DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nova:cu socul tras merge prost motorul

D2ani
post 17 Oct 2006, 20:19
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




salut. dupa ce am rezolvat problema ralantiului, am incercat sa reglez nivelul CNC ca in manual: 18cm intre garnitura capac si axul plutitoarelor(cu capacul tinut la 90 grade, cel putin la berlina stiu ca asa se face, capacul la 90 grade).ideea este ca fiind tras si putin, motorul merge cam in "hopuri"si masina tremura.trebuie sa il tin la 1000rpm ca sa mearga bine. nu mai spun ca la 1500rpm cu socul tras masina se zdruncina de zici ca se dezmembreaza. de la 1700rpm in sus pare ok (masina sta pe loc). daca incerc sa merg cu socul tras peste 1000rpm,masina merge in hopuri. are legatura cu nivelul din CNC? sa fie prea mare? si in plus, banuiesc ca ar fi nivelul cam mare pentru ca la ralanti daca o accelerez brusc (in gol) cam scoate fum spre negru. la berlina cu socul tras chiar putin sau mult, motorul merge bine si in gol si la drum. la berlina am reglat nivelul CNC tot ca la carte si n-am avut niciodata probleme cu tremurat sau mers neregulat.multumesc


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 17 Oct 2006, 20:37
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




pai daca vezi ca iti merge motorul cu socul tras, de ce nu incerci FARA SOC ? Fumul negru de pe esapament este din cauza socului tras, care da multa benzina la motor. E normal sa faca trepidatiile alea cu socul tras!!!!
Deci: porneste motorul cu socul tras, dupa aia impinge la loc socul pana motorul iti merge rotund. Chestie de baza la pornitul oricarui motor pe carburator...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 17 Oct 2006, 21:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Reglajul CNC la carburatoarele dublucorp se face cu capacul in pozitie orizontala(distanta 18mm de la garnitura la centrul plutitoarelor).La alea monocorp teoretic se regleaza tinind capacul pe verticala dar majoritatea il tin tot in pozitie orizontala ca e mai usor de reglat.Ai grija atunci cand montezi capacul inapoi sa te uiti cu atentie daca nu exista posibilitatea ca plutitoarele sa frece in peretii laterali ai carburatorului.
In legatura cu socul,vezi daca se deshide clapeta dupa ce pornesti(cativa milimetri,nu de tot).


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Oct 2006, 21:28
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mie nu imi merge si nu mi-a mers socul calumea niciodata, in sensul ca atunci cand il trag, in maxim 10 secunde moare motoru..se ineaca, indiferent ca e cald sau rece, prin urmare nu-l folosesc..si merge fara soc perfect, fie vara fie iarna.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D2ani
post 20 Oct 2006, 10:00
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




sal. stiu cum se porneste un motor pe carburatie, totusi de ce la 1500rpm, si numai la 1500rpm tremura masina atit de tare? chiar daca imping socul la 1000rpm unde merge motorul rotund(la rece) tot la drum masina merge in hopuri. si alta chestie, oricite reglaje i-am facut, daca motorul este rece, pina nu ajunge la temperatura de lucru iar uleiul din motor nu s-a incalzit( adica sa stea la ralanti la prima linie) nu pot impinge socul de tot pentru ca motorul merge prost si tremura toata masina. nu am probleme cu pornirea dimineata, ii dau doua sprituri si trag socul jumatate de centimetru si o ia la prima mereu. dupa incalzirea completa a motorului, cu socul impins sta la 950 rpm constant si nu tremura DELOC, la stop ma uit la turometru sa vad daca nu cumva s-a oprit motorul....in rest trage bine. vreo idee?


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:03
Forum Renault