DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Directia, problema mea? Si bateria...help.

RIon
post 14 Jun 2004, 17:23
Post #1


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Masina mea a fost lovita candva cumva nu stiu cum, si in partea centrala dreapta are o indoitura in H (asa se numeste plansa metalica respectiva). De aici cica e dus nu stiu ce chestie, si in partea dreapta e impins cu 4-5 milimetri, cica nu se poate regla bine directia... in afara de consum, rulaj si consum cauciuc, ce poate fi; la volan liber, trage in cca 10 m cam 30-40 cm dreapta... e problema mare si importanta???:

Acul bateriei e pozitionat pe cadranul cu linii intrerupte, dupa cel rosu de la minus; e normal??? unde trebuie sa stea acul bateriei in mod normal la DN pe carburator? Trebuie schimbata bateria?
Ce credeti?[b][/b]


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 14 Jun 2004, 21:46
Post #2


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




1) Ai incercat sa ii faci geometriea si nu se poate?

2) Din cate stiu eu acul trebuie sa stea la mijloc. Eu cred ca e de la alternator sau de la releu, pt ca acel indicator arata cum incarca alternatorul, nu are nicio treaba cu bateria. Oricum du-te la un service, ...electrician,..cineva care are aparat de masura sa iti verifice cum incarca.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 14 Jun 2004, 21:49
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




A spus ca nu poate...
Tocmai am schimbat releul de incarcare...e rau daca e acolo?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 15 Jun 2004, 06:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




indicatia acului de la voltmetru e relativa si cel mult orientativa; masoara cu un voltmetru de precizie tensiunea la bornele bateriei cam la 2000rot/min cu consumatori in functiune si fara consumatori; ptr. bateriile de generatie mai noua trebuie sa masori intre 13,9 si 14,2V (fata de 14,5V cu care eram obisnuiti mai demult); probabil ca din cauza acestei diferente de ~0,5V acul sta mai cazut.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPAWN
post 15 Jun 2004, 23:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 26 May 04
From: BUCURESTI DR TABEREI




si al meu tot asa jos sta.nu ajunge deloc pe mijlo la locu lui si bateria e noua si alternatoru baga curent calumea pote e doar de la el nu mai arata bine
si ce ai stramb la ea lonjeronu sau ce ?? :roll:


--------------------
CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 16 Jun 2004, 08:48
Post #6


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Jugul e dat un pic in spate...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 18 Jun 2004, 09:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




la parte cu acul si cu bateria .. masoara curentul d eincarcare si daca ala e bun poti sa iti arunci indicatorul de la bord . si la mine imi arata ca nu prea baga curent alternatorul dar arata gresit pentru ca am masurat curentul si e asa cum trebuie


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 18 Jun 2004, 12:19
Post #8


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




o sa o fac si pe asta.merci


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 18 Jun 2004, 12:40
Post #9


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




QUOTE
Masina mea a fost lovita candva cumva nu stiu cum, si in partea centrala dreapta are o indoitura in H (asa se numeste plansa metalica respectiva). De aici cica e dus nu stiu ce chestie, si in partea dreapta e impins cu 4-5 milimetri, cica nu se poate regla bine directia... in afara de consum, rulaj si consum cauciuc, ce poate fi; la volan liber, trage in cca 10 m cam 30-40 cm dreapta... e problema mare si  importanta???:[b][/b]


Din cate stiu eu sunt o gramada (poate mai putin) de service-uri care au bancuri de tras-impins lonjeroanele ; acolo cred ca ai probleme : lonjeronul stang (?) sau dreptul este deplasat . Costa cam 3-400.000 lei .
Bafta multa !


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 18 Jun 2004, 13:29
Post #10


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Altul mi-a spus ca e deplasat jugul, si ca trebuie dat tot jos, tras-impins etc., ceea ce costa destul de mult si m-am saturat cati bani am bagat in masina... poate altadata, ca si altii au aceeasi problema si circula, iar unul mi-a zis ca e posibil sa dau cu cealalta roata intr-o groapa si sa se ajusteze si asata...smile.gif
Oare cu reglaj electronic la directie pot face sa nu mai traga dreapta?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 18 Jun 2004, 14:03
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




Si mie imi trage in dreapta, m-au pus de i-am schimbat toate bucsile (ah, da si rulmentii!), au incercat sa-i faca reglaj electronic, n-a mers, le-a aratat pe monitor ca unghiul de cadere la roata fata dreapta are ceva - 2.2 grade deviatie. Ce-nseamna asta, ca roata nu-i perpendiculara pe sol? Mi-au zis ca s-ar putea sa fie din cauza amortizorului si ca ar fi bine sa le schimb pe amandoua, inclusiv flansele - estimativ 3,5 milioane incl manopera. Dar daca nu-i asta, si dupa ce dau atata banet sa ridice iarasi din umeri si masina sa traga la fel in dreapta...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 20 Jun 2004, 10:55
Post #12


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Eu am fost la un specialist, e adevarat ca nu pe calculator, dar unul foarte bun, cunoscut in zona (Serban de langa RAR Gilau), a masurat cu aparatele lui, unghiurile cad bine, dar pana la indreptare nu are ce sa imi faca. Si altii au aceeasi problema, oricum nu trage tare dreapta, si e cam scumpa alternativa, bucsile sunt mai ieftine. Cel putin deocamdata asa o sa merg...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADY
post 20 Jun 2004, 15:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti-Dr Taberei




Dar la reglajul electronic nu ti au spus sa iti schimbi bascula de pe partea respectiva cu una cu + sau - cat iti trebuie tie . Am avut un prieten care ii tragea rau masina si a fost cu ea la gometrie si tipul de acolo ia zis sa schimbe basculele , una cu -2 iar cealalta cu +2 si ii merge perfect si acu


--------------------
DACIA LOGAN PREFERANCE 1.4 MPI - B-78-BMA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 21 Jun 2004, 08:08
Post #14


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




ce e bascula aia?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 21 Jun 2004, 11:12
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Bascula e piesa in forma de A pe care e prins pivotul. Prin schimbarea basculei se poate regla unghiul de cadere shi cel de fuga la nova. Trebuie mai intai masurat shi apoi inlocuita bascula cu una mai lunga sau mai scurta pentru corectarea unghiului de cadere, sau cu una care are alta forma (alte distantze intre pivot shi bucshi) pentrucorectarea unghiului de fuga.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADY
post 21 Jun 2004, 11:20
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti-Dr Taberei




Exacat , trebuie nasutata , dar asta ii poate spune numai cei care ii vor face geometria


--------------------
DACIA LOGAN PREFERANCE 1.4 MPI - B-78-BMA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 21 Jun 2004, 13:14
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




Multzam fain pentru feed-back.

Treaba cu schimbatul basculei face sens - si nu ce mi-a spus individul de la service anume ca amortizoarele sunt de vina ca nu poate regla unghiul de cadere (-2.10 grade masurat deja, am listingul de la calculator de cand cu geometria) la roata dreapta fapt ce determina dupa parerea lui trasul in dreapta. Aveti idee cat costa o bascula de Dacia Nova (se potriveste si de SuperNova?) si cam cat ar fi manopera in service.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADY
post 21 Jun 2004, 13:33
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 14 October 03
From: Bucuresti-Dr Taberei




pai dupa cate stiu se potrivesc cele de SuperNova , ce difera la SuperNova fata de nova sunt fuzetele . Ca pret nu stiu la cat ajunge o bascula , da in ori ce caz sa iei de origine si sa fie echipata , iar ca manopera costa cam 250-300 ( dar o poti schimba si singur nu este prea complicat


--------------------
DACIA LOGAN PREFERANCE 1.4 MPI - B-78-BMA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 21 Jun 2004, 13:51
Post #19


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Mie mi-a zis ca geometria e buna, asa ca nu prea cred ca asta ar fi solutia, dar voi merge sa vad... merci.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:06
Forum Renault