DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 9 10 11 12 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pentru curatarea injectoarelor, ce aditiv trebuie sa pui in benzina

djasu82
post 1 Oct 2010, 17:24
Post #301


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Maskatu @ 1 Oct 2010, 17:21)
Arata-mi si mie manualul unde scrie treaba asta...  smile.gif Stiu super nova cu 200.000 km care nu a avut injectoarele curatate si inca functiona bine. Daca mergi subturat si bagi benzina numai de la gigi srl  & asociatii, este normal sa se infunde.
*


ce treaba are subturarea cu injectoarele biggrin.gif in primul rand injectoarele nu sunt infipte in capul chiuloasei si nu comunica direct ci cilindru asa cum sunt la cele turbo tsi doi la mana daca nu ai avut dacie pe carburator nu sti ce probleme poat apare prin depunearea de substante pe metale.
Aceeasi chestie se manifesta si la injectoare indiferent ce benzina bagi tu si nu e vorba de mizerie ... problema mai mare e la injectoare fiindca presiunea benzenului e la 2,5 bari.
Cine vrea sa nu arunce cu banu pe injectoare noi le acorda o binecuvenita importanta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai230
post 1 Oct 2010, 20:15
Post #302


ing.


Group: Members
Posts: 105
Joined: 30 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 1 Oct 2010, 16:54)
ho ma da sunt identice ! Si folosesti un traf de 12V si o dioda si dupa dioda nu filtrezi ci lasi sa functioneze in impuls de c.c. si o sa se manifeste cu deschiderea si inchiderea injectorului ( injectorul e ca un banal releu care lasa si opreste benzina sa iasa prin doua orificii sau 4 cum e la logan.
GrOzOy da man treci la curatat injectoarele fiindca nu are putere ai dai tu in guse si merge prost biggrin.gif
Aveti grije cum desfaceti rampa de injectie si in special mare atentie la oringuri !( garniturile din cauciuc) si mai ales la montare ---- multa vaselina ca sa intre usor si nu fortat cu surubelnita , mai bin scoateti de mai multe ori rampa si o introduceti cu injectoarele in orificii pana cand intra usor si face priza cu galeria de admisie.
*


Ms man, duminica ma apuc de curatat. Tre sa o curat ca dimineata cand pornesc nu are mersul rotund, merge cu oscilatii pe langa 750 rot/min. Daca ai stii cati dracii mi-a facut. De exemplu: Am bagat 23 litrii de 95 de la Lukoil, aveam rezerva consumata, si cu aia 23 de litrii am facut 260Km. Sa ma *** pe el de motor. Voiam sa ii dau foc. Sa vadea D-zeu sanatate. Maine, poimaine ma apuc de curatat.


--------------------
Dacia Solenza - b-03-gfx 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Oct 2010, 20:25
Post #303


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




vezi tu si motorasul pas cu pas te poate pacali de obicei se curata cu spray degripant si se sterge cu o carpa moale si uscata la fel si corpul clapeta.
Injectoarele pot creea probleme in general cand vrei sa accelerezi si masina da in nas evident scade turatia , turatia e oscilanta urca coboara usor , motorul tremura la relanti simptom de mers in 3 cilindri ( aici poate fi si bobina de inductie de vina ) daca ai scanteie pe fiecare cilindru in parte te rezumi la injectoare.
Daca turatia nu scade sub 1300 de ture dupa 2 minute dupa ce s-a incalzit motorul cat de cat se intervine la sonda lambda posibil defecta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai230
post 2 Oct 2010, 17:58
Post #304


ing.


Group: Members
Posts: 105
Joined: 30 January 10
From: Bucuresti




Gata baieti, am curatat si eu injectoarele dupa metoda AlinREHAU. Inainte de asta motorul in renati, rece sau cald, avea oscilatii, nu mergea rotund. Acum se pare ca a disparut aceasta problema. Ramane sa vad in timp. Ca transformator am folosit unul de swich ethernet de 7,5 volti si 1 Amper- redresare monoalternanta. Nu am luat totusi spary-ul de circuite de care se vorbea pe aici. Am luat unul de curatat carburatoare 2+2 din cauza ca avea jetul mult mai puternic.

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 151.47k ) Number of downloads: 1358


--------------------
Dacia Solenza - b-03-gfx 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 2 Oct 2010, 19:36
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




QUOTE(Maskatu @ 1 Oct 2010, 16:21)
Arata-mi si mie manualul unde scrie treaba asta...  smile.gif Stiu super nova cu 200.000 km care nu a avut injectoarele curatate si inca functiona bine. Daca mergi subturat si bagi benzina numai de la gigi srl  & asociatii, este normal sa se infunde.
*



subscriu la ce zice masky, a mea are 195000 si nu am curatat inj niciodata, in schimb i-am dat numai benzina buna, si aditiv cam din 30000 in 30000


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Oct 2010, 20:06
Post #306


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ma io stiu una si buna biggrin.gif fiecare face ce vrea cu motorul noi epunem ce am facut daca vor si alti bine daca nu iar bine .

mihai230 e perfect sprayul de carburator , dupa ce lai activat cu injectorul si dupa 20-30 de secunde si-a dat drumul cred ....
La mine dupa ce am activat sprayul cu injectorul pulverizarea era imprastiata cam la 10 cm iar dupa 20-30 de secunde a inceput sa imprastie direct in line dreapta si sa arunce la 1 m jetul deci a avut ceva gome injectorul pe partea de alimentare.
Simtome inainte de operatie era ca uneori imi da in nas , cu toate ca ai bagam aditiv si benzina f buna tot nu a disparut.
Acum nu am probleme de acest gen de acum un an si ceva.

This post has been edited by djasu82: 2 Oct 2010, 20:11


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai230
post 3 Oct 2010, 09:34
Post #307


ing.


Group: Members
Posts: 105
Joined: 30 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 2 Oct 2010, 21:06)
ma io stiu una si buna biggrin.gif fiecare face ce vrea cu motorul noi epunem ce am facut daca vor si alti bine daca nu iar bine .

mihai230 e perfect sprayul de carburator , dupa ce lai activat cu injectorul si dupa 20-30 de secunde si-a dat drumul cred ....
La mine dupa ce am activat sprayul cu injectorul pulverizarea era imprastiata cam la 10 cm iar dupa 20-30 de secunde a inceput sa imprastie direct in line dreapta si sa arunce la 1 m jetul deci a avut ceva gome injectorul pe partea de alimentare.
Simtome inainte de operatie era ca uneori imi da in nas , cu toate ca ai bagam aditiv si benzina f buna tot nu a disparut.
Acum nu am probleme de acest gen de acum un an si ceva.
*


Da omule, nu am tinut mai mult de 30 secunde. Acum merge bine motorul, sa vad si cu el rece acum. Sper sa nu fie efectul placebo.


--------------------
Dacia Solenza - b-03-gfx 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 3 Oct 2010, 12:06
Post #308


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




imediat dupa ce am cumparat solenza pentru a nu avea asemenea probleme la injectoare am folosit Metabond...am pus 40-30-20 ml la 43 litri benzina,adica la 3 rezervoare... si de atunci motorul merge mult mai frumos decit inainte...nu am folosit alte tehnici decit asta...


--------------------
DACIA SOLENZA - Inca o mai DETIN CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Oct 2010, 17:22
Post #309


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ramsen lasa ca fiecare face cum stie decat sa mai dai nustiu cat pe solutie mai bine aplici ce-a mai simpla solutie scosul injectoarelor si curatatul lor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 3 Oct 2010, 17:40
Post #310


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




eu nu am vrut sa ma complic sa le mai scot...mai bine am dat banul pe solutie buna si am pus in rezervor...ma rog nu am avut injectoare infundate care sa necesite curatarea lor pe banc...multumesc ca nu am inca asa ceva


--------------------
DACIA SOLENZA - Inca o mai DETIN CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Oct 2010, 20:21
Post #311


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




curatarea lor pe banc e la fel cum am facut eu acel generator mai cu 2-3 pagini in urma cred oricum cat eletromagnetul isi face treaba nu ai probleme cand s-a blocat s-au se arde il schimbi simplu.
De obicei se arde cand nu e curatat .
Eu anu viitor iar le dau jos si le curat asa stiu si cum sta treaba cu benzina de 95 petrom.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco_blondu
post 4 Oct 2010, 20:31
Post #312


Blondu'


Group: Members
Posts: 816
Joined: 6 September 09




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif pentru curatarea injectoarelor foloseste efex:))


This post has been edited by coco_blondu: 4 Oct 2010, 20:31


--------------------
Dacia Supernova - B -X X - X X X 2001/ confort
Blondu'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 4 Oct 2010, 23:01
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif cica cu efex:))


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrOzOy
post 4 Oct 2010, 23:04
Post #314


Membru cu Dacie !


Group: Members
Posts: 839
Joined: 8 September 09
From: Ramnicu Sarat,Buzau !




Chiar smile.gif) , e ceva de "efexu" asta de la rompetrol sau sa raman pe premium 95 de la pentrom? blush.gif


--------------------
Dacia SuperNova - BZ 52 MTG 2002 , fara piele :D
Cazan Romanesc !

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Oct 2010, 15:40
Post #315


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




misto paradia biggrin.gif efex tongue.gif eu bag petrom 95 si arderea e la fel ca si la 98 tot un draq.
Masina a fost proiectata sa pape 95 compresie mica etc daca compresia era mai mare si tubo ceva gen tsi clar 98.
Restu tine de filtre schimbate la timp si pe alocuri daca ai probleme injectoarele.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 24 Oct 2010, 14:51
Post #316


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Dupa ce am citit aseara cele 11 pagini ale acetui topic, ce credeti? M-am dus in garaj aseara pe la 23:00 sa curat injectoarele radmasa.gif . Aveam spray degripant (nu de contacte) si m-am apucat de treaba, auzisem ca dureaza cam o ora, bine-nteles ca la mine a durat 2 ore, cu bibileala.
Am scos rampa, injectoarele, verificat rampa, era foarte curata. Prima oara am ciocanit usor in injectoare si surpriza nu a cazut nici fir de mizerie din el (am pus o carpa alba de curiozitate). Am aprins ledul la bricheta si m-am uitat la intrarea in injector, se vedea clar filtrul, stiti ca la intrare toate injectoarele au filtre degetare parca se numesc. M-am uitat la toate si filtrele erau foarte curate, albe. Am alimentat injectoarele pe rand cu un redresor de 12 V cc (se respecta + si -, fiecare conector de injector are cate un fir crem, ala e minus), am pulverizat cu spray prin ele pe ambele parti si le-am lasat cat am fumat o tigare, apoi din nou, m-am gandit ca mai dizolva reziduri. Pulverizau cam la 1 m si ceva in sus si inainte si dupa curatare.
Filtrele alea am vazut ca se schimba de aia care au instalatii de curatat injectoare, nu stiu de unde le ia, sa nu se mai chinuie sa le curete, ca defapt mizeria acolo se strange in filtrele alea, si au si garnituri de injectoare, de unde le-or lua? Am incercat si eu sa scot unul, dar nu am insistat sa nu il stric, probabil ca se deterioreaza cand il scoti.
Deci Toma necredinciosu, adica eu, nu aveam o parere prea buna despre modul asta de curatare, dar dupa ce am mai studiat, am inteles ca e o metoda foarte buna. Aveam impresia ca un fas de spray nu face nimic, asa si este daca nu ciocanesti usor in ele sa scoti mizeria din filtre, daca este cazul.
Concluzia este ca injectoarele mele erau foarte curate, nu aveam probleme cu masina, dar am zis, hai sa vedem ce e cu ele. Folosesc numai benzina efix 95 de la rompetrol, iar cand am schimbat filtrul acum ceva vreme, am bagat si aditiv in benzina, repetand dupa 2-3 mii de km cu alt flacon, fiecare la cate un plin de benzina. Rezervorul stiu ca e curat ca lacrima, chiar daca e din tabla, nu are pata de rugina, obisnuiesc sa il tin plin, nu sunt nici reziduri pe instalatia de alimentare, ca s-ar fi cunoscut in injectoare, deci nu am probleme cu asta. Am sa mai folosesc din 5 mii in 5 mii de km aditivul ala, iar cu benzina nu voi face niciodata exceptie, bag numai efix.
Acum caut sa cumpar oringurile de la injectoare sa le schimb preventiv, ca am mai umblat pe acolo si o garnitura corp clapeta.
Nu am apucat sa merg cu masina sa vad daca se cunoaste ceva, desi nu cred, dar parca motorul nu mai trepideaza asa rau, sau poate doar mi se pare.
Bafta multa celui care a descris metoda de curatare cu sprayul, e excelenta, chiar daca la mine nu a fost cazul.



--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 24 Oct 2010, 20:00
Post #317


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




eu am folosit aditiv de curatat injectoarele Metabond...si a fost bun...de 2 ani nu mai folosesc...


--------------------
DACIA SOLENZA - Inca o mai DETIN CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 24 Oct 2010, 21:09
Post #318


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Eu zic ca merita la 5000 km, sau o data pe an.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Oct 2010, 21:35
Post #319


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(serviccom @ 24 Oct 2010, 15:51)
Dupa ce am citit aseara cele 11 pagini ale acetui topic, ce credeti? M-am dus in garaj aseara pe la 23:00 sa curat injectoarele radmasa.gif . Aveam spray degripant (nu de contacte) si m-am apucat de treaba, auzisem ca dureaza cam o ora, bine-nteles ca la mine a durat 2 ore, cu bibileala.
Am scos rampa, injectoarele, verificat rampa, era foarte curata. Prima oara am ciocanit usor in injectoare si surpriza nu a cazut nici fir de mizerie din el (am pus o carpa alba de curiozitate). Am aprins ledul la bricheta si m-am uitat la intrarea in injector, se vedea clar filtrul, stiti ca la intrare toate injectoarele au filtre degetare parca se numesc. M-am uitat la toate si filtrele erau foarte curate, albe. Am alimentat injectoarele pe rand cu un redresor de 12 V cc (se respecta + si -, fiecare conector de injector are cate un fir crem, ala e minus), am pulverizat cu spray prin ele pe ambele parti si le-am lasat cat am fumat o tigare, apoi din nou, m-am gandit ca mai dizolva reziduri. Pulverizau cam la 1 m si ceva in sus si inainte si dupa curatare.
Filtrele alea am vazut ca se schimba de aia care au instalatii de curatat injectoare, nu stiu de unde le ia, sa nu se mai chinuie sa le curete, ca defapt mizeria acolo se strange in filtrele alea, si au si garnituri de injectoare, de unde le-or lua? Am incercat si eu sa scot unul, dar nu am insistat sa nu il stric, probabil ca se deterioreaza cand il scoti.
Deci Toma necredinciosu, adica eu, nu aveam o parere prea buna despre modul asta de curatare, dar dupa ce am mai studiat, am inteles ca e o metoda foarte buna. Aveam impresia ca un fas de spray nu face nimic, asa si este daca nu ciocanesti usor in ele sa scoti mizeria din filtre, daca este cazul.
Concluzia este ca injectoarele mele erau foarte curate, nu aveam probleme cu masina, dar am zis, hai sa vedem ce e cu ele. Folosesc numai benzina efix 95 de la rompetrol, iar cand am schimbat filtrul acum ceva vreme, am bagat si aditiv in benzina, repetand dupa 2-3 mii de km cu alt flacon, fiecare la cate un plin de benzina. Rezervorul stiu ca e curat ca lacrima, chiar daca e din tabla, nu are pata de rugina, obisnuiesc sa il tin plin, nu sunt nici reziduri pe instalatia de alimentare, ca s-ar fi cunoscut in injectoare, deci nu am probleme cu asta. Am sa mai folosesc din 5 mii in 5 mii de km aditivul ala, iar cu benzina nu voi face niciodata exceptie, bag numai efix.
Acum caut sa cumpar oringurile de la injectoare sa le schimb preventiv, ca am mai umblat pe acolo si o garnitura corp clapeta.
Nu am apucat sa merg cu masina sa vad daca se cunoaste ceva, desi nu cred, dar parca motorul nu mai trepideaza asa rau, sau poate doar mi se pare.
Bafta multa celui care a descris metoda de curatare cu sprayul, e excelenta, chiar daca la mine nu a fost cazul.
*




Pai tu nu crezi sti doar sa critici pe alti biggrin.gif
Aceasta metoda se aplica atunci cand chiar ai probleme cu un injector si care acel injector are valoarea rezistentei interne precum se specifica in cartea tehnica dar e blocat si drept urmare se aplica acesta metoda fiindca nici metabondul nu-l mai deblocheaza.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
interlagos89
post 31 Oct 2010, 13:18
Post #320


Keep Walking


Group: Members
Posts: 300
Joined: 17 April 08




Va salut,am aplicat si eu aceasta metoda cu succes.Ca un mic sfat in afara celor gasite in acest topic:aveti grija sa curatati pe langa injectoare,daca este cazul,inainte sa le scoateti si bagati acea siguranta care fixeaza injectorul de rampa tot pe primul canal de sus(injectorul are 2 canale de fixare)


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Oct 2010, 18:37
Post #321


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai si pe primul se baga asa cum e ea si s-a specificat din poze sau cel putin cand se umbla esti atent ce demontezi .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecsu
post 31 Oct 2010, 20:52
Post #322


Alex


Group: Members
Posts: 355
Joined: 11 December 09
From: 25 km de Pitesti




am reusit sa desfund si eu injectoarele azi.tipm de lucru 2 ore. m.am chinuit putin cu garniturile de la corpul clapeta dar am rezolvat cu niste etansatoar dinala rosu. am curatat si motorasul pas cu pas si partea buna e ca am scapat definitiv de tremuratul motorului la 20-30 de sec cand era rece. multumiri celor care au pus poze si au oferit informatii.


--------------------
Dacia Supenova - AG 10 WSM 2001 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Nov 2010, 21:42
Post #323


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu nu va ineleg cu garniturile de la corpul clapeta biggrin.gif oringurile cele mari de pe corpl clapeta daca nu sunt duse desi nu se duc asa de repede nu ai treaba cu restu.
Si la mine s-a rupt panarama aia de cauciuc mare care imbraca corpul clapeta la baza dar cele din interior care face priza cu colectorul de aer sunt intregi.
Cele de la interior nu trebui sa fie duse daca sunt atunci intra aer o solutie oringuri noi sau silicon .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecsu
post 1 Nov 2010, 23:40
Post #324


Alex


Group: Members
Posts: 355
Joined: 11 December 09
From: 25 km de Pitesti




la mine tragea aer fals desi montasem totul bine.mi.am dat seama imediat ce am pornit motorul,asa ca am demontat carcasa filtrului de aer si am bagat silicon din ala rosu la garniturile corpului.


--------------------
Dacia Supenova - AG 10 WSM 2001 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 29 Nov 2010, 23:49
Post #325


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




Confirm si eu metodele mai sus descrise! Injector desfundat, acum functioneaza ireprosabil!
Sa traiti baieti!


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Nov 2010, 20:53
Post #326


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ma bucur ca ti-a reusit.

This post has been edited by djasu82: 30 Nov 2010, 20:56


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rapperash
post 8 Jun 2011, 22:53
Post #327


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 22 March 11




Salut baieti! am si eu o problema foarte mare si nu mai stiu ce sa fac ..
am schimbat distributia la dsn are cam 130k doar rola si cureaua si a inceput sa imi tremure motorul la relanti ca si cum ar merge in 3. mecanicul a zis ca nu are cum sa fie montata gresit ca altfel ar bate in supape sau ceva de gen ..
mia zis ca sa infundat un injector.
eu am mai schimbat la masina bujiile uleiul filtru ulei filtru aer si benzina.
face la fel .. daca ar trage aer fals pe unde ar putea? a fost dat jos carcassa filtrului de aer am curatat motorasul pas cu pas si parca acum face mai rau sta turata la 1ooo si ceva de ture ajutati-ma va rog nu stiu ce sa ii mai fac. se simte ca trage de la 3000 de ture in sus. sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2011, 18:22
Post #328


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




trage aer fals urca in ture , si auzi si fassss , poate te pacaleste ca trage de la 3000 de ture in sus , ia pe rand fisle si vezi daca da scanteie cu motorul pornit si dupa aceea intervi la injectoare.
Cu motorul pornit scoti cate o fise de la injector si vezi daca tremura mai rau, dupa aceea cuplezi fisa la injector la loc. Injectorul cu probleme iti vei da seama atunci cand vei scoate fisa si motorul se manifesta ca si cand nu ai fi umblat la injectoare.
Oricum pentru a fi impacat ca ai desfundat injectoarele te apuci si citesti topicul cu cateva pagini in urma ai si poze si te apuci si dai rampa jos , vezi ce chei iti trebuie ce capetele de surubelnita.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rapperash
post 16 Jun 2011, 15:26
Post #329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 22 March 11




revin dinou cu aceeasi problema nu mai stiu ce sa fac. deci am verificat injectoarele sunt bune am scos alimentarea lor pe rand si se simte nu e nici unul infundat la fel si cu bujiile sunt bune au scanteia buna am schimbat absolut toate consumabilele, am mai descoperit ca mi-a crescut si consumul foarte foarte mult am bagat de 20 lei benzina si am facut doar vreo 40 km.... mers in afara orasului pe drum national . motorul dupa ce il pornesc merge bine un pic iar apoi face ca o dacie care merge in 3 buji si se simte ca trage la turatie foarte mare dupa 40 de ture se simte cum deodata brusc trage pana atunci am impresia ca se tureaza in gol ce sa mai fac chiar nu mai stiu cel mai mult ma preocupa consumul of doamne ajutati-ma va rog


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiSN
post 16 Jun 2011, 16:27
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 20 December 10
From: Bucuresti




Verifica si bobina de inductie.


--------------------
Dacia Supernova 2001 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 9 10 11 12 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 18:55
Forum Renault