De ce nu porneste
![]() ![]() ![]() |
De ce nu porneste
Bochi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Pedro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ai compresie implicit iti consuma si ulei (segmenti si camasi uzate) in cazul asta un motor care o da pe ulei si o da bine fuge de rupe asa mi s-a intamplat si mie dar sfatul meu e sa n-o chinui asa cum am chinuit-o eu , fa-i setul cat mai repede
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
Bochi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Setul sau doar segmentii? SI oricum de ce nu porneste?
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Si a mea se da la ulei si trage. Si cam trag de ea.....sper sa ii fac setul cat mai curand
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gigibrici |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 June 04 From: Pitesti ![]() |
Cand o sa o desfaci ca sa-i bagi segmenti, o sa mai descoperi si alte probleme. Asa ca, e bine sa mai ainiste bani pusi deoparte. In functie de uzura, s-ar putea sa fie nevoie si de camasi. Parerea mea e ca daca tot il desfaci, mai bine mai bagi cateva milioane, si nu mai umbli asa curand in el. Altfel, s-ar putea ca pe la anul, tot pe vremea asta sa-l desfaci iar.
|
-------------------- Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
|
|
Bochi |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Bine, bine dar de ce nu porneste? Astazi i-am tras socul si i-am facut vre-o 7-8 pedale dupa care a pornit. Sa fie oare si gazul devina in sensul ca nu ii vine in deajuns la pornire? Dupa ce a pornit pe gpl am trecut-o pe benzina si maine cand o s-o pornesc imi voi da seama in functie de cum porneste si pe benzina daca nu ii vine gaz suficient. Va astept cu pareri.
|
-------------------- |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Vezi care e treaba cu condensatorul de pornire :wink:
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
A. Inca ceva. Mi-am mai adus aminte: incearca sa o pornesti fara sa ii dai pedala de loc. Las-o sa porneasca singura.
Cauza pornirii grele ar mai putea fi si contactul (dar nu bag mana in foc). Am vazut odata la unul cum dadea la automat 2 ore si nu ii pornea. Daca dadea insa scurt si lua repede de pe demaror, ii pornea la sfert. |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
gigibrici |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 June 04 From: Pitesti ![]() |
Eu am mai avut o problema cu pornirea: se golea carburatorul pana a doua zi. Sub carburator nu am avut bucata aia de tabla, asa ca nu s-a vazut faptul ca se mai prelingea putina benzina. Se evapora repede. Care a fost problema: dimineata pornea dupa cateva chei; in rest, la sfert. Pana intr-o dimineata cand, inainte de a o porni, i-am dat jos capacul de la carburator (are doar 4 suruburi). Surpriza: carburatorul era gol. Am dat la pompa de benzina manual pana s-a umplut si a luat-o la sfert.
|
-------------------- Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
|
|
gigibrici |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 June 04 From: Pitesti ![]() |
Care a fost cauza: i-am pus tablia aia sub carb si am lustruit-o. Dupa cateva ore, m-am uitat la ea si se murdarise un pic. Pisca pe langa membrana de la pompa de sprit. Am luat alta, si pana s-o montez, ce mi-a venit? Oare capacul de la pompa de sprit era drept? L-am demontat si l-am pus pe un geam. Era drept intr-o parte. L-am luat pe smirghel pus pe geam si n-am mai avut probleme. Acum nu se mai goleste. Asa ca o ia la prima cheie. La mine asta a fost.
|
-------------------- Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
|
|
Bochi |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am si probleme cu contactul in sensul ca atunci cand rotesc cheia inapoi se blocheaza si deabia o deblochez. Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie si de la asta . Voi ce parere aveti? Cate fire vin la contact?
|
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#12
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
si dc misti de volan ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:09 |