DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Indicator benzina defect (split de la SLZ)

Mache
post 16 Jun 2004, 11:27
Post #1


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Am o Dacia 1310 TLX, din '90. Pe la mijlocul lui ianuarie acul indicator a decis sa ramina blocat pe 0. M-am dus la un atelier auto, de cartier, si am intebat ce poate fi. Raspunsul: "Da-i vreo 3-4 pumni si-si revine!"
Am reununtat sa mai verific cauza. Si m-am asigurat ca pun suficienta benzina inainte de a pleca la drum. La un moment dat, prin martie, mergand pe un "foarte bun" drum judetean, s-a deblocat si a inceput sa-mi arate ca am jumatate de rezervor plin. Acum, chiar daca il umplu pana sus si da pe afara, nu trece de jumatatea scalei nici sa-l bati. biggrin.gif

Ce ar putea sa aiba?

Ma astept sa patesc asemeni uni cunoscut care, venind de la Pitesti la Bucuresti, cu jumatate de rezervor de benzina, a observat ca, pe masura ce se apropia de capitala, nivelul de benzina in rezervor crestea. Ajunsese omul sa creada ca are rezervorul plin! laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 16 Jun 2004, 11:57
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




poate sa fie indicatorul de vina, sau poate plutitorul din rezervor sa fie gaurit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Jun 2004, 13:29
Post #3


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Mache, ai plutitorul gaurit si iti intra benzina in el si nu se mai ridica (,) complet plutitorul. E usor de inlocuit si plutitorul costa cateva zeci de mii de lei.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 16 Jun 2004, 13:37
Post #4


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Multumesc. Cum se procedeaza? Ca eu sunt incepator si nici nu am prea mare experienta in"mestereala"?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby
post 16 Jun 2004, 13:39
Post #5


neica nimeni


Group: Members
Posts: 125
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




QUOTE
Multumesc.  Cum se procedeaza? Ca eu sunt incepator si nici nu am prea mare experienta in\"mestereala\"?

Treci pe la mine si-ti spun eu !


--------------------
Toyota Avensis 2,0 D4D 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Jun 2004, 13:45
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cel mai probabil ai berlina. Scoti mocheta din portbagaj, scoti si tabla aia care vine desupra rezervorului (e un surub de 17) si ai sa vezi rezervorul. Pe el o sa vezi partea de sus a sondei (te prinzi dupa cele 2 fire si mufa de rigoare). Scoti mufa si apoi cu o surubelnita mai lata si cu un ciocan micut desfaci sonda. Pui varful surubelnite pe crestatura sondei si lovesti usor cu ciocanul in manerul surubelnitei. Se desfac in sesn invers acelor de ceasornic. Dupa ce ai scos sconda (vezi ca trebuie sa o rotesti cu 90 de grade ca sa iasa si plutitorul) scoti plutitorul de pe tija sondei (cu grija sa nu o indoi) si pui plutitorul nou. La remontare, operatiile sunt in sens invers, cu mentiunea ca la introducerea sondei in rezervor trebuie sa ai grija sa intre ca lumea plutitorul si sa nu loveasca in peretii interiori.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jun 2004, 13:47
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Vezi sa schimbi garnitura dintre soclul sondei si rezervor. Eventual sa-i dai si cu niste silicon special pe ea


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 16 Jun 2004, 14:43
Post #8


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Multumesc. M-am lamurit.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiS
post 17 Jun 2004, 17:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 February 04
From: Ploiesti/Bucuresti




Plutitorul e vreo 15000lei.

Eu am avut o problema silmilara, adica nu mi-a mers indicatorul cam un an, dupa care il iarna asta pe un frig teribil a inceput sa se miste. Eram asa de fericit... biggrin.gif
A doua zi dimineata nu mai mergea iar si am inceput sa caut iar cauza din care nu mergea(fusesem si inainte pe la diversi care ma sfatuiam sa schimb ori ceasul ori sonda- care nu sunt deloc ieftine). Partea buna e ca am gasit drept cauza una dintre munfele ce intra in bord, ce avea un papuc iesit putin si nu mai facea contact. Poate asta e si la tine, in afara de plutitorul gaurit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag63kry
post 23 Jun 2004, 00:32
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 March 04




ok>
si acum sa va testez cunostintele.
asa cum a spus si mache in primul lui mesaj, problema unora cu berlinele este urmatoarea:
daca bag 2 l in rezervor, pun contack- ok bec, indicator. PORNESC motor, se duce acul incet-incet pana la jumatate. OPRESC motor, scade pana unde trebuie, se aprinde bec, ok.
bag 20l..pun contact se duce la juma...PORNESC motor...ajunge incet incet la FULL...opresc, acul revine. Am schimbat sonda...aceeasi problema..mentionez ca am umblat pe la vceasuri..le-am pus o lumina albastra...fire nu sunt iesite din mufe...masa nu-mi lipseste ca am verificat toate firele sa aiba pe ele ori plus ori minus...nu stiu schema electrica.............
deci...cine ma poate ajuta? mi-a spus cineva ca poate fi un scurt in tabloul bord..dar scurtul asta d c se manifesta doar cand pornesc motor???am scos firul de la alternator...m-am gandit ca atunci cand incarca bateria e problema..nimic , acelasi simptom...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oly
post 23 Jun 2004, 00:59
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 2 February 04
From: Bistrita




eu am observat alta chestie ciudata la berlina :
acul urca putin cand turez putin motorul
presupun ca atunci cand motorul este turat este destul curent in instalatie si acul indica corect ,desi sonda mea este decalibrate rau de tot

Mache
problema ta ar putea fi si de la sonda si de la ceas (ac)
sonda are in ea un fel de potentiometru care poate nu mai face contact dupa o anumita inaltime(nivel de benzina in rezervor)
chestia asta apare la cielo: daca un an de zile nu-i bagi benzina peste jumatate de rezervor degeaba ii faci plinul ca nu-ti indica ,asa a patit fratemeo

deasemenea poate ca iti atinge acul (indicatorul) undeva si nu mai poate merge mai departe asa am patin eu la break cu acul de la apa. preblema rezolvabila cu un pumn la bord sau o groapa servita smile.gif


--------------------
R9 1.7 '83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 23 Jun 2004, 07:29
Post #12


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Multumesc pentru sfaturi. Cand se va rezolva problema, iar eu sper ca acest lucru se va intampla cit mai curind, am sa va comunic ce a avut.

Eu obisnuiesc sa am rezervorul aproape plin. Iar cand mi s-a defectat indicatorul de benzina umblam cu el plin, ca a mea berlina cam are consumul mare prin oras, si nu aveam chef sa raman in pana. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:44
Forum Renault