DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Electrica Auto, Probleme

ageana
post 20 Nov 2006, 22:05
Post #31


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Releul este separat de alternator, este electric reglabil.
La al doilea bec nu am respectat chestia aia cu stersul cu alcool.
Un prieten mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la releu (nu cupleaza, deci becurile nu se ard ci pur si simplu nu se aprind).
Acum mi-e frica sa mai pun alte becuri.
Si cand ma gandesc ca tocmai vroiam sa cumpar un set de Blue Vision de la Philips. Daca le ardeam imi bagam 3 unghii in gat. Cred ca o sa raman totusi la "becuri ieftine" cu halogen.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISACOF
post 20 Nov 2006, 22:17
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 31 October 06




multumesc bygy007 ptr scheme este chiar ce imi trebuia .mai vreau sa stiu inca ceva : este posibil ca motorul meu de stergator sa aiba doua viteze? eu nu am gasit decit pe cea mai mare,am montat o rezistenta pe alimentarea lui si asa pot sal folosesc fara sa sara stergaroarele


--------------------
DACIA 1300 1975 - 03 PH AHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Nov 2006, 22:58
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




din ce an este masina ?? din cite stiu cel putin prin 82 se faceau cu doua viteze ai schemele e usor sa verifici poate fi motorul periile uzate ( are 3 perii ) sau sa nu faca contact cu rotorul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 21 Nov 2006, 09:12
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




FLP este posibil sa ai probleme si cu diodele de la alternator desi eu nu cred ca este asta.La alternator sunt 6 diode:
3 pe plus
3 pe minus
Alternatorul are 3 faze ...in fine daca e sa cauti am avut eu o problema cu alternatorul si tot eu am gasit raspunsul si acolo in link-ul pe care l-am dat este explicat totul.
Amplificatoarele tale merg pe curent continuu redresat din alternativ.Daca o dioda este stricata acel curent continuu redresat din cel alternativ nu mai este chiar atat de continuu ci mai intrerupt.De aceea iti trebuie o filtrare mai buna(condensator mai mare pe alimentare) si o bobina care face cam acelasi lucru adica iti mai umple golurile de curent.Daca ai timp eu zic sa iti masori intai diodele de pe alternator sa vezi daca sunt bune si dupa sa cumperi acel montaj care este folositor si la o masina cu un alternator bun deoarece curentul de pe masina difera putin de cel din casa.


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 25 Nov 2006, 02:42
Post #35


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




Salut,imi poti spune ce as putea face sa nu imi mai arda un bec?
Se intampla la 2-3 zile,doar pe faza scurta la un singur far.
Masina este un papuc diesel nou.
MULTUMESC.


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2006, 16:59
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca este halogen la montare nu trebuie sa pui mina pe bec sub nici o forma


un bec se poate arde din cauza supravoltarii (tensiune mai mare de 14 V) sau socuri mecanice


vezi contactele de la blocul de lumini releele daca are legaturile la bec sau sigurantele

This post has been edited by bygy007: 25 Nov 2006, 17:00


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iceteam
post 25 Nov 2006, 17:20
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 14 March 06
From: CT




Am si eu o problema cu Dacia 1310, '84. pana acum cateva zile (sau macar atunci am observat) numai merge la stergatoare a doua treapta, cea mai rapida. La prima merge nu are nici o problema cand dau la a doua se opresc, revin la prima trepata pornesc de unde au ramas.... Ma poate ajuta cineva? (de mers au mers ambele trepte dar nu am mai folosit de mult deci cred ca are ceva timp de cand numai merge)


--------------------
Dacia :) 1310 84 - 86 ADY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Nov 2006, 18:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vezi ca exista in topicul asta pus de mine scheme de la instalatie si buton eu cred ca este de la buton


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bluevip3r
post 25 Nov 2006, 19:08
Post #39


Asi putea daca asi avea cu ce


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 November 06
From: pitesti




salut! am si eu o rugaminte
cine poate sa imi dea schema electrica de la bordul cn
fostul proprietar a schimbat bordul si electricianul nu a legat toti martorii
am o dacie 1300\ '82
va rog sa ma ajutati


--------------------
dacia 1300 1982 - Noroc ca sunt piesele ieftine... - AG 07 MFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocodil
post 25 Nov 2006, 23:32
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 November 05




sal!
Am si eu o problema, imi licare toate luminile de la masina indiferent de citi consumatori sunt porniti si pe deasupra alternatorul se incinge excesiv (nu se poate pune mina pe el ) ca sa nu mai zic ca nu face fata la aeroterma ,faruri si dezaburire ,de la ce ar putea sa fie ?


--------------------
DACIA CLi - b-22-dac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Nov 2006, 09:51
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(crocodil @ 26 Nov 2006, 00:32)
sal!
Am si eu o problema, imi licare toate luminile de la masina indiferent de citi consumatori sunt porniti si pe deasupra alternatorul se incinge excesiv (nu se poate pune mina pe el ) ca sa nu mai zic ca nu face fata la aeroterma ,faruri si dezaburire ,de la ce ar putea sa fie ?
*




verifica alternatorul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...92&#entry496492


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bluevip3r
post 26 Nov 2006, 16:35
Post #42


Asi putea daca asi avea cu ce


Group: Members
Posts: 3
Joined: 25 November 06
From: pitesti




va rog frumos ma ajuta cineva si p mine?
vreau sa pun masina la punct
vreau si eu schema electrica de la ceasuri


--------------------
dacia 1300 1982 - Noroc ca sunt piesele ieftine... - AG 07 MFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 10 Dec 2006, 20:17
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Am urmatoarea problema la semnalizare:a bazait releul anormal si s-a ars siguranta.Am pus siguranta noua,mergea doar stanaga,dreapta bazaia releul fara sa imi arda siguranta.de azi dimineata nu mai imi merge de loc,in schimb imi variaza pozitiile in ritmul releului,care acum tacane in ritm normal.Am verificat toate cele 6 becuri si am schimbat releul si maneta.Avaria nu imi functioneaza deasemenea.ce sa ii fac>?


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Dec 2006, 20:49
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




releu electronic sau mecanic


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 10 Dec 2006, 20:58
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




releu mecanic pe masina,releu electronic cel cu care am probat ca nu este releul de vina.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Dec 2006, 21:05
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca ai avut releu mecanic si ai pus electronic nu o sa mearga la mecanic ai 3 fire (pini) si este intr-un tub metalic cilindric iar cel electronic este intr-o carcasa de plastic are 4 fire (pini) cel de-al 4-lea find masa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 11 Dec 2006, 21:17
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




am mers pana la urma la electrician,nu ma intreba ce a facut si ce nu,a inversat firele de la semnalizare fata,desi eu nu umblasem la ele inainte de probleme,si acum merge.releul electronic functioneaza si el,l-am lasat pe masina desi functioneaza si cel vechi.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atreides
post 12 Dec 2006, 08:55
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 February 04




Salut,
Am o Dacie Berlina pe injectie (fabricata 2003) si am avut urmatoarea problema ieri. Sotia mea s-a intors de la servici cu masina, pana aici nicio problema smile.gif. In momentul in care pozitiona masina mai bine pe lateralul strazii (parcare), s-a aprins martorul bateriei. A oprit masina, iar dupa jumatate de ora, cand a avut un drum de facut a observat urmatorul comportament: la prima cheie, atunci cand astepti stingerea martorului de injectie, ecranul bordului nu se aprinde deloc, iar dupa contact motorul porneste, martorul de baterie este aprins puternic, iar martorul de benzina e pe full (am facut plinul duminica). Daca se cupleaza dezaburirea, atunci martorul de benzina trece pe 0, iar becul martorului bateriei isi schimba intensitatea, luminand aproape stins. Luminile se aprind ok (atunci se aprinde si bordul).

Bateria este Carada de 60A, si nu are mai mult de 1 an de cand am pus-o pe masina. Banuiesc ca este un scurt de la vreun condens, la cata ceata a fost in Bucuresti in ultimile 5 zile.

Aveti vreo idee cum pot s-o diagnostichez, sau daca este vreo problema daca ma deplasez normal cu ea pana in service?

Multumesc


--------------------
'Zarurile au fost aruncate' - Cezar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip23
post 13 Dec 2006, 23:50
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 November 06




excl.gif Sa ma ajute si pe mine cineva.
Cu ceva timp in urma a inceput sa-mi scartaie cablul de kilometraj si desi era foarte enervant nu am umblat la el ca am zis ca merge asa.Insa dupa cateva zile a inceput sa scartaie din ce in ce mai tare pana mi-a dat acul peste cap.Am cumparat un bord SH de la care am luat acul si l-am inlocuit.Dupa ce am inlocuit si cablul cu unul nou am constatat ca nu-mi mai indica nimic(nici viteza ,nici km).
De la ce sa fie oare?Nu am instalat cablul cum trebuie sau s-a stricat si ceasul cand s-a dat acul peste cap?Acul l-am pus si un pic sub nivelul lui obisnuit, exact pe capat(pozitia 0);are vreo importanta?


--------------------
Renault Symbol 2007-1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 14 Dec 2006, 03:46
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Sigur ai montat cablu bine in cutia de viteze si in kilometraj? Daca atunci cand mergi cablul se invarte(nu il bagi si in kilometraj) atunci problema e de la ceasuri sau felul cum le legi daca nu cauti problema pe la cutie(are o rotita parca de plastic).


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 14 Dec 2006, 14:02
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Salut!
Atreides daca nu ai ajuns inca in service, eu as verifica daca nu e deconectat unul din conectorii tabloului de bord; daca aia sunt la locul lor, e ceva nasol in cablajul bordului (se demonteaza bordul; si e facut cu un fel de cablaj imprimat pe o folie care mi se pare cam fragila; aia trebuie verificata, mai ales in zonele de contact, care se face prin presiune )
Fii atent sa nu miroasa a ars/incins (bordul se alimenteaza doar cu contactul pus)
Martorul de la baterie (becul rosu) semnalizeaza ca generatorul nu incarca; ai verificat cureaua? E putin probabil sa fie smuls vreun cablu, daca spui ca a aparut in mers normal...
Bafta!!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 08:43
Forum Renault