DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 3 4 5 6 7 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan vs Auto **** SH

Sony
post 18 Sep 2004, 10:22
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




lookin4cash, am ales Logan pentru ca este o masina noua si, ca orice masina noua, are garantie. Este foarte spatioasa. Calitatea finisarii ma satisface. Iar in ceea ce priveste Golful sau Astra, chiar din 2001, sunt destul de alergate. Asta implica uzura, deci piese schimbate. In plus CASCO la un autoturism indigen este mai ieftin decat la unul de import, iar cei de la Dacia promit revizii ieftine si rare. Mie mi-a placut si DSN si, in ciuda finisarii indoielnice, mi-as fi cumparat DSN.
In ceea ce priveste cuvintele lui lowrider, fiecare este liber sa faca ce vrea cu banii lui. Nu il obliga nimeni sa isi ia Logan de 8000 euro, cum isi iau multi "prosti" de aici.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani
post 18 Sep 2004, 13:18
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 August 04




QUOTE

Sa iti iei Logan de 8000euro e cea mai mare prostie


In opinia ta !

Nici eu nu as da 8000 pe un logan fiindca nu am nevoie de portbagaj imens si ce-o mai oferi. Dar poate sunt oameni care au si alte nevoi decat mine sau decat tine.

Fiindca nu ma pricep la SH, eu voi lua o astfel de masina doar daca este de la un cunoscut... in caz de ceva sa stiu peste cine dau cu masina biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lowrider
post 18 Sep 2004, 17:23
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 18 September 04




QUOTE
lookin4cash,  Iar in ceea ce priveste Golful sau Astra, chiar din 2001, sunt destul de alergate. Asta implica uzura, deci piese schimbate. In plus CASCO la un autoturism indigen este mai ieftin decat la unul de import


Ce intelegi tu prin uzura si piese schimbate?sa inteleg ca,consumabile de genul filtre,ulei,placute?
Casco nu e mai scump :wink: casco se plateste la valoare pe care o vrei tu la masina,adica daca dai 8000 platesti la valoare asta,nu stiu de unde ti-a venit tie asta cu platitul mai mult..


--------------------
Lowriders are very often flashy, show-quality custom vehicles
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 18 Sep 2004, 17:36
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




lowrider, in legatura cu CASCO, mai documenteaza-te! Pentru masinile autohtone este intre 2 si 4%, air pt masinile de import este 6% din valoarea masinii.
In ceea ce priveste uzura, ea nu se manifesta numai la consumabile ci si la alte piese. Intrucat nu imi iau masina pt un an sau doi ma intereseaza si ce trebuie sa schimb la ea. La o masina noua ai garantie, iar la un sh iese din discutie. Poate vei zambi, dar si cutiile de viteze de la BMW cedeaza din cauza defectelor de fabricatie. Cat m-ar costa o problema de genul asta la Astra sh?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 18 Sep 2004, 17:47
Post #125


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




"air pt masinile de import este 6% din valoarea masinii. "
asta e aberatie. pentru straine variaza intre 4,5 si 6. si mai variaza intr-un fel: la cip sau la ddp.

oricum, nu exista masina perfecta pentru toata lumea. exista masina perfecta la un moment dat pentru un anumit individ. cei care isi doresc confort si alte chestii dar se pot lipsi de garantia unui lucru noi.... be my guest, luati SH.
eu prefer siguranta garantiei, siguranta faptului ca stiu istoria masinii.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.Tech
post 19 Sep 2004, 21:56
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 September 04
From: Bacau




Salut domnilor!

Am citit cu atentie controversele dvs legate de Logan versus SH. Si pe mine m-au framintat vreo 2 ani aceste probleme si in cele din urma am optat pentru... Logan.
Si iata de ce:

1 - Multi spun ca masinile SH de la firme de renume sint mult mai fiabile. Acest lucru este valabil DOAR CU CONDITIA de a merge pe drumurile lor, cu benzina, motorina si uleiurile lor. Cind aduci o masina SH pe "ulitele" noastre, cind ii dai benzina minarita si cu apa la greu, cind motorina se congeleaza iarna, sau parafina din motorina iti infunda injectoarele sau pompa de injectie, cind uleiurile sint in mare parte contrafacute, nu stiu daca fiabilitatea mai e aceasi...

2 - Confort sporit. OK, no comment...

3 - La un SH nu-i cunosti "istoria"; nu stii cum a fost birjarita, nu stii cum i s-a facut rodajul, nu stii daca nu a avut accidente care au fost foarte bine mascate, nu stii daca nu s-a umblat in computerul motorului pentru a fi mai agila la "curse" (dupa care motorul e cam "varza", desi la prima vedere nu pare). Nu stii daca kilometrajul (chiar electronic) indica valori reale. O sa vedeti ca in 80% din cazuri, in oferte scrie ca masina a apartinut unor batrinei care nu prea au circulat cu ea, si au tinut-o numai in garaj...

4 - Cind apar probleme tehnice, reparatiile si piesele costa cu mult mai mult... In plus, stai uneori multe saptamini in sir fara masina, pentru ca nu gasesti cine stie ce rulment sau alt reper care trebuie adus tocmai din Tanganyka... Sloganul cu "astea nu se strica" este o aberatie. Poate nu se strica ASA DES, dar tot se strica...

5 - Problema service-ului. Am fost la o firma care se lauda ca asigura service-ul si la masinile de la o alta firma "Z", care nu avea reprezentanta in tara. Mi-au spus ca le repara si pe acestea si ca nu sint probleme. L-am intrebat pe inginerul-sef de acolo daca au setul de SDV-uri (prese, extractoare, disp. de centrare, etc) pentru masina respectiva. S-a uitat chioris la mine si mi-a spus: "Fugi domnule de-aici cu SDV-urile matale, noi reparam masini "tari" aici. Crezi ca nu ne pricepem sa reparam si un rahat din asta?" Adicatelea, mai pe romaneste: "Vasile, adu ranga si da-i!"

6 - Disponibilitatea service-ului. Sa presupunem ca la SH-ul tau te-a lasat ambreiajul in concediu, cu familia, prin muntii Apuseni. Service specializat nu e decit la Bucuresti, Craiova, Brasov si Timisoara. Ce faci? Pentru Logan, exista retea service MACAR cite una in fiecare judet. A-mi spune ca dai masina pe mina primului "nea Gica" din orasul cel mai apropiat, si ca ti-o face el cu 2 surubelnite si un patent... s-avem iertare.

7 - Asigurarile si taxele, de regula sint la valoarea de catalog a masinii din care se scade uzura. Nu conteaza ca tu ai prins o ocazie si ai luat-o ieftin, ce e scris, e scris...

Ar mai fi inca multe de spus dar nu as vrea sa va plictisesc prea mult. De fapt, adevarata problema este ca inima romanasului tinjeste dupa luxul si calitatea din occident, si nimeni nu-l poate opri sa-si doreasca asa ceva, insa le vrea la preturile si nivelul de trai din Romania.
Daca esti un barosan, aceste probleme nu se mai pun; iti iei o masina cit de "tare" vrei, ai bani s-o intretii si nu te doare capul. Insa marea masa a romanilor nu sint barosani... Pentru ei, Logan este o alegere destul de inteleapta.

Un coleg rautacios mi-a spus cu mult amar in glas intr-o zi: "Ba, astia sintem noi romanii saraci: ne luam masini SH, ne imbracam de la SH, ne luam neveste SH si in curind o sa mincam si mincare SH..."

No comment...


--------------------
Automobilul este un obiect tehnic care te duce dintr-un loc A, intr-un loc B. Restul, sint mofturi si temperament...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 19 Sep 2004, 22:15
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




In parte ai dreptate, insa pe alocuri ai exagerat. Pentru mine alternativa SH este mai viabila decat Dacia si asta numai din vina Daciei. Spuneai intr-un fel ca achizitionarea unei masini SH este o loterie, de acord. Insa, pentru mine ,sa-mi iau o Dacie este o certitudine a unui lucru prost facut si fara nici un fel de responsabilitate. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, este doar parerea mea.
Cat priveste service-urile, te inseli. Vara aceasta mi-am schimbat singur ambreiajul (aveam aproape 200k km si mai mergea). Am apelat la un service (un prieten) doar pentru a ma ajuta cu sustinerea motorului. Daca eu am putut s-o fac fara probleme si fara sa fiu mecanic iti dai seama ca sunt cel putin cateva mii de service-uri care ar putea face acelasi lucru. Mecanici prosti sunt peste tot atat pentru Dacii cat si pentru masini straine. Daca tie iti poate repara Logan-ul impecabil atunci sunt sanse f. mari sa mi-o repare si mie. Daca te refereai la soferul din spatele blocului care te ajuta sa repari masina cu o sarma, atunci scuza-ma, nu ai masina.


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 19 Sep 2004, 23:29
Post #128


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

7 - Asigurarile si taxele, de regula sint la valoarea de catalog a masinii din care se scade uzura. Nu conteaza ca tu ai prins o ocazie si ai luat-o ieftin, ce e scris, e scris...


Povesti.... :twisted: Poti sa ai si masina de 100,000 euro si sa o asiguri doar la valoarea de 1,000 euro. Daca patesti ceva, esti despagubit la valoarea asigurata. Iar taxele NU sint in functie de valoarea masinii. Mai intereseaza-te, mai citeste... :twisted: :wink:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.Tech
post 19 Sep 2004, 23:59
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 September 04
From: Bacau




Pt MoneyTalks:
Iti convine sa-ti asiguri masina de 100,000E numai pentru 1,000? Daca ti-o faci varza, ce faci cu 1,000E? Decit asa, poti sa nu te asiguri deloc...
:roll:

Pentru GolfIII:
Mie nu-mi repara masina vecinul cu o sirma. Mi-o repar singur, si am pretentia ca la nivel profesional (am si pregatirea si sculele si SDV-urile si documentatia necesara). Crede-ma, stiu ce vorbesc...
Ceea ce am spus in post-ul meu sint adunate din pataniile multor colegi de serviciu sau prieteni care au SH-uri si sint fericiti timp lung, dar si cind au probleme, turbeaza...


--------------------
Automobilul este un obiect tehnic care te duce dintr-un loc A, intr-un loc B. Restul, sint mofturi si temperament...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 21 Sep 2004, 13:03
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




M-am uitat pe sit-ul carsurvey.org, pe care îl urmăresc de câțiva ani. Recomand asta tuturor celor care vor să-și cumpere o mașină, indiferent ca este nouă sau SH. Am extras câteva probleme cu care s-au confruntat cei de acolo.
Mărcile cu topicuri pozitive sunt Skoda Octavia, Citroen Xantia, Toyota Corrola, VW Vento, modelele vechi de Mercedes W123 si W124(asta pentru ca sunt direct interesat).
Pt. Toyota Avensis - in general bine dar pentru unul a fost un coșmar: pâna la 60000km a schimbat toate amortizoarele, arcurile, ambreiajul, servodirecția, frâna de mană
Pt. VW-in general caracterizări negative iar pentru anul 2000 la Golf marea majoritate
-Golf-bobina arsă, consum mare de ulei(peste 1l la 100km la care dealerul spune ca e normal, asta în UK), inchidere centralizată defectă, cineva și-a schimbat cutia de viteze dupa 5000km
-Bora-motor electric la geam defect, curea de distributie schimbată după 45000km, ambreiaj schimbat pt. ca mergea prost când dădea drumul la AC, schimbat becuri de unul singur pt că la service e prea scump
-Passat-a fost acuzat de uni de lipsa de fiabilitate în anul 2002
-Audi-în general bine dar mai slab pt A4:un american a spus "Great car.. poor reliability "
-Ford-are trecere buna la Focus dar mai ales la Mondeo. Aici unul din UK s-a plâns ca au intrat hotii în mașina(TDci din 2003) iar alarma a tacut mâlc. Hoții i-au băgat o șurubelniță în încuietoare
Pt. Fiat- de modelul Marea se vorbește numai de bine, "lup in piele de oaie" a fost caracterizare unuia
-Punto are caracterizari mai slabe dar nu atât de multe ca la Golf
Pt. Opel-Vectra este mai slab vazută decat Omega. Unul din Filipine se plângea că deși modelul era cu pachet special pt Asia mașina se supraîncălzea
La Renault caz special pentru Laguna. Laguna I este bine apreciată in contrast cu Laguna II care are 8 din 10 topicuri negative. Un deținător din UK spune așa: dupa nici 1000km motorul pornea greu, trebuia 4-5 încercări ca apoi intr-o zi motorul s-a oprit in mers. Mașina a fost luată înapoi și de 37 de zile nu a fost reparată. A cheltuit 1500 de lire pe o mașina închiriată pentru a merge la servici. Zicea că dacă ar fi știut dinaine de sit și-ar fi luat altă mașină. A primit niste mesaje de îmbărbătare/consolare de al alti deținători de Renault care au spus ca au avut R25 respectiv Safrane. Aceste modele s-au dovedit solide și fiabile, ceea ce dovedește ca Renault poate face mașini bune când se concentrează.
Pt Skoda-mulți au considerat-o calitativ peste VW. Asta îmi aduce aminte de un drive-test făcut de o revistă cu un Astra I german si unul unguresc. Ungurii se laudau ca Opelul facut de ei e mai bun decât cel nemțesc.
Concluzie:Mașinile nu sunt la fel chiar dacă sunt același model și sunt facute de roboți. Unul este încântat altul spune că e dezastru.
Multi din cei cu probleme s-au plâns de slaba pregătire a mecanicilor sau de lipsa de disponibilitate a dealer-ilor. Deci nu numai în România se întâmplă. Mai conteza și specia de șofer care generează acele defecte.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felix
post 21 Sep 2004, 14:17
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 January 03




QUOTE
QUOTE

7 - Asigurarile si taxele, de regula sint la valoarea de catalog a masinii din care se scade uzura. Nu conteaza ca tu ai prins o ocazie si ai luat-o ieftin, ce e scris, e scris...


Povesti.... :twisted: Poti sa ai si masina de 100,000 euro si sa o asiguri doar la valoarea de 1,000 euro. Daca patesti ceva, esti despagubit la valoarea asigurata. Iar taxele NU sint in functie de valoarea masinii. Mai intereseaza-te, mai citeste... :twisted: :wink:


Cred ca aici gresesti tu. La masinile SH, se ia valoare de catalog, nu poti pune tu orice valoare. Eu am un Megane SH din 98, si a fost evaluat la 6500EUR (un catalog oficial german) si de catre Asirom si de catre Allianz, desi eu am luat-o cu 5000EUR, aveam si factura la ea. Am ales Asirom pentru ca a avut oferta cea mai buna: 7,5% fata de Allianz 9%. Deci platesc aproape 500EUR/an, in conditiile in care la SuperNova care o aveam inainte (tot SH din 2001), plateam 100EUR la o valoare asigurata de 4300EUR. Un calcul simplu, in 2 ani, perioada in care voi tine masina, platesc in plus vreo 800EUR...

De piese de schimb nu mai vorbesc, te usuca daca schimbi ceva, iar ca si confort e apropiat de logan (poate un plus la suspensie la Logan). Am acelasi motor de 1.6 si 90 cai, deci si ca performante sunt tot pe acolo. Singurul lucru care e in plus la Megane e marca...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jeffe
post 30 Sep 2004, 19:12
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




Eu am un Kadett GSi din '88( 2.0i, ~130CP). Second hand. O am de doi ani si jumatate, de cand mi-am luat carnetul si am condus-o zi de zi timp de un an si jumatate. Acum am masina de serviciu si mai conduc Kadett-ul doar cand ies din oras, in genere in week-end sau in concediu.
Intr-un an si jumatate de incepator (retineti) am schimbat la ea debitmetrul, comutatorul de lumini si bucsile. In rest i-am deschis capota de la motor pentru lichide biggrin.gif
Nu, nu l-as da pe un Logan. Nici in ruptul capului.


--------------------
Ford Mondeo 2007 Mk3 - B-51-WMx
ignorance is bliss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 1 Oct 2004, 17:21
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Apropo de Sh, daca iei un Sh de 8000e sa zicem, te mai duci la revizii cu el?? Nu, cand se arde un bec, de ex. il schimbi in fata blocului, ca la service e scump+ ca becu ala e contrafacut. eu zic ca intretinerea consta mai mult la Un Sh de 8000e decat la u n Logan de 8.000E.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaston
post 1 Oct 2004, 17:50
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 13 June 05
From: Bucuresti




Pai asa e st2005, dar unii prefera SH-urile. Unii au noroc, unii nu biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005 1.5 dCi
In politics stupidity is not a handicap
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 1 Oct 2004, 18:47
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Pai nu ii pot intelege pe astia, nu le pot gasi rationamentul. Sa nu mai zicem ca habar nu ai ce "antecedente" arte masina aia. Nu le-o fi mplacand si lor sa miroasa a nou.., sa faca rodajul.. eu de acum incolo nu imi voi mai lua Sh nici in ruptul capului, decat dca e vreunul de vre-o 5-6 luni si 3-4mii km
Oricum, bina ca exista si dinastia, ca sa ne cumpere noua masinile, cand avem bani de alta mai buna.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaston
post 1 Oct 2004, 22:28
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 13 June 05
From: Bucuresti




Este de inteles de ce unii cumpara SH. Eu de exemplu pt. sotie as prefera sa dau 3000E pe un Matiz SH decat sa dau 5000E pe unu chel. Celmai bine cand iei un SH e sa cunosti persoana respectiva. Da deh nu se intampla mereu asa sad.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005 1.5 dCi
In politics stupidity is not a handicap
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 3 Oct 2004, 23:36
Post #137


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(st2005 @ 1 Oct 2004, 18:47)
eu de acum incolo nu imi voi mai lua Sh nici in ruptul capului, decat dca e vreunul de vre-o 5-6 luni si 3-4mii km


O asemenea masina e suspecta. Eu in locul tau NU as lua o asemenea masina. Nimeni nu cumpara co masina pentru a o tine in garaj. O masina care are mai putin de 4,000 km in 6 luni nu este buna sau a fost "minarita" excl.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 4 Oct 2004, 13:56
Post #138


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




te inseli am DSN de doi ani si am putin sub 12000 km nu-mi da nimeni bani de benzina, nu spun ca-s toate asa da se mai intimpla, oricum eu nu o dau(la urma urmei e ca si noua)cul mai tare mi-a placut la revizii nu le venea alora sa creada




--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 4 Oct 2004, 13:59
Post #139


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(MoneyTalks @ 4 Oct 2004, 00:36)
O asemenea masina e suspecta. Eu in locul tau NU as lua o asemenea masina. Nimeni nu cumpara co masina pentru a o tine in garaj. O masina care are mai putin de 4,000 km in 6 luni nu este buna sau a fost "minarita" excl.gif
*


Meet Valentine! Are masina de 1 an de zile si cred ca n-are mai mult de 7 mii de km. biggrin.gif Cel mai corect ar fi sa ne spuna el citi km. are, totusi.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 4 Oct 2004, 14:45
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




N-o nimerisi Money. Eu pe DSN am 15.000 in 3 ani.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 4 Oct 2004, 20:43
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




am eu un coleg caruia i-o cumparat taik-su DSN in ultima luna de productie...a mers taik-su cu ea 15075 km...si din martie pana acum, deci 6 luni asta a mai facut sub 5000 cu ea, dintre care eu am condus vro 700 pe putin...deci, se poate si la altii...


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 6 Oct 2004, 20:18
Post #142


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(MoneyTalks @ 3 Oct 2004, 23:36)
O asemenea masina e suspecta. Eu in locul tau NU as lua o asemenea masina. Nimeni nu cumpara co masina pentru a o tine in garaj. O masina care are mai putin de 4,000 km in 6 luni nu este buna sau a fost "minarita" excl.gif
*



Ba nu, am un coleg care are o dacie din 98 si are cu ea cam 10000km...deci..... si alt exemplu, nasiul meu, in 4 ani sub 5000km.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 6 Oct 2004, 23:37
Post #143


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(st2005 @ 6 Oct 2004, 20:18)
Ba nu, am un coleg care are o dacie din 98 si are cu ea cam 10000km...deci..... si alt exemplu, nasiul meu, in 4 ani sub 5000km.
*




Alea sint deja hirburi! O masina daca sta e mai rau decit daca mergi cu ea. Mai ales la Dacia! Acea berlina din 98 nu mi-ar trebui-o nici sa ma platesti! excl.gif

PS. Cred ca posesorii lor si-au luat masina doar ca sa se dea artisti ca au si ei asa ceva. Era MULT mai ieftin sa fi circulat cu taxi-ul in toata aceasta perioada, pentru toate drumurile pe care le-a facut cu masina


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuB
post 7 Oct 2004, 06:38
Post #144


Membru de BUKOWINA


Group: Members
Posts: 281
Joined: 19 August 04
From: Suceava-Bukowina




Oamenii astia cu 10.000km in 4 ani ce au in cap?
Pentru ce isi mai iau masini?
Nici la mine in familie nu se circula foarte mult dar facem cca 10.000/an.


--------------------
VW POLO 2005 - 8XSYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuB
post 7 Oct 2004, 06:42
Post #145


Membru de BUKOWINA


Group: Members
Posts: 281
Joined: 19 August 04
From: Suceava-Bukowina




Eu am intalnit om care si-a vandut Vectra din '91 sa isi ia Logan.


--------------------
VW POLO 2005 - 8XSYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zonkkk
post 7 Oct 2004, 08:30
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 2 June 04




QUOTE(Loganel @ 23 Aug 2004, 16:24)
Luati-va voi SH-uri meseriase!!
Abia cand ajungi cu el in service cu vreo piesa defecta o sa vezi pe ce ai dat banii!!!
Te ustura pieleeeeeaaaa!!!
*



Haha,
Bai taticu, ascunde-te ph34r.gif tu ce crezi ca daca se duce ceva la tine la motorul de Renault, va fi mai ieftin decat daca mi se duce mie acelasi lucru la motorul de OPEL ??? (nu am opel)
Pai Renault este recunoscut pentru piesele scumpe...

De ex: Mai demult am avut o Honda din 1988 si i-am bagat ceva lichid de frana... sti cat am dat pe un flacon DOT3 ??? 40.000 lei, dar pentru solenza sti cat era lichidul de frana??? (DOT4) ERA 120.000 lei... aceeasi cantitate...

Asa ca...


--------------------
Renault Megane 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 7 Oct 2004, 08:36
Post #147


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE
PS. Cred ca posesorii lor si-au luat masina doar ca sa se dea artisti ca au si ei asa ceva. Era MULT mai ieftin sa fi circulat cu taxi-ul in toata aceasta perioada, pentru toate drumurile pe care le-a facut cu masina

Uite iti dau eu motiv pentru care eu vreau masina, chiar daca nu o sa merg cu ea decat in concediu si din cand in cand in weekend:
1. Taxi nu gasesti cand ti-e lumea mai draga.
2. Nu te poti baza ca vei prinde taxi la o anumita ora (poate vine imediat, poate trebuie sa faci comanda cu 30 min inainte ca sa prinzi unul)
3. Cand a nascut nevasta-mea si a trebuit sa o iau din spital taximetristii erau in greva - nu vreau sa mai trec prin experienta asta
4. Ma astept ca masina mea va fi mult mai confortabila decat 99% dintre taxiurile din bucuresti
5. Nu trebuie sa fac conversatie cu nimeni daca nu am chef, ascult ce muzica vreau, daca eu vreau nu fumeaza nimeni in masina, etc. etc.
6. Pot sa merg si eu ca omu' la cumparaturi cu masina, fara sa imi comenteze taximetristu' ca "asta nu intra in portbagaj", "eu nu car asa ceva" (vezi electrocasnice, parchet/gresie/faianta, etc) si sa trebuiasca sa-l platesc dublu
Si cred ca as mai gasi. Eu nu imi iau masina pentru ca ies mai ieftin, mi-o iau pentru confortul de a avea masina cand am nevoie.


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhonutz
post 7 Oct 2004, 14:45
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 October 04
From: cj




Cunosc pe cineva care a luat un Oltcit anul acesta, functional, si nu avea facut mai mult de 400 Km. Masina a fost cumparata cu ani in urma, dusa din Oltenia pana in Mures si tinuta in garaj. De ce? habar nu am. A dat undeva in jur de 300 -500 Euro pe ea, nici nu mai stiu exact. Nici macar rodajul nu-l avea terminat. In afara de praful care se mai vedea pe alocuri, totul era nou noutz, nimic miscat sau indoit sau stricat. Se vedea dupa plasticurile de la bord ca era "noua". Noua, in sensul ca nu a fost folosita, batuta de soare si mai stiu eu de ce, nu a fost vre-o data inmatriculata din cate stiu, etc. daca va intereseaza pot sa vad si din ce an era masina.

Deci se poate. Nu cred ca cineva ar face asta cu un Mercedes de mii de euro, dar cine stie?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 7 Oct 2004, 15:18
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Astea cred ca sunt cazuri destul de izolate si care tin in mare masura de epoca trecuta, cand circulai cu sot/fara sot, dadeai kent-uri pt benzina sau faceai economie tot anul sa mergi la mare cu masina etc. In vremurile noastre, e destul de greu de gasit o masina cu care sa nu se fi mers, pentru simplul motiv ca masinile costa destul de mult, oamenii sunt mai activi (alearga dintr-o parte in alta sa mai impuste un ban), restrictii de circulatie nu mai sunt.

Aaa, sigur, mai exista gen tataia Tiriac care sta cu Jaguarul de sub 1000 km in garaj, asta e alta treaba. Insa kilometrajul dpdv al meu este pur informativ la o masina. Se da atat de usor in spate la multe masini, inclusiv Dacii, incat nu are sens sa pui baza pe el. Mai bine apreciezi starea generala a masinii, o duci la un service si platesti o constatare...

Parerea mea!


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 8 Oct 2004, 07:33
Post #150


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Si-a adus un prieten o Astra Caravan din 2001 full electric, scaune incalzite, Cd player cu mag., AC, jante aliaj, roti de iarna, etc 1.7 DTI (motorul e cam slab, are doar 75 cai dar pe el il intereseaza consumul doar) pe care a dat in Germania 6400 euri la final ajungandu-l sub 8000...Are 136 k km la bord cu carte service, etc; masina asta o va tine un an si o va vinde cu 8500 euri deci va iesi IN CASTIG...
Interesant este ca prietenul meu a fost pentru prima data acolo, a luat cateva adrese de pe net pe care nici nu le-a folosit...A urcat intr-un microbuz al ATLASSIB si a ajuns la Frankfurt de unde a inceput sa colinde cateva autohouse-uri; in trei zile era acasa cu masina iar dupa inca trei zile a inmatriculat-o. Mi-a spus ca gasesti acolo Astra din 2001 euro 3 pe benzen la 5000 de euro si chiar sub 5000 cu kilometraje sub 150k km.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 3 4 5 6 7 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th June 2025 - 10:17
Forum Renault