Indicator benzina
![]() ![]() ![]() |
Indicator benzina
bogdan_o |
![]()
Post
#31
|
||
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|||
SwatKat |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
se misca daca trag destul de putin de el. In plus, cand il deschid sa fac plinul (il fac de obicei cand ajunge acul pe zona rosie) are putina benzina pe el
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
eu ii fac plinul cand acul ajunge la inceputul zonei rosii si las sa curga benzina pana cand se opreste pompa singura (prima data, ca la oltcitul vechi am mai bagat inca dupa ce s-a oprit pompa si a inceput sa curga benzina.... si plecam la drum lung!! :shock: :shock: ). De obicei alimentez de la Petrom cu 95 sau Shell V-Power 95 si intra cam 33 l.
Mers numai in oras, acul coboara cat de cat constant si cam dupa 100-110 km acul se afla la a doua gradatie boldita de sus (3/4). PS. poate s-a mai zis pe forum si nu gasesc eu (sunt "nou") dar de ce cand pornesti masina abia dupa cateva minute iti indica acul de benzina normal (urca fff greu, spre deosebire de acul de la temperatura)? |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#34
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, acul urca foarte greu din cauza unui sistem care face ca respectivul ac sa nu mai fluctueze odata cu benzina din rezervor la fiecare groapa/denivelare. In schimb, si cred ca am mai scris, am observat ca in momentul in care desfac busonul de la rezervor si il montez la loc, acul urca mult mai repede.
In oras, acul are aceeasi evolutie. Ca pare una liniara se explica prin faptul ca nu prea stai cu ochii pe indicator, plus ca in oras nu faci foarte multi kilometri. mai opresti si mai uiti cam pe unde era acul. La drum lung, te uiti mai des la ac (cel putin asa fac eu, ca ma plictisesc). La un plin de benzina si deci cu acul la maxim am vazut o chestie tare interesanta. Am facut cam 100 km si acul nu s-a miscat deloc. Am oprit si cand am pornit din nou, acul nu a mai urcat pana sus de tot, ci a mai scazut. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Acul urca cu doua viteze: foarte incet - cind pui doar contactul, rezonabil de incet - dupa ce pornesti motorul. Mai poti observa ca daca ai mers suficient cu ea si ajungi in parcare... sa zicem ca indica fix jumatate din rezervor. Daca opresti si repornesti acul nu va mai urca la jumatate, pentru ca tu nu mai ai jumatate de rezervor dar acul e mai incapatinat cind e vorba sa o ia in jos in schimb cind "merge in sus" in principiu iti afiseaza corect.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#36
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai acelasi lucru ziceam si eu. Dar nu am gasit o explicatie rezonabila pentru fenomen pana acum.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
vallig |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 2 January 04 ![]() |
Azi am facut un drum Buc-Pitesti si retur, dupa ce in prealabil am alimentat 18 l de 95 de la OMV Politehnica, peste ce mai aveam in rezervor (mentionez ca pana acum am alimentat numai de la OMV).
La dus totul ok. La intoarcere insa era sa raman blocat cand am observat pe la 120 km/h ca se aprinsese becul rosu, iar acul era spre zero. Am redus viteza nehotarat fiind daca sa opresc sau nu, cand am observat ca la un moment dat acul a inceput sa urce. Figura s-a repetat de multe ori pana in Buc., la viteze diferite de mers. CE SA FIE ?? |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#38
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
E vorba de un contact imperfect la sonda. Desfaci placa aia neagra din portbagaj si te uiti la sonda daca este bine infipta mufa in ea. Daca nu e de la mufe, ar putea fi de la sonda care e pe moarte, caz in care nu strica o vizita in service. Oricum , mufa nu intra chiar in sonda. Acolo este de fapt ansamblul de pompa de benzina. deci grija mare cum pui firele la loc.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 06:01 |