
2-asa fac toate. E din vina sistemului de ridicare a geamului care are un mic joc si a faptului ca garniturile de pe usa nu tin geamul bine presat permitandu-i o mica miscare. Incearca sa tii geamul inchis si nu mai trepideaza. Ai A/C deci e ok.
3-ventilatorul nu porneste decat daca apa din circuitul de racire atinge 110 grade dupa ce ai scos cheia din contact. Timpul este in general de 2 minute, dar poate merge si mai mult, maxim 10 minute. Cu ventilatorul sunt urmatoarele situatii: nu poneste de loc nici in mers nici dupa ce ai oprit; poneste in mers, se opreste tot cand esti in mers si cand scoti cheia nu mai porneste; porneste in mers si cand scoti cheia se opreste; porneste in mers, ramane pornit si dupa ce scoti cheia; poneste in mers, se opreste, dar dupa ce scoti cheia iar porneste. Oricare dintre ele este normala si, atat timp cat apa nu urca peste prima liniuta subtire de dupa a doua linie groasa ventilatorul nu porneste. Daca iti porneste din acnd in cand e o, deci stai linistit.
4-daca te referi la balasul de turatie, iar e normal. Cum adica pana la 0. Daca ti se opreste motorul nu mai enormal. Daca se tureaza singura in schimb, atunci "asa face toate".


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 5 Jun 2004, 10:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




2. Daca te uiti cind se deschide geamul poti observa ca el nu sta "lipit" in partea dinspre stilpul lateral al masinii asa cum ar trebui. La un momant dat ai senzatia ca ar vrea sa iasa de acolo. Daca obisnuiesti sa deschizi geamul la jumatate atunci impinge-l inapoi in fagasul lui si nu o sa mai vibreze. La mine geamurile au trei pozitii: inchis, crapat de un deget si deschis complet. E o problema de conceptie a macaralei, asa cum zice si Bogdan.

3. Am sa subliniez, ca sa nu existe confuzii, ca sistemul de racire nu functioneaza cu apa, desi oamenii ii spun din obisnuinta "apa" smile.gif Ventilatorul electric porneste in momentul in care indicatorul de temperatura atinge prima liniutza subtire de deasupra liniei groase de la mijlocul scalei. Mai porneste uneori dupa ce o opresti chiar daca motorul nu era atit de fierbinte. Explicatia se regaseste in sitemul in care sint asezati senzorii de temperatura pe circuitul de racire. S-a discutat si explicat problema. Si, impotriva a ce sint tentati sa zica unii, asa fac toate masinile straine, doar ca ventilatoarele lor sint mult mai silentioase de obicei.

4. Trebuie sa diferentiezi provenienta problemei daca efectiv relantiul variaza sau e o problema la turometrul (pentru ca relantiul nu va cadea niciodata sub 600 -hai 500 la un motor bun- fara sa se opreasca). Variatia "normala" e pe plaja de la 700 la 1100 rpm si nu ar trebui sa se intimple tot timpul. Cel putin mie nu mi s-a mai intimplat de multisor. E o problema pentru ca la masinile cu sigla rotunda nu se intimpla niciodata, dar nu e o problema grava decit in cazurile extreme si in general nimeni nu a dat pe goarna rezolvarea sau cauzele exacte. Noteaza si faptul ca relantiul are tendinta sa cada iar computerul sa supracompenseze si cind intra in functiune cosumatori grei pe cricuitul electric/mecanic: geamurile electrice, inchiderea centralizata, ventilatorul de la radiator si AC. Din experienta iti recomand sa pornesti AC in timp ce masina ruleaza si motorul nu e la relanti. Vei observa ca masina se comporta mai bine decit daca l-ai porni stind pe loc.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jun 2004, 11:00
Post #4


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Oricum, compresorul de A/C se opreste daca turatia la relanti scade prea mult. Oricum, la Dacia cred ca este vorba de o reglare gresita a calculatorului. Daca la o masina cu pretentii cand pornesti A/C turatia la relanti urca si ramane mai ridicata decat in modul cu A/C oprit, la Dacia urca pentru o scurta perioada si coboara iar la 800, ceea ce duce atat la functionarea anemica a compesorului de A/C (trebuie sa turezi motorul ca sa simti racoare) cat si a motorului.

BH07ATX, ai dreptate, sistemul de racire nu functioneaza cu apa, ci cu antigel. Dar din obisnuita si din faptul ca e mai usort de scris.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiend2004
post 8 Jun 2004, 12:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 April 04




Mersi de raspunsuri! Deci sa inteleg ca totusi problemele astea se incadreaza in "asa face toate".ok mersi m-am mai linistit acum! proabil ca o sa ma duc cu ea la service sa le spun de prostiile astea ca eu nu mi-s mecanic si nici nu ma pricep si decat sa fac vreo prostie mai bine sa o faca ei tongue.gif !Oricum mersi mult!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 8 Jun 2004, 13:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




bogdan_o: la mine cand pun AC se tureaza de la ~800 la 1000 si ramane acolo; cel mult urca la 1100 la stopuri, dar rar.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xymzar
post 8 Jun 2004, 15:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 3 April 04
From: Bucuresti




Probleme cu usile am avut si eu (la cele din fata).Am incercat toate variantele posibile wd40, vaselina etc. nimic nu a dat rezultat decat ptr o perioada scurta.
Rezolvare: ciocan +dorn si scoti balamalele (de fapt doar cuiul sau cum se cheama), degresezi locul bine il ungi si bagi inapoi cuiul. Ca sa mearga mai usor le desfaci pe rand ca sa nu ai nevoie de ajutor cand le pui inapoi.
O sa ramai surprins cat de greu o sa iasa si ce ruginite sunt, eu a treb sa le ingalzesc cu suflanta cu aer cald, si asa cea de jos nu vrut sa iasa.
Bafta


--------------------
Renault Megane II Estate 2006 / 1.5 dci-74KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 8 Jun 2004, 15:26
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Sod, nu te contrazic, insa am vazut o droaie de SLZ care se turau putin cand punei AC, dupa care reveneau la turatia normala de relanti, cand AC nu mai avea deloc putere si motorul se chinuia si el.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 8 Jun 2004, 16:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




mda, asa o fi smile.gif se stie ca is incapabili sa faca 2 masini la fel. De fapt pe mine singurul lucru care ma seaca la motorul asta e ca e atat de lesinat cand e cald tare afara. Daca dupa ce o sa-i pun Elf o sa faca la fel, singura sansa e sa umblu la calculator, ca numai de acolo mai poate fi.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 8 Jun 2004, 20:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




La mine AC -ul dupa ce il cuplez moare pe la 600 dupa care se redreseaza la 800 si f rar imi ramane un pic turata la 1000, unde ar fi normal sa fie tot timpul(cu ac cuplat). Cred ca e reglat f prost calc. La revizia de 10000 din CLIp nu se poate remedia problema? :roll:


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Jun 2004, 08:31
Post #11


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




sod, face si dupa aia. Nu in halul ala ca la inceput, dar tot face. Oricum, n-are nici o legatura uleiul cu lesinatura


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jun 2004, 16:19
Post #12


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca ii pui ulei eventual nu mai tacane. dar de turat tot o sa se tureze de nebuna pe la semafoare si cred ca tot la fel de lesinat va fi motorul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 9 Jun 2004, 18:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




la mine s-a turat de nebuna (variatii intre 800 si ~1200) de cateva ori in primii 800 de km si o singura data de atunci (am ~3000km cu ea). Chiar ma uitam zilele astea cat mergeam prin oras ca statea fix in 1000 ture cu AC pornit cand ma opream pe la vreun stop. O fi si de la benzina, am inceput sa pun numai omv 98.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 10 Jun 2004, 09:21
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




[quote]la mine s-a turat de nebuna (variatii intre 800 si ~1200) de cateva ori in primii 800 de km si o singura data de atunci (am ~3000km cu ea). Chiar ma uitam zilele astea cat mergeam prin oras ca statea fix in 1000 ture cu AC pornit cand ma opream pe la vreun stop. O fi si de la benzina, am inceput sa pun numai omv 98.[/quote]


Cred ca e sfintul duh. A mea face uneori ca dracu cind cuplez AC-ul si motorul e in relanti, alteori merge unsa, are un mic recul (normal zic eu la cuplarea sarcinii) spre 700 la cuplare apoi se aseaza cuminte la 1000. Mi se pare mie, dar poate e doar o impresie, ca face urit la prima cuplare dupa ce nu am folosit AC-ul un timp mai lung. Poate de aia scrie in cartea tehnica ca ar fi bine sa-l pornesti parca cel putin o data pe luna.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 10 Jun 2004, 16:26
Post #15


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




O data pe luna scrie ca trebuie sa-l pornesti iarna, sa nu se strice compresorul de la frig. Vara oricum il pornesti mai des. faca urat cand il cuplezi prima data pentru ca uleiul ala din el nu s-a incalzit, iar tacanitul la pornire e normal. la fel si reculul pt SLZ e normal.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 10 Jun 2004, 20:57
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




puneti benzina buna si veti vedea ca nu face nici variatii de turatie de relanti nici nu scade cu AC-ul buna+ de la un rezervor nou, dintr-o benzinarie recent inaugurata


--------------------
AUDI A6 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC - bo1xxx
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 11 Jun 2004, 10:46
Post #17


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




O fi si din cauza benzinei. La mine nu face chiar tot timpul, dar face. Nu se tureaza daca stau pe loc, insa mi se intampla la plecatul de la semafor sa accelerez si dupa aia sa apas pe ambreiaj si frana (pentru ca ala din fata mea s-a oprit brusc) si atunci are balansul ala al turatiei. Acum, sunt prea multe variabile in ce ai scris tu mai sus ca sa pot sa incerc sa urmaresc daca se mai repeta figura. Eventual zi-mi o astfel de benzinarie recent deschisa.

Problema cu turatul la relanti o fi si din cauza benzinei, dar cum alte masini straine care merg cu aceeasi benzina nu au aceasta problema, tind sa cred ca vinovatul principal este calculatorul prost setat.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 11 Jun 2004, 13:23
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




QUOTE
puneti benzina buna si veti vedea ca nu face nici variatii de turatie de relanti nici nu scade cu AC-ul buna+ de la un rezervor nou, dintr-o benzinarie recent inaugurata


Nu cred ca e neaparat de la benzina. Am pus in utima vreme 98 Tempo Plus de la MOL si in afara de faptul ca fuge mai bine si motorul suna ceva mai placut auzului, variatiile de relanti la intersectii nu par sa fie influentate. E drept ca la mine nu e dramatic, oscileaza intre 700 si 1000 un pic si apoi se stabilizeaza. Acum ca folosesc AC-ul des, nu mai face tare urit nici cind il pornesc la relanit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark
post 13 Jun 2004, 19:34
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 June 04




Probleme la solnitza clima noua(are 10 zile si 1500Km). Primii 1000Km mersi ca la carte, nu prea turata si nici mai mult de 130.
1. la 1500Km uleiul s-a facut zdrentze,facea ca un diesel la relanti, dupa 3000 de ture motorul se auzea cam urit, asa ca m-am dus la IPSO si le-am zis sa bage ulei elf 5w40 sintetic vreo 470.000/litrul X3litri si acuma merge super.I-au facut si o diagnoza pe calculator ca "sa vedem daca era de la altceva" si masina n-are nimic. Uleiul scos era cam apa.Sint curios daca francezii stiu ca in motoarele de solnitza, adica de clio, se baga din fabrica ulei dacia care de fapt e texaco imbuteliat in grecia si facut nu se stie unde (dua spusele celor de la cobalcescu, de la care am luat masina).
2. Cauciucurile matador cu care se livreaza solnitza sint de cacao, la frine nu prea tin, fac repede gilme de la gropi(ATENTIE, SOLNITZA NU ARE ARTICULATII DE CACAO, DAR ORICE LA MASINA CARE MERGE CU CAUCIUCURI CU GILME PE ELE SE STRICA ARTICULATIILE), unul din cauciucuri s-a taiat pe lateral in 2 zile, asa ca m-am dus si le-am schimbat cu debica navigator, ca pe berlina veche din astea am si am mers cu ele peste 100.000(s-au uzat, dar n-am avut vreodata gilme sau taieturi si la frine sint beton, bine , fata de alte cauciucuri care costa in jurul sumei de 1 milion, nu vorbim de ....).
3. frunze de tei in aeroterma, pt ca filtrul de hirtie e dupa aeroterma. le-au scos la service,dupa care am pus un burete subtire(ca ala cu care vin placile de baza noi) la vasul de apa pt. parbriz si o plasa de tintari la gaurile alea mari de pe plasticul negru pe unde intra aerul.
4.cind e dat pe reciclat aerul, la 150Km/h nu poate sa tina trapa de reciclat inchisa din cauza presiunii mari a aerului care intra si scoate un zgomot urit de suierat.
5. dupa ce am spalat masina pe exterior si mi-au bagat jetul pe la rotile din fata a intrat ceva apa si pe la senzorii de jos de la motor, la care daca va uitati mai bine o sa vedeti ca intra 2 fire in ei si pe unde intra firele poate sa intre si apa, cei de la sevice mi-au recomandat sa pun silicon transparent pe unde intra firele la mufa de la senzori, rezultatul intrarii apei la senzori a fost variatia "de nebuna " a turatiei de relanti intre 600 si 1800 de ture( pina s-au uscat).

Inca un sfat:nu va luati scala. Jentile de 14'' de aluminiu nu sint bune in Romania. Fata de clima care are jenti pe 13'' si cauciucuri 165/70/13, scala are jenti pe 14'' si ca sa obtina acelasi diametru la roata au pus cauciucuri xxx/65/xx . 65 inseamna cauciucuri mai putin inalte decit 70, si deci groapa ajunge mai repede la jeanta....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 13 Jun 2004, 20:29
Post #20


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




mark, nu stiu cum mergi tu. Or fi cauciucurile de rahat, dar la mine nu au nici o galma si am cam 5000 km. Sunt altii cu si mai multi km si nu a zis nimeni de galme.

Ref la jenti, asta este. Suntem in Romania, unde nici un drum nu este lipsit de gropi/damburi/denivelari de orice fel. Cand om avea sosele ca in alte tari civilizate, atunci merg jenti mari cu cauciucuri cu talonul mic.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 13 Jun 2004, 21:55
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Cauciucurile sunt bunicele. Nu sunt formidabile dar am auzit si de bine de ele. Galme am 8500 si nu am nici una si am dat in cateva gropane, chiar la viteze mari.


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 13 Jun 2004, 23:22
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




de unde stii tu ce e cu jentile alea? Pot spune ca am facut niste tampenii cu ele de eram sigur ca se sparg; cea mai nasoala a fost sa iau o cale ferata cu 80 la ora intr-un loc unde eu stiam ca e la nivel dar de fapt era in lucru atunci. A facut masina ca toti dracii de am crezut ca se dezmembreaza dar nu a avut absolut nimic, si cu atat mai putin jentile. In plus, chiar de mi se sparge o janta o schimb pe casco.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 13 Jun 2004, 23:47
Post #23


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Shi te duci la politzist cu fotografia gropii sau ii relatezi ca nu ai observat o trecere la nivel cu calea ferata?!


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 14 Jun 2004, 01:02
Post #24


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pentru accidente cauzate de gropane nu trebuie sa te duci la Politie. Te duci la Casco, te trimit aia intr-un service al lor sa faca evaluarea daunelor si pe urma ramai tot in service-ul ala sau te duci in altul sa iti repari masina. Politia nu are nici o treaba cu asta, ca doar nu e infractiune. Si pe urma, te doare gura sa zici ca ai dat cu masina in nu-stiu-ce groapa, ca sunt destule. Trebuie sa fii mai catolic decat Papa sa zici ca ai trecut peste sinele de tren? Sau, daca esti talamb ca mine si in loc sa zici ca ti-ai spart oglinda, o declari furata ca sa te plimbe aia dupa aia sa-ti sara ochii din cap.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 14 Jun 2004, 02:37
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




QUOTE
Shi te duci la politzist cu fotografia gropii sau ii relatezi ca nu ai observat o trecere la nivel cu calea ferata?!


trecerea o stiam, doar ca atunci era in lucru si nu mai era "la nivel". Bineinteles ca nimic semnalizat. Eu m-am uitat sa fie alb semnalul si am trecut cu incredere. Cat despre casco, fii fara grija, se schimba, se rezolva, platesti doar reintregirea.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 14 Jun 2004, 02:41
Post #26


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Nu stiam chestiile astea dar cred ca in curand am sa incerc shi eu un casco mic.Putina siguranta in plus nu strica.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 14 Jun 2004, 10:46
Post #27


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu e musa sa platesti reintregirea. Sunt soc. de asigurarari, gen Generali, care au polite fara reintregire.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 00:52
Forum Renault