Dezechilibru la franele de pe spate, constatat la ITP-ul de 2 ani
![]() ![]() ![]() |
Dezechilibru la franele de pe spate, constatat la ITP-ul de 2 ani
IRONICK |
![]()
Post
#31
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
klaus |
![]()
Post
#32
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Un arc care impinge intr-o piulita cu niste "dinti de fierastrau" pe ea. Se roteste piulita si se compenseaza jocul. Chiar sub cilindru cu pistonase.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
unEL |
![]()
Post
#34
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Am facut si eu ITP-ul .... si pe spate am avut diferenta 3.
Am fost la service si mi-au reglat tamburul pe roata respectiva. Masina in garantie. Oricum stiu ca frina pe spate nu actioneaza de cat daca ai persoane in masina. Oricum la frine violente intentionate (80-90 km/h) nu a tras nici stinga si nici dreapta. La frine puternice, eu neavand ABS ... am facut eu din pedala pe ABS-ul .... un obicei mai vechi de la dacia veche ... calcat pedala de mai multe ori ... niciodata sa nu blocheze rotile. Oricum frinele si directia sint elemente de sigurata si nu recomand sa se faca rabat la ceva in astfel de cazuri. Si recomand si ceva cauciucuri de calitate. |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuie sa calci pedala de mai multe ori pentru a nu bloca rotile.Daca faci asa nu rezulta altceva decat o distanta mai lunga de franare.Trebuie apasat o data si sa o tii la limita,exact inainte de a bloca.Subscriu la recomandarea cu cauciucurile de calitate.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bcapraru |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 February 07 ![]() |
la mine se aude un piuit scurt la roata stanga (partea soferului) din spate cand apas pedala de frana. nu stiu daca se aude si la roata cealata, pt ca ar trebui sa stea cineva pe partea cealalta. aveti idee ce ar fi? tot problema de tamburi? e nevoie de vizita la service?
|
--------------------
Logan
Laureat Plus 1.4
2007
|
|
radus |
![]()
Post
#37
|
![]() -Membru cu atributii....- Group: Members Posts: 102 Joined: 16 August 05 From: Jidvei ![]() |
Deduc , din ce citesc pe aici, ca mi-am luat o teapa mare cat mine (1.8m), cind , la ITP, au decis inlocuire repartitor pe motiv de franare =0 Cost 440 lei piesa + 40 lei manopera
![]() This post has been edited by radus: 4 Nov 2007, 00:35 |
--------------------
dacia
logan
Laureat,2005
- AB xx RMS
|
|
unEL |
![]()
Post
#38
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
QUOTE(PaulT @ 20 Oct 2007, 15:51) Nu trebuie sa calci pedala de mai multe ori pentru a nu bloca rotile.Daca faci asa nu rezulta altceva decat o distanta mai lunga de franare.Trebuie apasat o data si sa o tii la limita,exact inainte de a bloca.Subscriu la recomandarea cu cauciucurile de calitate. ![]() Stiu, Dar obiceiul e luat cu totul (vechea pompa de frana chiar daca era servo tot avea nevoie de cateva pedale 2-3) ... asa ca in functie de distanta necesara pt. oprire dau si eu la pedala. (obiceiurile vechi se schimba greu). Cand zic ca dau la pedale nu ma refer la ridicat piciorul complet de pe pedala, ci doar slabita putin cand ajung rotile sa scartaie. |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
dragosmariand |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 December 07 ![]() |
Fratilor eu am patit mai rau. La o franare brusca puntea spate a derapat in stanga, fiindu-mi foarte greu sa mai controlez masina. Nu stiu cum sa remediez problema.
Poate ma ajutati voi. Multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1,5 DCI 65- 2006
- B 53 HVC
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#40
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Stai usor. Presupun ca nu ai abs. Daca ai abs ai probleme mai mari decat se poate presupune.
In lipsa de abs, derapajul s-a produs pe un drum alunecos, probabil zapada, polei? Pneuri de iarna sau de vara? Care este situatia franelor spate? Mai precis a ferodourilor de frana (garnituri de frictiune mai zic unii) S-a umblat vreodata acolo? Posibil si o blocare a lmitatorului de presiune al puntii spate. Daca nu te pricepi sa umblii singur recomand calduros o vizita intr-un service, de preferat dotat cu stand de masuare a eficacitatii de franare. Este acceptabil un dezechilibru de pana la 10% intre rotile puntii spate. Daca e mai mare se aprofundeaza problema. Mai multe detalii te rog ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 14:35 |