arcuri suplimentare supape, imbunatatesc cu ceva?
![]() ![]() ![]() |
arcuri suplimentare supape, imbunatatesc cu ceva?
BV07DEF |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1300
1977 LUX
- BVO7Dxx nu am frana ori ce as face,am schimbat absolut tot,stie cineva ce este de facut
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu se va simtii diferenta decat de la 5000 rpm in sus, nici vorba de economie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Folosirea de arcuri mai tari la supape n-o sa-ti micsoreze consumul decat daca mergi numai pe la 7000 de ture. In schimb o sa-ti uzeze mai rapid toate elementele distributiei (ax came, tacheti, poate chiar si tije indoite, supape, scaune...).
Arcurile mai tari se monteza pe motoarele care in urma altor modificari (ce n-au nici o treaba cu consumul) functioneza la turatii f mari. La aceste turatii, un arc de supapa normal nu inchide supapa la timp, aceasta ramanand deschisa mai tot timpul => pierdere de compresie => pierdere de putere, samd. Intr-adevar, montarea de arcuri mai slabe duce la cresterea consumului. Cazul motoarelor de Lada care au 2 arcuri de supapa pe fiecare supapa. Unii bine-intentionati scoteau unul dintre arcuri si se mirau de ce masinile lor consuma 20 la suta si abia se taraie. Nu e cazul Daciilor insa, lasa arcurile cum sunt, eventual schimba-le cu arcuri noi. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:25 |