consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
![]() ![]() ![]() |
consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc
Kinetix |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#452
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mere perfect
![]() Stai linistit ca am probat in sarcina cu bujia clortune are un suport cu oglinda care tansfera imaginea si am pus camera video si explozia tot albastra a rmas motorul se comporta la fel. Nu ma uit in gura lu liviu ! Nu sunt dentist ... Daca ma uitam in gura la fiecare crede-ma aveam masina praf pana acuma , ma duce cap si fac singur dupa carti de specialitate. <span class='edit'>27 Jul 2008, 15:11:</span> Nelu o bujie costa cam 190 de lei . Daca esti din bucuresti iti spun unde se afla firma ... Inca ceva eunus impatimitul vitezei asa ca merg mai batraneste , dar si cand o calc nu o las azi am probat jiclorul principal de 124 se admite chiar pentru motoarele 1.4. This post has been edited by djasu82: 27 Jul 2008, 14:14 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#453
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
ce metoda ai folosit pt a reduce jiclorul?
P.S. nu's din Bucuresti......da gasesc io cumva, mersi oricum |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#454
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Vechea metoda fludor topit si dupa aceea dat gaura cu un spiral mai mic.
Revin am modificat si tubul emulor , primele orifici cele de sus au rmas cum erau urmatoarele la fel penultimile le-am marit cu 1,25 mm iar cele de jos doar o parte au fost modificate cu spiral de 1,25 . Urca repede in ture fata de clasic . Dor jiclorul de aer a rmas la 145 restu jiclorul principal 124 tubul emulor modificat primul grup si al doilea de orifici sunt la 1,45 restu 1,25 si ultimul grup o parte e modificat cu 1,25 restu la 110. Cred ca amestecul se va realiza pe o plaja ma9i mare de turati asta se si simte la condus. This post has been edited by djasu82: 27 Jul 2008, 16:55 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#455
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mai fratilor, m-a tampit consumul, nu-mi explic de ce....
traseu de fix 100km, DN7 buc-tg. la ce incarcatura aveam nu trebuia sa-mi ia mai mult de 6.5-7Max, mai ales ca n-am gonit-o. am mers mult pe automat, vit constanta 70. in loc, din cand in cand 50. am plecat c u 9L si am ajuns cu 1L deci 8% nu am mers cu cauciucurile desumflate, jigl. originale in carb, de 1300, furtunul de l flansa UIS era legat direct la stutul cagulei filtrului de aer ca sa traga aer curat. aprinderea Malv. modificata cu bob. de tico si bujii brisk gaurite, la 08. cand le-am scos la tara, erau rosiatice-deschis dar aveau depuneri de calamina filtru de aer curat si micsorat pt debit marit nivel corect in CNC, 7 si 13 am avut o portiune de vreo 2-3km, sectorul de drum prin padure, sosea cu 2 benzi pana in tartasesti, de la coborarea de pe al doilea pod de la iesirea din chitila unde am mers cu 120-130. pierdeam ce-i drept ulei pe la etansari. (am facut schimbul de garnituri si ulei la tara, cand am ajuns) si cu toate astea 8%???? am reglat becu din bord sa se aprinda la 3L in rez. ps: recomand siliconul rosu BISON, f bun, cu vreo 3-4lei mai mult decat porcaria de 2+2. vine si cu o cheita cu care rulezi tubul, astfel ca se poate doza f usor... This post has been edited by tzepesch: 27 Jul 2008, 23:05 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#456
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 27 Jul 2008, 14:06) Mere perfect ![]() Vreau si eu un spiral de 1,24 mm, unde se gaseste? dar FIX 1,24. ![]() @tepes: de unde stii ca ai plecat cu fix 9 l si ai ajuns cu fix 1 l? Ai avut alimentare din rezervor separat si gradat? Sau "cam atita am eu in rezervor cind se aprinde becul"? Aia nu e metoda. Ia metoda plin/plin. This post has been edited by diaconuliviu: 28 Jul 2008, 07:26 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#457
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#458
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
asta cu becu ii ciudata tare, de exemplu la mine se aprinde din cand in cand si cu 10 litri, oricum io stiam ca de cand se aprinde becu mai merg vreo 60 km-70 km
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
argon |
![]()
Post
#459
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Din fabrica teoretic se aprinde si sta aprins pe drept la 7 litri ca sa mai poti face 100 de km extraurban, practic la demaraje el se aprinde si cand mai ai 20 de litri.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#460
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Jul 2008, 07:28) cum ai facut asta, tinand cont ce nu ai ce regla la bec si acum cateva zile nu stiai asta.. Nu becu', poate lamela de la sonda; se poate regla si la 3 litri dar, mai bine la mai multi (7-10) sa ai "timp" pt o benzinarie mai indepartata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tzepesch |
![]()
Post
#461
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ba da argon, ai ce regla, re regleaza ronda! se poate face sa se aprinda la 1L sau la 10... la cat vrei, daca nu stiai, desfa=o si aI SA VEZI.
diaconliviu. am bagat pe gol 9L, si cand am ajuns am scos ce mai era. adica 1L |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
argon |
![]()
Post
#462
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 21 Jul 2008, 23:20) Nu, nu stiam bine ca m-ai luminat ![]() QUOTE(tzepesch @ 21 Jul 2008, 23:20) am inteles insa ca se poate regla nivelul la care sa se aprinda becul rosu la benzina. 1L, 2, 3, 4, 5L... etc. QUOTE(argon @ 22 Jul 2008, 13:21) |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#463
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
da argoane, dar fata de tine probabil ma bag imediat si aflu.
daca nu stiu acum o chestie si-n urmataorele 5 min am aflat ma duc imediat si vad cum e. probabil tu stai si numeri oi pana te apuci de o chestie asa ca lasa comentariile astea gratuite. 28 Jul 2008, 10:57: sau daca esti mult prea smecher, tine-ti informatiile pt tine si doar uite-te pe forum. atat. daca nu vrei sa dai niste explicatii concludente la intrebarile forumistilor This post has been edited by tzepesch: 28 Jul 2008, 10:57 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#464
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 28 Jul 2008, 08:24) Vreau si eu un spiral de 1,24 mm, unde se gaseste? dar FIX 1,24. ![]() @tepes: de unde stii ca ai plecat cu fix 9 l si ai ajuns cu fix 1 l? Ai avut alimentare din rezervor separat si gradat? Sau "cam atita am eu in rezervor cind se aprinde becul"? Aia nu e metoda. Ia metoda plin/plin. Da 1.24 fiindca am masurat cu micrometru ce te miri asa as fi vrut 1.25 dar daca nu am avut m-am multumit si cu atat. Vlad modifica jiclorul principal 1.24 sau 1.25 stiu ca ai spiral si lasi jiclorul de aer la 1.45 . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#465
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
da bre, dar micsoram cu sarmuta jigl. principal la mai putin de 135 si dadea in nas. probabil trebuia sa-l micsorez si pe cel de aer...
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#466
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Da in nas din cauza avansului vacumatic foarte mare din cauza tesituri de pe opritor de sub rozeta ia redu tu jiclorul principal. Si eu am avut pana azi avansul vacumatic marit din cauza ca am umblat putin la platanul original din delco si am fost nevoit sa pun altu de la alt delco. Asa ca azi dupa ce l-am pus din nou cu opritorul standard mere super.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#467
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
pcostica |
![]()
Post
#468
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
ca sa-l faci de la 1,24 la 1,25 iei o sarma de otel(de 1,25 - o masori cu micrometrul) o ascuti la un capat la polizor si atata o infigi si o rasucesti in gaura pana trece prin ea si...ai gaura de 1,25 lustruita gata.
Bafta! LE-aia cu reglatul sondei sa aprinda becu' la 1l poate merge la alte masini,la berlina de la aprox.3l plutitorul ajunge pe fundul tancului. This post has been edited by pcostica: 28 Jul 2008, 15:30 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#469
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
posibil si asa...
am luat din pantelimon, jiglor de aer de 145 si un jigl principal de..... 95...binenteles ca murea la prima accelerare de la jigl ala de 95. ziceti sa inerc sa dau avavsul mai mic? dar de la tatonatu jigl, am ajuns sa schimb in fata mag. bucsa de la capacul electromotorului si firu de la contactu acestuia.... niste porcarii bucsele alea, acu nici o sapt am schimbat-o. se sparg si cad un golul de la volanta. This post has been edited by tzepesch: 28 Jul 2008, 16:54 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
pcostica |
![]()
Post
#470
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
a mai pus unu jiclor de 0,95 dar cred ca a micsorat si difuzorul la fi 20,cauta pe la imbunatatiri acceleratie si consum(cred!)
Bafta! LE-nu era acolo!era dincolo http://www.daciaclub.ro/Am-facut-un-pariu-...10327-s210.html This post has been edited by pcostica: 28 Jul 2008, 17:31 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#471
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
gasit
merci... eventual, nu stiu cum il mai maresc la 120. are ceva daca se infileteaza mi mult decat cele standard? pur si simplu are filetul mai lung |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#472
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Care ar fi explicatia ca a micosrat difuzorul ? Oare curgerea aerului e mai rapida in aceea zona ? Asta nu inteleg multi zic ca au facut dar detali si sa specifice nu prea observ.
Pocostica lasa ca lucreaza destul de bine si cu 125 principalul . Din cate am vazut astia la webar ICT34 folosesc jiclor principal de 110 jiclorul de franare a aerului de 160 iar tubul emulsor e F78. Multi spun ca are consumul mare acest carburator , se poate doar din cauza difuzorului fiindca e mai mare decat cel de la carfil. This post has been edited by djasu82: 28 Jul 2008, 20:31 Attached thumbnail(s) weber35.gif ( Size: 6.84k ) Number of downloads: 71 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
pcostica |
![]()
Post
#473
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
asule ideea nu-mi apartine....omu'a intrebat....eu mi-am adus aminte ca a mai pus cineva unu de 0,95 si mai stiu eu ce pe acolo si i-am indicat locatia.Momentan sunt multumit de cat imi consuma masina 6,7%cu motor 1397cmc, cutie cu 4tr, UIS, jicolr principal 1,27,ap. el.Malvina.Toate astea in conitiile unui condus 'sprinten'.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#474
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pcostica @ 29 Jul 2008, 00:20) 6,7%cu motor 1397cmc, cutie cu 4tr, UIS, jicolr principal 1,27,ap. el.Malvina.Toate astea in conitiile unui condus 'sprinten'. Bafta! Mie mi-a luat vreo 7-7.2 % cu motor de 1397 cmc ,cutie in V trepte , pe traseul Resita-Caransebes -Herculane dus-intors , tinand cont ca nu am lasat-o deloc sa isi traga sufletul ,sub 3000 de ture nu am lasat-o deloc (recunosc ca am cam forjat-o un pic mai mult ![]() Si mai ales ca ii si drumul ala european in lucru E70 parca . ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 29 Jul 2008, 07:44 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#475
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(pcostica @ 29 Jul 2008, 00:20) Momentan sunt multumit de cat imi consuma masina 6,7%cu motor 1397cmc, cutie cu 4tr, UIS, jicolr principal 1,27,ap. el.Malvina.Toate astea in conitiile unui condus 'sprinten'. Bafta! Mie imi consuma 6-6,2 fara UIS, alte jiclere samd. PS: ups, am 5 trepte ![]() This post has been edited by argon: 29 Jul 2008, 07:44 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#476
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Multi confunda talpica prelucrata in Uis cu talpica normala
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
adrianne |
![]()
Post
#477
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
alta idee...
Consumul creste direct proportional cu viteza. Motorul are un regim optim de turatie in care consumul e minim. Intrebare: pentru 102-13, cutie 5 tr lunga, masina nemodificata, care e turatia si treapta (si implicit viteza) de consum redus, in conditii de mers constant, pe un drum plan? |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
argon |
![]()
Post
#478
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
90 km/h adica ~2300-2400 rpm, daca nu ai turatia asta nu e 5 lunga.
Mie imi ia ~5,5-6 % la regimul asta si fara modificari.(doar aprindere el. dar si fara imi lua la fel) Dar de obicei merg cu 100-120 km/h la un consum de max 7%. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adrianne |
![]()
Post
#479
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Am ap. el.
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
emircea |
![]()
Post
#480
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(adrianne @ 31 Jul 2008, 12:27) alta idee... Consumul creste direct proportional cu viteza. Motorul are un regim optim de turatie in care consumul e minim. Intrebare: pentru 102-13, cutie 5 tr lunga, masina nemodificata, care e turatia si treapta (si implicit viteza) de consum redus, in conditii de mers constant, pe un drum plan? Turatia de cuplu maxim este cea mai economica, corelata cu sarcina maxima a masinii (aia trecuta in talon). Care este de 3000 rpm. Deci ca sa mergi economic, cu incarcatura maxima, la drum intins, tii motorul in 3000 rpm in treapta cea mai mare de viteza (4, sau 5 la cutiile cu 5 trepte). This post has been edited by emircea: 31 Jul 2008, 12:47 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 15:19 |