Vreau un Mac, mai vechi
![]() ![]() ![]() |
Vreau un Mac, mai vechi
BlaueCorsa |
![]()
|
||
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|||
ovidiums |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 14 August 06 ![]() |
e un magazin "noumax" in bucuresti (zona floreasca) unde se vand si sh-uri.
dar daca te intereseaza, am io un mac g4 (modelul perna) pe care-l tin degeaba. fa-mi o oferta daca esti interesat (preferabil pe PM sau pe email ovidiums@yahoo.com). This post has been edited by ovidiums: 31 Oct 2006, 12:06 |
--------------------
dacia 1300
berlina (?)
1986
- - cu fete de usi din vitan
|
|
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Multumesc mult pentru sfat, am sa le fac o vizita, magazinul este foarte aproape de locul meu de munca. Ideea este ca imi trebuie ceva de dimensiuni reduse, de preferinta cu monitor incorporat.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
Alydor |
![]()
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
incearca aici...
Am vazut saptamana trecuta la ei ceva Mac-uri... si erau si la preturi ok... Suma respectelor, Alydor. |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
ovidiums |
![]()
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 14 August 06 ![]() |
atunci incearca la cei despre care ti-am zis. sunt foarte seriosi si au si un departament de service superbun.
sau cauta forumul userilor de mac (nu cred ca am voie sa-ti dau link-ul aici) ca acolo gasesti tot felul de oferte. |
--------------------
dacia 1300
berlina (?)
1986
- - cu fete de usi din vitan
|
|
adip |
![]()
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
vyrus, stiu eu pe cineva cu un notebook g3 care cred ca e de vanzare. A pus OSX pe el (avea OS9). Iti dau maine mai multe detalii.
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Multumesc, astept.
Am luat legatura cu firmele indicate, urmeaza sa primesc ofertele. Daca mai are cineva informatii despre subiect il rog sa ma anunte. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 12:09 |