DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

gimy
post 8 Nov 2009, 11:13
Post #721


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 10 May 07
From: Focsani




salut..m-a lovit si pe mine termostatul..asta e a 3-a iarna si pana acum au fost normale toate..aceeasi problema ..2-4-2..ma duc in service(inca garantie) si atotcunoscatorul de acolo zice ca e foarte normal sa stea in 2 linii, ca nu e nici o problema etc.M-au luat dracii si le-am facut un taraboi pe cinste..degeaba.Cu siguranta daca nu era pe garantie se mai gaseau si alte piese de schimbat pe langa rahatul ala de termostat. Acu trebuie sa ma duc la un alt service..si daca la aia rezolv problema au belit-o astia cu mine.
p.s. precizez ca este vorba de SymaBeyer din Focsani..service-ul in care s-a inventat roata..niste lepre.

This post has been edited by gimy: 8 Nov 2009, 11:14


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate, 1,4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sc0rpi0N
post 10 Nov 2009, 10:44
Post #722


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 20 October 08
From: Oradea




am fost vineri in dacia service si le-am zis de problema cu statu la 2 lini sau ca urca foarte greu la 4 lini si o zis ca de la 2 la 4 lini poate fi diferenta de doar 3 grade si ca nu ii problema si daca sta la 2 lini, cel putin cand ii mai rece


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pick73
post 10 Nov 2009, 11:23
Post #723


Membru incepator


Group: Validating
Posts: 52
Joined: 11 November 04
From: ---




am si eu aceeasi problema cu temperatura. Am fost in service si am primit acelasi raspuns ca si Sc0rpi0N. In schimb, pentru a-mi demostra ca asa stau lucrurile, au facut un test cu calculatorul lor legat la computerul de bord. Testul a fost facut in mers in oras si in afara orasului si intradevar, cel putin la mine, se confirma faptul ca e doar o diferenta de 3-4 grade din cauza carora pe bord vad ba 2 ba 4 linii. Ei mi-au recomandat sa nu schimb termostatul ca nu merita, mai mult, diferenta nu e data in mod obligatoriu de termostat ci e posibil sa fie de la sonda de temperatura.

This post has been edited by pick73: 10 Nov 2009, 11:26


--------------------
--- --- 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_11
post 12 Nov 2009, 15:49
Post #724


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 November 09




o problemuta cu cele 2 sau 4 linii , as avea si eu...
ideea e k masina s-a comportat normal (urca pana la 4 si 6 linii) pana anul trecut (a...era sa uit logan 1,4 - 2005) , knd "am reusit" sa o cam accidentez (lateral) , asa k am fost nevoit sa-i skimb gara cu tot cu grila din fata ; "desteptii" de la service mi-au pus o grila noua din aceea vopsita in culoarea masinii (la modelul 2005 aceasta avea culoarea neagra) , iar datorita acestui lucru (zic eu) capota , desi inchide normal prezinta o deschidere mai mare decat cea normala(cam cu 1-2 milimetrii in raport cu grila) ; ceea ce zic eu nu e vizibil decat dak este un alt logan alaturi spre comparatie...
ideea este ca , de atunci liniutele la apa foarte rar urca la 4 , ceea ce , ma gandesc , poate k motorul se incalzeste mult mai greu...
ar mai fi o explicatie (asta tot necunoscatorul din mine zice) : sa-mi fi skimbat termostatul si eu nu stiu?...
merci...astept detalii


--------------------
Renaul Megane Life Hatch 1,5 dci 90 cp - CL 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 12 Nov 2009, 15:59
Post #725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




Una e sa se incalzeasca mai greu, si alta sa urce rar la 4 liniute.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 12 Nov 2009, 16:00
Post #726


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




ar fi o probabilitate schimbarea termostatului dar ma indoiesc cat despre lufturile capotei ,nu au nici o influenta asupra ventilatiei motorului


--------------------
Logan LS0A - nt 05 zac 2005,stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JJY
post 16 Nov 2009, 14:54
Post #727


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 3 May 07
From: IASI




cred ca am si eu o problema cu celebrele liniute. mai exact imi urca la 4 liniute dar uneori coboara la 2 si dupa ce urca iar la 4 raman asa. deci face chestia asta doar uneori, daca am fost eu atent tot timpul sau poate face tot timpul si n-am fost eu atent (sa zicem). oricum , dupa ce urca iar la 4 ramane asa (nu mai are alte fluctuatii 4-2-4-2). acum e drept ca nici nu am facut un drum mai lung de cand s-a racit afara.
deci in concluzie : sa schimb ceva sau nu? daca o las asa se poate intimpla ceva grav? (probabil voi merge toata iarna cam 95% in oras).
multumesc anticipat pentru raspunsuri. masina e 1,6 8v din 2007.


--------------------
DACIA LOGAN ABS+ - IS-ZZ-YYY 2007 / 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepyno
post 16 Nov 2009, 21:48
Post #728


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 17 June 07




QUOTE(pick73 @ 10 Nov 2009, 11:23)
am si eu aceeasi problema cu temperatura. Am fost in service si am primit acelasi raspuns ca si Sc0rpi0N. In schimb, pentru a-mi demostra ca asa stau lucrurile, au facut un test cu calculatorul lor legat la computerul de bord.  Testul a fost facut in mers in oras si in afara orasului si intradevar, cel putin la mine, se confirma faptul ca e doar o diferenta de 3-4 grade din cauza carora pe bord vad ba 2 ba 4 linii. Ei mi-au recomandat sa nu schimb termostatul ca nu merita, mai mult, diferenta nu e data in mod obligatoriu de termostat ci e posibil sa fie de la sonda de temperatura.
*


salutare. am avut si eu problema cu liniutele, am citit acest topic si am procedat in consecinta adica am schimbat termostatul. din momentul respectiv nivelul a revenit la "setarile din fabrica" adica 2 liniute la inceput apoi 4 linii si acolo ramane. tu ai putea intreba supermecanicii de la service de ce in momentul in care cumperi masina nu e problema asta cu liniutele si mai tarziu ( cand termostatul se defecteaza) incepe sa urce greu sau deloc la 4 linii. mari probleme pentru masina nu cred ca poate crea aceasa treaba poate doar un consum mai ridicat datorita faptului ca motorul nu functioneaza la temperatura optima.


--------------------
Dacia logan 2007 laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emyemanuel
post 25 Nov 2009, 20:59
Post #729


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 November 09




la mine urcă până la 2 linii și acolo rămâne. Ideea e că îmi pornește GMV-ul...deci apa ajunge la 90 sau 95*C(nu știu la cât pornește), așa că poate fi senzorul? Am intrat în meniu și cu motorul pornit îmi arată ---to. Ce să fie?


--------------------
DACIA LOGAN 1.6 - B-43-UOF 2005/ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 26 Nov 2009, 10:51
Post #730


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Pentru meniu vezi http://www.daciaclub.ro/Date-si-cifre-util...tml#entry312022 sectiunea III si IV.

Termostatul incepe sa deschida la 89. GMV porneste la 97 si decupleaza la 93. Poate fi termostatul, sonda sau ambele.

Vorba unui clasic (nu, nu in viata): "nu-ti mai bate capul cu lucruri pe care nu le intelegi". Mergi la service.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLORIN_PETA
post 28 Nov 2009, 10:30
Post #731


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 January 09




Aceeasi problema si la mine.Am skimbat termostatul .Acum se ridica imediat la 4 linii pe cand inainte nu urca decat 2 indiferent de conditiile meteo si de trafic.. costa intr 35 si 50 de ron.are 3 suruburi de 10 la prindere si este foarte usor de montat. Mai trebuie cam un litru de antigel sa completezi ca mai scapa cand il skimbi.Nu necesita aerisire.

This post has been edited by FLORIN_PETA: 28 Nov 2009, 10:32


--------------------
DACIA LOGAN - GR99PET 2006 AMBIANCE 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 28 Nov 2009, 11:30
Post #732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




A venit vremea schimbarii termostatului...al treilea.
La mine se intampla asta dupa drumurile lungi pe autostrada (130-135km/h pe GPS).
Desi simplu de schimbat, efectele pot fi diferite, adica: pot reveni liniutele la normal dupa primii 20km, sau dupa 500-600km (cum am patit cu al doilea termostat).


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 28 Nov 2009, 22:06
Post #733


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Ce termostat ai folosit ca sa stim sa ne ferim si noi, daca tu zici ca esti la altreilea...?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleumineral
post 28 Nov 2009, 23:23
Post #734


Român și neștiutor


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 May 09




Domnilor, de ceva timp aveam si eu aceeasi problema. Odată cu venirea frigului apa a refuzat să mai crească la 4 linii și am tot amânat, până m-am supărat alaltăieri și am cumpărat un termostat no name, cu 20 de lei și l-am schimbat. De când l-am schimbat, mașina merge ceas, apa se ridică la 4 pavele, căldură bagă de te scoate afară și e totul bine.
Citind topicurile, mi-am dat seama că și prin alte părți service-urile mărcii au oameni slab pregătiți, care nu vor să facă meserie și țin doar la câștig. E puerilă explicația unora dintre ei că între 2 și 4 pavele e diferență de câteva grade și că poate merge și așa, motorul funcționează cel mai bine la 89, de aia e pus termostatul acolo că altfel l-ar fi scos de tot. Până a nu schimba termostatul mașina mai tremura câteodată, avea un mers ușor neregulat. Știu că acum se vor găsi viteji care să spună că e din cu totul altă cauză nu din termostat, însă am comparat cum mergea mașina înainte de schimbare și după schimbare, la orice viteză, în sensul că i-am dat și 150 și 20 și 30 și ce vreți voi, mașina merge altfel, adică merge mai bine.
Recomand tuturor celor care au problema asta, să-și cumpere o tubulară de 8 (am dat pe ea 2,5 lei) să taie o sticlă de plastic și să-și facă o pâlnie cu care să recupereze antigelul din motor și să nu mai stea pe gânduri și să-l schimbe (termostatul firește).
NU durează mult și e foarte simplu, ai de desfăcut 3 șuruburi mici de tot, de 6 mm cu cap de 8, nu de 10 cum am văzut mai sus că scria cineva. De montat incorect nu încape vorbă, că te uiți și tu la el când îl scoți de aerisit, se aerisește singură e nevoie doar de completare după un drum cu ea, că se pierde cam 1,5 litri de antigel din care recuperezi mai mult de 1 litru dacă ești deștept și îndemânatic.
Așa că spor la treabă și nu mai stați pe gânduri că motorul se uzează mai repede dacă merge doar cu 2 linii la apă și consumă și mai mult.

This post has been edited by bleumineral: 28 Nov 2009, 23:26


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi gpl - -*** 2007 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 29 Nov 2009, 10:12
Post #735


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




QUOTE(bobo77 @ 28 Nov 2009, 22:06)
Ce termostat ai folosit ca sa stim sa ne ferim si noi, daca tu zici ca esti la altreilea...?
*




Revin cu poze ale termostatelor schimbate precum si cu a cutiilor acestora.

Daca stau sa ma gandesc am schimbat 3 si urmeaza al 4-lea (cel initial de pe masina nu l-am socotit).

Pozele sunt facut acum cu telefonul, deci calitatea e discutabila, totusi sunt lizibile codurile.29112009.jpg ( Size: 190.74k ) Number of downloads: 880
29112009_001_.jpg ( Size: 178.73k ) Number of downloads: 948
29112009_002_.jpg ( Size: 182.95k ) Number of downloads: 948
29112009_003_.jpg ( Size: 182.34k ) Number of downloads: 976
29112009_004_.jpg ( Size: 197.67k ) Number of downloads: 952




--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emyemanuel
post 29 Nov 2009, 14:46
Post #736


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 November 09




dar unde dau de el?(de termostat),că la bătrâna era la intrarea pe furtunul gros ,care ducea la radiator.


--------------------
DACIA LOGAN 1.6 - B-43-UOF 2005/ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 29 Nov 2009, 17:54
Post #737


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




la fel e si la logan,e situat pe furtunul superior ce duce la radiator dar in partea motorului,ai sa vezi o carcasa de plastic pe care vine furtunu,acolo-i termostatul


--------------------
Logan LS0A - nt 05 zac 2005,stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poe
post 30 Nov 2009, 10:28
Post #738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 7 June 06
From: Constanta




La motoarele diesel e la fel situat termostatul si se desface la fel de usor? Este acelasi termostat ca la benzinare? La a mea de noua nu urca mai mult de 2 linii decat cand este foarte aglomerat si se merge bara la bara. Rog puneti poze cu termostatele care-s bune, ma refer la marca, ambalaj, sa stim ce sa cumparam, am inteles ca e plina piata.


--------------------
Dacia Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Nov 2009, 10:33
Post #739


-


Group: Members
Posts: 22.764
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(danutsb @ 29 Nov 2009, 10:12)
Daca stau sa ma gandesc am schimbat 3 si urmeaza al 4-lea (cel initial de pe masina nu l-am socotit)
Pai cine te pune sa montezi numai varianta cu plastic?


http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=930660

This post has been edited by IRONICK: 30 Nov 2009, 10:36


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnydanut
post 1 Dec 2009, 17:21
Post #740


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 08




QUOTE(gimy @ 8 Nov 2009, 11:13)
salut..m-a lovit si pe mine termostatul..asta e a 3-a iarna si pana acum au fost normale toate..aceeasi problema ..2-4-2..ma duc in service(inca garantie) si atotcunoscatorul de acolo zice ca e foarte normal sa stea in 2 linii, ca nu e nici o problema etc.M-au luat dracii si le-am facut un taraboi pe cinste..degeaba.Cu siguranta daca nu era pe garantie se mai gaseau si alte piese de schimbat pe langa rahatul ala de termostat. Acu trebuie sa ma duc la un alt service..si daca la aia rezolv problema au belit-o astia cu mine.
p.s. precizez ca este vorba de SymaBeyer din Focsani..service-ul in care s-a inventat roata..niste lepre.
*


Syma Beyer hmmm....... acolo am fost si eu cu aceeasi problema si n-au vrut sa o faca pe garantie asa ca mi-am cumparat termostat , antigel si apa si am mers la ei sa mi-l schimbe. Dupa ce l-am schimbat a mers foarte bine , 4 linii , caldura beton . La cateva zile m-au sunat de la service pentru sondaj al clientilor si le-am spus ca n-am fost multumit de servicii (un lucru care trebuia facut pe garantie l-am platit din buzunar ,110 lei) . Am mai patit cu ei o chestie din asta cand aveam Dacia 1310 tot in garantie si aveam o problema la caseta de directie si ei tot schimbau saiba iar dupa ce a trecut garantia mi-au zis ca trebuie schimbata caseta ca-i dusa mad.gif . Am avut o parere buna despre ei dar mi-am schimbat-o definitiv.
PS Am mai patit si dupa ce am schimbat termostatul ca-mi sta la doua linii dar am miscat un pic de borna sondei si si-a revenit insa caldura baga constant .


--------------------
Dacia Logan 2007 - Laureate plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 1 Dec 2009, 17:31
Post #741


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(IRONICK @ 30 Nov 2009, 11:33)
Pai cine te pune sa montezi numai varianta cu plastic?
*



Eu pe cel din fabrica l-am avut "din metal" si la service mi-au pus "din plastic".


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 1 Dec 2009, 21:11
Post #742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




ce ai avut tu din metal?


--------------------
Logan LS0A - nt 05 zac 2005,stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 1 Dec 2009, 22:14
Post #743


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Termostatul...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 2 Dec 2009, 10:47
Post #744


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Am un Sandero dci si de cand l-am luat, august 2009, si pana azi, respectiv 16.000 km, apa sta numai la primele 2 liniute.Doar in toiul verii, foarte rar, la semafoare in Bucuresti, se mai ridica la 4 liniute. Insa dupa ce ieseam din ambuteiaje, scadea la 2 liniute. Acum, pe frig, caldura face destul de multa, insa nu stiu ce sa zic...am citit topicul si sincer nu m-am lamurit...si inca ceva, nu ma judecati, e prima diesel, pana acum am avut benzina, e vreo problema? Nu m-am dus in service pt ca am crezut ca asa e normal! multzam fain!



PS iertare ca am postat la logan insa nu sunt decat 11 sandero in toata tara vandute pana azi dci...SIGUR!

This post has been edited by MariusWsW: 2 Dec 2009, 10:50


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 2 Dec 2009, 12:35
Post #745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




QUOTE(IRONICK @ 30 Nov 2009, 10:33)
Pai cine te pune sa montezi numai varianta cu plastic?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=930660
*




Sunt 2 motive: - nestiinta
- pe ultimele doua le-am primit

O sa caut unul fara plastic.
P.S. Multumesc pentru sugestie.


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyprico
post 11 Dec 2009, 15:25
Post #746


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 13 April 09




Salutare la mine se manifesta altfel problema ... la mine ajunge normal la 4 liniute dar daca stau mult la semafor ... sau o las la relantiu pentru cateva minute creste la 6 liniute cum plec si ma pun in miscare scade la 4 ... nush ce sa cred senzorul termostatul chiar nu imi dau seama. In rest totul e normal caldura baga ok ...nush ce sa cred help pls...


--------------------
Logan Ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusugxg
post 11 Dec 2009, 15:59
Post #747


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 28 November 06
From: Iasi




Am cumparat azi asa ceva. Pare a fi facut de o firma din Italia(Facet). Stie cineva daca "se comporta" bine? (adica daca a mai montat cineva si are impresii pozitive). As vrea sa il pun maine. Intreb pentru ca nu seamana cu cele din pozele de pe topic (exceptand forma si dimensiunile). Scrie 89 grade pe el
Off: pe site-ul facet exista doua tipuri de motoare K7M (710 si 714). Care este diferenta (stiu ca nu e locul, dar ma multumesc cu un raspuns scurt)
Multumesc

This post has been edited by rusugxg: 11 Dec 2009, 16:52

Attached thumbnail(s)
IMG_3014.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 330


--------------------
Dacia, Ford Logan, Focus 2006-Ambition 1.6.MPI, 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Dec 2009, 16:01
Post #748


-


Group: Members
Posts: 22.764
Joined: 19 April 05
From: Romania




De curiozitate, cat a costat?


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusugxg
post 11 Dec 2009, 16:08
Post #749


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 28 November 06
From: Iasi




31,95 fara garnitura

PS. Probabil se gasea si mai ieftin dar nu am avut timp sa caut. Oricum dupa ce l-am luat, a crescut la 4 linii si asa a ramas!!! Il mai tin in masina. S-ar putea sa nu mai tebuiasca montat. O fi wireless?

This post has been edited by rusugxg: 11 Dec 2009, 16:41


--------------------
Dacia, Ford Logan, Focus 2006-Ambition 1.6.MPI, 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gan2ryu
post 11 Dec 2009, 16:49
Post #750


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 4 September 07




QUOTE(rusugxg @ 11 Dec 2009, 15:59)
Am cumparat azi asa ceva. Pare a fi facut de o firma din Italia(Facet). Stie cineva daca "se comporta" bine? (adica daca a mai montat cineva si are impresii pozitive). As vrea sa il pun maine. Intreb pentru ca nu seamana cu cele din pozele de pe topic (exceptand forma si dimensiunile). Scrie 89 grade pe el
Off: pe site-ul facet exista doua tipuri de motoare K7M (710 si 714). Care este diferenta (stiu ca nu e locul, dar ma multumesc cu un raspuns scurt)
Multumesc
*


Eu am luat unul facut de Klaxcar,24 de lei,pana acum n-am avut probleme.(1 luna jumate).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4,2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 15:16
Forum Renault