DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia pe hidrogen, combustibil preluat din apa

oviss2006
post 3 Feb 2007, 22:24
Post #1


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




stiu ca vi se pare de ras acest subiect dar eu vreau sa devina REALITATE. am gasit pe un site un felde minibomba din hidrogen extras din apa prin electroliza, daca am analizat eu bine. si mi s-a pus pata sa fac un mic experiment, insa as mai avea nevoie de un mic ajutor din partea celor ce stau mai bine la capitolul chimie-fizica. am sa va postez un desen care va explica exact ce vreau eu sa spun.


Attached thumbnail(s)
phb.gif ( Size: 16.81k ) Number of downloads: 1326


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 3 Feb 2007, 22:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Stai cuminte, aia este chiar o bomba, ceea ce vrei tu sa faci se chinuie altii de ani buni. Pentru a asigura hidrogenul pentru combustia motorului hidroliza apei trebuie sa se faca foarte repede ceea ce e foarte complicat. Eu unul il astept pe domnul Mihai Rusetel poate face ceva. Citeste aici. http://www.revistapresei.ro/articol_19599-...consuma-apa.htm


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 3 Feb 2007, 23:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti






--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Feb 2007, 23:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/index.htm

http://www.rexresearch.com/meyerhy/meyerhy.htm


pentru producerea de H si O in cantitati suficiente si la un volum suficient de mare pentru ca un motor cu ardere interna aceasta se face prin electroliza apei proces care cere consum mare de energie electrica iar tensiunea de 9V este mica pentru producerea H si O altrrnativa ar fi folosorea gazelor lichefiate deoarece prin ardere sint oricum mai putin poluante decit benzinele eliminind apa si bioxid de carbon


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 4 Feb 2007, 00:23
Post #5


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




De admirat aici este doar entuziasmul tineretii....ideea de a lua apa cu cana de la esapamentul masinilor dainuie de mai mult de cinci decenii.


Asa cum s-a mai spus, pana in prezent nu s-au gasit solutii pentru asigurarea necesarului de energie pentru disocierea moleculei de apa.

Altfel, ideea era geniala... motorul care functioneaza cu apa... ar fi rezolvat problema poluarii si a spalarii soselelor (in special in Romania).

Si apoi mai sunt si alte implicatii...presupunand ca ideea poate fi pusa in practica, fii convins ca ar avea grija marii magnati ai petrolului sa o musamalizeze.

This post has been edited by tunderbird: 4 Feb 2007, 00:29


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 4 Feb 2007, 10:38
Post #6


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




in primul rand alimentarea cu tensiune alternativa mai mare de 9 volti e ca si facuta, un convertor de tensiune 12V-220V de putere mica se gaseste in toate magazinele de electronice. daca cineva incearca sa ma opreasca cu aceasta inventie(vorbim de mafia petrolului), interesul e sa pun in aplicatie inventia doar pt mine ci nu sa-mi vand ideea caci aceasta creatie exista de mult si nu iese pe piata datorita stiti voi cui si de ce. ceea ce nu stiu e ca pt producerea amestecului de hidrogen si oxigen tre sa ajunga apa la fierbere? ca daca e asa cum fac cu vaporii de apa


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 4 Feb 2007, 17:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai trebuie o sursa externa de energie, deoarece gazele obtinute prin hidroliza nu cred sa aiba suficienta putere calorica astfel incat prin ardere sa dezvolte lucru mecanic necesar producerii curentului necesar electrolizei proprii.
Cu alte cuvinte nu cred ca se poate crea o instalatie de hidroliza care macar sa functioneze ca un perpetuum mobile, iar tu vrei sa alimentezi si un motor.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 4 Feb 2007, 20:08
Post #8


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Era un episod din Mythbusters pe tema asta. Nu ai cum sa produci suficient hidrogen (adica nu atat de repede).


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Feb 2007, 00:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




si daca bagi 2 fire in priza la 220 V apa va fierbe sint unele cani de plastic cate au 2 discuri de material inoxidabil care fierbe apa

This post has been edited by bygy007: 5 Feb 2007, 00:17


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 5 Feb 2007, 15:09
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




prin electroliza apei, se obtine putin hidrogen pt a alimenta direct un motor termic, o idee este producerea si stocarea lui apoi arderea lui, dar cred ca o sa stai 24 de ore ca sa mergi 1 ora cu masina, daca nu mai putin.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Feb 2007, 15:12
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(valentin.dumitran @ 4 Feb 2007, 20:08)
Era un episod din Mythbusters pe tema asta. Nu ai cum sa produci suficient hidrogen (adica nu atat de repede).
*




da, si masina a pornit, si ei nu mai puteau de uimire...dar nu pentru mult timp, s-au elucidat in final, masina pornise datorita benzinei ramase in carburator, cand s-a gatat aia ciuciu biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 5 Feb 2007, 17:16
Post #12


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(bygy007 @ 3 Feb 2007, 23:10)
...altrrnativa ar fi folosorea gazelor lichefiate deoarece prin ardere sint oricum mai putin poluante decit benzinele  eliminind apa si bioxid de carbon

Aici m-ai pierdut... La ce gaze lichefiate te referi? La H lichefiat sau la GPL? Că-n primul caz nu prea văz de unde C pentru a ieși codoi iar în al doilea caz, bine-ar fi să iasă numai codoi și hașdoio. Numa' că mai iese și CO...

QUOTE(oviss2006 @ 4 Feb 2007, 10:38)
... daca cineva incearca sa ma opreasca cu aceasta inventie(vorbim de mafia petrolului),...

Șșșș. Patriciu e cu ochii pe noi! radmasa.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Feb 2007, 17:52
Post #13


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Problema cu hidrogenul lichefiat la bordul masinii, pe langa temperatura extrem de scazuta la care e tinut (BMW aveau 2 750 Hi cu care au facut inconjurul lumii), este si densitatea scazuta de energie (volum mare de H2, si autonomie scazuta).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Feb 2007, 21:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




era vorba de G P L wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:08
Forum Renault