Probleme la incalzirea interioara
![]() ![]() ![]() |
Probleme la incalzirea interioara
driverx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
DomnulK |
![]()
Post
#2
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
aerul la aeratoare vine pe o conducta care se bifurca pentru fiecare aerator in parte....nu vad cum iti da aer rece pe doua daca pe celelalte e cald....ciudat...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pai cam asa mi se pare si mie...tare ciudat. Am plecat sambata la drum cu masina, am dat caldura ,..normal ca erau 0 grade afara, am dat destul de tare, eu incepeam sa crap si sa adorm de caldura si prietena in dreapta se tot plangea ca e frig. La un moment dat nici nu am mai luat-o in serios zicand ca iar are friguri, mai ales ca era tare obosita, deci nu m-ar fi mirat. La un moment dat imi zicea sa dau si mai tare caldura
![]() ![]() Oricum...trebuie sa ma bucur totusi. Am Logan bizonic. ![]() ![]() Astept in continuare sugestii..... Oare sa mai astept pana se aeriseste sistemul? Ca inca cum am mai spus, cam dispare din vasul de expansiune antigelu. La aerul conditionat nu am observat aceasta diferenta. O sa mai testez azi (AC cu 0 grade afara ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa fie o treaba de clapete de dirijare a aerului. Vezi daca nu ti-au sarit cablurile de reglaj ale clapetelor, sau daca nu sunt slabite.
Este o problema de distributie a aerului, nu de calorifer. In special la rozeta de aer cald/rece |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Dar debitul pare la fel de puternic. Doar temperatura difera....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai o fi debitul, dar conteaza pe unde trece aerul. Daca pe partea stanga trece si pe langa clapeta de distributie care nu inchide cum trebuie, o sa ai aer calai.
Desi ar putea fi, intr-un caz mai ciudat, o incalzire dubioasa a caloriferului (sa se incalzeasca doar jumate) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
OK. Unde sunt si cum controlez cablurile astea? Trebuie sa scot bordul? sau consola centrala?
Sa risc sa le spun diseara la astia din service? Sau sa incerc sa izolez eu problema? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
constructorul99 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 January 06 ![]() |
ai dreptate .poate au scapat astia de la dacia un logan cu clima bizonica automata.
|
--------------------
DACIA
LOGAN preference 1.6
- IS 78 XXX membru iesean
|
|
prody |
![]()
Post
#9
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Ti-a ramas clapeta blocata in partea dreapta, din accident probabil a sarit cablul de pe urechea clapetei . Orice ai face baga aerul la temperatura care era setata in momentul cand ai busit-o.
This post has been edited by prody: 6 Nov 2006, 20:24 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
driverx |
![]()
Post
#10
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Problema pare a fi in prima parte a cursei pe partea de caldura (nu aia de rece). In a doua parte, pare sa dea caldura la aceasi temperatura....
Ce sa fac, nu mai am chef de service, dar totodata e frig si nu am chef/nervi sa stau sa inteleg tot ce e pe acolo. Se poate rezolva fara sa dau jos bordul? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
prody |
![]()
Post
#11
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Posibil.
E de ajuns sa dai jos consola centrala, tragi putin spre tine placa cu butoanele si incerci sa bagi mana dupa cabluri dar nu garantez reusita. Oricum, nu are rost sa te sperii de dat bordul jos, Loganul e bine gandit din punctul asta de vedere,este o operatie care dureaza 5 minute. This post has been edited by prody: 6 Nov 2006, 21:32 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
driverx |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bun, dar ce anume trebuie sa fac exact...si mai exact...unde? La blocul de climatizare?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ma-ndoiesc ca sunt sarite cablurile de pe comanda climatizarii, pentru ca sunt prinse destul de bine. Oricum o verificare in plus nu costa nimic si nici nu ia timp mult.
Mai mult ca sigur este din aeroterma. This post has been edited by IRONICK: 6 Nov 2006, 21:43 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
prody |
![]()
Post
#14
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Du-te in Service, pune-i sa dea bordul jos, e cel mai simplu, stai linistit, nu au ce sa strice pe acolo.
Sau daca ai intr-adevar alergie la mecanici, da singur bordul jos, si ai sa-ti dai seama ce e de facut daca vezi ceva in neregula, oricum totul este intuitiv acolo, nu e nimic de explicat, invarti de butoane si vezi ce se intampla cu clapetele de pe grupul aerotermei. This post has been edited by prody: 6 Nov 2006, 21:43 |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
driverx |
![]()
Post
#15
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mda, cred ca ramane asa cum e....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bmw-fan |
![]()
Post
#16
|
![]() membru Group: Members Posts: 43 Joined: 9 April 06 ![]() |
e sigur ceva de la clapete,incearca sa depistezi tu,nu cred ca e ceva complicat.
|
--------------------
BMW
530 D
2002 Edition Lifestyle
- /
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#17
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Nov 2006, 09:13) S-ar putea sa fie o treaba de clapete de dirijare a aerului. Vezi daca nu ti-au sarit cablurile de reglaj ale clapetelor, sau daca nu sunt slabite. Este o problema de distributie a aerului, nu de calorifer. In special la rozeta de aer cald/rece domnu klaus, eu is mai ignorant asea din fire, dar cand am desfacut consola centrala era un singur cablu care pleca de la rozeta ai ade aer cald rece spre aeroterma...dupa deductiile mele logice e si o singura clapeta care directioneaza aerul prin sau pe langa calorifer. daca nu m-a lasat memoria, din aeroterma iese o singura conducta care se imparte l acele 4 aeratoare. si apoi mai e conducta care iese spre parbriz si cea spre picioare... sper s anu ma insel, daca am gresit corecteaza-ma! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Rotita de reglaj caldura actioneaza asupra clapetei de rece/cald, prin cablu
Rotita de reglaj debite aer pe la diverse aeratoare actioneaza alta clapeta, cu alt cablu. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 19:45 |