DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pierd apa

bogdan_vs
post 14 Sep 2007, 06:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 August 07




doresc sa stiu si eu care ar putea fi motivele pentru care eu as pierde apa din borcan. Precizez ca nu am "scurgeri" , m-am uitat.

Care sunt pasii de umplere a instalatiei cu apa? Vine timpul rece si vreu sa pun antigel. Cum se pune ? Care este raportul, cantitatea?

p.s. ajutati-ma in legatura cu piederile de apa in primul rand

mersi


--------------------
dacia 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Sep 2007, 06:41
Post #2


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




1.Verifica sa vezi daca capacul de la borcan se aseaza bine is este infiletat cum trebuie! daca nu este asezat bine apa se evaporeaza pe acolo tongue.gif
Daca zici tu ca nu iti curge apa apre alta problema , poate sa fie arsa garnitura de chiuloasa si iti intra apa in cilindru/cilindri! (daca iti intra apa in cilindru/cilindri cam ar trebui sa scoata fum alb mult pe teava de esapament )
2.Antigelul se gaseste sa il cumperi gata preparat sau concentrat , cel concentrat il prepari astfel : 50% apa -50% antigel ; nu le pui pe rand in borcan tongue.gif le amesteci intr-o stical de 2.5 Litri wink.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 14 Sep 2007, 07:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




De ce esti tu asa sigur ca nu curge pe undeva?am avut problema asta si aparent nu curgea;prima data era de la aerisitor(care era din plastic)-era un pic fisurat,doar atat cat sa nu se vada ca iese apa pana nu se incinge motorul.A doua oara a fost colierul de la aerisitor care nu mai putea fi strins foarte tare.Rezolvarea:am pus aerisitoare de metal.
Ar mai putea fi o scurgere pe la caloriferul de incalzire-habitaclu.
Ar mai putea fi si o conducta,a carei cauciuc sa fie imbatrinit si sa fie
fisurata,deasemenea sa nu se vada cand e rece lichidul(desi deobicei in acest caz intra aer si fierbe motorul)
Ar mai putea curge pe la pompa de apa,dar in cazul asta cred ca s-ar vedea.
Eu zic sa verifici ce am zis mai sus,sper sa ai asa ceva si nu probleme la chiuloasa.Succes!


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 14 Sep 2007, 09:25
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




verifica uleiul daca ai peste nivel ca sa zic ca e granitura de chiuloasa.iti baga bule de aer in vasul de expansiune?

mai e posibil sa ai un por mic in radiator si sa picure usor pe acolo si tu nu ai cum sa vezi ca se evapora.

si cum a mai zis cineva, verifica sa nu rasufle pe la vasul de expansiune.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 14 Sep 2007, 10:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




E foarte posibil sa fie de la calorifer, al meu desi schimbat in primavara deja e gaurit. L-am probat zilele astea de dimineata.


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 14 Sep 2007, 14:31
Post #6


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




incearca cu un tub de aluminiu praf, din ala de pe la peco-uri, care se baga in radiator, daca ai un por mic, asta ar trebui sa rezolve problema.Mod de utilizare(scrie si pe flacon): se incalzeste motorul pana la temperatura de deschiderea a termostatului.Se opreste motorul, se desface busonul de la radiator, se toarna juma` de flacon(nu mai mult) se pune busonul la loc si se porneste motorul, lasandu-l sa mearga la relanti cca 15 min.A doua zi se verifica daca a mai scazut nivelul apei din borcan.Cost: 4 lei noi tubul de aluminiu praf. cu ochiul.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_vs
post 14 Sep 2007, 21:20
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 August 07




problema e urmatoarea: am mai discutat si cu colegii mei de la munca (cei care zic ei ca se mai pricep) si mi-au zis ca e posibil sa fie garnitura de chiulasa . Am verificat joja de ulei in seara asta si mi se pare ca acesta si-a schimbat putin culoarea, dar nivelul nu este crescut si nici nu imi iese mult fum alb pe teava de ejapament cum am mai citit pe alte topicuri. Chiar nu mai am nici o idee, sunt si confuz , nu stiu ce sa mai cred .


Astept idei de la cei mai priceputi( topicurile le-am citit ,dar mai tare m-am speriat)

wacko.gif

sad.gif


--------------------
dacia 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Sep 2007, 21:37
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la mine iesea pe teava de esapament nu multa dar suficient cit sa se goleasca borcanul la un drum de 100Km uneori alteori se incalzea tare de trebuia sa dau drumul la caldura in plina vara


solutia : demontat chiulasa ,rectificat (planat) si montat la loc costuri 50 lei 20 planatul si 30 garniturile


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 15 Sep 2007, 20:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Eu i-am pus de curand termostatul lal loc si incepuse sa-mi piarda apa. Avand in vedere ca nu avusesem probleme inainte, stiam de unde e problema. Am strans colierul cat am putut de bine si vad ca nu a mai scazut. Bine, n-am facut decat vreo 100 km. Mentionez ca as fi bagat mana in foc cum ca era strans, dar se pare ca nu suficient. Desi stiam ca nu e bine sa fie stranse colierele asa tare, uite ca la mine asa trebuie. Deci verifica si tu sa fie toate stranse bine.

Referitor la problema cu garnitura la chiulasa, eu stiu ca se simte cand e fisurata, in sensul ca motorul nu merge cum trebuie si scoate fum alb.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Sep 2007, 11:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(ag02cws @ 15 Sep 2007, 21:10)
Eu i-am pus de curand termostatul lal loc si incepuse sa-mi piarda apa. Avand in vedere ca nu avusesem probleme inainte, stiam de unde e problema. Am strans colierul cat am putut de bine si vad ca nu a mai scazut. Bine, n-am facut decat vreo 100 km. Mentionez ca as fi bagat mana in foc cum ca era strans, dar se pare ca nu suficient. Desi stiam ca nu e bine sa fie stranse colierele asa tare, uite ca la mine asa trebuie. Deci verifica si tu sa fie toate stranse bine.

Referitor la problema cu garnitura la chiulasa, eu stiu ca se simte cand e fisurata, in sensul ca motorul nu merge cum trebuie si scoate fum alb.
*


la mine nu se vedea deoarece era o cantitate mica dar era suficient incit sa apara probleme cu incalzirea motorului


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavius_geniul
post 17 Sep 2007, 03:02
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 August 07




Scuze ca intervin dar va mai prezint o solutie la scurgerea de apa p langa coliere. La mine urgea chiar la returul din radiator si am rupt doua coliere strangandule prea tare si tot curgea. Nervi o groaza evident. Apoi ideea salvatoare pe care vo recomand: banda izolatoare (de orcie culoare, gasita peste tot in comertz la un pretz banal intre 1 si 2 lei noi). Am infasurat vreo 3-4 ture pe gura pompei, apoi cu grija sa nu il dea la o parte am remontat cotul superior(furtunul de la radiator), am strans colierul si un strop na mai aruncat peacolo. Este logic acest lucru deoarece banda a facut o trecere mai buna de la metalul oxidat(lam curatatt dar niciodata nu s poate perfect) si unsuros(antigelul) la furtunul vechi, larg, intarit.


--------------------
RENAULT LAGUNA I Ph1 1995 - B05UEJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 17 Sep 2007, 08:30
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Cu garnitura de chiulasa am patit-o si eu, pierdeam apa cam 1l la 100Km si, aveam ulei si gaze de esapament in sistemul de racire. Efectiv se depunea o "floare" unsuroasa la gura radiatorului si pe peretii borcanului. Am facut chiulasa si acum e OK. Nu am gasit nicaieri fisura in garnitura veche.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 17 Sep 2007, 13:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




culoarea uleiului aduce la culoare cu, cacao cu lapte si ai se ceva spuma la capacul de la ulei?
atunci acolo e apa, in ulei.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:26
Forum Renault