DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> De ce nu porneste

Bochi
post 28 Jun 2004, 07:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




Am o berlina din 1998 pe GPL care are 55.000 Km. De cand am montat gpl adica de 4 luni masina a pornit la sfert fara sa se simta ca porneste pe gaz. Dintr-o data masina nu a vrut sa mai porneasca deloc.Dupa ce mecanicul a umblat la tacheti,bujii(noi), platinii(noi), avans, curatat carb si a facut reglejele masina la rece porneste dupa a 4-a sau a 5-a cheie.Dupa ce a pornit si o las sa mearga 5 min masina porneste la prima sau a doua cheie.Daca opresc motorul si il las sa se raceasca cat de cat va pornii tot dupa a 4-a cheie. Motorul ciupeste ulei iar daca tregi de elicea de langa radiator se misca f usor ceea ce inseamna ca NU are compresie motorul. Deoarece in motor nu s-a umblat pana acum si trebuie facuta o segmentare mecanicul mi-a spus ca datorita lipsei de compresie nu imi porneste. Eu inca nu prea cred deoarece motorul trage bine. Voi ce parere aveti? Va multumesc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 28 Jun 2004, 07:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Daca nu ai compresie implicit iti consuma si ulei (segmenti si camasi uzate) in cazul asta un motor care o da pe ulei si o da bine fuge de rupe asa mi s-a intamplat si mie dar sfatul meu e sa n-o chinui asa cum am chinuit-o eu , fa-i setul cat mai repede


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bochi
post 28 Jun 2004, 14:51
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




Setul sau doar segmentii? SI oricum de ce nu porneste?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Jun 2004, 15:22
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Si a mea se da la ulei si trage. Si cam trag de ea.....sper sa ii fac setul cat mai curand

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigibrici
post 28 Jun 2004, 16:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 June 04
From: Pitesti




Cand o sa o desfaci ca sa-i bagi segmenti, o sa mai descoperi si alte probleme. Asa ca, e bine sa mai ainiste bani pusi deoparte. In functie de uzura, s-ar putea sa fie nevoie si de camasi. Parerea mea e ca daca tot il desfaci, mai bine mai bagi cateva milioane, si nu mai umbli asa curand in el. Altfel, s-ar putea ca pe la anul, tot pe vremea asta sa-l desfaci iar.


--------------------
Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bochi
post 28 Jun 2004, 22:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




Bine, bine dar de ce nu porneste? Astazi i-am tras socul si i-am facut vre-o 7-8 pedale dupa care a pornit. Sa fie oare si gazul devina in sensul ca nu ii vine in deajuns la pornire? Dupa ce a pornit pe gpl am trecut-o pe benzina si maine cand o s-o pornesc imi voi da seama in functie de cum porneste si pe benzina daca nu ii vine gaz suficient. Va astept cu pareri.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 29 Jun 2004, 07:40
Post #7


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Vezi care e treaba cu condensatorul de pornire :wink:


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 29 Jun 2004, 07:42
Post #8


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




A. Inca ceva. Mi-am mai adus aminte: incearca sa o pornesti fara sa ii dai pedala de loc. Las-o sa porneasca singura.

Cauza pornirii grele ar mai putea fi si contactul (dar nu bag mana in foc). Am vazut odata la unul cum dadea la automat 2 ore si nu ii pornea. Daca dadea insa scurt si lua repede de pe demaror, ii pornea la sfert.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigibrici
post 29 Jun 2004, 09:57
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 June 04
From: Pitesti




Eu am mai avut o problema cu pornirea: se golea carburatorul pana a doua zi. Sub carburator nu am avut bucata aia de tabla, asa ca nu s-a vazut faptul ca se mai prelingea putina benzina. Se evapora repede. Care a fost problema: dimineata pornea dupa cateva chei; in rest, la sfert. Pana intr-o dimineata cand, inainte de a o porni, i-am dat jos capacul de la carburator (are doar 4 suruburi). Surpriza: carburatorul era gol. Am dat la pompa de benzina manual pana s-a umplut si a luat-o la sfert.


--------------------
Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigibrici
post 29 Jun 2004, 10:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 June 04
From: Pitesti




Care a fost cauza: i-am pus tablia aia sub carb si am lustruit-o. Dupa cateva ore, m-am uitat la ea si se murdarise un pic. Pisca pe langa membrana de la pompa de sprit. Am luat alta, si pana s-o montez, ce mi-a venit? Oare capacul de la pompa de sprit era drept? L-am demontat si l-am pus pe un geam. Era drept intr-o parte. L-am luat pe smirghel pus pe geam si n-am mai avut probleme. Acum nu se mai goleste. Asa ca o ia la prima cheie. La mine asta a fost.


--------------------
Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bochi
post 29 Jun 2004, 15:32
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




Eu am si probleme cu contactul in sensul ca atunci cand rotesc cheia inapoi se blocheaza si deabia o deblochez. Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie si de la asta . Voi ce parere aveti? Cate fire vin la contact?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 29 Jun 2004, 15:37
Post #12


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




si dc misti de volan ?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:09
Forum Renault