vitezometru dement
![]() ![]() ![]() |
vitezometru dement
Muttley |
![]()
Post
#1
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
Al Cap0nE |
![]()
Post
#2
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
probabil e rupt pe undeva si se invarte din agatat de fire rupte(de aia arata si mai putin, ca mai scapa). Cand strangi piulita cablul va fi mai bine fixat si va fi necesara o putere mai mare pt a-l invarti. Parerea mea. Schimba-l, nu te costa nimic
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am fost la magazin azi si m-am uitat atent la un cablu, iar partea aia dinspre kmetraj avea colturile patratului ascutite(netocite), in timp ce la mine sunt racordate destul de bine. Ma gandesc ca poate cablul s-a rotunjit in asa hal incat se-nvarte liber in gaura patrata din kilometraj. Asa s-ar explica si faptul ca atunci cand desfac piulita de strangere si cablul sta oleaca stramb pe gaura mai antreneaza cat de cat kilometrajul. Luni, daca nu-mi mai vine nici o idee, cumpar un cablu. Daca nu se rezolva asa si problema-i din vitezometru, care-i 2,5 meleoane...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cristidb |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil patratul din capatul cablului se invarte in intrarea de la ceas. Daca esti norocos s-a stricat doar cablul. E posibil sa fie si ceasul defect (rotunjit).
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ca ar fi ceasul rotunjit ma tem si eu. Luni schimb cablul. Iar daca-i din vitezometru
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#6
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
ai putea, ca solutie temporara sa pui niste lipici inainte de a baga cablul si sa lasi sa se intareasca. dar daca zici ca merge daca nu pui surubul si cablul e rotunjit,inseamna ca ceasul e ok.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
johnsws |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
salutari.
am si io o problema la dacia mea berlina 1300, tot la vitezometru, dar la mine indica cu 15-20 km/h mai mult. asa dintr-o data. saptamana trecuta mergea normal, si dintr-o data a inceput sa indice mai mult. adica la 50km/h (dupa turometru) el indica aproape 70, si asa mai departe. cand opresc masina el cade frumos pe 0, iar cand plec de pe loc merge "normal" doar ca indica mai mult decat trebuie. am incercat sa merg mai tare, in speranta ca poate isi revine...dar el nimic. si uite-asa am mers cu 140 km/h (desigur dupa vitezometrul meu defect-cred ca aveam maxim 120, de fapt ) . ce naiba i s-antamplat, de la ce oare sa fie? s-a mai lovit cineva de problema asta? cablul e relativ nou. |
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
johnsws |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nimeni...si nici o parere?
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Azi am schimbat cablul si problema s-a rezolvat. Tin totusi sa spun ca exista prin magazine cabluri in niste cutii de carton albastre. Mie alea mi s-au parut destul de nashpa lucrate. Am avut insa norocul chior sa gasesc la un magazin un cablu (facut la Electroprecizia nu stiu p-unde) care era f bine lucrat, avand capetele alea patrate perfect finisate. Culmea, era si cu 50k mai ieftin. Deci, in ce ma priveste, problema-i rezolvata...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#10
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
johnsws |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu e de la cauciucuri, ca nu le-am schimbat. mi-e teama sa nu fie de la ceas...ca 2 milioane nu dau pe el cu nici un chip. ce ma intriga e ca acul merge normal, doar ca indica mai mult, mult mai mult...
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
MosMartin |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 11 November 04 ![]() |
Atentie si la vaselina ce se prelinge de pe melcii din kilometraj. ea poate ajunge intre discul ce se invarte odata cu cablul si platanul acului. si atunci ori iti arata prea mult , ori prea putin , ori ramane agatzat pe la o viteza si isi da drumu cand are chef!!! Daca cifrele mereg ok , inregistreaza bine kilometrii inseamna ca-i bun cablu! Ala ori se invarte ori nu (e drept ca uneori se invarte si cu galagie in special iarna)
|
--------------------
Dacia
1300
- TM 03 ABY
|
|
johnsws |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
poate o fi de la vaselina, sa speram ca o fi de la asta, pentru ca ce-i drept a inceput sa faca figuri tocmai acum cand a dat frigul. merci de idee.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
paulp |
![]()
Post
#14
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Sa n-aud plingeri ca am sters posturi
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
johnsws |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(johnsws @ 14 Dec 2004, 09:55) salutari. am si io o problema la dacia mea berlina 1300, tot la vitezometru, dar la mine indica cu 15-20 km/h mai mult. asa dintr-o data. saptamana trecuta mergea normal, si dintr-o data a inceput sa indice mai mult. adica la 50km/h (dupa turometru) el indica aproape 70, si asa mai departe. cand opresc masina el cade frumos pe 0, iar cand plec de pe loc merge "normal" doar ca indica mai mult decat trebuie. am incercat sa merg mai tare, in speranta ca poate isi revine...dar el nimic. si uite-asa am mers cu 140 km/h (desigur dupa vitezometrul meu defect-cred ca aveam maxim 120, de fapt ) . ce naiba i s-antamplat, de la ce oare sa fie? s-a mai lovit cineva de problema asta? cablul e relativ nou. revin la acest post pentru ca am gasit rezolvarea si poate se mai lovesc si altii de aceasta problema si au nevoie de solutii. deci problema s-a rezolvat si se datora exclusiv cablului de la vitezometru, care desi era nou, probabil era de o calitate execrabila. am avut noroc ca am nimerit un cablu excelent(din 3 incercari la 2 magazine), sau NORMAL. eu am berlina de 6 ani si sunt la al treilea cablu de kilometraj si niciodata pana acum acul vitezometrului nu indica viteza fix. tot timpul tremura. am crezut ca este vitezometrul defect si nu mi-am facut probleme. dar de data aceasta am gasit un cablu care pe langa ca era bine lucrat, caci arata f bine este si dintr-un material foarte moale. cand l-am luat si am constatat ca era asa flescait m-am gandit ca am dat banii degeaba dar cum era singurul care se potrivea mi-am zis ca asta e. de cand l-am montat acul vitezometrului indica viteza perfect(testat cu radarul de la arcul de triumf), si nu mai tremura deloc, merge ca la solenza. chiar nu sunt obisnuit cu acul ala sa stea asa fix, fara sa mai tremure, inca nu m-am obisnuit cu asta....tot timpul am impresia ca nu merge ![]() |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
disaster |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
e cam off-topic dar am si eu niste nelamuriri.din cate stiu eu exista 2 tipuri de cutii de viteza pe daciile 13xx-14xx(de fuga si de forta parca).nu difera si cablul de kilometraj ca doar sunt alte turatii la cele doua tipuri de cutii.eu am cutie de-aia de prinde viteza mai mare si imi cam face figuri kilometrajul si nu vreau sa iau cablu nasol.
P.S e vorba despre masina din avatar,e facuta la comanda si din cate am inteles toate liberta au cutii d'astea "de prinde viteza mare". |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
Mae |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
need help!!!!!
nu intelg cum e treab asta. kilometrajul imi arata bine pana la 80km/h dar ma i departe se blocheaza la 80 chiar daca ar trebui sa indica 100-120km/h. specific ca acul nu joaca e fix la aprox 82km/h cand scad viteza sub 80 scade si el. doar and depasesc 80 atunci apare pb. |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@Mae: e din ceas; ori ai acul deformat si se blocheaza in cadran, ori agata ceva pe dedesubt. E foarte posibil sa rezolvi foarte usor prin dezasamblare si curatare, indreptare ac.. Asta daca iti indica corect totalizatorul si/sau jurnalierul. Daca nici ele nu indica corect si daca acest lucru se intimpla exact de cind se blocheaza la 82, poate fi din cablu sau din ceas (rotunjire profil patrat) @disaster: (desi cam tirziu) Cauta in Mondiru, sint doua variante de melc-pinion pentru cele doua perechi "pinion de atac-coroana" |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
RollerMAN |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Fiind un topic deschis p tema asta am zis sa adaug si eu aici si sa nu mai deschid altul. Au inceput pe rand toate indicatoarele sa imi faca figuri. Jurnalier-ul nu mai indica bine d f multa vreme ( imi indica cu mult mai putini kilometri decat am facut in realitate - totalul fiind bun) desi nu ma deranjeaza prea tare cu toate k ar fi util din cand in cand. Vitezometrul tremura din cand in cand mai ales pe la 50-60 si asta dupa ce am facut un drum mai lung cu masina incarcata rau. Iar ultima belea este turometrul care pur si simplu.....pica......atunci cand vrea el......cel mai des cand schimb vitezele la turatii mari. Pe cel din urma il rezolv cu cate un pumn in bord ca sa sara la loc dar....totusi ma streseaza. Ce este de facut???
|
--------------------
Dacia
1410
- B Born 2 roll!
|
|
drlabs |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
La mine peste 60 la ora... arata mai putzin decat realul:
70-80 pe vitezometru = 90-100 reali 100 aparat = 120 reali kilometraju... alta belea... 4 kilo pe aparat intregistrati = 200 km reali.. ce naiba fac? dau 2 juma pe ceas? sa-l ia dreq... m-ar interesa sa rezolv macar cu inregistratul distantei parcurse... ca sunt inca in rodaj cu motoru' si mi-au zis ca la 700-800 de km sa ma duc la ei sa-mi stranga chiuloasa sau ceva de genu asta. HELP! |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
tr01mjy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 21 December 04 From: de fel Turnu Magurele, dar acum Vitan ![]() |
am gasit o treaba naspa la masina unui prieten,
merge kilometrajul perfect dar cand ajunge la 40-50 la ora apare un scartait insuportabil am schimbat cablul dar nik aceiasi treaba sa fie ceasul??? |
--------------------
Dacia
1310 TX
- TR 01 MJY Urgent: schimb dacie rulata cu bmw nou+diferenta !!!
|
|
marianiulian1979 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 8 June 05 From: bucuresti ![]() |
o intrebare! este posibil ca problema sa fie de la traductorul din cutie?
pana pe la 40km/h ceasul imi arata normal.apoi scadea proportional:cand aveam 80 imi arata 60 cand aveam 100 imi arata 75 etc. - am chimbat cablul si nu s-a schimbat nimic. - am luat de la dezmembrari un ceas si problema este perfect aceeasi. Stie cineva cat costa un traductor? va multumesc! |
--------------------
solenza/renault
scala/megane 2.2
2003/2007
- B 33 HRG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(marianiulian1979 @ 28 Jul 2005, 10:17) pana pe la 40km/h ceasul imi arata normal.apoi scadea proportional:cand aveam 80 imi arata 60 cand aveam 100 imi arata 75 etc. - am chimbat cablul si nu s-a schimbat nimic. - am luat de la dezmembrari un ceas si problema este perfect aceeasi. 1. kilometrii ii indica bine?totalizatorul si jurnalierul; daca nu, posibil ambele ceasuri sa aiba profilul "rotunjit" si sa mai "scape" cablul in ceas. 2. posibil ambele ceasuri sa indice la fel de prost-incearca sa pui unul din ele pe masina unui amic-nu trebuie sa-l montezi in locul ceasului lui, doar sa-l tina el in mina sau tu cu cablul montat. 3. da, poate fi si de la acel "melc", dar intii incearca ceasurile pe alta masina care stii ca indica OK. @ TR01MJY- problema rezida in uzura bucsii axului principal; ax principal= cel in care se "infige" cablul. Il poti pacali o perioada punindu-i vaselina dupa care o sa faca la fel. Pentru cei cu indicatie eronata a kilometrilor - total sau jurnalier= am incercat si a mers reparatia vreo 2500 km, apoi iar a inceput; deci nu merita. This post has been edited by diaconuliviu: 1 Aug 2005, 13:46 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ciubex |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 August 06 From: Iasi ![]() |
Reinvii acest thread... evident problema invocata de aceasta data fiind cauzata de... indicatorul de Km parcursi in total de la vitezometru.
La mine se intampla un fenomen destul de ciudat, la trecerea indicatorului pentr x ori 1000 de Km, imi sare uneori cu o unitate, astfel in loc sa imi indice dupa 6999, 7000, imi indica 8000 si acelasi fenomen mi s-a intamplat in loc de 10.000 mi-a indicat 11.000 de la ce o fi aceasta anomalie? Saltul acesta nu s-a intamplat insa intre 8999 si 9000. Mentionez ca vitez indicata de acul vitezometrului mi se pare a fi corecta, nu am testat-o vreodata, dar nu are joc, ori sa tremure. Nici sunete ciudate nu scoate... Jurnalierul functioneaza normal, prin jurnalier insemnand pentru mine acel indicator al Km parcursi, dar mai mic, situat in partea inferioara. This post has been edited by ciubex: 21 Sep 2006, 23:56 |
--------------------
Dacia
1400 Break
1991 TLX
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
problema mea e alta...nu pot sa dau jos cablul de la vitezometru.Degeaba imi rupsei mainile ca tot nu reusii.Am bord CN, ,,takosan''(???)si mi se pare ca la mine, cablul e prin ,,clipsare'', dar nu reusesc sa-l dau jos.Nici vanzatorul de la magazinul de piese auto nu imi fu de folos.Apropo avea cablu dar era in cutie albastra....sa nu il iau?Asta e 140 iar la alt magazin e 170 dar e fara cutie....please help!!!
|
--------------------
x
y
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:36 |