montare motor 2000 cmc + cutia aferenta pe o dacie
![]() ![]() ![]() |
montare motor 2000 cmc + cutia aferenta pe o dacie
johny_drift |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|||
madmaxtata |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
sal. te felicit si eu pt masinuta dar cu consumul cum stai? si cum ai centrat motoru si cutia pe masina??? spuneai ca pe la 160 a inceput sa tremure oleaca, nu e posibil si de la asta?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
de consum ce sa zic un 7 30-8% afara si inoras la un mers normal i jur de 12 alergat sincer nu stiu 15-20 probabil. totusi e 2000 cmc. referitor la centrare am centrat in rpimul rand cutia . au fost destule masuratori de facut. motorul s a centrat dupa cutie ca sa zic asa. da tremura la 160 dar era din suspensii . imi trebuie niste arcuri. oricum la plecare de pe loc mi se ridica destul botul. nu mai spun ca daca o calc mai mult e cam nasol si cu directia nu prea se mai simte:D:D
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
rfetrotir la arcuri pe fata o sa incer cu arc+amortizor de la fuego ul pe care il am sa vedem daca merg. pe spate niste arcuri de fata probabil + amortizoarele spate de la ren.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(johny_drift @ 2 Nov 2006, 21:46) scuza ma ca nu m am exprimat bine tampoanele sunt de la fuego suportii sunt confectionati din tabla sau ma rog fier de 2,5 mm . pe stanga cum te uiti din fata este un suport prins pe prinderile originale iar pe dreapta din lipsa de spatiu am fost nevoi sa montez suportul cu tampon cu tot deasupra lonjeronului cam pe unde se imbina partea de jois cu partea de sus. In mare am inteles cum sta treaba."Pe stanga cum te uiti din fata", te referi la tamponul de sub galeria de evacuare ,deci de dreapta masini,asa e?Cu aproximatie, ai pozitionat tampoanele motor pe lonjeroane cat mai aproape de prinderile originale.In viraje abordate mai sportiv daca ai apucat sa faci asa ceva,ai observat un comportament mai accentuat subvirator? Astept pozele cu nerabdare! |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
despre comportametul in curbe ce sa zic decat ca se inclina mai mult ca inainte cu toate ca am 2 bari stabilizatoare. deci greutatea motorului se simte. cat despre pierderea aderentei nu s a intamplat deocamdata . oricum avand flanse de 30 mm grosime mi a marit ecartamnetul lucru care nu stiu sigur daca ma ajuta sau nu.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Sunt sigur ca te ajuta,dar trebuie sa verifici mai des prezoanele rotilor!
Nu prea am fost adeptul flanselor. This post has been edited by ROBY 06-TFA: 5 Nov 2006, 21:36 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Totusi, astept pozele promise de tine johny_drift. Dar,pana atunci,urez la toata lumea UN AN NOU FERICIT! LA MULTI ANI! |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#39
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai efectuat ceva ranforsari la nivelul lonjeroanelor?, stiu ca la papucul diesel erau babane (nu ca ar avea aceeiasi compresie, joc, vibrare, etc.) dar prin simplul fapt ca e de doua ori mai puternic si semnificativ mai greu. Cat despre balansul ala la viteza sa nu fie vre-o bieleta, plus ca anvelopele par cam trecute, sau poate amortizoarele nu prea mai fac fata. Pentru viraje am auzit ca poti monta niste tiranti intre telescoape, nu stiu cat de eficient este sistemul (asta ar reduce din deformatia elastica a masinii in viraje).
Mai e un aspect, cel a structurii masinii in general, stiu ca Dacia a fost conceputa cam pentru 160 km/h (tinand cont ca o poate atinge fara modificari), plus ca a ta are ceva ani. Daca vrei sa atingi viteze mai mari, obligatoriu trebuie sa te bazezi pe ceva sigur. Felicitari!!! Spor la Treaba, chiar m-a bucarat sa aud ca mai sunt si pasionati la nivelul asta,totusi este (a fost) o provocare:) Succes! This post has been edited by AutoVic: 7 Jan 2007, 18:41 |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
deja ma gandesc la un alt motor mai puternic ma gandeam la un 2000 turbo de pe r 21 sau chiar un v6 aspirat sau chiar turbo de r 25 . cine stie cam la ce bani s ar invarti aceste motoare sa mi lase un mes. mersi. de montaj nu ar fi problema daca a intrat un 2000 bag si un v6
![]() |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Nu ai fi primul cu un V6!
![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
stiu ca nu as fi primul dar daca as gasi un v6 turbo as fi primul cu un v6 turbo. dar un astfel de motor se ridica la multi bani. ma gandeam mai gegraba la un 2000 turbo dar nu prea se gasesc
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
uitasem de poze saptamana asta le pun.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
E drept ca nu ai specificat care saptamana!
![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Pune-i o toba, ca aseara pe autostrada se auzea foarte tare
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
asta e de la suportul din stanga cum te uiti din fata masinii
Attached thumbnail(s) Poza_0317.jpg ( Size: 165.98k ) Number of downloads: 2463 Poza_0319.jpg ( Size: 158.83k ) Number of downloads: 2536 |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
si asta e cel din dreapta nu se vede prea bine dar merge o sa revin cu late poze sau mai bine vi si le vezi la fata locului
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
nu am putu sa le fac prea bine
Attached thumbnail(s) Poza_0321.jpg ( Size: 133.4k ) Number of downloads: 2435 Poza_0322.jpg ( Size: 108.95k ) Number of downloads: 2218 |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
sincer la viteza aia nu prea imi dau seama cat de tare se aude dar sa stii ca nu e doar din toba asa se aude si motorul. oricum pentru un motor de 2000 mi se pare putin 170 km/ora. asta e.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
sincer nu stiu ce sa fac sa mai bag bani in ea investind intr un alt motor alte frane etc sau sa o las asa. dupa calculele mele mi ar mai trebui in jur de 1500 euro pentru ce as vrea sa i fac.
sgm ce motor mi ai recomanda ??? ceva la peste 150 cai. motorul ala de r 21 turbo nu e de gasit si cu v6 le e mult de munca multi bani si nu se merita. |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Motorul pe care il ai acum e mare si degeaba. E generatie veche, cred ca este cu tije impingatoare si culbutori.
Recomandarea mea este un motor de clio 16v. se monteaza usor, si are 136 cai in varianta 1.8, si 150 in 2.0 williams. Sau orice motor generatie mai noua, cu axa cu came in chiulasa., distributie pe curea, caruia ii pui turbo Merge foarte usor sa montezi motorul de VW 1.8 sau 2.0(mai rar) 16v, cu carburatoare orizonatale. Folosesti cutie de passat, sau de dacie cu carcasa aia rara facuta de uzina, pt motoare de vw. Nu cred ca e in apele lui motorul de te-ai dus doar 170, sau nu iti arata kilometrajul bine. Eu cu 90 cai ma duceam 200. "Rapid" urca pana pe la 180, pe urma greu This post has been edited by B-34-SGM: 22 Jan 2007, 11:38 Attached thumbnail(s) IMG_0025.JPG ( Size: 85.38k ) Number of downloads: 2945 Picture_141.jpg ( Size: 178.76k ) Number of downloads: 1791 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#52
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 22 Jan 2007, 11:36) Motorul pe care il ai acum e mare si degeaba. E generatie veche, cred ca este cu tije impingatoare si culbutori. Recomandarea mea este un motor de clio 16v. se monteaza usor, si are 136 cai in varianta 1.8, si 150 in 2.0 williams. Sau orice motor generatie mai noua, cu axa cu came in chiulasa., distributie pe curea, caruia ii pui turbo Merge foarte usor sa montezi motorul de VW 1.8 sau 2.0(mai rar) 16v, cu carburatoare orizonatale. Folosesti cutie de passat, sau de dacie cu carcasa aia rara facuta de uzina, pt motoare de vw. Nu cred ca e in apele lui motorul de te-ai dus doar 170, sau nu iti arata kilometrajul bine. Eu cu 90 cai ma duceam 200. "Rapid" urca pana pe la 180, pe urma greu acum toate motoarele trebuie sa aibe turbo ![]() aspirat de 16v cu nos nu iti mai place ? ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
madmaxtata |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
johny la 170 ce turatie aveai si ce cauciucuri ai pe ea?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
cauciucuri 175/65/14 si turatie in jur de 4500
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
incearca daca mai poti sa il urci in turatie. la 4500 e cam putin mai ales ca e de 2000. Dar la intoarcere tot aceeeasi viteza ai avut?? ca eu am fost sambata cu masina si pe E85 la dus am atins 130 maxim era piciorul in podea si la intors 150 la fel, 3 pers(dacie cu injectie din 2004), deci mai e si cum bate vantu, asta am facut in interval de 20 de minute. adica m-am dus si dupa m-am intors.
Robert ajungea la 200 dar el urca mult in turatii. asa ca vezi ce mai mesteresti p-acolo(niste jigloare mai mari la carb nu ar merge??) Bafta si drum fara gropi si gabori ![]() |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
tekno |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 March 04 From: cluj napoca ![]() |
hmmm... interesant, F3N turbo, si acum vad si rampa de injectoare
![]() |
-------------------- TEAM NAMO // GHETODACIA
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Necunoscut pentru unii
![]() Felicitari necunoscutului! ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Si iata ca a sosit si ziua in care am intrat in posesia viitorului motortas ce imi va echipa MY BATRANIKA
![]() Deocamdata in varianta aspirat. Voi reveni cu ceva poze. This post has been edited by ROBY 06-TFA: 30 Mar 2007, 23:15 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
Muttley |
![]()
Post
#59
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Stii ca faci tutorial, nu?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
|
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:21 |