Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
mikey_gtx |
![]()
Post
#931
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
rtBK |
![]()
Post
#932
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gabylzr @ 24 Dec 2010, 13:07) stai linsitit asta nu-i decat din cauza experientei mele cu serviceurile lor care sunt pline de tarani. Am facut mai multe reparatii la masina, care intr-un service dacia m-ar fi dus dublu. Ghinionul a fost ca in momentul in care am facut reparatia nu stiam sigur ca trebuie schimbat si senzorul de temperatura. Daca m-as fi dus tot la ei din prima fara sa cumpar piesa din alta parte nu cred ca as fi avut problema. |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
eurocristi |
![]()
Post
#933
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
Din experienta personala.Asta vara a inceput sa stea temperatura pe bord la 2 linii.Foarte rar mai urca la 4.Am schimbat termostatul ,nicio schimbare,am schimbat si sonda si liniile au revenit la 4.
Iarna se poate intampla sa varieze liniile de la 2 la 4 pantru scurte perioade,mai ales dupa porniri si stationari dese dar odata ajuns la temperatura de regim nu se mai intampla chestia asta. Din ce am observat eu,inainte de a ramane la 2 linii, GMV pornea de obicei dupa ce opream motorul.La inceputuri faza asta se intampla foarte rar. |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
PaulT |
![]()
Post
#934
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mikey_gtx @ 27 Dec 2010, 15:29) nu si daca motorul nu dezvolta suficienta caldura. la mers economic se injecteaza putina benzina iar frecarile sunt reduse. bine, nu neg existenta unei potentiale probleme, spun doar ca in anumite cazuri nu exista o problema ci functioneaza normal. in cazul tau da, exista o problema. vara la 30 de grade, oricum o iei, nu are voie sa stea la 2 linii. Daca nu inchide cum trebuie termostatul si merge ELV-ul continuu pe treapta normala(1) si vara iti scade sub 80grade fara probleme, chiar daca sunt 30 grade afara. Repet, pana anul asta niciodata nu a scazut sub 4 chiar daca erau -15 grade si rulam cu 150-160km/h constant. Problema este destul de generala la Dacia, de asta nici nu m-a interesat termostat de "origine"... ca nu vreau sa reapara problema in 2-3 ani. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#935
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Da, si vara, pe coborari lungi in frana de motor, mi s-a intamplat sa se duca la 2 linii.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
PaulT |
![]()
Post
#936
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Acolo problema era taierea alimentarii in frana de motor. Dar dupa ce a scazut la doua in scurt timp probabil a urcat la 4 inapoi.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#937
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
In cateva secunde...
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#938
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea e ca, in afara de situatia reala cand termostatul e de vina, nu e o problema cu adevarat, fiind datorat modului de afisare care este secvential, de prag, si nu analog, continuu.
Daca era un indicator analog, faptul ca statea mai sus sau mai jos in aceeasi zona nu deranja, dar aici daca are sub o anumita valoare dispar multe (2) indicatii de pe afisor, desi valoarea e aproape de prag, ceea ce nu constituie o problema. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#939
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Am asistat la o faza intr-un service (de cartier) in care un client reclama aceeasi problema. A venit un meserias cu un multimetru si a infipt o borna in minusul bateriei si ailalta pe capacul culbutorilor. Aparatul a indicat 1,87V. Concluzia a fost "las-o dracu asa ca n'are nimic".
Si pe urma s-a tot discutat problema masei defectuase. This post has been edited by vi_escu: 28 Dec 2010, 18:09 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
dacis |
![]()
Post
#940
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
Oare unde o fi disparut poza de aici? Ca aproape sigur trebuie sa schimb si eu termostatul.
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#941
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Poate te ajuta asta!
Nu este nevoie sa golesti instalatia de racire. Incearca sa stangulezi furtunele, in felul acesta pierzi putin antigel si se face si aerisirea mai repede. This post has been edited by vi_escu: 28 Dec 2010, 19:13 Attached thumbnail(s) termostat.jpg ( Size: 823.29k ) Number of downloads: 901 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#942
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Eu am schimbat termostatul la mașina de serviciu, fiindcă nu trecea de 2 linii nici când era căldură, plus că nu prea băga căldură înăuntru. Buuun, schimbat, trecea la 4 linii, cald în mașină etc. Acum, la o deplasare externă pe -10 grade, fără carton sau husă în față, cum am văzut pe la unii, n-a trecut de 2 linii, deși în mașină era foarte cald. Tind să-i dau dreptate amicului care spunea că termostatul deschide/închide lent, deci nu e timp pentru saltul la 4 linii. Asta coroborând-o și cu informația lui klaus. Deci, dacă aveți suficient de cald în mașină, când afară e ger, nu cred să fie o problemă.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#943
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Am schimbat termostatul acum 4 luni din aceleasi motive , dar se parea ca problema a revenit , acum 2 zile cand termeratura era de -10 grade aproximativ am oberrvat ca dupa un drum de 6,5 km nu s-a ridicat la 4 linii temperatura , a ramsa la 2 linii desi in mod normal pe acelasi drum care il fac aproape zilnic dupa 4-5 kilometrii aveam 4 linii pe display. La urmatorul drum am observat ca dupa ce au aparut 4 linii a scazut la 2 , azi dimineata in drum spre servici a functionat normal fara sa mai scada
![]() |
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
RZV |
![]()
Post
#944
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 812 Joined: 24 August 05 From: Online ![]() |
Exact la fel se intampla si la mine. Schimbat termostat, apoi sonda, dar se pare ca nu are o rezolvare clara. Cand la 2 linii, cand la 4 linii...cum da Domnu'. Atata vreme cat incalzirea functioneaza am decis sa nu imi mai fac probleme.
Off topic: stie cineva de ce la pornirea unor consumatori electrici suplimentari (dezaburire, proiectoare ceata, etc) relantiul motorului scade? Ma tot jucam cu dezaburirea si am observat pe langa faptul ca se "aprind" mai repede cele 4 linii la temperatura, ca relantiul scade. Sa fie "masa defectuoasa"? Respecte |
--------------------
Scott
Mountain Bike
1990
|
|
adi_stezar |
![]()
Post
#945
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 30 April 08 From: Cluj-Napoca/Romania ![]() |
Nu e nici o problema, face asa pentru ca, consumand mai mult curent alternatorul opune mai multa rezistenta si implicit scade turatia motorului. Insa in mod normal calculatorul o sa detecteze acest lucru si o sa compenseze prin alimentare cu mai multa benzina si turatia motorului ar trebui sa revina la normal, chiar mai mare.
|
--------------------
BMW
Seria 3
2006 e90 320d 163cp Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI 75cp
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#946
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Ultimele drumuri care le-am facut temperatura s-a comportat normal, nu a mai scazut la 2 linii dupa ce s-au facut 4 , in cele mai multe cazuri e vorba de termostat , totusi sunt dezamagit daca e sa pice asta aftermarket asa de repede , ma asteptam sa tina macar cat a tinut cel original. Chestia e ca eu pana la lucru fac 3,5 km si masina nu are timp sa se incalzeasca 100% din cauza asta, cred eu, ca termostatul se decaleste si se uzeaza prematur , dupa o pornire la -10 grade si stat aproximativ 3-4 minute in parcare in 1,5 km se fac 2 liniute si aproximativ in 5 km se fac 4 liniute , daca e mai cald afara un pic mai repede, asta am observat eu acum. Sonda nu am de ce sa o schimb deoarece din moment ce afiseaza cele 4 linii insemna ca primeste informatiile corect si e ok, iar masa la mine e dublata din toamna . referitor la chestia cu pornitul consumatorilor scade turatia ,pot sa zic ca asa e normal , cel mai mare consumator este dezaburirea, mai ales daca ai si oglinzi incalzite , la proiectoare/faruri scaderea de turatie este aproape insesizabila, cel putin la mine cu alternator de 100 A.
|
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#947
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
asa a fost si la mine , s-au jucat de cateva ori liniutele prin noiembrie , apoi a mers corect cateva zile urmate de colaps total - n-a mai apucat 4 linii in ruptul capului . Am pus un Thomson (termostat original) si de atunci totul a revenit la normal . Normal ar fi ca o piesa de origine sa tina mai mult decat una aftermarket la juma - treime de pret ca in cazul tau. 21 lei termostatul cand si litrul de antigel e mai scump ?
![]() |
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#948
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Termostatul care l-am pus era cel mai scump( erau si la 15 lei
![]() ![]() LE: Acum vad Eugen2008 din BV ? ... parca esti si pe alt forum ![]() ![]() This post has been edited by Bad_Wolf: 5 Jan 2011, 15:23 |
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#949
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
am luat de la dealer si eu sa fie original - 40 lei fara garnitura sau 60 cu garnitura . De 89 grade . Merita banii ca altfel uite ce patesti
![]() |
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#950
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la mine cam acelasi fenomen dar furtunul spre radiator este rece , asa ca termostatul nu este defect , se incalzeste mult mai greu decit anul trecut
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#951
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Mai fratilor, luați un ohmmetru si măsurați rezistența sondei de temperatură.
(Conector negru pin 12 la tablou de bord sau pin A al conectorului cu 3 pini sondă de temperatură apă și masă) 50 până la 80 °C = 927 Ω până la 825 Ω , 2 linii 80 până la 105 °C = 300 Ω până la 273 Ω, 4 linii 105 până la 115 °C = 136 Ω până la 124 Ω, 6 linii sub 123 Ω ați dat de dracu! Studiați un pic valorile date de producător și poate găsiți o explicație. (ce veti avea la bord cand sonda are, să zicem 500 Ω ?) |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#952
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
2 linii dar nu vad legatura , este vorba de caldura din masina
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nicolas10 |
![]()
Post
#953
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 7 March 10 ![]() |
Eu am pus un Klaxcar produs in Franta si pana acum totul este bine.Garnitura nu a avut.Am refolosit-o pe cea veche.A costat 25lei
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#954
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Am luat azi termostatul original de la dealer in cutie cu tot cu garnitura la 38 ron , urmeaza sa-l schimb .
|
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
MARCI |
![]()
Post
#955
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 29 October 05 From: Baia Mare ![]() |
Ieri am schimbat vechiul termostat Klaxcar(made in France) cu unul Master Sport,made in Germany.(15 lei) Acuma sa vedem daca am mai mult noroc cu sata nemtesc ,ca celalalt m-a tinut doar 1 an .
![]() Attached thumbnail(s) 06012011_006_.jpg ( Size: 33.61k ) Number of downloads: 688 |
--------------------
DACIA
SANDERO
STEPWAY 0.9 Tce
- MM XX GMT
|
|
bleunightdanger |
![]()
Post
#956
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 December 07 ![]() |
Nici la mine nu se ridica mai mult de 2 lini din septembrie de cand am luat-o.... Caldura in masina face la greu deci nu ar fi nicio problema, corect?
|
--------------------
DACIA
LOGAN
1.5dCi 85CP 2009
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#957
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Si eu il schimbasem acum 4 luni cu o porcarie de Master Sport este slab , deja si-a dat duhul.
Am reusit sa il pun pe cel original si functioneaza perfect. Vreau sa spun ca acum dupa ce se fac 4 linii pe bord furtunul gros care duce la radiator inca este rece ca geata , termostatul trebuie sa deschida dupa ce se fac 4 linii pe bord ![]() Va recomanda termostatul original , daca nu ma zgarceam si eu acum cateva luni economiseam niste bani. PS: un litru de antigel (bidon neagru dacia) am luat cu 20 ron , la reprezentanta era 35 ron ![]() QUOTE Nici la mine nu se ridica mai mult de 2 lini din septembrie de cand am luat-o.... Caldura in masina face la greu deci nu ar fi nicio problema, corect? La tine este altceva , tu ai DCI , la DCi se incalzeste mult mai greu, tu ai o rezistenta care incalzeste habitaclu pana se incalzeste un pic motorul . Cand dai drumu la caldura dimineata cu motorul rece se aude un releu in bord cum cupleaza , aia e rezistenta de incalzire ! This post has been edited by Bad_Wolf: 7 Jan 2011, 07:48 |
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#958
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
Wolf ma bucur sa vad ca ai revenit pe drumul cel bun!
![]() |
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
Bad_Wolf |
![]()
Post
#959
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 September 07 ![]() |
Da Eugene , lasa , poate asculta altii de noi
![]() PS : ala de la reprezentanta, ma intrebat de ce vreau sa-l schimb , ca daca baga caldura nu are nimica, scad liniutele alea ca e frig afara ![]() ![]() |
--------------------
Logan
Kiss Fm 1.4 MPI
2008
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#960
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
eu am schimbat termostatul cu unul gates
concluzia este ca motorul se incalzeste mult mai repede, si nici nu-mi mai porneste gmv la relanti cand stationez 10-15 min la temperaturi bine sub zero |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:15 |