DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

sltraian
post 20 Jan 2008, 10:39
Post #361


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 11 December 07




Dupa ce am citit atatea "situatii" mie mi se pare destul de clar cu sta.. situatia pentru 1.5 dCi: la cele de 65cp (euro3) se aprind destul de repede cele 4 liniute, mai ales pe timp de vara. La cele euro 4 (70cp si 85cp) sta mai mult in 2 linite si f rar se aprind 4 in conditii de utilizare la sarcina mare.

Parerea mea: diferenta poate veni din faptul ca motoarele euro4 au un randament mai bun pentru ca au intercooler => cladura disipata mai mica. Pot sa confirm cu masina mea impreuna cu alti 2 cunoscuti cu dCi ca numarul liniutelor indicate la bord este cum am indicat mai sus. In plus, acum este iarna, iar cel mai probabil la vara o sa vedeti mai des 4 liniute si pe dCi-urile euro4. Sper sa nu va plangeti ca aveti 4 atunci icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 / 1.5 dCi Ambiance - TM 012345
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 20 Jan 2008, 15:50
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




Repet...termostatul meu deschide circuitul la 79 de grade Celsius...si astia de la Dacia spun ca asa e normal. Am pretentia sa deschida la valoarea inscrisa pe el. Eu le-am cerut sa imi demostreze ca termostatul de la dci euro 4 este calibrat sa deschida la valoarea pe care o pretind. Astept cu nerabdare un raspuns de la VC.

Are cineva informatii despre reperul 8200558758 / LS0K ???

Ce intelegeti prin formularea "Parametru sau Stare controlată sau Acțiune : Temperatură apă La cald: 90°C // Vizualizare și Remarci : Indică temperatura apei motor în °C. Valoare de siguranță: 80°C" (citat dintr-un manual pentru motor diesel K9K 790 si 792)???


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 22 Jan 2008, 21:03
Post #363


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




Astazi pentru ca a fost mai cald afara seara erau 5 grade cu "+" am vazut si eu 4 liniute la temperatura lichidului de racire. Si pentru ca nu am mai vazut de mult timp chestia asta am imortalizat momentul ca cine stie cand mai vad asa ceva.

Attached thumbnail(s)
Imag.028.jpg ( Size: 393.76k ) Number of downloads: 743
Imag.027.jpg ( Size: 220.69k ) Number of downloads: 804


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
a001122
post 25 Jan 2008, 12:05
Post #364


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 9 October 06




hai ca sint curios inca nu ai primit raspuns?
la ce service ai masurat asa exact temp la care acesta deschide.


--------------------
dacia logan 2005 laureate 1,6 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 25 Jan 2008, 12:22
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




nooo...

am trimit pe 18 (vineri) seara, pe 21 (luni) le-a intrat in sistem/baza de date si astazi (25) le-am dat telefon (d-ala cu nervi). bineinteles ca intr-o juma de ora m-au sunat inapoi si...oi vedea mai departe. va tin la curent biggrin.gif

valorile...le-au citit cu clip-ul (sau poti sa o faci si tu cu orice program de diagnosticare). stai frumos cu ochii pe temperatura lichidului de racire...o sa tot creasca...si la un moment dat scade 1-2 grade si ramane acolo mai mult timp...ala e punctu la care incepe sa deschida.

ps...al dracu termostat nu da eroare pe clip smile.gif ...ca altfel era rezolvata problema de mult.

Pentru a doua oara mi s-a spus ca e normal ca la euro patru sa deschida termostatul mai devreme. Un nea inginer de la service zicea ca pe la 85-86, altu zicea ca pe termostatul de euro 4 scrie ca trebuie sa deschida la 89 si aia de la dacia spun ca e bine daca deschide la 79 (numai ca nu imi dau acest raspuns in scris.).

Oricum...reclamatia la OPC merge inainte. Nu mi se pare normal ca scrie una pe temostatu ala si Dacia sa spuna ca e normal altceva. Nu mi se pare normal, ca in cazul in care Dacia are dreptate, tabloul de bord sa fie calibrat pentru alta situatie. De unde stiu eu, ca privitor de pavele, daca nu cumva termostatu ala a ramas blocat deschis si merg cu motoru' la 70 de grade?!?!

Daca vi se pare la fel de anormala situatia...poate ar fi util sa formulati un mail catre VC si OPC Arges. Asa...eu ma cert cu VC-ul, unii dintre voi care mai au informatii nu zic nimic si altii asteptati sa vedeti ce se intampla.

Nu vi se pare normal ce se intampla, luati atitudine. boxing.gif

PS. Cititi manualul si o sa vedeti ca "In mers normal, patru pavele sunt aprinse." (vezi Instructiuni de utilizare, pagina 1.36).


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2008, 10:18
Post #366


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(mandgeo @ 26 Jan 2008, 18:07)
eu ma cert cu VC-ul, unii dintre voi care mai au informatii nu zic nimic si altii asteptati sa vedeti ce se intampla.

Nu vi se pare normal ce se intampla, luati atitudine.  boxing.gif
*

Iti multumim din inima tie, cavaler al dreptatii, luptator pentru binele colectivitatii si al posesorilor de dacii, vajnic combatant pe frontul bataliei pentru propasirea drepturilor noastre.
Sa infieram cu ura proletara atidudinea dezavuanta pe care noi, astilalti, in marsavia noastra, am adoptat-o, aceasta comportament placid si lipsit de nerv, fara energie, fara actiune impotriva acestui urias care isi bate joc de noi si ne desconsidera ca pe ultimii viermi de cernoziom, si ma refer aici la onor uzina Dacia.
La arme si la lupta, osteni ai adevarului si al drepturilor noastre!




--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jan 2008, 10:21
Post #367


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(mandgeo @ 26 Jan 2008, 18:07)
Un nea inginer de la service zicea ca pe la 85-86, altu zicea ca pe termostatul de euro 4 scrie ca trebuie sa deschida la 89 si aia de la dacia spun ca e bine daca deschide la 79 (numai ca nu imi dau acest raspuns in scris.).
Si ce era greu sa le ceri sa aduca din magazie un termostat pentru diesel si sa cititi impreuna temperatura de pe el?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 28 Jan 2008, 11:37
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




Ironick-ule...m-am exprimat destul de clar...nea mecanicu zice ca scrie 89. De aratat...n-a fost atat de binevoitor. In Tecdoc am gasit ca termostatu de pe masina asta ar fi normal sa deschida la 83. biggrin.gif Chiar e normal sa fie atat de mare marja de eroare??? ... inca transfer documentatii.

Klaus...n-ai pentru ce. respect smile.gif

PS. Cred ca ma opresc aici...cu postatul. Poate cand oi ajunge la o concluzie va anunt.


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jan 2008, 11:52
Post #369


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu iti recomand sa te uiti ce scrie pe el. Din ce imi amintesc eu ... o sa fie de domeniul surprizelor pentru mecanicul ala.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
a001122
post 28 Jan 2008, 12:27
Post #370


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 9 October 06




cred ca nu trzebuie lasati in pace


--------------------
dacia logan 2005 laureate 1,6 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
81mat
post 29 Jan 2008, 20:39
Post #371


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 16 May 07
From: Iashinton




Prin octombrie am schimbat termostatul si pana astazi am avut 4 linii,cu toate ca au fost zile si mai geroase;azi nu a mai vrut 4 linii , sa ma indrept catre sonda data asta sau tot termostatul?incepe sa ma enerveze loganul. mad.gif


--------------------
dacia Dacia 1300 1970 1970 - IS70UAP
Cocalar si Maimutoi cu Bmw...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 1 Feb 2008, 15:18
Post #372


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




Deja m-ai ametit cu toate temperaturile la care deschide termostatul, desi zici ca pe clip totul e ok...sa presupunem ca deschide la 60 de grade, ce ar fi asa grav?Asta nu inseamna, asa cum zici tu, ca motorul ar sta numai la 60, ar merge pana se incalzeste la 99, porneste GMV-ul, se raceste si tot asa, in nici un caz nu sta temperatura la 60, batut in cuie.
Neajunsurile pot fi de alta natura, groaznic ar fi sa ramana blocat pe inchis, sa fiarba motorul si..Doamne fereste sa se intample alta nenorocire, dar la tine e chiar invers, nu e cazul de asa ceva!


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Feb 2008, 15:22
Post #373


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




totusi GMV-ul are rol de racire atunci cand curentul ce trece in mod natural prin radiator nu face fata.
Faptul ca termostatul deschide mai devreme inseamna ca motorul merge mai rece, cu randament mai scazut, cu consum mai mare, cu uzura mai mare, din astea...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 1 Feb 2008, 22:14
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




A sosit si raspunsul oficial...

QUOTE
Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la aprinderea la bord a doua pavele, va informam ca Automobile Dacia a analizat aspectele prezentate si va putem transmite ca pentru vehiculele Logan cu motorizare K9K Euro 4, afisarea a doua pavele pe indicatorul de temperatura apa de pe tabloul de bord indica o functionare normala a motorului.

S-a ajuns la aceasta concluzie facad o analiza comparativa cu privire la evolutia temperaturii apei pentru  motoarele  K9K Euro 3 si motoarele K9K Euro 4. Din valorile obtinte a rezultat ca stabilizarea in circuitul de poluare se realizeaza astfel:  362, 5 °K / 89(-3)°C  pentru motorizarea K9K Euro 3 si  356, 9 °K / 83(-3) °C pentru motorizarea K9K Euro 4.

In concluzie la toate variantele de motorizari numarul maxim de pavele care trebuiesc sa se aprinda este patru in cazul unei functionari normale a vehiculului.Faptul ca la auto echipate cu motor K9K Euro 4 se aprind doua pavele atesta o functionare normala a autoturismului.


Concluzia pe care o trag eu...tabloul de bord nu este proiectat pentru motorizarile euro 4. Nu mi se pare normal sa ma uit la indicatoare si sa ma gandesc ca temperatura motorului poate fi oriunde intre ~50 si ~80 de grade celsius.

Solutii pe care le vad eu: 1. reprogramarea tabloului de bord (sa aprinda 4 pavele pe la 73-75 de grade)...asta ar fi solutia inginereasca biggrin.gif
2. solutia romaneasca...o rezistenta in paralel pe circuitul care vinde la sonda de temperatura. Din stiu...sonda de temperatura este o rezistenta care isi schimba valoarea in functie de temperatura, care duce info la calculatorul de injectie si la tabloul de bord.

Dupa matematica si fizica pe care o mai stiu, conform teoremei unui nene numit Kirchoff (parca)... 1/R=1/R1+1/R2...masurand si diferitele valori ale sondei...se poate determina ce rezistenta trebuie sa adaugi ca sa iti arate tabloul ala cu nu -stiu-cat mai putin. Daca am gresit...mea culpa, dar spuneti-mi si mie.

PS. GMV-ul de pe masina mea porneste la 96 grade celsius

This post has been edited by mandgeo: 1 Feb 2008, 23:05


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilescu
post 3 Feb 2008, 15:34
Post #375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 June 05
From: Deva-HD




Termostatul trebuie sa lucreze la fel,indiferent daca afara e frig sau cald.El regleaza apa de racire la 87 de grd. de exemplu.Diferenta e ca vara ajunge mai repede iar iarna mai greu la temperatura de regim.Deci 4 linii oricind ,vara sau iarna .Daca nu e asa termostatul nu lucreaza cum trebuie si trebuie schimbat.
Asta la orice marca !
Termostatele sint de temperaturi diferite ,cam intre 75 si 80 de grd.
Stiu ca la Dacia veche am gasit termostat de 75 de grd.


--------------------
dacia logan logan 1.4mpi-laureate 2005 - HD-12-
Somnul previne imbatrinirea...Mai ales cel la volan!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 3 Feb 2008, 19:34
Post #376


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Buna dimineata, emilescule ! Oare de ce ajunge motorul mai greu iarna la temperatura de regim ?
Mai citeste si ce-au scris altii mai inainte, adica niste pagini mai in urma ! Sau in loc de numarul de inmatriculare, pune si tu motorizarea la semnatura ...

@mandgeo, spirit reactionar mic ce esti !!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Eu am ajuns la o concluzie oarecum asemanatoare fara sa fac atatea valuri biggrin.gif. Insa tu n-ai crezut ce-am scris eu mai sus si ai pornit la batalie. Bravo !
Insa, te rog sa fii consecvent si sa ne spui cum s-a terminat "epopeea termostatului" si ma refer aici si la reclamatia la OPC.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 3 Feb 2008, 22:42
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




cristi.r...adevarul este ca nu sunt un forumist inrait si nu stau sa citesc chiar toate posturile, care sunt de cele mai multe ori niste tampenii. Eu am pus la indoiala situatia pentru ca: 1.in manual scrie ce scrie; 2. termenul meu de comparatie este un dci euro 3, care se comporta altfel, dar tot dci 1.5 scrie pe el biggrin.gif ; 3. m-a speriat consumul (acu m-am convins ca nu era cazul); 4. daca se deranjau sa-mi dea un raspuns detaliat mai din timp, ma calmam si eu mai devreme.

Raspunsul OPC-ului este una dintre curiozitatile pe care le mai am de satisfacut. Cealalta este raspunsul de la VC in privinta propunetii de a reprograma tabloul de bord sau chestia cu rezistenta (care este foarte posibil sa fie o tampenie...dar vad ca nu tzipa niciun matematician).

Ultima data cand am facut o reclamatie la OPC...s-au dus oamenii prin service-uri, au luat constatarile alora (care nu au fost capabili sa remedieze defectul) si au alcatuit o scrisoare oficiala. Adica o mare branza. De data asta am inteles ca i-au pus p-astia de la Dacia sa imi verifice consumul (bineinteles ca o verificare romaneasca...cu facut plinu si suta de km...pana si mecanicu s-a crucit si a propus sa verificam ca la carte).


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilescu
post 4 Feb 2008, 14:32
Post #378


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 June 05
From: Deva-HD




Ramin la parerea mea ca iarna se incalzeste mai greu ca e frig,mai greu insemnind parcurgerea a 4-5 km.
Totul depinde de termostat la cite grade deschide .La modelele vechi scria pe ele temperatura de lucru.
Ventilatorul porneste cind fluxul de aer produs de deplasarea masinii e prea mic ca sa acopere cantitatea de caldura dezvoltata de motor.
Cind nici ventilatorul nu mai face fata ,temperatura lichidului atinge ~105 grd cind lichidul fierbe.
Fierbe la mai mult de 100 grd pentru ca instalatia de racire e presurizata.
Motorul euro 3 sau 4 se refera la noxe si nu la o diferenta de randament al motorului.
Ramine doar diferenta de randament intre motorul pe benzina si cel pe motorina ,randamentul fiind mai mare la ultimul.
Sper sa va fie de ajutor explicatiile mele! icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia logan logan 1.4mpi-laureate 2005 - HD-12-
Somnul previne imbatrinirea...Mai ales cel la volan!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 9 Feb 2008, 04:56
Post #379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




vi se pare normal ca de cand am masina septembrie 2007 sa nu fi vazut niciodata 4 pavele? sa ma duc in service sa incerc sa remediez problema sau nu are rost?:)am mers si peste 200km icontinuu si in oras dar nimik

This post has been edited by bogdan1: 9 Feb 2008, 05:07


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 9 Feb 2008, 15:22
Post #380


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06





bogdan1, du-te si solicita un test pe calculator, pentru linistea ta. Da' caldura ai in masina ?

This post has been edited by AL: 26 Feb 2008, 10:00


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1
post 9 Feb 2008, 16:15
Post #381


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 11 September 07




cristi.r am dupa ce apar 2 linii am fara probleme!nu am actionat pan acu pt ca am auzit multi ca nu au rezolvat nimic ..are si fratemiu un logan la fel, el a vazut totusi rar dar a vazut 4 linii, eu deloc:)


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 9 Feb 2008, 17:15
Post #382


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Pai daca ai caldura, stai linistit.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Feb 2008, 18:00
Post #383


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




La dCi, e ceva normal sa nu treaca de 2 liniute la temperatura iarna. Nu esti singurul. Asa ca sa nu te speri daca doar la vara vei vedea 4 liniute.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuly82
post 10 Feb 2008, 09:42
Post #384


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 17 July 07
From: Pitesti




stati linistiti baietii, nu are nimic termostatul, intradevar, daca te legi cu DDT 2000 de masina, se va observa ca temperatura sta la 350 - 360 grade Kelvin, si asta-i la toate loganurile ...... garantat


--------------------
Dacia 1300 1982 - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Feb 2008, 23:00
Post #385


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




350 K = 77 C
360 k = 87 C

In mod sigur-sigur la loganul meu 1.6 temepratura nu era de 77C. Si nici la 86-87 C nu statea tot timpul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel_Sarba
post 12 Feb 2008, 11:30
Post #386


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 12 June 06
From: Oradea




Multe taste s-au mai apasat pentru liniutele Logan. Eu am dci 85 cp din 10 ianuarie 2008, si acuma am 3200 de km si nu am vazut NICIODATA 4 liniute la temperatura lichidului de racire, si i-am si dat talpa uneori.


--------------------
Dacia Logan 2008 - BH 13 SDC
dizelache 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 12 Feb 2008, 22:05
Post #387


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Bre lasati omul in pace! Poate a mers cu 60 la ora tot drumul si de asta a scos 3.5%.

"Recordul" meu este de 3.8 pe aproape 310 km (Brasov-Falticeni) dar fara sa trec de 90 la ora pe un drum super liber. Si doar cu 2 liniute de cladura in bord (adica pavele).

Am dat mail la dacia si astia mi-au raspuns telefonic. Cica au vorbit ei cu departamentul lor tehnic si ca 2-4 pavele e OK sa imi fac griji la 6 biggrin.gif degeaba am incercat eu sa o conving pe tantia aia de la VC ca daca merge motorul rece nu e bine, ca a fost prea draguta cu mine si nu am putut sa ma tip la ea. In final mi-a indicat adresa servisurilor din Bv sa merg sa fac un test pe computerele lor sa ma conving ca e totul bine ... ceea ce o sa fac la revizia de 10.000 care se apropie al naibii de repede ...

All the best.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 12 Feb 2008, 22:22
Post #388


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Si eu am fost cu taraba dupa prima mie...ptr aceeasi problema....respectiv 2 pavele (fatza de 4 cate avea in mod normal anterioara care era E3). Pe tester au zis ca totul e ok...functioneaza in temperatura de regim. Acum are 2 luni jumate si 9.000 km. Inca merge ! biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 14 Feb 2008, 20:35
Post #389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




Nu pot sa va inteleg, oameni buni!!E clar ca asa e la euro 4, eroare de soft sau nu e configurat tabloul de bord..ce mai conteaza!!???Masina merge bine, nu consuma mult, caldura e in masina..sa va faceti probleme la 6 linii, asa va faceti griji degeaba!



This post has been edited by dacotec: 14 Feb 2008, 20:37


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 15 Feb 2008, 08:24
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




@ dacotec...Din moment ce in manual scrie ca e normal sa fie patru, iar cand mi-au predat masina mi-au zis ca e bine cu 4, bineinteles ca atunci cand fac drum de sute de km si nu vad decat 2 imi fac griji si ma gandesc ca e ceva in neregula (mai ales ca n-am CB ca sa vad daca a crescut sau nu consumul). Cred ca nu sunt singurul care gandeste asa.

@ Daniel_Sarba...frumos consum. esti sigur ca ceea ce iti arata calculatorul de bord este si corect? blink.gif

@ klaus & ironik....uneori puneti problema prea laconic si ma intreb daca aveti impresia ca toata lumea stie deste ce vorbiti sau ca sunteti undeva peste nivelul intelectual al daciotului de rand ?!?! Oricum, respectele mele pentru munca pe care ati depus-o pentru dezvoltarea forumului asta.

@ ironik..."Eu iti recomand sa te uiti ce scrie pe el. Din ce imi amintesc eu ... o sa fie de domeniul surprizelor pentru mecanicul ala." Ai vazut tu ce scrie pe el? Spune si muritorilor.

@ klaus..."In mod sigur-sigur la loganul meu 1.6 temepratura nu era de 77C. Si nici la 86-87 C nu statea tot timpul." Ce ai vrut sa zici? Poate ca dacia mi-a dat valorile alea numai pentru euro 4 al meu, care e diesel.

Reclamatia la OPC...mi-au trimis raspuns. OPC Arges considera ca reclamatia mea este "NEANTEMEIATA" (da...scris cu A, dupa prepozitie), dar au abordat problema numai din punctul de vedere al functionarii motorului (care intr-adevar m-am convins ca functioneaza bine), asa ca le-am mai trimis una bucata petitie biggrin.gif (de data asta numai pentru neconcordantele dintre MANUAL - TB - REALITATE).


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 15:07
Forum Renault