ZGOM Vibratii motor la relanti
![]() ![]() ![]() |
ZGOM Vibratii motor la relanti
tecsupro |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan dci
2006 Laureate
- B035578
|
|||
the_man |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 March 07 ![]() |
Si mie face la fel
![]() Merci. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
andreimna |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 October 07 ![]() |
Am lucrat pe un logan diesel3 luni de zile.Sincer fff putin vibra ca si la cele pe benzina..o usoara vibratie se resimte in toate masinile...oricum pt siguranta si daca se accentueaza vibratiile contactati un service..e mai bn asa...numai ca dupa ce i ziceti mecanicului ce pb aveti sa i bagati un 50 Ron in buzunar sa vedeti ce frumos se comporta si iti zice tot la sigur
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005/berlina
|
|
adriannic |
![]() ![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 November 07 ![]() |
Sunt proaspat intrat pe acest forum si mi-a atras atentia acest topic si m-am gandit ca poate reusesc si eu sa ajut cu experienta capatata prin folosirea masinii.
Am avut si eu "acel" zgomot la ralanti si am deschis capota motorului, unde am remarcat ca o problema era la capacul filtrului de aer care avea joc. Astfel ca, la prinderea/fixarea capacului de la filtrul de aer am pus cate o saiba de 10 la fiecare surub de prindere (sunt doar doua suruburi vizibile din fata) peste garnitura de cauciuc. Apoi am observat ca zgomotul a disparut dar in treptele inferioare aparea cateodata. Am rezolvat si acest zgomot prin indreptarea scutului (la mine a fost in dreapta in dreptul rotii foarte putin indoit - punctiform chiar) dar care la solicitarile pe acea parte dadea un zgomot ca de la motor. Dupa aceste operatii la mine s-a rezolvat cu zgomotul. |
--------------------
DACIA
LOGAN - Ambition
2004 1.6MPI
|
|
unEL |
![]()
Post
#35
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Hai sa va zic si eu.
In primii 12 mii de km nu am avut nici o vibratie. Dupa aceasta suma am inceput sa simt o usoara vibratie care s-a amplificat si a inceput sa faca ca un diesel la relanti. Am facut scandal, am tipat la aia in service ...bla bla bla tot tacamul. Ei zic ca e ceva "normal". Acum am 90 mii de km si am aceeasi vibratie in mod aleatoriu. Recunosc ca acum o ignor si chiar m-am obisnuit cu ea. Motivul se afla undeva in cutie ambreiaj. Remediere nu exista de cat daca schimbi nu stiu ce arc pe acolo. Se zice ca e un fel de hiba a benzinarului de 1,4. Esapamentul meu zumzaie un pic daca o calc mai tare si o urc in 3500-5000 ture. La inceput ma mai speriam si cand pornea ventilatorul si baga toata masina intr-o vibratie ciudata. Eu zic ca daca nu aveti probleme cu ambreiajul sau cutia sa mergeti sanatosi cu ea asa. Am uitat ... vibratiile astea apar aleator si numai la relati, si pot fi acentuate foarte usor daca dai drumul la AC. ![]() |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
mikeb |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 24 September 05 ![]() |
Intrebare: Daca tremura esapamentul la capat (evacuarea) cu un inel/colier de pus pe teava cam ca si ornamentul ala de pe site sau altceva de felul ala nu se schimba frecventele de rezonanta si kaput zornaitul? Cam ce dimensiune/greutate sa aiba inelul incat la turatii "normale" sa nu zumzaie? A inceput un pic si a mea. Iar schimbatorul tremura dar mie mi se pare ca e normal asa. Vibratii serioase am doar daca se intampla sa fie subturata (in trafic inghesuit sau pe drum atat de "bun" ca si creierul de parlamentar ocupat cu asfaltarea...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Ambiance-2006
- HRxx--- Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#37
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Observai si eu azi ceva la ligheanul meu. Eram in parcare la carefour si in urma unor manevre rapide inainte-inapoi cu volanul bracat de la stanga maxim pana la dreapta maxim si invers ( ma grabeam ca statea lumea la coada sa parchez ca sa poata sa treaca) am observat o vibratie exact ca aceea de motor subturat. Se manifesta doar cand stateam pe loc si eram in marsarier, sau in treapta intai. Cum turam putin disparea. Am mai dat de cateva ori stanga dreapta...la fel...imediat cum volanul ajungea la rotatie maxima aparea vibratia. Ma intreb de la ce o fi?...precizez ca masina are decat 2600 km.
This post has been edited by AmunDei: 9 Dec 2007, 20:15 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
klaus |
![]()
Post
#38
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
De la efortul MAXIM pe care il depune pompa de servo la maxim stanga/maxim dreapta. De aia scrie si in manual sa nu se utilizeze bracarea maxima mai mult de 45 secunde.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#39
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
A deci m-am speriat degeaba. Phew. Chestia e ca nu a durat cred nici 30 de secunde, nici eu nu stiu cum m-am miscat asa repede cu manevrele. Oricum...sa fiu atent pe viitor.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
dragos78 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 24 March 08 ![]() |
Salut,
Chiar cautam un astfel de topic. Nu s-a mai postat demult dar voi incerca sa reinvii acest topic pentru ca de curand ma confrunt si eu cu aceasta problema. Deci, problema este "vibreaza masina", nu "am vibratii in schimbator". Am 40.000 km facuti cu un dci 65 CP si de ceva timp am observat la relanti, numai la relanti, o vibratie in toata masina. Mentionez ca nu poate fi de la motorina, am folosit toate tipurile de motorina si in nici un caz nu poate fi de la asta. De curand am schimbat filtru ulei, aer si motorina. Aceasta tepidatia apare dupa ce motorul se incalzeste si scade turatia de la relanti. Motorul rece are la relanti in jur de 900 turatii. Dupa ce se incalzeste scade la la 750. Aici apare problema. Singura idee, citita pe aici, ar fi tampoanele de la motor dar nu pot certifica acest lucru. A reusit cineva sa descopare cauza acestei vibratii? Masina nu a facut asa ceva pana de curand, pana acu 7000 km. Daca turatia la relanti ar ramane constanta la 900 turatii vibratia ar disparea. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Preference
|
|
radany |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 April 08 ![]() |
Salut, tot logan am si eu, 1.6 16V are 2 luni, am deja cu el 10000km il cam exploatez la maxim, ce am observat insa sunt nu numai vibratiile din schimbator ci si relantii extrem de instabili, adica cand e la 500 de ture cand e la 800, nush ce sa zic, nu mi se pare normal. Am citit si alte post-uri unii zic ca ar trebui sa-l turezii altii ca sai dai benzina buna...nush ce sa zic, benzina buna ii dau de la Rompetrol, de turat...credeti-ma ca il turez...ohooo...nush...probabil asa tre sa faca un logan...
|
--------------------
Dacia
Logan
2008/1.6 16V
|
|
undemerg |
![]()
Post
#42
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
@dragos78, vezi ca probabil e de la egr sau de la suportul filtrului de aer (asta am patit-o doar eu, egr-ul mai multi). vezi aici: http://www.daciaclub.ro/EGR-page-1-t104847-s0.html
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
danutsb |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Masina personala Logan Laureate 1.4 (2006), aproape 40000km parcursi, vibratie destuld de accentuata la relanti (masina foarte ingrijita)
Masina Servici Logan Ambiance 1,4 (2005), vreo 50000km, nicio vibratie la relanti (masina mult mai putin ingrijita - chiar neingrijita) Mi-e ciuda de mor. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
gabriel_TMF |
![]()
Post
#44
|
![]() membru cu bun simt Group: Members Posts: 81 Joined: 16 August 05 ![]() |
bun si daca vibreaza, exista remediu, fenomenul se accentueaza in timp, se poate intampla ceva, sau stam asa si vorbim vorbe?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,4
2005 laureate
- B 47 TMF
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(dragos78 @ 24 Mar 2008, 09:20) Salut, Chiar cautam un astfel de topic. Nu s-a mai postat demult dar voi incerca sa reinvii acest topic pentru ca de curand ma confrunt si eu cu aceasta problema. Deci, problema este "vibreaza masina", nu "am vibratii in schimbator". Am 40.000 km facuti cu un dci 65 CP si de ceva timp am observat la relanti, numai la relanti, o vibratie in toata masina. Mentionez ca nu poate fi de la motorina, am folosit toate tipurile de motorina si in nici un caz nu poate fi de la asta. De curand am schimbat filtru ulei, aer si motorina. Aceasta tepidatia apare dupa ce motorul se incalzeste si scade turatia de la relanti. Motorul rece are la relanti in jur de 900 turatii. Dupa ce se incalzeste scade la la 750. Aici apare problema. Singura idee, citita pe aici, ar fi tampoanele de la motor dar nu pot certifica acest lucru. A reusit cineva sa descopare cauza acestei vibratii? Masina nu a facut asa ceva pana de curand, pana acu 7000 km. Daca turatia la relanti ar ramane constanta la 900 turatii vibratia ar disparea. aceleasi simptome le are si dci ul meu (laureate 35000 km), am curatat si egr-ul, am skimbat si filtre si tot degeaba; astept sa mi fac timp si sa ma duc la un service sa puna laptopu pe ea (ideal ar fi kiar in momentul cand trepideaza); e posibil sa fie senzorul de ralante care transmite valori eronate, numai dupa ce se incalzeste, si atunci injectoarele nu functioneaza in parametri; dragos 78, masina la drum intins (in afara), alearga ca inainte? |
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
cpetru |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 23 May 07 From: Iasi ![]() |
La mine a aparut o vibratie - zbârnâit de pe la 5ooo km. Abia acum la 25oookm s-o reparat.
Manifestare: la relanti si la 1500 ture se auzea o vibratie de pe la motor in partea dreapta (asa auzeam de la volan). Am fost in 3 service-uri si nu s-o rezolvat. Abia azi, la al 4-lea service (Iasi - pacurari) s-o reparat. Nu stiu ce i-o facut, dar pe hartie scrie: "Repozitionat tub AC joasa presiune". Intr-o vizita anterioara (la AMG) un mester mi-o pus o invelitoare peste o teava de langa farul dreapta care credea el ca are sanse sa dea in capota si sa vibreze. Mansonul ala mi-o perforat in 15.oookm blana de pe capota. S-o rezolvat pe garantie. Foarte multumit / fericit. This post has been edited by cpetru: 15 May 2008, 10:26 |
--------------------
Dacia
Logan Abs+ dci 7o cp
2007
- XX oo BAD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 10:07 |