pentru curatarea injectoarelor, ce aditiv trebuie sa pui in benzina
![]() ![]() ![]() |
pentru curatarea injectoarelor, ce aditiv trebuie sa pui in benzina
djasu82 |
![]()
Post
#301
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|||
mihai230 |
![]()
Post
#302
|
![]() ing. Group: Members Posts: 105 Joined: 30 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 1 Oct 2010, 16:54) ho ma da sunt identice ! Si folosesti un traf de 12V si o dioda si dupa dioda nu filtrezi ci lasi sa functioneze in impuls de c.c. si o sa se manifeste cu deschiderea si inchiderea injectorului ( injectorul e ca un banal releu care lasa si opreste benzina sa iasa prin doua orificii sau 4 cum e la logan. GrOzOy da man treci la curatat injectoarele fiindca nu are putere ai dai tu in guse si merge prost ![]() Aveti grije cum desfaceti rampa de injectie si in special mare atentie la oringuri !( garniturile din cauciuc) si mai ales la montare ---- multa vaselina ca sa intre usor si nu fortat cu surubelnita , mai bin scoateti de mai multe ori rampa si o introduceti cu injectoarele in orificii pana cand intra usor si face priza cu galeria de admisie. Ms man, duminica ma apuc de curatat. Tre sa o curat ca dimineata cand pornesc nu are mersul rotund, merge cu oscilatii pe langa 750 rot/min. Daca ai stii cati dracii mi-a facut. De exemplu: Am bagat 23 litrii de 95 de la Lukoil, aveam rezerva consumata, si cu aia 23 de litrii am facut 260Km. Sa ma *** pe el de motor. Voiam sa ii dau foc. Sa vadea D-zeu sanatate. Maine, poimaine ma apuc de curatat. |
--------------------
Dacia
Solenza
- b-03-gfx
2005
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#303
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
vezi tu si motorasul pas cu pas te poate pacali de obicei se curata cu spray degripant si se sterge cu o carpa moale si uscata la fel si corpul clapeta.
Injectoarele pot creea probleme in general cand vrei sa accelerezi si masina da in nas evident scade turatia , turatia e oscilanta urca coboara usor , motorul tremura la relanti simptom de mers in 3 cilindri ( aici poate fi si bobina de inductie de vina ) daca ai scanteie pe fiecare cilindru in parte te rezumi la injectoare. Daca turatia nu scade sub 1300 de ture dupa 2 minute dupa ce s-a incalzit motorul cat de cat se intervine la sonda lambda posibil defecta. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
mihai230 |
![]()
Post
#304
|
![]() ing. Group: Members Posts: 105 Joined: 30 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Gata baieti, am curatat si eu injectoarele dupa metoda AlinREHAU. Inainte de asta motorul in renati, rece sau cald, avea oscilatii, nu mergea rotund. Acum se pare ca a disparut aceasta problema. Ramane sa vad in timp. Ca transformator am folosit unul de swich ethernet de 7,5 volti si 1 Amper- redresare monoalternanta. Nu am luat totusi spary-ul de circuite de care se vorbea pe aici. Am luat unul de curatat carburatoare 2+2 din cauza ca avea jetul mult mai puternic.
Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 151.47k ) Number of downloads: 1358 |
--------------------
Dacia
Solenza
- b-03-gfx
2005
|
|
SERGIULICA04FUX |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.357 Joined: 9 November 08 From: Satu Mare/Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 1 Oct 2010, 16:21) Arata-mi si mie manualul unde scrie treaba asta... ![]() subscriu la ce zice masky, a mea are 195000 si nu am curatat inj niciodata, in schimb i-am dat numai benzina buna, si aditiv cam din 30000 in 30000 |
--------------------
Skoda
Fabia
2005/Confort Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#306
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ma io stiu una si buna
![]() mihai230 e perfect sprayul de carburator , dupa ce lai activat cu injectorul si dupa 20-30 de secunde si-a dat drumul cred .... La mine dupa ce am activat sprayul cu injectorul pulverizarea era imprastiata cam la 10 cm iar dupa 20-30 de secunde a inceput sa imprastie direct in line dreapta si sa arunce la 1 m jetul deci a avut ceva gome injectorul pe partea de alimentare. Simtome inainte de operatie era ca uneori imi da in nas , cu toate ca ai bagam aditiv si benzina f buna tot nu a disparut. Acum nu am probleme de acest gen de acum un an si ceva. This post has been edited by djasu82: 2 Oct 2010, 20:11 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
mihai230 |
![]()
Post
#307
|
![]() ing. Group: Members Posts: 105 Joined: 30 January 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 2 Oct 2010, 21:06) ma io stiu una si buna ![]() mihai230 e perfect sprayul de carburator , dupa ce lai activat cu injectorul si dupa 20-30 de secunde si-a dat drumul cred .... La mine dupa ce am activat sprayul cu injectorul pulverizarea era imprastiata cam la 10 cm iar dupa 20-30 de secunde a inceput sa imprastie direct in line dreapta si sa arunce la 1 m jetul deci a avut ceva gome injectorul pe partea de alimentare. Simtome inainte de operatie era ca uneori imi da in nas , cu toate ca ai bagam aditiv si benzina f buna tot nu a disparut. Acum nu am probleme de acest gen de acum un an si ceva. Da omule, nu am tinut mai mult de 30 secunde. Acum merge bine motorul, sa vad si cu el rece acum. Sper sa nu fie efectul placebo. |
--------------------
Dacia
Solenza
- b-03-gfx
2005
|
|
ramsen |
![]()
Post
#308
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
imediat dupa ce am cumparat solenza pentru a nu avea asemenea probleme la injectoare am folosit Metabond...am pus 40-30-20 ml la 43 litri benzina,adica la 3 rezervoare... si de atunci motorul merge mult mai frumos decit inainte...nu am folosit alte tehnici decit asta...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
- Inca o mai DETIN
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#309
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ramsen lasa ca fiecare face cum stie decat sa mai dai nustiu cat pe solutie mai bine aplici ce-a mai simpla solutie scosul injectoarelor si curatatul lor.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
ramsen |
![]()
Post
#310
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
eu nu am vrut sa ma complic sa le mai scot...mai bine am dat banul pe solutie buna si am pus in rezervor...ma rog nu am avut injectoare infundate care sa necesite curatarea lor pe banc...multumesc ca nu am inca asa ceva
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
- Inca o mai DETIN
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#311
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
curatarea lor pe banc e la fel cum am facut eu acel generator mai cu 2-3 pagini in urma cred oricum cat eletromagnetul isi face treaba nu ai probleme cand s-a blocat s-au se arde il schimbi simplu.
De obicei se arde cand nu e curatat . Eu anu viitor iar le dau jos si le curat asa stiu si cum sta treaba cu benzina de 95 petrom. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
coco_blondu |
![]() ![]()
Post
#312
|
![]() Blondu' Group: Members Posts: 816 Joined: 6 September 09 ![]() |
![]() ![]() ![]() This post has been edited by coco_blondu: 4 Oct 2010, 20:31 |
--------------------
Dacia
Supernova
- B -X X - X X X
2001/ confort Blondu'
|
|
quick |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
GrOzOy |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru cu Dacie ! Group: Members Posts: 839 Joined: 8 September 09 From: Ramnicu Sarat,Buzau ! ![]() |
Chiar
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
- BZ 52 MTG
2002 , fara piele :D Cazan Romanesc !
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie ! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#315
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
misto paradia
![]() ![]() Masina a fost proiectata sa pape 95 compresie mica etc daca compresia era mai mare si tubo ceva gen tsi clar 98. Restu tine de filtre schimbate la timp si pe alocuri daca ai probleme injectoarele. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
serviccom |
![]()
Post
#316
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Dupa ce am citit aseara cele 11 pagini ale acetui topic, ce credeti? M-am dus in garaj aseara pe la 23:00 sa curat injectoarele
![]() Am scos rampa, injectoarele, verificat rampa, era foarte curata. Prima oara am ciocanit usor in injectoare si surpriza nu a cazut nici fir de mizerie din el (am pus o carpa alba de curiozitate). Am aprins ledul la bricheta si m-am uitat la intrarea in injector, se vedea clar filtrul, stiti ca la intrare toate injectoarele au filtre degetare parca se numesc. M-am uitat la toate si filtrele erau foarte curate, albe. Am alimentat injectoarele pe rand cu un redresor de 12 V cc (se respecta + si -, fiecare conector de injector are cate un fir crem, ala e minus), am pulverizat cu spray prin ele pe ambele parti si le-am lasat cat am fumat o tigare, apoi din nou, m-am gandit ca mai dizolva reziduri. Pulverizau cam la 1 m si ceva in sus si inainte si dupa curatare. Filtrele alea am vazut ca se schimba de aia care au instalatii de curatat injectoare, nu stiu de unde le ia, sa nu se mai chinuie sa le curete, ca defapt mizeria acolo se strange in filtrele alea, si au si garnituri de injectoare, de unde le-or lua? Am incercat si eu sa scot unul, dar nu am insistat sa nu il stric, probabil ca se deterioreaza cand il scoti. Deci Toma necredinciosu, adica eu, nu aveam o parere prea buna despre modul asta de curatare, dar dupa ce am mai studiat, am inteles ca e o metoda foarte buna. Aveam impresia ca un fas de spray nu face nimic, asa si este daca nu ciocanesti usor in ele sa scoti mizeria din filtre, daca este cazul. Concluzia este ca injectoarele mele erau foarte curate, nu aveam probleme cu masina, dar am zis, hai sa vedem ce e cu ele. Folosesc numai benzina efix 95 de la rompetrol, iar cand am schimbat filtrul acum ceva vreme, am bagat si aditiv in benzina, repetand dupa 2-3 mii de km cu alt flacon, fiecare la cate un plin de benzina. Rezervorul stiu ca e curat ca lacrima, chiar daca e din tabla, nu are pata de rugina, obisnuiesc sa il tin plin, nu sunt nici reziduri pe instalatia de alimentare, ca s-ar fi cunoscut in injectoare, deci nu am probleme cu asta. Am sa mai folosesc din 5 mii in 5 mii de km aditivul ala, iar cu benzina nu voi face niciodata exceptie, bag numai efix. Acum caut sa cumpar oringurile de la injectoare sa le schimb preventiv, ca am mai umblat pe acolo si o garnitura corp clapeta. Nu am apucat sa merg cu masina sa vad daca se cunoaste ceva, desi nu cred, dar parca motorul nu mai trepideaza asa rau, sau poate doar mi se pare. Bafta multa celui care a descris metoda de curatare cu sprayul, e excelenta, chiar daca la mine nu a fost cazul. |
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
ramsen |
![]()
Post
#317
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
eu am folosit aditiv de curatat injectoarele Metabond...si a fost bun...de 2 ani nu mai folosesc...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
- Inca o mai DETIN
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
|
|
serviccom |
![]()
Post
#318
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Eu zic ca merita la 5000 km, sau o data pe an.
|
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#319
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(serviccom @ 24 Oct 2010, 15:51) Dupa ce am citit aseara cele 11 pagini ale acetui topic, ce credeti? M-am dus in garaj aseara pe la 23:00 sa curat injectoarele ![]() Am scos rampa, injectoarele, verificat rampa, era foarte curata. Prima oara am ciocanit usor in injectoare si surpriza nu a cazut nici fir de mizerie din el (am pus o carpa alba de curiozitate). Am aprins ledul la bricheta si m-am uitat la intrarea in injector, se vedea clar filtrul, stiti ca la intrare toate injectoarele au filtre degetare parca se numesc. M-am uitat la toate si filtrele erau foarte curate, albe. Am alimentat injectoarele pe rand cu un redresor de 12 V cc (se respecta + si -, fiecare conector de injector are cate un fir crem, ala e minus), am pulverizat cu spray prin ele pe ambele parti si le-am lasat cat am fumat o tigare, apoi din nou, m-am gandit ca mai dizolva reziduri. Pulverizau cam la 1 m si ceva in sus si inainte si dupa curatare. Filtrele alea am vazut ca se schimba de aia care au instalatii de curatat injectoare, nu stiu de unde le ia, sa nu se mai chinuie sa le curete, ca defapt mizeria acolo se strange in filtrele alea, si au si garnituri de injectoare, de unde le-or lua? Am incercat si eu sa scot unul, dar nu am insistat sa nu il stric, probabil ca se deterioreaza cand il scoti. Deci Toma necredinciosu, adica eu, nu aveam o parere prea buna despre modul asta de curatare, dar dupa ce am mai studiat, am inteles ca e o metoda foarte buna. Aveam impresia ca un fas de spray nu face nimic, asa si este daca nu ciocanesti usor in ele sa scoti mizeria din filtre, daca este cazul. Concluzia este ca injectoarele mele erau foarte curate, nu aveam probleme cu masina, dar am zis, hai sa vedem ce e cu ele. Folosesc numai benzina efix 95 de la rompetrol, iar cand am schimbat filtrul acum ceva vreme, am bagat si aditiv in benzina, repetand dupa 2-3 mii de km cu alt flacon, fiecare la cate un plin de benzina. Rezervorul stiu ca e curat ca lacrima, chiar daca e din tabla, nu are pata de rugina, obisnuiesc sa il tin plin, nu sunt nici reziduri pe instalatia de alimentare, ca s-ar fi cunoscut in injectoare, deci nu am probleme cu asta. Am sa mai folosesc din 5 mii in 5 mii de km aditivul ala, iar cu benzina nu voi face niciodata exceptie, bag numai efix. Acum caut sa cumpar oringurile de la injectoare sa le schimb preventiv, ca am mai umblat pe acolo si o garnitura corp clapeta. Nu am apucat sa merg cu masina sa vad daca se cunoaste ceva, desi nu cred, dar parca motorul nu mai trepideaza asa rau, sau poate doar mi se pare. Bafta multa celui care a descris metoda de curatare cu sprayul, e excelenta, chiar daca la mine nu a fost cazul. Pai tu nu crezi sti doar sa critici pe alti ![]() Aceasta metoda se aplica atunci cand chiar ai probleme cu un injector si care acel injector are valoarea rezistentei interne precum se specifica in cartea tehnica dar e blocat si drept urmare se aplica acesta metoda fiindca nici metabondul nu-l mai deblocheaza. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#320
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
Va salut,am aplicat si eu aceasta metoda cu succes.Ca un mic sfat in afara celor gasite in acest topic:aveti grija sa curatati pe langa injectoare,daca este cazul,inainte sa le scoateti si bagati acea siguranta care fixeaza injectorul de rampa tot pe primul canal de sus(injectorul are 2 canale de fixare)
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#321
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai si pe primul se baga asa cum e ea si s-a specificat din poze sau cel putin cand se umbla esti atent ce demontezi .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#322
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
am reusit sa desfund si eu injectoarele azi.tipm de lucru 2 ore. m.am chinuit putin cu garniturile de la corpul clapeta dar am rezolvat cu niste etansatoar dinala rosu. am curatat si motorasul pas cu pas si partea buna e ca am scapat definitiv de tremuratul motorului la 20-30 de sec cand era rece. multumiri celor care au pus poze si au oferit informatii.
|
--------------------
Dacia
Supenova
- AG 10 WSM
2001 Rapsodie
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#323
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu nu va ineleg cu garniturile de la corpul clapeta
![]() Si la mine s-a rupt panarama aia de cauciuc mare care imbraca corpul clapeta la baza dar cele din interior care face priza cu colectorul de aer sunt intregi. Cele de la interior nu trebui sa fie duse daca sunt atunci intra aer o solutie oringuri noi sau silicon . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#324
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
la mine tragea aer fals desi montasem totul bine.mi.am dat seama imediat ce am pornit motorul,asa ca am demontat carcasa filtrului de aer si am bagat silicon din ala rosu la garniturile corpului.
|
--------------------
Dacia
Supenova
- AG 10 WSM
2001 Rapsodie
|
|
harry |
![]()
Post
#325
|
![]() E-TECH tester Group: Members Posts: 414 Joined: 3 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Confirm si eu metodele mai sus descrise! Injector desfundat, acum functioneaza ireprosabil!
Sa traiti baieti! |
--------------------
Renault
Captur 2 E-TECH plugin hybrid
2021 Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013 |
|
djasu82 |
![]()
Post
#326
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ma bucur ca ti-a reusit.
This post has been edited by djasu82: 30 Nov 2010, 20:56 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Rapperash |
![]()
Post
#327
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 March 11 ![]() |
Salut baieti! am si eu o problema foarte mare si nu mai stiu ce sa fac ..
am schimbat distributia la dsn are cam 130k doar rola si cureaua si a inceput sa imi tremure motorul la relanti ca si cum ar merge in 3. mecanicul a zis ca nu are cum sa fie montata gresit ca altfel ar bate in supape sau ceva de gen .. mia zis ca sa infundat un injector. eu am mai schimbat la masina bujiile uleiul filtru ulei filtru aer si benzina. face la fel .. daca ar trage aer fals pe unde ar putea? a fost dat jos carcassa filtrului de aer am curatat motorasul pas cu pas si parca acum face mai rau sta turata la 1ooo si ceva de ture ajutati-ma va rog nu stiu ce sa ii mai fac. se simte ca trage de la 3000 de ture in sus. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#328
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
trage aer fals urca in ture , si auzi si fassss , poate te pacaleste ca trage de la 3000 de ture in sus , ia pe rand fisle si vezi daca da scanteie cu motorul pornit si dupa aceea intervi la injectoare.
Cu motorul pornit scoti cate o fise de la injector si vezi daca tremura mai rau, dupa aceea cuplezi fisa la injector la loc. Injectorul cu probleme iti vei da seama atunci cand vei scoate fisa si motorul se manifesta ca si cand nu ai fi umblat la injectoare. Oricum pentru a fi impacat ca ai desfundat injectoarele te apuci si citesti topicul cu cateva pagini in urma ai si poze si te apuci si dai rampa jos , vezi ce chei iti trebuie ce capetele de surubelnita. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Rapperash |
![]()
Post
#329
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 March 11 ![]() |
revin dinou cu aceeasi problema nu mai stiu ce sa fac. deci am verificat injectoarele sunt bune am scos alimentarea lor pe rand si se simte nu e nici unul infundat la fel si cu bujiile sunt bune au scanteia buna am schimbat absolut toate consumabilele, am mai descoperit ca mi-a crescut si consumul foarte foarte mult am bagat de 20 lei benzina si am facut doar vreo 40 km.... mers in afara orasului pe drum national . motorul dupa ce il pornesc merge bine un pic iar apoi face ca o dacie care merge in 3 buji si se simte ca trage la turatie foarte mare dupa 40 de ture se simte cum deodata brusc trage pana atunci am impresia ca se tureaza in gol ce sa mai fac chiar nu mai stiu cel mai mult ma preocupa consumul of doamne ajutati-ma va rog
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
|
|
AndreiSN |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 20 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Verifica si bobina de inductie.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Confort
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 18:55 |