DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

mikey_gtx
post 27 Dec 2010, 14:29
Post #931


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




nu si daca motorul nu dezvolta suficienta caldura. la mers economic se injecteaza putina benzina iar frecarile sunt reduse. bine, nu neg existenta unei potentiale probleme, spun doar ca in anumite cazuri nu exista o problema ci functioneaza normal. in cazul tau da, exista o problema. vara la 30 de grade, oricum o iei, nu are voie sa stea la 2 linii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 27 Dec 2010, 14:51
Post #932


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(gabylzr @ 24 Dec 2010, 13:07)
Si tu te-ai zgarcit si nu ai facut operatiunea la dacia cu piese de la ei .
*





stai linsitit asta nu-i decat din cauza experientei mele cu serviceurile lor care sunt pline de tarani. Am facut mai multe reparatii la masina, care intr-un service dacia m-ar fi dus dublu. Ghinionul a fost ca in momentul in care am facut reparatia nu stiam sigur ca trebuie schimbat si senzorul de temperatura. Daca m-as fi dus tot la ei din prima fara sa cumpar piesa din alta parte nu cred ca as fi avut problema.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurocristi
post 27 Dec 2010, 15:08
Post #933


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 16 May 07
From: Oradea




Din experienta personala.Asta vara a inceput sa stea temperatura pe bord la 2 linii.Foarte rar mai urca la 4.Am schimbat termostatul ,nicio schimbare,am schimbat si sonda si liniile au revenit la 4.
Iarna se poate intampla sa varieze liniile de la 2 la 4 pantru scurte perioade,mai ales dupa porniri si stationari dese dar odata ajuns la temperatura de regim nu se mai intampla chestia asta.
Din ce am observat eu,inainte de a ramane la 2 linii, GMV pornea de obicei dupa ce opream motorul.La inceputuri faza asta se intampla foarte rar.


--------------------
logan ambition 2005
membru proaspat dar experimentat in auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Dec 2010, 15:11
Post #934


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(mikey_gtx @ 27 Dec 2010, 15:29)
nu si daca motorul nu dezvolta suficienta caldura. la mers economic se injecteaza putina benzina iar frecarile sunt reduse. bine, nu neg existenta unei potentiale probleme, spun doar ca in anumite cazuri nu exista o problema ci functioneaza normal. in cazul tau da, exista o problema. vara la 30 de grade, oricum o iei, nu are voie sa stea la 2 linii.
*




Daca nu inchide cum trebuie termostatul si merge ELV-ul continuu pe treapta normala(1) si vara iti scade sub 80grade fara probleme, chiar daca sunt 30 grade afara. Repet, pana anul asta niciodata nu a scazut sub 4 chiar daca erau -15 grade si rulam cu 150-160km/h constant. Problema este destul de generala la Dacia, de asta nici nu m-a interesat termostat de "origine"... ca nu vreau sa reapara problema in 2-3 ani.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 27 Dec 2010, 15:26
Post #935


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Da, si vara, pe coborari lungi in frana de motor, mi s-a intamplat sa se duca la 2 linii.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Dec 2010, 15:33
Post #936


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Acolo problema era taierea alimentarii in frana de motor. Dar dupa ce a scazut la doua in scurt timp probabil a urcat la 4 inapoi. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 27 Dec 2010, 15:48
Post #937


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




In cateva secunde...


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Dec 2010, 20:51
Post #938


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Parerea mea e ca, in afara de situatia reala cand termostatul e de vina, nu e o problema cu adevarat, fiind datorat modului de afisare care este secvential, de prag, si nu analog, continuu.
Daca era un indicator analog, faptul ca statea mai sus sau mai jos in aceeasi zona nu deranja, dar aici daca are sub o anumita valoare dispar multe (2) indicatii de pe afisor, desi valoarea e aproape de prag, ceea ce nu constituie o problema.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 28 Dec 2010, 18:05
Post #939


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Am asistat la o faza intr-un service (de cartier) in care un client reclama aceeasi problema. A venit un meserias cu un multimetru si a infipt o borna in minusul bateriei si ailalta pe capacul culbutorilor. Aparatul a indicat 1,87V. Concluzia a fost "las-o dracu asa ca n'are nimic".
Si pe urma s-a tot discutat problema masei defectuase.

This post has been edited by vi_escu: 28 Dec 2010, 18:09


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 28 Dec 2010, 18:44
Post #940


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




Oare unde o fi disparut poza de aici? Ca aproape sigur trebuie sa schimb si eu termostatul.


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 28 Dec 2010, 19:09
Post #941


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Poate te ajuta asta!

Nu este nevoie sa golesti instalatia de racire. Incearca sa stangulezi furtunele, in felul acesta pierzi putin antigel si se face si aerisirea mai repede.

This post has been edited by vi_escu: 28 Dec 2010, 19:13

Attached thumbnail(s)
termostat.jpg ( Size: 823.29k ) Number of downloads: 901


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 30 Dec 2010, 12:34
Post #942


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Eu am schimbat termostatul la mașina de serviciu, fiindcă nu trecea de 2 linii nici când era căldură, plus că nu prea băga căldură înăuntru. Buuun, schimbat, trecea la 4 linii, cald în mașină etc. Acum, la o deplasare externă pe -10 grade, fără carton sau husă în față, cum am văzut pe la unii, n-a trecut de 2 linii, deși în mașină era foarte cald. Tind să-i dau dreptate amicului care spunea că termostatul deschide/închide lent, deci nu e timp pentru saltul la 4 linii. Asta coroborând-o și cu informația lui klaus. Deci, dacă aveți suficient de cald în mașină, când afară e ger, nu cred să fie o problemă.


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 4 Jan 2011, 12:30
Post #943


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Am schimbat termostatul acum 4 luni din aceleasi motive , dar se parea ca problema a revenit , acum 2 zile cand termeratura era de -10 grade aproximativ am oberrvat ca dupa un drum de 6,5 km nu s-a ridicat la 4 linii temperatura , a ramsa la 2 linii desi in mod normal pe acelasi drum care il fac aproape zilnic dupa 4-5 kilometrii aveam 4 linii pe display. La urmatorul drum am observat ca dupa ce au aparut 4 linii a scazut la 2 , azi dimineata in drum spre servici a functionat normal fara sa mai scada blink.gif desi cand au fost 4 linii pe display am pus mana pe furtunul gros sa vad dc este cald si era fierbinte , deci , termostatul a deschis deja circuitul mare , din cate stiu eu ar trebui sa incepa sa deschida numai la 4 linii . Termostatul care l-am pus Master Sport nu este original dar nici cel mai ieftin (21 ron). Revin cu detalii !


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RZV
post 5 Jan 2011, 11:27
Post #944


Membru autentic


Group: Members
Posts: 812
Joined: 24 August 05
From: Online




Exact la fel se intampla si la mine. Schimbat termostat, apoi sonda, dar se pare ca nu are o rezolvare clara. Cand la 2 linii, cand la 4 linii...cum da Domnu'. Atata vreme cat incalzirea functioneaza am decis sa nu imi mai fac probleme.
Off topic: stie cineva de ce la pornirea unor consumatori electrici suplimentari (dezaburire, proiectoare ceata, etc) relantiul motorului scade? Ma tot jucam cu dezaburirea si am observat pe langa faptul ca se "aprind" mai repede cele 4 linii la temperatura, ca relantiul scade. Sa fie "masa defectuoasa"?

Respecte


--------------------
Scott Mountain Bike 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_stezar
post 5 Jan 2011, 12:57
Post #945


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 30 April 08
From: Cluj-Napoca/Romania




Nu e nici o problema, face asa pentru ca, consumand mai mult curent alternatorul opune mai multa rezistenta si implicit scade turatia motorului. Insa in mod normal calculatorul o sa detecteze acest lucru si o sa compenseze prin alimentare cu mai multa benzina si turatia motorului ar trebui sa revina la normal, chiar mai mare.


--------------------
BMW Seria 3 2006 e90 320d 163cp
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 5 Jan 2011, 14:51
Post #946


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Ultimele drumuri care le-am facut temperatura s-a comportat normal, nu a mai scazut la 2 linii dupa ce s-au facut 4 , in cele mai multe cazuri e vorba de termostat , totusi sunt dezamagit daca e sa pice asta aftermarket asa de repede , ma asteptam sa tina macar cat a tinut cel original. Chestia e ca eu pana la lucru fac 3,5 km si masina nu are timp sa se incalzeasca 100% din cauza asta, cred eu, ca termostatul se decaleste si se uzeaza prematur , dupa o pornire la -10 grade si stat aproximativ 3-4 minute in parcare in 1,5 km se fac 2 liniute si aproximativ in 5 km se fac 4 liniute , daca e mai cald afara un pic mai repede, asta am observat eu acum. Sonda nu am de ce sa o schimb deoarece din moment ce afiseaza cele 4 linii insemna ca primeste informatiile corect si e ok, iar masa la mine e dublata din toamna . referitor la chestia cu pornitul consumatorilor scade turatia ,pot sa zic ca asa e normal , cel mai mare consumator este dezaburirea, mai ales daca ai si oglinzi incalzite , la proiectoare/faruri scaderea de turatie este aproape insesizabila, cel putin la mine cu alternator de 100 A.


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 5 Jan 2011, 15:13
Post #947


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




asa a fost si la mine , s-au jucat de cateva ori liniutele prin noiembrie , apoi a mers corect cateva zile urmate de colaps total - n-a mai apucat 4 linii in ruptul capului . Am pus un Thomson (termostat original) si de atunci totul a revenit la normal . Normal ar fi ca o piesa de origine sa tina mai mult decat una aftermarket la juma - treime de pret ca in cazul tau. 21 lei termostatul cand si litrul de antigel e mai scump ? radmasa.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 5 Jan 2011, 15:21
Post #948


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Termostatul care l-am pus era cel mai scump( erau si la 15 lei tongue.gif ) am zis ca iau ala de 21 ca e mai rasarit biggrin.gif , iar antigelul a fost 20 ron 1 Litru ... mocaaaa, manopera gratis ca l-am schimbat singur .

LE: Acum vad Eugen2008 din BV ? ... parca esti si pe alt forum wink.gif , daca pica termostatu poate imi faci o oferta la unu original blush.gif

This post has been edited by Bad_Wolf: 5 Jan 2011, 15:23


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 5 Jan 2011, 15:37
Post #949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




am luat de la dealer si eu sa fie original - 40 lei fara garnitura sau 60 cu garnitura . De 89 grade . Merita banii ca altfel uite ce patesti sad.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Jan 2011, 15:41
Post #950


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la mine cam acelasi fenomen dar furtunul spre radiator este rece , asa ca termostatul nu este defect , se incalzeste mult mai greu decit anul trecut


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 5 Jan 2011, 15:44
Post #951


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Mai fratilor, luați un ohmmetru si măsurați rezistența sondei de temperatură.
(Conector negru pin 12 la tablou de bord sau pin A al conectorului cu 3 pini sondă de temperatură apă și masă)
50 până la 80 °C = 927 Ω până la 825 Ω , 2 linii
80 până la 105 °C = 300 Ω până la 273 Ω, 4 linii
105 până la 115 °C = 136 Ω până la 124 Ω, 6 linii
sub 123 Ω ați dat de dracu!

Studiați un pic valorile date de producător și poate găsiți o explicație.
(ce veti avea la bord cand sonda are, să zicem 500 Ω ?)


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Jan 2011, 16:25
Post #952


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




2 linii dar nu vad legatura , este vorba de caldura din masina


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolas10
post 5 Jan 2011, 22:09
Post #953


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 7 March 10




Eu am pus un Klaxcar produs in Franta si pana acum totul este bine.Garnitura nu a avut.Am refolosit-o pe cea veche.A costat 25lei


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 6 Jan 2011, 14:13
Post #954


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Am luat azi termostatul original de la dealer in cutie cu tot cu garnitura la 38 ron , urmeaza sa-l schimb .


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MARCI
post 6 Jan 2011, 19:57
Post #955


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 29 October 05
From: Baia Mare




Ieri am schimbat vechiul termostat Klaxcar(made in France) cu unul Master Sport,made in Germany.(15 lei) Acuma sa vedem daca am mai mult noroc cu sata nemtesc ,ca celalalt m-a tinut doar 1 an . sad.gif


Attached thumbnail(s)
06012011_006_.jpg ( Size: 33.61k ) Number of downloads: 688


--------------------
DACIA SANDERO STEPWAY 0.9 Tce - MM XX GMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleunightdanger
post 6 Jan 2011, 20:22
Post #956


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 December 07




Nici la mine nu se ridica mai mult de 2 lini din septembrie de cand am luat-o.... Caldura in masina face la greu deci nu ar fi nicio problema, corect?


--------------------
DACIA LOGAN 1.5dCi 85CP 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 7 Jan 2011, 07:45
Post #957


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Si eu il schimbasem acum 4 luni cu o porcarie de Master Sport este slab , deja si-a dat duhul.
Am reusit sa il pun pe cel original si functioneaza perfect. Vreau sa spun ca acum dupa ce se fac 4 linii pe bord furtunul gros care duce la radiator inca este rece ca geata , termostatul trebuie sa deschida dupa ce se fac 4 linii pe bord excl.gif daca furtunul acela este caldut dinainte sa fie 4 linii inseamna ca termostatul deschide prea repede si de aici survine scaderea linutelor de pe display 4-2-4 plus ca masina se incalzeste mai greu , consuma un pic mai mult si caldura degajata in habitaclu este mai slaba.
Va recomanda termostatul original , daca nu ma zgarceam si eu acum cateva luni economiseam niste bani.
PS: un litru de antigel (bidon neagru dacia) am luat cu 20 ron , la reprezentanta era 35 ron wacko.gif
QUOTE
Nici la mine nu se ridica mai mult de 2 lini din septembrie de cand am luat-o.... Caldura in masina face la greu deci nu ar fi nicio problema, corect?

La tine este altceva , tu ai DCI , la DCi se incalzeste mult mai greu, tu ai o rezistenta care incalzeste habitaclu pana se incalzeste un pic motorul . Cand dai drumu la caldura dimineata cu motorul rece se aude un releu in bord cum cupleaza , aia e rezistenta de incalzire !



This post has been edited by Bad_Wolf: 7 Jan 2011, 07:48


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 7 Jan 2011, 10:23
Post #958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




Wolf ma bucur sa vad ca ai revenit pe drumul cel bun! radmasa.gif Daca ma ascultai tu de la inceput.....


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Wolf
post 7 Jan 2011, 10:36
Post #959


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 September 07




Da Eugene , lasa , poate asculta altii de noi tongue.gif

PS : ala de la reprezentanta, ma intrebat de ce vreau sa-l schimb , ca daca baga caldura nu are nimica, scad liniutele alea ca e frig afara radmasa.gif , ca e mai bine sa meraga pe circuitul mare ca nu se incalzeste asa tare apa blink.gif idiotii


--------------------
Logan Kiss Fm 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 7 Jan 2011, 10:39
Post #960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




eu am schimbat termostatul cu unul gates
concluzia este ca motorul se incalzeste mult mai repede, si nici nu-mi mai porneste gmv la relanti cand stationez 10-15 min la temperaturi bine sub zero


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:15
Forum Renault