Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
Cyrusmddd |
![]()
Post
#1081
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|||
tribunul |
![]()
Post
#1082
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Se pare ca termostatele se incadreaza la consumabile, la 3 ani altul.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#1083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(vernescu @ 1 Nov 2011, 13:52) @Cyrusmddd sa imi spui si mie in cazul in care schimbi sonda daca problema are o rezolvare ( acelasi lucru patesc si eu sare de la 4 liniute la 2) am fost cu ea la service au testat-o au zis ca este ok (pe tester) . Multumesc anticipat !! Anul trecut (noi-dec) am schimbat termostatul - dupa un drum de 50 km, nu se ridica din 2 linii nici turata la 3000-3500 rpm. Anul acesta au aparut fluctuatii ale liniutelor apa 2-4-2-4 indiferent de drum si turatie motor - ieri m-am decis sa schimb sonda temperatura apa. Ulterior aerisirii circuitului, am dat mai multe ture prin oras (mers normal/ mers turat/ opriri) si chiar daca era frig afara (-5 gr. C), temperatura a atins 4 linii si a ramas acolo (asa cum am fost obijnuit de cand am masina). Sonda veche avea niste depuneri de culoare neagra, dar am sa o curat bine si am sa o pastrez - poate acele depuneri au influentat functionarea corecta a acesteia. This post has been edited by Cyrusmddd: 20 Nov 2011, 11:05 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
vernescu |
![]()
Post
#1084
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 564 Joined: 3 June 05 ![]() |
@Cyrusmddd zi si mie te rog un pret pe unde ai gasit sonda ca sa o schimb si eu ... multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,4
2007
|
|
jockeu20 |
![]()
Post
#1085
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 7 May 08 ![]() |
masina noua 3.000km ,1.6mpi euro 5 ieri am fost un drum de vreo 200km si apar fluctuatii ale liniutelor apa 2-4-2-4 indiferent de drum, ce este de facut?
ms |
--------------------
dacia
logan 1.6mpi 85cp euro 5
2011
|
|
bella |
![]()
Post
#1086
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Mergi la garantie?
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#1087
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(vernescu @ 20 Nov 2011, 14:02) @Cyrusmddd zi si mie te rog un pret pe unde ai gasit sonda ca sa o schimb si eu ... multumesc anticipat Din pacate sonda temperatura apa este destul de scumpa - eu am luat piesa originala cu 125 lei. Nu am avut timp sa caut cel mai bun pret, dar sigur gasesti mai ieftin sonda aftermarket. Insa daca nu esti sigur ca problema ta e sonda, ai putea sa incerci mai intai sa schimbi termostatul, care este mult mai ieftin (aprox. 25 lei). Atat pentru schimbarea sondei cat si a termostatului vei mai ai nevoie de ceva antigel+apa distilata (aprox. 1,5 l la schimbarea termostatului si aprox. 1 l la schimbarea sondei). Cand am schimbat termostatul am reusit sa recuperez o buna parte din antigel, insa zona unde este pozitionata sonda nu prea permite pozitionarea unui recipient pentru a colecta lichidul. La schimbarea sondei, daca te misti repede si nu mai aplici pasta de etansare, vei pierde putin antigel deoarece curge destul de incet - in cazul meu am lasat sa curga antigelul pana s-a oprit (aprox. 1 l). Daca vei proceda ca mine, iti recomand sa pui o carpa in zona respectiva ca sa curga antigelul pe ea. Eu nu am facut acest lucru decat prea tarziu si a curs mult antigel pe cutie afectand probabil ambreiajul, care mi-a facut figuri la pornirea de pe loc (masina pornea smucit in treapta I), insa dupa cativa km si-a revenit. This post has been edited by Cyrusmddd: 20 Nov 2011, 15:01 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
mamba |
![]()
Post
#1088
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București ![]() |
Deci dupa aproape 3 ani de chin cu cele 2-4 linii(in ultimul an ma resemnasem) am din nou puterea sa o iau de la cap lupta cu termostatele si sondele.deci problema e ca am doua linii in mers,apoi daca prin un semafor de 3-4 ori creste la 4 apoi cand plec dupa cateva sute de metri scade iar la 2(ia aer rece in radiator).Aseara am incercat si testul cu furtunul.Am pornit-o si am stat cu mana pe furtun.Dupa ce au aparut 2 linii a inceput sa se incalzeasca.Patru linii au aparut peste vreo 5 min cand deja furtunul era cald bine de tot.In aceeasi ordine de idei azi de dimineata am facut un drum de vreo 100 km si am cam facut frigul.Eu stiu din primii 4 ani ai loganului meu ca dupa 100 km daca tineai mana la aeratoare te frigea.Acum era calduta doar...am cam facut frigul.La tester anul trecut mi-a zis ca e sonda de vina si temperaturile pe laptop erau bune.Am schimbat sonda si nici o modificare.Oare ceva vraji o ajuta ?!?!?!
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1089
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Acum va intreb si eu, care credeti voi ca este temperatura de functionare a motorului mpi?
This post has been edited by IRONICK: 21 Nov 2011, 13:48 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mamba |
![]()
Post
#1090
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București ![]() |
Pai nu prea ma pricep eu dar daca pe termostat scrie 89...presupun ca pe acolo trebuie sa fie temperatura motorului....89...90....91
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
jelly |
![]()
Post
#1091
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#1092
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
[...] as mai adauga la poza de mai sus ca exista un histerezis, adica nu se aprind direct 4 linii pe TdB cand TCO trece pragul de 80 degC
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1093
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
de 1 grad
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#1094
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(mamba @ 21 Nov 2011, 14:29) Deci dupa aproape 3 ani de chin cu cele 2-4 linii(in ultimul an ma resemnasem) am din nou puterea sa o iau de la cap lupta cu termostatele si sondele.deci problema e ca am doua linii in mers,apoi daca prin un semafor de 3-4 ori creste la 4 apoi cand plec dupa cateva sute de metri scade iar la 2(ia aer rece in radiator).Aseara am incercat si testul cu furtunul.Am pornit-o si am stat cu mana pe furtun.Dupa ce au aparut 2 linii a inceput sa se incalzeasca.Patru linii au aparut peste vreo 5 min cand deja furtunul era cald bine de tot.In aceeasi ordine de idei azi de dimineata am facut un drum de vreo 100 km si am cam facut frigul.Eu stiu din primii 4 ani ai loganului meu ca dupa 100 km daca tineai mana la aeratoare te frigea.Acum era calduta doar...am cam facut frigul.La tester anul trecut mi-a zis ca e sonda de vina si temperaturile pe laptop erau bune.Am schimbat sonda si nici o modificare.Oare ceva vraji o ajuta ?!?!?! Din experienta proprie (vezi si descrierea de la postul 1083) am tras urmatoarele concluzii: 1. In situatia in care temperatura nu se ridica mai mult de 2 linii (in special la drum intins - mers constant) problema este termostatul. 2. In situatia in care temperatura apei fluctueaza 2-4-2 in mod inexplicabil (scade de la 4 la 2 atunci cand conditiile de mers impun in mod normal o crestere a temperaturii apei) problema este sonda. Potrivit descrierii tale (la 2 linii furtunul de la radiator este deja cald) trag concluzia ca ar trebui sa schimbi termostatul, care deschide prea devreme. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
tribunul |
![]()
Post
#1095
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
In cazul meu dupa ce am schimbat primul termostat liniutele si-au revenit la normal, acum la 3 ani de la operatie linutele iar au luat-o razna.
In oras, ba se duc la 4, stau cateva secunde si scad la 2, ba se duc la 4 mai greu dar apoi raman la 4...in fiecare zi se manifesta diferit fata de ziua anterioara. Afara (autostrada) cand am iesit s-a dus destul de greu la 4 linute, dar apoi au ramas la 4 tot timpul. Pt. 35 lei un termostat si 15-20 lei un litru de antigel, sunt dispus sa mai fac odata operatia. La vremea de afara, in oras, cam cat timp ii ia benzinarului sa ajunga la 4 linii? |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#1096
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(tribunul @ 21 Nov 2011, 22:20) La temperatura exterioara actuala (minima de -5 gr. C), cu incalzirea prealabila a motorului inainte de plecare (de aprox. 3 min) - as spune eu undeva peste 10 min. This post has been edited by Cyrusmddd: 21 Nov 2011, 21:35 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
PaulT |
![]()
Post
#1097
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi ajunge la 4 linii in maxim 4-5 minute de la pornirea motorului. Pe loc nu stau mai mult de 30 de secunde (nu am de ce.. motorul se incalzeste mult mai rapid in mers, la sarcinii reduse si medii).
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
tribunul |
![]()
Post
#1098
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
In Bucuresti dimineata nu cred ca sunt temperaturi cu minus, nu am termometru la limuzina.
Nu stau mai mult de 30 de secunde sa incalzesc motorul si in 15 minute nu prind 4 linii. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
PaulT |
![]()
Post
#1099
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai schimba-l odata... Poate i-au ajuns cei trei ani.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#1100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
Acum nu stiu ce sa spun, dar la mine cand e mai frig afara dureaza ceva mai mult de 4-5 min.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#1101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
La -5 grade , mie imi ajunge la 4 linii in aproximativ 5-6 kilometrii testat in ficare dimineata cand merg la lucru ,la un mers linistit si turatie maxim 3500 rpm . Termostatul si sonda functioneaza corect . Numai cand ajunge la 4 linii se simte ca arde daca pui mana pe aerator .
|
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
jockeu20 |
![]()
Post
#1102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 7 May 08 ![]() |
QUOTE(jockeu20 @ 20 Nov 2011, 13:11) masina noua 3.000km ,1.6mpi euro 5 ieri am fost un drum de vreo 200km si apar fluctuatii ale liniutelor apa 2-4-2-4 indiferent de drum, ce este de facut? ms am fost in service dacia si raspunsul a fost atentie!!!! "asa face toate". au zici ca nu e obligatoriu sa stea la 2 sau la 4, e normal sa oscileze si daca ajunge la 6 atunci problema ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.6mpi 85cp euro 5
2011
|
|
PaulT |
![]()
Post
#1103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Abureala.... Si? A ramas asa?
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
jockeu20 |
![]()
Post
#1104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 7 May 08 ![]() |
da, ca nu am avut timp de ei, ce sa facem estem aici in romania si loganele nu se strica niciodate
![]() |
--------------------
dacia
logan 1.6mpi 85cp euro 5
2011
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#1105
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
"Aprob pozitiv" ceea ce s-a spus aici cu termenul de 3 ani ai utilizării termostatului. Eu aș zice că termenul lui este de două ierni, am observat și eu de câteva zile că pățesc la fel, ajunge apa greu la 4 linii și chiar ajunsă acolo nu prea bagă căldură. Acum grație celor citite aici știu ce să-i fac. 20 de lei termostat no name (obligatoriu cu garnitura la el) și 12 lei un litru de antigel tip D și puțină atenție la desfacerea celor 3 șuruburi. Chiar acum cred că-l și cumpăr, mâine îl și schimb.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#1106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Bad_Wolf @ 22 Nov 2011, 11:09) La -5 grade , mie imi ajunge la 4 linii in aproximativ 5-6 kilometrii testat in ficare dimineata cand merg la lucru ,la un mers linistit si turatie maxim 3500 rpm . Termostatul si sonda functioneaza corect . Numai cand ajunge la 4 linii se simte ca arde daca pui mana pe aerator . De curiozitate, am sa fac si eu un test mai exact sa vad in cat timp/ cati km ajunge la 4 linii |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
PaulT |
![]()
Post
#1107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar nu mai sta 3 minute pe loc. Porneste dupa max jumatate de minut. Se incalzeste mult mai rapid.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#1108
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
... si sa nu pornesti AC-ul pentru dezaburire ca se porneste automat si GMV-ul (ca de, asa e la DACIA, ce conteaza ca esti pe cald si afara sunt temp. negative, freonul tre' sa fie racit
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1109
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ma freaca cineva la cap cu informatii despre Vernet. Ceva experiente placute/neplacute cu el?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1110
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
e oki....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:48 |