DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aducere la punctul mort, calcare ambreiaj

bulan
post 28 Oct 2006, 21:08
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(Schatten @ 28 Oct 2006, 17:40)
Ambreiajul are un rost bine definit si orice discutie vizavi de cat de meseriasi sunt unii sau cum schimba ei vitezele cum vrea muschii lor ca nu s-a intamplat nimic timp de un an de zile nu isi are rostul.
Restu sunt din categoria romanu s-a nascut de toate si se pricepe la toate.
*


Reguli in exploatarea cutiilor de viteze care nu sunt scrise in manualul de instructiuni!
Timoneriile trebuiesc unse,gresate pereiodic pentru a putea schimba vitezele cu cat mai putin efort.
La plecarea de pe loc se va porni in mod obligatoriu cu viteza 1 dar in timpul deplasarii cand se reduce viteza masinii foarte mult se interzice cu desavarsire introducerea in viteza 1 in timpul mersului se va introduce in viteza a doua chiar daca viteza este un pic mai mica pentru viteza a doua!!!
Cand se introduce in orice viteza se impinge usor levierul schimbatorului de viteze ca tu sa-o bagi in viteza iar cutia sa o ia singura.Mai bine spus nu o infigi in viteza sau nu o smulgi din viteza.
Iarna pana cand se incalzeste cutia de viteze si se simte clar la mana ca schimbarea vitezelor merge usor se va schimba cu blandete caci iarna se strica cutiile de viteze cel mai des.
Mersul subturat produce trepidatii masinii in ansamblu dar in special cutiei de viteze.
Si am mai spus un carait usor nu e bun pentru cutie dar o schimbare de viteze care s-a lasat cu un "TRANC" se lasa garantat cu cutie data jos.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 29 Oct 2006, 10:50
Post #32


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(bulan @ 28 Oct 2006, 22:08)
.........in timpul deplasarii cand se reduce viteza masinii foarte mult se interzice cu desavarsire introducerea in viteza 1 in timpul mersului se va introduce in viteza a doua chiar daca viteza este un pic mai mica pentru viteza a doua!!!
*


Asta e rețetă sigură de uzare prematură a ambreiajului..., numai el știe cât efort suportă și ce vibrații nasoale introduce în toată mașina dacă îl lași să suporte desincronizarea dintre turația trenului de rulare și turația motorului!

Eu zic să nu mai fii așa de imperativ, că unii chiar îți pot asculta sfatul și se trezesc apoi că le patinează ambreiajul și nu știu de ce...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 29 Oct 2006, 11:36
Post #33


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




In afara de berlina unde nu intra in a 1-a decat daca erau rotile complet oprite, pe orice am condus am bagat a 1-a din mers (viteza f mica, desigur) si a intrat foarte bine. Si n-am dat inca jos nici o cutie.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 29 Oct 2006, 18:06
Post #34


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




La mine intra din mers 1a numai daca am viteza mica . Daca am viteza mai mare dau un sprit inainte si intra .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 5 Dec 2006, 22:17
Post #35


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Am si eu o problema ... mare ! In seara asta am dat o scurta forja prin oras si mi-a carait de cateva ori cand sa bag a 3a . Am fost cu ambreiajul la fund , cauza a fost ca impingeam schimbatorul aproape inainte , trebuia sa il imping mai in dreapta . Oricum , nu observ nici o diferenta , intra la fel in viteza , insa intrebarea este :
- ce se intampla practic in cutie cand caraie ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 20:31
Forum Renault