Modificare Esapament
![]() ![]() ![]() |
Modificare Esapament
DomnulK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
Valentine |
![]()
Post
#2
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
felicitari si sa o porti sanatos
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
DomnulK |
![]()
Post
#3
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Dificil.......tre sa o scot afara......dracia aia modificata...da poate fac o schema in paint.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#4
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit la toba de mijlok..........mai trebuie sa mai mesteresc la modificarea in cauza......voi recalcula distantele.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Bogdan.spd |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Am revenit la toba de mijlok..........mai trebuie sa mai mesteresc la modificarea in cauza......voi recalcula distantele. Poti sa imi spui ce te-a determinat sa montezi la loc intermediara? |
-------------------- Dacă nu caști ochii .... caști gura!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#6
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
O greseala de proiectare. Nu am calculat bine dimensiunea tevii shi grosime shi im atingea ceva...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
schummi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 18 December 03 From: Timisoara ![]() |
Raspunsul este foarte simplu (zic io)
castigi vreo 4 kg, vreo 2-3 cai, urla mashina mai mishto, intre 3 si 5 mii de ture face de toti dracii de zici ca esti la Daytona si se uita femeile chiar shi dupa o dacie. Un alt avantaj este ka daca te tine shgi papagalul ai descurajezi pe aia ku mashini mai tari dekat a ta crezand ka ai cine stie ce motor sub kapota (de fapt tu = 1400 cmc = 0). Shi pe deasepra (daca ai eleroane, frapsuri, bari tip sport) raman politistii prosti ka mashina ta are toba (se simte ku mana in spate la tzeava) shi tot urla ( DA NU TE DA PREA MARE IN FATA LOR, nu le place shi incep sa fluiere dupa tine). Stiati ka exista amenda pentru murdarirea carosabilului ku kauciukurile (pe bune, am verifikat). ok destul pe azi ka mai am treaba va pup vrrruuuuuuuuuummmmmmmmmmm |
-------------------- Viata-i grea
Nevasta-i rea Bani n'avem Curvari suntem Hai in P^!@ mea sa bem ! |
|
![]()
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
La multi ani si la cat mai putine probleme cu masina!
Am schimbat pana acum si toba finala (amortizorul de zgomot) si pe cea din mijloc. Am vazut ca cea finala are semne de gaurire, deci va trebui sa o schimb cat de curand (cat mai am garantie pe masina!). Stie cineva: e vorba de calitatea proasta a carburantului (benzina fara plumb) sau calitatea slaba a tablei din care sunt confectionate esapamentele. Ce solutii "artizanale" se pot practica pentru a mari durata de viata a intregului esapament? Daca se poate, as prefera raspunsuri pe adresa de e-mail gvali@k.ro Multumesc anticipat |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#9
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
In primul si in primul rand este vorba de calitatea mai mult decat indoielnica a materialului din care este confectionata toba (tabla f.f. proasta). In al doilea rand este vorba de apa din benzina. Iarna, cu motorul cald, nu ar trebui sa mai vezi abur iesind din toba, cu atat mai putin sa patesti cum am mai auzit sa picure apa din toba. Problema asta e mai greu de controlat si singura solutie e sa bagi ceva alcool tehnic in benzina ca sa mai reduci din apa. In al treilea rand este vorba despre sarea care sa da pe asfalt iarna si care iti "mananca" tot ce e pe dedesubt dar in principal esapamentul (e tabla mai slaba). In al patrulea rand este vorba de gurile de canal, gropile si bordurile care daca iti ating tobele le indoaie si acolo sigur va ceda. Eu am patit pe un break sa imi gasesc intermediara jupuita (ca o cutie de conserve) probabil din vina vreunei guri de canal. Singurele solutii pe care le stiu eu este fie sa schimbi tobele mai des fie sa inlocuiesti intreg sistemul de evacuare cu unul dn inox care nu mai are moarte (daca nu iei vreo bordura/gura de canal etc) desi este o solutie destul de costisitoare.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#10
|
Unregistered ![]() |
eu nu am inteles ceva...
am xaxofonul.... toba intermediara si cea din spate... daca... ![]() adica vad oameni care dau din gura si le pot citi pe buze "te-n cenzurat mati" sau nu? |
-------------------- |
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#11
|
Unregistered ![]() |
inca o intrebare de baraj...
cum pot sa o fac sa sune ca o masina de curse la turatii de peste 3000? |
-------------------- |
|
asarban |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Cumpara-ti un supersistem audio de cateva mii de wati
Cumperi de la amazon.com un cd cu F1 sounds! Bagi cd-ul.....dai la maxim...voila! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#13
|
Unregistered ![]() |
![]() lol.. hai ca-i fost tare ![]() lol deci vreau sa sune cat de cat calumea.. si cum ziceam .. undeva.. nu prea ma pricep.. de aia va intreb... mai bine intreb innainte sa-mi duc masina la fiare vechi ![]() |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Stai potolit ca-ti ia militia talonul si permisul. La 1300 ii poti scoate intermediara si suna mult mai bine.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#15
|
Unregistered ![]() |
oka
si cum fac legatura intre xaxofon si capat? |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Cu o tzeava. Te duci la un sudor si ii spui ce vrei sa faci.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#17
|
Unregistered ![]() |
oka multzam ...
|
-------------------- |
|
Adrian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
care poate fi cauza pentru care motorul meu porneste mai greu indiferent de e cald sau rece de cand am inlocuit toba de foc cu o teava? mentionez ca la evacuare nu se simte nici o dif. in ceea ce priveste sunetul.
de cand am inlocuit toba cu teava cand porneste nu mai sta turata ci porneste direct la 900 ture,si trebuie sa ii dau cheie mai lunga. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege BV 99 DYK
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Poate avea si toba aia rolul ei... Sau nu?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Marty |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Adrian, de cind s-a racit afara si eu dau mai mult la automat, cica-i normal.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Adrian |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 March 03 From: Brasov ![]() |
sunt de acord dar acum 2 saptamani era mai frig decat acum si pornea la sfert de cheie.
ceva a intervenit de face faze.ramane de vazut ce! |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1,6 16v
2005 Privilege BV 99 DYK
|
|
BBC |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Daca motorul nu se mai tureaza la relanti cand e rece inseamna ca senzorul care comanda imbogatirea amestecului in functie de temperatura nu mai functioneaza.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
ady23 |
![]()
Post
#23
|
![]() ... Group: Members Posts: 586 Joined: 29 December 10 From: Tara Minunilor ![]() |
salut,am si eu o intrebare,nu foarte demult am anulat xaxofonul(burduful acela din spate)si mi'am sudat o teava in locul lui....intrebarea e ca daca ma duc cu ea la verificare asa,o sa ma intoarca aia inapoi?
|
--------------------
dacia
supernova
2001
- ....
|
|
ramsen |
![]()
Post
#24
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
ALOOO...la ce spui tu xaxofon???tu ai motorizare euro 2 si ai toba detenta si toba finala...daca te referi la toba detenta cea de la jumatate poti suda lejer o teava si dupa la ITP...daca ai avea catalizatorul scos de pe masina atunci ai avea probleme la poluare...si eu la solenza ma bate gindul sa scot toba detenta si sa ii pun o teava...succes
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
ady23 |
![]()
Post
#25
|
![]() ... Group: Members Posts: 586 Joined: 29 December 10 From: Tara Minunilor ![]() |
imi cer scuze ca nu am fost mai explicit...ii vb de toba de la mijloc spre spatele masinii...am dat'o jos si in locul ei am sudat o teava,la ITP treb sa ma duc in februarie,asa ca o sa vedem atunci ce o sa zica....
ms mult de sfaturi si un an cat mai bun |
--------------------
dacia
supernova
2001
- ....
|
|
ramsen |
![]()
Post
#26
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
nu trebuie sa le spui lor ca nu mai ai toba detenta pe spate...pe ei ii intereseaza decit noxele...un tovaras a pus teava din fata de la racordul flexibil de sirma pina la finala eliminind toba detenta si nu a avut probleme cu ITP...fara grija dute la ITP...succes la noxe
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#27
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da dar sa faca prinza corect intre conducte altfel spune ca trage aer fals si cresc noxele iar chitanta nu mai iese.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ady23 |
![]()
Post
#28
|
![]() ... Group: Members Posts: 586 Joined: 29 December 10 From: Tara Minunilor ![]() |
ii sudata foarte bine,si nu iasa fum pe nicaieri....in ziua de azi orice lucru se rezolva cu bani,am vazut masini cu probleme mai mari si tot au trecut de ITP...e cineva din ORADEA pe aici?
va multumesc de sfaturi |
--------------------
dacia
supernova
2001
- ....
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
poate nu ati avut norocul sa vina pe capul celor de la itp controlul ca altfel nu ati mai trece cu modificari mari sau cu noxele mari.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:52 |