DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consumul de carburant al bijuteriilor voastre, 1300cc, 1400cc, 1600cc

Kinetix
post 27 Jul 2008, 13:53
Post #451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




djasu, cred ca poti sa te pacalesti cu bujia COLORTUNE, daca nu interpretezi corect informatia.
Asa cum spunea si Liviu, e MARE diferenta intre depresiunea care se formeaza in carburator cand turezi motorul pe loc fata de situatia de deplasare pe drum (in sarcina).
In sarcina, depresiunea e mai mica, astfel ca motorul va absorbi mai PUTINA benzina la aceeasi apasare a clapetei fata de testarea pe loc. De aceea, e de asteptat ca bujia colortune sa indice amestec mai bogat cand testezi pe loc.
Daca reglezi carburatorul ca sa-ti indice albastru (amestec normal, ardere buna) pe toata plaja de turatie (pe loc), s-ar putea sa mergi cu amestec prea sarac in deplasare (in sarcina). excl.gif

This post has been edited by Kinetix: 27 Jul 2008, 13:53


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2008, 14:06
Post #452


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mere perfect biggrin.gif chiar azi am redus jiclorul principal la 1.24 , nu am probleme . Cine doreste viteza mareste jiclorul principal la 150 si jiclorul de aer la 190-200 . Per total sunt multumit .
Stai linistit ca am probat in sarcina cu bujia clortune are un suport cu oglinda care tansfera imaginea si am pus camera video si explozia tot albastra a rmas motorul se comporta la fel. Nu ma uit in gura lu liviu ! Nu sunt dentist ... Daca ma uitam in gura la fiecare crede-ma aveam masina praf pana acuma , ma duce cap si fac singur dupa carti de specialitate.

<span class='edit'>27 Jul 2008, 15:11:</span>
Nelu o bujie costa cam 190 de lei . Daca esti din bucuresti iti spun unde se afla firma ... Inca ceva eunus impatimitul vitezei asa ca merg mai batraneste , dar si cand o calc nu o las azi am probat jiclorul principal de 124 se admite chiar pentru motoarele 1.4.

This post has been edited by djasu82: 27 Jul 2008, 14:14


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 27 Jul 2008, 16:37
Post #453


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




ce metoda ai folosit pt a reduce jiclorul?
P.S. nu's din Bucuresti......da gasesc io cumva, mersi oricum


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jul 2008, 16:54
Post #454


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vechea metoda fludor topit si dupa aceea dat gaura cu un spiral mai mic.
Revin am modificat si tubul emulor , primele orifici cele de sus au rmas cum erau urmatoarele la fel penultimile le-am marit cu 1,25 mm iar cele de jos doar o parte au fost modificate cu spiral de 1,25 . Urca repede in ture fata de clasic . Dor jiclorul de aer a rmas la 145 restu jiclorul principal 124 tubul emulor modificat primul grup si al doilea de orifici sunt la 1,45 restu 1,25 si ultimul grup o parte e modificat cu 1,25 restu la 110. Cred ca amestecul se va realiza pe o plaja ma9i mare de turati asta se si simte la condus.

This post has been edited by djasu82: 27 Jul 2008, 16:55


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 27 Jul 2008, 23:01
Post #455


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai fratilor, m-a tampit consumul, nu-mi explic de ce....

traseu de fix 100km, DN7 buc-tg.

la ce incarcatura aveam nu trebuia sa-mi ia mai mult de 6.5-7Max, mai ales ca n-am gonit-o. am mers mult pe automat, vit constanta 70.

in loc, din cand in cand 50.

am plecat c u 9L si am ajuns cu 1L deci 8%


nu am mers cu cauciucurile desumflate, jigl. originale in carb, de 1300,

furtunul de l flansa UIS era legat direct la stutul cagulei filtrului de aer ca sa traga aer curat.

aprinderea Malv. modificata cu bob. de tico si bujii brisk gaurite, la 08. cand le-am scos la tara, erau rosiatice-deschis dar aveau depuneri de calamina

filtru de aer curat si micsorat pt debit marit

nivel corect in CNC, 7 si 13

am avut o portiune de vreo 2-3km, sectorul de drum prin padure, sosea cu 2 benzi pana in tartasesti, de la coborarea de pe al doilea pod de la iesirea din chitila unde am mers cu 120-130.


pierdeam ce-i drept ulei pe la etansari. (am facut schimbul de garnituri si ulei la tara, cand am ajuns)


si cu toate astea 8%????


am reglat becu din bord sa se aprinda la 3L in rez.




ps: recomand siliconul rosu BISON, f bun, cu vreo 3-4lei mai mult decat porcaria de 2+2. vine si cu o cheita cu care rulezi tubul, astfel ca se poate doza f usor...

This post has been edited by tzepesch: 27 Jul 2008, 23:05


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Jul 2008, 07:24
Post #456


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 27 Jul 2008, 14:06)
Mere perfect biggrin.gif chiar azi am redus jiclorul principal la 1.24 , nu am probleme .[...]


Vreau si eu un spiral de 1,24 mm, unde se gaseste? dar FIX 1,24. blink.gif

@tepes: de unde stii ca ai plecat cu fix 9 l si ai ajuns cu fix 1 l?
Ai avut alimentare din rezervor separat si gradat? Sau "cam atita am eu in rezervor cind se aprinde becul"? Aia nu e metoda. Ia metoda plin/plin.

This post has been edited by diaconuliviu: 28 Jul 2008, 07:26


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jul 2008, 07:28
Post #457


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tzepesch @ 28 Jul 2008, 00:01)
am reglat becu din bord sa se aprinda la 3L in rez.

*




cum ai facut asta, tinand cont ce nu ai ce regla la bec si acum cateva zile nu stiai asta..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 28 Jul 2008, 08:03
Post #458


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




asta cu becu ii ciudata tare, de exemplu la mine se aprinde din cand in cand si cu 10 litri, oricum io stiam ca de cand se aprinde becu mai merg vreo 60 km-70 km


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jul 2008, 08:08
Post #459


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Din fabrica teoretic se aprinde si sta aprins pe drept la 7 litri ca sa mai poti face 100 de km extraurban, practic la demaraje el se aprinde si cand mai ai 20 de litri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Jul 2008, 08:25
Post #460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(argon @ 28 Jul 2008, 07:28)
cum ai facut asta, tinand cont ce nu ai ce regla la bec si acum cateva zile nu stiai asta..

Nu becu', poate lamela de la sonda; se poate regla si la 3 litri dar, mai bine la mai multi (7-10) sa ai "timp" pt o benzinarie mai indepartata.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jul 2008, 09:58
Post #461


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ba da argon, ai ce regla, re regleaza ronda! se poate face sa se aprinda la 1L sau la 10... la cat vrei, daca nu stiai, desfa=o si aI SA VEZI.


diaconliviu. am bagat pe gol 9L, si cand am ajuns am scos ce mai era. adica 1L


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jul 2008, 10:25
Post #462


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tzepesch @ 21 Jul 2008, 23:20)
la cat vrei, daca nu stiai, desfa=o si aI SA VEZI.
*



Nu, nu stiam bine ca m-ai luminat biggrin.gif ...esti tare, in 21 iulie habar nu aveai daca se poate regla si azi imi explici mie.


QUOTE(tzepesch @ 21 Jul 2008, 23:20)
am inteles insa ca se poate regla nivelul la care sa se aprinda becul rosu la benzina. 1L, 2, 3, 4, 5L... etc.
QUOTE(argon @ 22 Jul 2008, 13:21)
din sonda, si pe probate, nu iese la fix, fara incercari prea multe totusi ca rupi lamela.
*

*





--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jul 2008, 10:41
Post #463


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da argoane, dar fata de tine probabil ma bag imediat si aflu.
daca nu stiu acum o chestie si-n urmataorele 5 min am aflat ma duc imediat si vad cum e.

probabil tu stai si numeri oi pana te apuci de o chestie asa ca lasa comentariile astea gratuite.

28 Jul 2008, 10:57:
sau daca esti mult prea smecher, tine-ti informatiile pt tine si doar uite-te pe forum. atat. daca nu vrei sa dai niste explicatii concludente la intrebarile forumistilor

This post has been edited by tzepesch: 28 Jul 2008, 10:57


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jul 2008, 12:57
Post #464


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(diaconuliviu @ 28 Jul 2008, 08:24)
Vreau si eu un spiral de 1,24 mm, unde se gaseste? dar FIX 1,24.  blink.gif

@tepes: de unde stii ca ai plecat cu fix 9 l si ai ajuns cu fix 1 l?
Ai avut alimentare din rezervor separat si gradat? Sau "cam atita am eu in rezervor cind se aprinde becul"? Aia nu e metoda. Ia metoda plin/plin.
*


Da 1.24 fiindca am masurat cu micrometru ce te miri asa as fi vrut 1.25 dar daca nu am avut m-am multumit si cu atat.
Vlad modifica jiclorul principal 1.24 sau 1.25 stiu ca ai spiral si lasi jiclorul de aer la 1.45 .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jul 2008, 13:14
Post #465


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




da bre, dar micsoram cu sarmuta jigl. principal la mai putin de 135 si dadea in nas. probabil trebuia sa-l micsorez si pe cel de aer...


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jul 2008, 14:14
Post #466


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Da in nas din cauza avansului vacumatic foarte mare din cauza tesituri de pe opritor de sub rozeta ia redu tu jiclorul principal. Si eu am avut pana azi avansul vacumatic marit din cauza ca am umblat putin la platanul original din delco si am fost nevoit sa pun altu de la alt delco. Asa ca azi dupa ce l-am pus din nou cu opritorul standard mere super.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Jul 2008, 14:58
Post #467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




wacko.gif god_hand.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 28 Jul 2008, 15:24
Post #468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




ca sa-l faci de la 1,24 la 1,25 iei o sarma de otel(de 1,25 - o masori cu micrometrul) o ascuti la un capat la polizor si atata o infigi si o rasucesti in gaura pana trece prin ea si...ai gaura de 1,25 lustruita gata.
Bafta!

LE-aia cu reglatul sondei sa aprinda becu' la 1l poate merge la alte masini,la berlina de la aprox.3l plutitorul ajunge pe fundul tancului.


This post has been edited by pcostica: 28 Jul 2008, 15:30


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jul 2008, 16:51
Post #469


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




posibil si asa...

am luat din pantelimon, jiglor de aer de 145 si un jigl principal de..... 95...binenteles ca murea la prima accelerare de la jigl ala de 95. ziceti sa inerc sa dau avavsul mai mic?




dar de la tatonatu jigl, am ajuns sa schimb in fata mag. bucsa de la capacul electromotorului si firu de la contactu acestuia.... niste porcarii bucsele alea, acu nici o sapt am schimbat-o. se sparg si cad un golul de la volanta.

This post has been edited by tzepesch: 28 Jul 2008, 16:54


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 28 Jul 2008, 17:11
Post #470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




a mai pus unu jiclor de 0,95 dar cred ca a micsorat si difuzorul la fi 20,cauta pe la imbunatatiri acceleratie si consum(cred!)
Bafta!

LE-nu era acolo!era dincolo
http://www.daciaclub.ro/Am-facut-un-pariu-...10327-s210.html

This post has been edited by pcostica: 28 Jul 2008, 17:31


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 28 Jul 2008, 19:29
Post #471


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




gasit
merci...

eventual, nu stiu cum il mai maresc la 120.

are ceva daca se infileteaza mi mult decat cele standard? pur si simplu are filetul mai lung


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jul 2008, 20:29
Post #472


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Care ar fi explicatia ca a micosrat difuzorul ? Oare curgerea aerului e mai rapida in aceea zona ? Asta nu inteleg multi zic ca au facut dar detali si sa specifice nu prea observ.
Pocostica lasa ca lucreaza destul de bine si cu 125 principalul . Din cate am vazut astia la webar ICT34 folosesc jiclor principal de 110 jiclorul de franare a aerului de 160 iar tubul emulsor e F78. Multi spun ca are consumul mare acest carburator , se poate doar din cauza difuzorului fiindca e mai mare decat cel de la carfil.

This post has been edited by djasu82: 28 Jul 2008, 20:31

Attached thumbnail(s)
weber35.gif ( Size: 6.84k ) Number of downloads: 71


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 28 Jul 2008, 23:20
Post #473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




asule ideea nu-mi apartine....omu'a intrebat....eu mi-am adus aminte ca a mai pus cineva unu de 0,95 si mai stiu eu ce pe acolo si i-am indicat locatia.Momentan sunt multumit de cat imi consuma masina 6,7%cu motor 1397cmc, cutie cu 4tr, UIS, jicolr principal 1,27,ap. el.Malvina.Toate astea in conitiile unui condus 'sprinten'.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 29 Jul 2008, 07:42
Post #474


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(pcostica @ 29 Jul 2008, 00:20)
6,7%cu motor 1397cmc, cutie cu 4tr, UIS, jicolr principal 1,27,ap. el.Malvina.Toate astea in conitiile unui condus 'sprinten'.
Bafta!
*



Mie mi-a luat vreo 7-7.2 % cu motor de 1397 cmc ,cutie in V trepte , pe traseul Resita-Caransebes -Herculane dus-intors , tinand cont ca nu am lasat-o deloc sa isi traga sufletul ,sub 3000 de ture nu am lasat-o deloc (recunosc ca am cam forjat-o un pic mai mult icon_mrgreen.gif )
Si mai ales ca ii si drumul ala european in lucru E70 parca . post-336-1110552439.gif si acolo cu I si II atat ,mai rau ca in oras si cratere cat casa sad.gif si unde era facut bine ,aveam piciorul de lemn de esenta tare laugh.gif

This post has been edited by Minel: 29 Jul 2008, 07:44


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jul 2008, 07:43
Post #475


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(pcostica @ 29 Jul 2008, 00:20)
Momentan sunt multumit de cat imi consuma masina 6,7%cu motor 1397cmc, cutie cu 4tr, UIS, jicolr principal 1,27,ap. el.Malvina.Toate astea in conitiile unui condus 'sprinten'.
Bafta!
*



Mie imi consuma 6-6,2 fara UIS, alte jiclere samd.

PS: ups, am 5 trepte 04.gif

This post has been edited by argon: 29 Jul 2008, 07:44


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jul 2008, 14:28
Post #476


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Multi confunda talpica prelucrata in Uis cu talpica normala biggrin.gif. Problema nu e cat de sprintena poate fi ci trecerea de la progresiune la rulaj normal. Aici ori o calci ori dai in nas daca nu te ajuta si alte jucari...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 31 Jul 2008, 12:27
Post #477


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




alta idee...
Consumul creste direct proportional cu viteza. Motorul are un regim optim de turatie in care consumul e minim. Intrebare: pentru 102-13, cutie 5 tr lunga, masina nemodificata, care e turatia si treapta (si implicit viteza) de consum redus, in conditii de mers constant, pe un drum plan?


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Jul 2008, 12:37
Post #478


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




90 km/h adica ~2300-2400 rpm, daca nu ai turatia asta nu e 5 lunga.

Mie imi ia ~5,5-6 % la regimul asta si fara modificari.(doar aprindere el. dar si fara imi lua la fel) Dar de obicei merg cu 100-120 km/h la un consum de max 7%.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 31 Jul 2008, 12:44
Post #479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Am ap. el. wink.gif si are 90 km/h la 2.300 - 2.400 rpm. Multumesc frumos biggrin.gif .


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 31 Jul 2008, 12:46
Post #480


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(adrianne @ 31 Jul 2008, 12:27)
alta idee...
Consumul creste direct proportional cu viteza. Motorul are un regim optim de turatie in care consumul e minim. Intrebare: pentru 102-13, cutie 5 tr lunga, masina nemodificata, care e turatia si treapta (si implicit viteza) de consum redus, in conditii de mers constant, pe un drum plan?
*



Turatia de cuplu maxim este cea mai economica, corelata cu sarcina maxima a masinii (aia trecuta in talon). Care este de 3000 rpm. Deci ca sa mergi economic, cu incarcatura maxima, la drum intins, tii motorul in 3000 rpm in treapta cea mai mare de viteza (4, sau 5 la cutiile cu 5 trepte).

This post has been edited by emircea: 31 Jul 2008, 12:47


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 15:19
Forum Renault