dacia pe hidrogen, combustibil preluat din apa
![]() ![]() ![]() |
dacia pe hidrogen, combustibil preluat din apa
oviss2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) phb.gif ( Size: 16.81k ) Number of downloads: 1326 |
||
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|||
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Stai cuminte, aia este chiar o bomba, ceea ce vrei tu sa faci se chinuie altii de ani buni. Pentru a asigura hidrogenul pentru combustia motorului hidroliza apei trebuie sa se faca foarte repede ceea ce e foarte complicat. Eu unul il astept pe domnul Mihai Rusetel poate face ceva. Citeste aici. http://www.revistapresei.ro/articol_19599-...consuma-apa.htm
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/index.htm
http://www.rexresearch.com/meyerhy/meyerhy.htm pentru producerea de H si O in cantitati suficiente si la un volum suficient de mare pentru ca un motor cu ardere interna aceasta se face prin electroliza apei proces care cere consum mare de energie electrica iar tensiunea de 9V este mica pentru producerea H si O altrrnativa ar fi folosorea gazelor lichefiate deoarece prin ardere sint oricum mai putin poluante decit benzinele eliminind apa si bioxid de carbon |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#5
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
De admirat aici este doar entuziasmul tineretii....ideea de a lua apa cu cana de la esapamentul masinilor dainuie de mai mult de cinci decenii.
Asa cum s-a mai spus, pana in prezent nu s-au gasit solutii pentru asigurarea necesarului de energie pentru disocierea moleculei de apa. Altfel, ideea era geniala... motorul care functioneaza cu apa... ar fi rezolvat problema poluarii si a spalarii soselelor (in special in Romania). Si apoi mai sunt si alte implicatii...presupunand ca ideea poate fi pusa in practica, fii convins ca ar avea grija marii magnati ai petrolului sa o musamalizeze. This post has been edited by tunderbird: 4 Feb 2007, 00:29 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
oviss2006 |
![]()
Post
#6
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
in primul rand alimentarea cu tensiune alternativa mai mare de 9 volti e ca si facuta, un convertor de tensiune 12V-220V de putere mica se gaseste in toate magazinele de electronice. daca cineva incearca sa ma opreasca cu aceasta inventie(vorbim de mafia petrolului), interesul e sa pun in aplicatie inventia doar pt mine ci nu sa-mi vand ideea caci aceasta creatie exista de mult si nu iese pe piata datorita stiti voi cui si de ce. ceea ce nu stiu e ca pt producerea amestecului de hidrogen si oxigen tre sa ajunga apa la fierbere? ca daca e asa cum fac cu vaporii de apa
|
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai trebuie o sursa externa de energie, deoarece gazele obtinute prin hidroliza nu cred sa aiba suficienta putere calorica astfel incat prin ardere sa dezvolte lucru mecanic necesar producerii curentului necesar electrolizei proprii.
Cu alte cuvinte nu cred ca se poate crea o instalatie de hidroliza care macar sa functioneze ca un perpetuum mobile, iar tu vrei sa alimentezi si un motor. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
deconectat |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Era un episod din Mythbusters pe tema asta. Nu ai cum sa produci suficient hidrogen (adica nu atat de repede).
|
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si daca bagi 2 fire in priza la 220 V apa va fierbe sint unele cani de plastic cate au 2 discuri de material inoxidabil care fierbe apa
This post has been edited by bygy007: 5 Feb 2007, 00:17 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
prin electroliza apei, se obtine putin hidrogen pt a alimenta direct un motor termic, o idee este producerea si stocarea lui apoi arderea lui, dar cred ca o sa stai 24 de ore ca sa mergi 1 ora cu masina, daca nu mai putin.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(valentin.dumitran @ 4 Feb 2007, 20:08) Era un episod din Mythbusters pe tema asta. Nu ai cum sa produci suficient hidrogen (adica nu atat de repede). da, si masina a pornit, si ei nu mai puteau de uimire...dar nu pentru mult timp, s-au elucidat in final, masina pornise datorita benzinei ramase in carburator, cand s-a gatat aia ciuciu ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
DragosP |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 3 Feb 2007, 23:10) ...altrrnativa ar fi folosorea gazelor lichefiate deoarece prin ardere sint oricum mai putin poluante decit benzinele eliminind apa si bioxid de carbon Aici m-ai pierdut... La ce gaze lichefiate te referi? La H lichefiat sau la GPL? Că-n primul caz nu prea văz de unde C pentru a ieși codoi iar în al doilea caz, bine-ar fi să iasă numai codoi și hașdoio. Numa' că mai iese și CO... QUOTE(oviss2006 @ 4 Feb 2007, 10:38) ... daca cineva incearca sa ma opreasca cu aceasta inventie(vorbim de mafia petrolului),... Șșșș. Patriciu e cu ochii pe noi! ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema cu hidrogenul lichefiat la bordul masinii, pe langa temperatura extrem de scazuta la care e tinut (BMW aveau 2 750 Hi cu care au facut inconjurul lumii), este si densitatea scazuta de energie (volum mare de H2, si autonomie scazuta).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
era vorba de G P L
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:08 |