becurile de atentionare (ulei si apa)
![]() ![]() ![]() |
becurile de atentionare (ulei si apa)
mihaiwrc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
1999 berlina
- SB-02-RQT
|
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Tu noaptea visezi ca ai Logan?
This post has been edited by driverx: 16 Jan 2007, 11:24 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#3
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihaiwrc @ 16 Jan 2007, 11:22) Neatza ... am o dacie din 1987 la care mi se aprind (pentru un timp scurt) becurile de atentzionare de la presiune ulei si temp apa cand pun o frana brusca sau iau curbe cu viteza putzin mai mare. Chestia asta mi se intampla de scurt timp si nu stiu care e cauza ... poate avetzi vreo explicatzie. Ai postat la probleme tehnice Logan. Becul de ulei sa aprinde la franari si viraje din mai multe cauze, dar daca zici ca se aprind impreuna s-ar putea sa fie vreun scurt. Mie la treispesute mi se aprindea martorul de ulei cand nu prea mai aveam presiune, sau cantitate. Bafta ! |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
La el e problema de cantitate. Dar sa mute cineva topicul asta.....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
problema de cantitate si anume nu mai ai ulei prea mult SAU e uleiul foarte uzat si trebuie schimbat.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
si mie la vechea 1310 mi se aprindea dezaburirea cand franam
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(memyselfandI @ 16 Jan 2007, 11:59) [...] Becul de ulei sa aprinde la franari si viraje din mai multe cauze, dar daca zici ca se aprind impreuna s-ar putea sa fie vreun scurt. [...] Nu e nici un scurt; la presiune mica, cantitate mica sau ulei uzat se aprind ambele becuri. Pe scurt, aprinderea becului de ulei atrage dupa sine si aprinderea celui de temperatura; explicatie=pentru ca lipsa ungerii provoaca si incingerea motorului, in final defectarea. O temperatura crescuta nu va genera neaparat o lipsa a ungerii, prietenii stiu de ce. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
crocodil |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 November 05 ![]() |
se aprind cele 3 becuri apa,ulei si lichid frina pentru ca au toate acelasi + si in momentul in care primeste unul din cele 3 becuri (-) se inseriaza si restul de 2 si uite asa m-am invirtit si eu cu inca 2 prieteni dece se aprind becurile cind pun frina si plec mai repede de pe loc ,si in final dupa 2 schimburi de ulei am gsit si explicatia, ca nu mai am lichid de frina (am pus capac cu sonda de nivel model nova),cel putin asa e la mine
|
--------------------
DACIA
CLi
- b-22-dac
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
A, deci tu ai bord tip CN, la ala exista si al treilea, cel (!).
Acele becuri nu-s chiar inseriate ci de la + becul de presiune porneste + prin dioda la cel de temperatura, de la care iar prin dioda la cel (!). Asta face ca becul de presiune sa aprinda si pe celelalte, cel de temperatura SI pe cel (!), invers insa nu. Da, cum zice argon, si la scoica, de fapt la dacia dotata cu vitrina cu turometru, RO. This post has been edited by diaconuliviu: 16 Jan 2007, 14:31 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
(!) exista si la scoica.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
crocodil |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 November 05 ![]() |
Eu nu am nici o dioda ,daca e cumva pozitionata pe spatele tabloului de bord eu nu am ca am dat tabloul jos,cumva ma gindesc ca acele diode ar trebui sa fie puse pe cablajul acela imprimat care se pare ca la daciile din 2000 nu se gasesc ! Corect, am inteles eu bine ?
|
--------------------
DACIA
CLi
- b-22-dac
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(crocodil @ 16 Jan 2007, 15:27) Eu nu am nici o dioda [...] Nu exista sa existe ![]() Acele diode sint montate pe orice bord Dacia, altfel acele becuri s-ar aprinde haotic, nerespectind regula de sus. Daca la tine chiar nu sint, singura posibilitate ar fi ca cineva sa le fi inlocuit cu strap caz in care becurile se vor aprinde haotic. Revenind On topic, ai schimbat uleiul? ai reglat relantiul? ca de acolo banuiesc aparitia acelor aprinderi la relanti. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are dreptate diaconuliviu cu diodele ... daca ramai fara lichid de frana se aprinde doar un bec ( ! ) care mai inseamna si avarie de alta natura ... respectiv apa daca este aprins doar cu becul de la apa ... si daca se aprinde si cu cel de ulei (cele trei) problema este de la ulei ...
Sper ca s-a inteles ... bine interpretatea becurilor de avarie din bord ... ![]() OffTopic...are cineva idee unde gasesc cablu de soc cu tot cu buton ... ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Night Dog |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 July 06 ![]() |
si eu am tot dacie model ca si al tau . si daca se aprind amandoi martorii e de la ulei sigur... ori e prea putin , vechi , sau e slaba presiunea , explicatia ar fi ca la franari uleiul se deplaseaza in fata si astfel ti se pornesc martorii , daca se supraincalzeste motorul se aprinde doar cel de la apa. Martorul de frana este separat legat de cele doua < la mine> si are contactul in capacelul de pe vasul cu lichid de frana!
![]() This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jan 2007, 07:38 |
--------------------
Dacia
1310
1985
- Cj XX XXX Dacia Rock's
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La tine este lampa separata, rectangulara, pe care scrie "BRAKE".
Asta daca nu ai cumva vitrina cu turometru si modificari pe instalatie - eu am tot model '86 dar cu vitrina CN; am pastrat functionarea ambelor lampi iar firul cald al senzorului din capac l-am mutat pe ICP. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#16
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si ce este acel ICP
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Indicator Cadere Presiune - acea sonda cu un papuc montata pe pompele cu 4 conducte (cu bypass).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#18
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aha este pus chiar pe teava aia mare de sub borcanul cu lichid ... am vazut-0 si nu stiam ce face ... si ce bec se aprinde in bord cand este activa ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Night Dog |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 July 06 ![]() |
Da modelul meu ii cu indicator separat de farna < BRAKE> dar o matusa are o dacie din 2001 si indicatorul ( ! ) nu se aprinde decat cand intra in avarie pompa centrala de frana, sau placutele uzate, si creca ii legata si frana de mana , nu corespondeaza cu cele de temp si ulei ..
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- Cj XX XXX Dacia Rock's
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 00:51 |