DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan cu bena si hatchback

deconectat
post 10 Apr 2007, 07:03
Post #1


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Grupul francez Renault, proprietarul Automobile Dacia, ar putea adauga celor trei modele din gama Logan un pick up si o versiune de caroserie de tip hatchback.

Potrivit unui oficial al Renault citat de site-ul just-auto.com, celor trei modele existente in gama Logan li se vor adauga alte doua: un pick up cu bena si o versiune in doua volume, cu trei si cinci usi.

Carlos Ghosn, presedintele Renault, a anuntat anul trecut ca gama Logan va avea sase modele in 2009, cind productia mondiala Logan ar putea depasi 700.000-800.000 de unitati. Francezii mai trebuie sa lanseze trei versiuni noi pentru Logan pentru a-si atinge obiectivul.

Patrick Pelata, vicepresedinte pentru produs, strategie si planning la Renault, a spus ca grupul va lansa un pick up si doua versiuni hatchback cu lungimi diferite. Potentiala versiune pick up se vrea a fi urmasa longevivului Papuc, model pe care Dacia a incetat sa-l mai fabrice pe 8 decembrie anul trecut, dupa 31 de ani de productie si vinzari de peste 300.000 de unitati.

Confirmare pentru hatchback

Daca in privinta unei autoutilitare cu bena nu se stiu prea multe detalii, despre versiunea hatchback francezii si-au facut deja planuri de lansare. Patrick Pelata a declarat ca se ia in considerare lansarea a doua tipuri de versiuni hatchback: una cu ampatament standard si alta cu ampatament redus.

Oficialii Renault au anuntat in martie la Salonul International de Automobile de la Geneva ca urmatorul model din gama Logan va fi lansat la sfirsitul acestui an in Brazilia si din 2008 va fi comercializat si pe pietele din Europa.

In Marea Britanie, din 2009

Pelata a mai spus pentru just-auto.com ca, in cazul in care capacitatea de productie va permite, Logan cu volan pe partea dreapta, destinat pietei britanice, ar putea fi construit in Romania. Oficialul Renault a precizat ca diferentele dintre Logan produs in India si cel produs in Romania, cum ar fi protectia mai buna anticoroziune oferita de modelul produs la noi, sint inca un atu pentru a alege Romania ca sursa pentru Regatul Unit. Pelata a adaugat insa ca lansarea in Marea Britanie se va produce in 2009 cel mai devreme. In opinia oficialului Renault, versiunea scurta de hatchback cu volan pe dreapta va fi foarte competitiva in India. Pelata a precizat ca are „planuri pentru ceva mai ieftin decit Logan, dar sint deocamdata numai planuri“.

sursa: cotidianul.ro


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Apr 2007, 08:06
Post #2


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.997
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Hatchbackul e mai usor de facut decat pick-upul,care ar necesita modificari majore la nivelul structurii portante a caroseriei. Insa e o versiune ce s-ar vinde foarte bine pe piata romaneasca.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyC
post 10 Apr 2007, 09:47
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 17 December 05
From: Baia Mare




Hatchback-ul ca sa aiba succes ar trebui sa fie sesizabil mai ieftin decat berlina, ceea ce ma cam indoiesc, iar lumea nu va prefera sa cumpere o masina mai mica cand poate lua berlina la un pret relativ scazut.

Dar treburile astea s-au mai discutat....

This post has been edited by DannyC: 10 Apr 2007, 09:48


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - MM 82 DNY
Masina si nevasta nu se imprumuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz84
post 10 Apr 2007, 11:11
Post #4


never stop thinking...


Group: Members
Posts: 160
Joined: 6 May 04
From: Iasi




Ar trebui sa fie mai ieftin dar nu o sa fie pentru ca se adauga piese costisitoare la masina gen amortizoare hayon etc...


--------------------
Opel Astra 1.6 twinport 2006 - IS-07-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 10 Apr 2007, 11:19
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




ba eu cred ca o sa fie, oricum preturile sunt destul de mari, au de unde sa lase mai ales ca le merge din plin cum nici nu visau.

time will tell...


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 10 Apr 2007, 11:22
Post #6


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(yonutz84 @ 10 Apr 2007, 11:11)
Ar trebui sa fie mai ieftin dar nu o sa fie pentru ca se adauga piese costisitoare la masina gen amortizoare hayon etc...
*


poate nu va avea amortizoare hayon ci ceva asemanator cu bratul de sustinere al capotei


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 10 Apr 2007, 14:07
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




chiar in halul asta sper sa nu fie. pana si oltcitul si vechiul break aveau asa ceva. cat pot costa 2 amortizoare? daca e sa o luam asa, o sa fie mai putina tabla ca o sa aiba portbagajul taiat...

cu vre-o mie de euroi eu cred ca tot o sa fie mai ieftina.


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Apr 2007, 14:14
Post #8


-


Group: Members
Posts: 21.892
Joined: 19 April 05
From: Romania




Macar sa puna bratul ala vechi de sustinere. Ca asta nou nu mai are piesa aia sudata in cruce ca este facut dintr-o bucata.

This post has been edited by IRONICK: 10 Apr 2007, 14:34


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 11 Apr 2007, 08:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Ca sa revenim putin mai la topic, a-si spune ca pana la topicu' asta eu n-am auzit ca hatch-ul va avea 2 ampatamente diferite.

Daca va fi asa, inseamna ca unul din ele (cel mare) va fi cat al berlinei si vom avea ceva apropiat de break-ul clasic (revin cu precizarea: MCV nu e break!).

Poate chiar pot deveni client de logan. iupi!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 11 Apr 2007, 08:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




singurul lucru care te face sa nu califici mcv-ul break sunt usile spate. ca in rest, daca il pui langa un opel astra break, ford focus break mari nu cred ca vei sesiza diferente care sa te faca sa il califici altcumva


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 11 Apr 2007, 09:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Eu incercam sa revin la topic nu sa continui sa bat campii.

Daca vrei sa facem asta, tu n-o sa ma convingi in veci ca mcv-ul nu e o utilitara pura (ptiu, ca era sa scriu puta), deghizata in break. Deci nu mai incerca.
Usile spate sunt chiar ok, sunt altele care fac din mcv o masina de firma, nu familiara. Gata, eu nu mai continui cu discutia v-s-v de mcv.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 11 Apr 2007, 15:52
Post #12


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(DannyC @ 10 Apr 2007, 09:47)
lumea nu va prefera sa cumpere o masina mai mica cand poate lua berlina la un pret relativ scazut.

*


Mai mica, da, dar poate fi mai practica. Exemplu: eu, cu Aveo hatchback, dupa rabatarea banchetei, pot transporta o masina de spalat. Lucru imposibil pentru orice posesor de Logan berlina. Acest lucru este posibil datorita deschiderii foarte mari oferite de haion.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 00:23
Forum Renault