DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu baga caldura

bertro
post 21 Nov 2006, 17:39
Post #31


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




@pastrama (si altii interesati): am fost ieri prin magazine sa vad de calorifere. 120RON sunt la noi, insa calitatea e sub orice critica (si asta de la o simpla examinare vizuala). Sincer, arata mai bine ala din 98 pe care tocmai l-am scos din masina. Si era produs tot de radiatoare s.a. Astea noi, au imbinarile alea intre plastic si metal super proaste, joaca daca le misti putin. Garantia se ofera doar daca il montezi in service autorizat (deci mai pui 100 ron montajul). chiar si vanzatorul mi-a zis ca multi se intorc inapoi cu ele la garantie. Asa ca o sa ma duc intins la dezmembrari sa vad ce gasesc.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 13 Dec 2006, 12:06
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




dac tot suntem la topicul cu caldura as avea si eu o intrebare:
-unde trebuie sa stea acul de a apa la mers normal pe exterior (adik nu in oras cand ii porneste ventilatorul ). intreb pt ca la mine nu prea ajunge la jumate (adica pe orizontal) de prea multe ori.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 17 Dec 2006, 16:23
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Trebuie sa stea fix la orizontala, adica la ora 9 daca ar fi orarul unui ceas. La mine mi-a stat o iarna intreaga asa cam pe la ora 8 si nu intelegeam de ce nu mai aveam caldura multa in masina pina cind am inteles ca trebuie schimbat termostatul.
Uite aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=161359


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 27 Dec 2006, 17:06
Post #34


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Azi am schimbat in sfarsit termostatul...treaba lejera, 10 minute maxim. Primele simptome: motorul se incalzeste mult mai repede, si indicatorul sta putin mai sus de jumatate. Acum, ramane de vazut daca s-a rezolvat si problema cu caldura, ca n-am avut timp sa mai verific si asta.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Dec 2006, 17:58
Post #35


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pentru cei care au probleme cu acel blestemat calorifer de pe Nova / SuperNova, am cateva sfaturi:
Al meu curgea, si curgea bine de tot, in 3min de la pornirea motorului iesea abur prin fantele de ventilatie, si pe geamuri se depunea o mazga...
L-am scos din masina, am mers fara el...Acum 2 zile am fost la munte, si am inghetat de nu mi-a venit sa cred...Asa ca am luat caloriferul de pe balcon, am desfacut acele capace laterale din plastic, am razuit toata acea "garnitura" siliconica, curatat bine cu peria de sarma, apoi incarcat cat se poate cu Silicon instant negru (tub 2+2 de la magazin auto, special pt garnituri gen chiulasa 8ron), pus capacele la loc si stranse bine acele cleme metalice...
Apoi l-am testat cu aer comprimat din plamani ohmy.gif , scufundat intr-un lighean cu apa, si se pare ca nu mai are fisuri...
Pt ca imi era foarte incomod sa dau jos tot bordul pt a monta caloriferul, am taiat acele 2 tevi de plastic ce ies din el, le-am scurtat, si cu 2 capete de furtun si 4 coliere, le-am facut flexibile, astfel incat se poate monta si demonta caloriferul fara a mai demonta decat laterala de plastic din partea pasagerului...
La o prima inspectie, nu mai curge nici un strop, si sper sa nu mai curga vreodata...

End of story!

This post has been edited by track3r: 28 Dec 2006, 22:01


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 5 Jan 2007, 12:17
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Cum se prezinta 'interventia' ta?

Da vreun semn de oboseala pana acum?


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2007, 12:26
Post #37


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Sincer, nu mai curge un strop!
E mai etans ca niciodata biggrin.gif
Iar noile tevi flexibile ajuta la montare demontare in 10minute, fara a mai demonta mare lucru in masina...
Din pacate nu am putut face poze in timpul operatiunii de etansare, dar pe masina pot face ceva poze pt a se vedea "articulatiile"...

In concluzie, NU MAI CURGE si nu cred ca va mai curge vreodata! tongue.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 5 Jan 2007, 12:31
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti





Cred ca am sa incerc si eu solutia ta.
Ce fel de furtune ai folosit pentru prelungire?

Multumesc.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2007, 12:35
Post #39


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Tot la magazin de piese auto am gasit furtun de nova/supernova, exact cel care vine de la pompa de apa spre calorifer, e cam ondulat dar se pot decupa 2 portiuni drepte de 5cm fiecare...E deajuns...o sa revin cu poze cu el montat in aceasta seara...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 5 Jan 2007, 12:35


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jan 2007, 11:54
Post #40


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Poze cu cele 2 articulatii ale caloriferului...

Attached thumbnail(s)
20070106_1144_1_.JPG ( Size: 315.16k ) Number of downloads: 458
20070106_1145_1_.JPG ( Size: 330.72k ) Number of downloads: 471


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 8 Jan 2007, 16:06
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Se pare ca am si eu o problema cu caloriferul. Nu mai face destula caldura. La 0 grade afara nu pot sa mai stau in tricou in masina. Termostatul e bun, temperatura motorului e normala. Banuiesc eu ca e infundat caloriferul cu frunze sau alte chestii pentru ca pe incalzire baga aer in treapta 3 cam cat pe aer rece in treapta 1.
Imi poate spune si mie cineva daca se poate curata caloriferul fara a-l demonta? Pe la ventilator cumva? Cum se demonteaza caloriferul ?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Jan 2007, 21:10
Post #42


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Daca ai frunze, cred ca ele ajung pana maxim la ventilator...cam greu de crezut ca ar putea ajunge pana la calorifer....Oricum pt a curata ansamblul ventilator-calorifer, trebuie sa desfaci cam tot bordul...Incearca sa dai jos doar partea de aeroterma din compartimentul motor, aia nu stiu cum se demonteaza...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 8 Jan 2007, 22:58
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Eu zic sa incerci mai intai doua variante mai usoare:
1. varianta norocoasa: bagi mana prin partea de admisie a aerului in aeroterma (prin compartimentul motor) si s-ar putea sa gasesti elementul care obtureaza accesul aerului. Vezi ca trebuie sa ai o mana mai subtire, daca tu nu gaseste pe altcineva.

2. Daca prima n-a mers poti sa incerci sa desfaci partea de admisie. Pentru asta vezi aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=184&hl=
Daca incerci a doua varianta nu uita de silicon wink.gif

Prin aceste variante ai acces numai pana la ventilator.

Tip: dupa ce rezolvi lipeste la intrarea in 'tulumba' de admisie ceva care sa nu-ti mai permita accesul 'intrusilor'. Eu am o plasa de tantari spre exemplu. Mai eficient dupa recomandarea altor colegi este un filtru de hota - acesta opreste si praful, sau ma rog o parte din el.

PS: esti sigur ca e ceva care obtureaza si nu o instalatie prost aerisita spre exemplu?

This post has been edited by clr: 8 Jan 2007, 22:58


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 9 Jan 2007, 10:28
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Sigur e ceva care obtureaza fluxul de aer prin calorifer. Instalatia e aerisita. Se simte o mare diferenta intre cantitatea de aer care intra cand clapeta e pe pozitia de aer rece si cand e pe aer cald. De altfel am vazut bucati de frunze care au intrat pana in masina pe gurile de aerisire. In 8 ani cred ca s-a strans ceva acolo. Ar fi trebuit sa pun o sita dar am neglijat. Dupa ce rezolv sigur o sa pun.
O sa incerc sa desfac motorul de la aeroterma si sa bag mana pe acolo.
Ce nu stiu e cum se scoate caloriferul. Am vazut ca se scoate tragandu-l spre dreapta, dar ar trebui cumva slabit tot ansamblul aerotermei pentru ca are cele doua tevi care ies spre compartimentul motor care il impiedica sa iasa. Mai exact, ce trebuie demontat din bord? Consola centrala, plasticele de pe lateralul consolei centrale si mai ce?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Jan 2007, 10:47
Post #45


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pentru a demonta caloriferul trebuie sa dai jos:
plasticele din lateralul consolei, torpedoul, capacul de plastic mare de sub volan, consola centrala, apoi cele 2 sau 4 piulite ce prind in partea de sus toata cutia aerotermei...Pe partea motorului trebuie sa desfaci cele 2 furtune ce intra in calorifer, si sa le obturezi, oricum vei pierde ceva lichid, + cel din calorifer... Apoi desfaci garnitura prin care ies conductele de plastic ale caloriferului spre motor, sucesti tot ansamblul aerotermei, si caloriferul va iesi in lateral... Oricum daca tot desfaci, si cutia aerotermei de desface in 2 jumatati, ce sunt prinse cu niste cleme metalice, si astfel te asiguri ca ai curatat tot...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 12 Jan 2007, 20:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




ia da mataluta ventilatorul pe trei si baga mana la grupul de climatizare in spatele lui prin partea pasagerului fata. se simte ceva curent de aer pe acolo ???


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 12 Jan 2007, 20:52
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




dadu221 nu inteleg ce vrei sa spui. Daca te referi la faptul ca trage aer de afara, da trage. Problema e ca nu mai baga la fel de mult ca inainte atunci cand e pe incalzire, adica aerul trece prin calorifer. Pe aer rece baga bine.
Poate in weekendul asta imi fac timp sa demontez.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 14 Jan 2007, 14:54
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




nu ai inteles ... deci dai drumu la ventilator si vezi daca iti mai baga aer si prin alta parte decat pe aeratoare. bagi mana pe la pasahger si deasupra caloriferului la o latime de palma mai sus. Vezi daca simti curent.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 07:38
Forum Renault