DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> caldura la bord CN3, ca tot a venit zapada...

adrianne
post 3 Nov 2006, 20:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




salutare

Daca nu am fi mesteri, nu ar mai fi util acest forum, asa ca...
Am masina ok, exceptie o planetara ce caraie in curbe. Sunt curios la cei care au bord ca al meu, ce temperatura are aerul cald dat de aeroterma, deoarece estimez ca, la 0 grade aer exterior, aerotema da aer la 25. Cand a fost cald afara (25 gr), am vazut ca aerul din aeroterma frigea la mana.

In alta ordine de idei, as vrea sa fac astfel incat sa am aer cald fierbinte ce iese din aeroterma (Lada e renumita pt asta, ma frigea si prin bocanci). Am vazut ca nu exista optiunea de recirculare a aerului din habitaclu (e doar desenata), carcasa aerotermei avand prizele de aer direct spre exterior, sub parbriz.

Ar fi 2 variante
a) modificate prizele de aer prin montarea unor burlane in asa fel incat sa nu mai aspire aer din afara masinii
cool.gif montarea unui calorifer lipit de cel deja existent pentru ca aerul sa treaca prin ambele si sa se incalzeasca de la 0 la 25 la 50 (sa friga la mana).

Alte solutii care sa nu schimbe esteticul intern al masinii (nu vreau sa-mi montez calorifer la picioarele pasagerului sau oriunde altundeva in habitaclu)???

Sper sa fie un topic util smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 3 Nov 2006, 20:28
Post #2


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




La mine "frige" si iarna, verifica robinetul, sunt foarte proaste la CN.

Are clapeta de recirculare, 2 tablite obtureaza admisia de aer din afara si elibereaza 2 gauri dinspre habitaclu. Actionarea se face vacuumatic.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 3 Nov 2006, 20:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




10x vis-a-vis

si atunci ar trebui mutat postul la "probleme CLT"


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 3 Nov 2006, 20:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 3 Nov 2006, 20:28)
La mine "frige" si iarna, verifica robinetul, sunt foarte proaste la CN.

Are clapeta de recirculare, 2 tablite obtureaza admisia de aer din afara si elibereaza 2 gauri dinspre habitaclu. Actionarea se face vacuumatic.
*



sal vis-a-vis

cum verific sau repar clapeta in cauza
pls in 2-3 cuvinte, pls


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 3 Nov 2006, 21:00
Post #5


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(adrianne @ 3 Nov 2006, 22:14)
Ar fi 2 variante
a) modificate prizele de aer prin montarea unor burlane in asa fel incat sa nu mai aspire aer din afara masinii
cool.gif montarea unui calorifer lipit de cel deja existent pentru ca aerul sa treaca prin ambele si sa se incalzeasca de la 0 la 25 la 50 (sa friga la mana).

*


Ar fi ele 2 variante, da-s naspa amandoua frate!
De ce?
Prima: sa nu mai aspire din afara, deci din inauntru nu? Se vor aburi geamurile ca dracu, si nu e placut sa stai cu carpa intr-o mana si schimbatorul in cealalta.
A doua? Tot acolo iesi, apa din circuit se va incalzi mai greu fiind cantitate mai mare! Oricum e o varianta mai buna decat prima, bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 3 Nov 2006, 21:03
Post #6


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cel mai "simplu", dai torpedoul jos si supapa e undeva in dreapta sus, mergi pe furtunasul cu pricina.
O incerci cu alt furtunas, faci vacuum "oral" biggrin.gif

Sfatul meu insa e sa nu tii pe recirculare, nu e mare diferenta de caldura plus ca ti se aburesc geamurile.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 3 Nov 2006, 23:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




sunt de acord cu a doua prpunere a lui vis a vis monteaza un calorifer sub grila de la capota; aveam aceeasi problema ca si tine si ca sa nu schimb radiatoru ala din aeroterma lam montat pe susnumitu' de cupru (ala din aeroterma costa dublu si imi lua cel putin o zi sal schimb ca trebuia sa dau bordu jos) sa nu faci prostia sa pui pe recilculare mai ales acum pe plole (ninsoarea) asta ca o sa faci inauntru sauna


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Nov 2006, 00:05
Post #8


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(adrianne @ 3 Nov 2006, 20:14)
la 0 grade aer exterior, aerotema da aer la 25. Cand a fost cald afara (25 gr), am vazut ca aerul din aeroterma frigea la mana.
*



termostat ai ?

o fi si bun ?

temperatura apei cum iti sta ?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 4 Nov 2006, 06:36
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Ov, termostatul e ok, tocmai l-am schimbat, de 89 (inainte tot de 89 era, functiona ok, dar m-am jucat prea mult cu el in casa si a facut poc, incalzit de mine pe aragaz direct). Toate piesele schimbate de mine sunt de origine sau Franta, iar apa sta la 90 grade in circuit.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Nov 2006, 10:37
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




CN3 nu e bordul scoica? ca daca e, sa nu te apuci sa cauti te miri ce clapete existente doar de bordul CN.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 4 Nov 2006, 22:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Stiam ca CN4 este bordul cel mai noi, prezent la zambetul lui Ilici (poate gresesc).
Am bord mare si patrat dar foarte complicat.

Am verificat supapa de int-ext si mere ok (adica am facut vacuum oral icon_mrgreen.gif ) cred ca problema e de la robinetul ce o comanda sau tijele de actionare. Ce e groaznic e de umblat acolo ca nu e loc de bagat decat 2 degete (care uneori sunt suficiente 243.gif dar nu aici). Asa ca: I've got a problem blush.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 5 Nov 2006, 22:01
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Astazi am vazut de fapt care imi este problema: supapa de int-ext este mereu actionata astfel incat aeroterma este mereu pe recirculatie aer habitaclu, si astfel am gasit raspuns la o intrebare ce ma chinuia mai de mult intrebare.gif de ce mi se aburesc geamurile vara? pentru ca aeroterma mea nu ia aer de afara, ci doar interior aplauze.gif . Acuma problema care o am, cum schimb robinetul de vacuum, cu two fingers? (cam retorica intrebare wink.gif )

Revin cu noutati biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Nov 2006, 13:54
Post #13


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




intr-adevar, e retorica intrebarea wink.gif

vezi ca robinetul ala s-ar putea sa aiba niste "mustati" de cauciuc in plus din fabricatie. Daca-l scoti si-l desfaci o sa te prinzi despre ce e vorba si se poate repara.

Spor la julituri !


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 8 Nov 2006, 02:37
Post #14


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Termostatele asa zise "Made in France" de 89 nu sunt bune, recomand unul de Vaslui de 86 de grade ...


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Nov 2006, 12:13
Post #15


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




confirm cu termostatele de 89. Iarna trecuta am schimbat 3 pana am revenit la cel original care a fost pe masina si era de 86 !
De fiecare data dupa ce-i dadeam o talpa mai serioasa, ramanea blocat pe deschis. Dupa ce l-am studiat nitel am observat ca supapa care trebuia sa inchida se deplasa nitel (probabil din cauza debitului mare de apa din timpul forjei).


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 9 Nov 2006, 21:25
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




salutare

Piesa care cred ca e defecta se cheama repartitor vacuumatic, si se gaseste rar (din 10 magazine doar unul avea) si costa cca 25 lei, iar intreg ansamblul de comanda (sistemul de parghii) din bord, anume cel cu 2 manete pt aer cald-rece si pt aer sus-jos-centru+recirculare costa cca 50 lei. Am de gand sa inlocuiesc "dracia aia" si sa mai montez un calorifer lung sub grila de la prizele de aer de sub parbriz.

In schimb, datorita defectului, aveam tot timpul recircularea aerului din habitaclu si implicit se abureau geamurile atat iarna cat si vara. Recomand celor care se plang de aburirea lor sa verifice supapa sau comanda supapei de aer int/ext.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 10 Nov 2006, 00:11
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




adrianne stai linistit eu toata climatizarea o am manuala adik rece cald robinetul il deschid/inchid de la motor; iar cu aerul in habitaclu la fel tot manual; tija aceea de recirculare aer e blocata pe tras de afara 90% si 10 % recircula
ca sa bage la picioare bag mana pe sub bord si imping de o tija; iar ca sa bage la parbriz sau la jumate am un bat pe care dacal bag prin aeratorul central vine pe mijloc si cand il scot baga la parbriz
recomandarea mea pt tine e sa scoti torpedoul si sa blochezi clapeta pe tras de afara ca si in cazul meu; nasol cu recircularea asta blocata ca daca dadai si tu o basina no puteai scoate decat pe geam biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 10 Nov 2006, 07:39
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




SIK, imi zici si mie cum fac sa dau si eu sa-mi bage pe la picioare, de ce tija sa dau? si care este clapeta care trebe blocata sa traga de afara? La voi baga caldura bine pe la picioare? la mine sufla putin, cel mai bine baga la parbriz.


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 10 Nov 2006, 23:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




aeroterma are trei supape care inchid si deschid acele clapete: una pe stanga situata in partea de jos; 2 pe drepta la mijloc si sus
cea care iti treb sati dea la picioare este cea din stanga aerotermei este situata undeva deasupra pedalei de acceleratie; din supapa coboara o tija de platic care in capatul inferior are o gaura pe unde intra clapeta; clapeta in capat are o siguranta o scoti scoti tija de platic de pe comanda si ea ramane in "aer" acum te poti juca cu ea cu mana in sus si in jos cand o dai in sus o sati bage aer la picioare
ca sa traga aer de afara treb sa umblii in acelasi mod la supapa din dreapta de sus de tot; ca sa poti ajunge la ea trebuie inlaturat torpedoul


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Nov 2006, 12:33
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9366
continuati, e destul de vast topicul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:09
Forum Renault