DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la incalzirea interioara

driverx
post 5 Nov 2006, 23:57
Post #1


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Vineri seara am scos finally Loganu din service. Accidentul, de fapt, luuunga bataie sa imi repare astia masina masina m-a imbatranit cu ceva ani buni. Dar masina merge, merge bine, arata bine....in afara a 2-3 detalii.

O problema ar fi ca tot imi scade nivelul la lichidul de racire, dar nu pare sa scape pe undeva, dar mai vad maine asta, ca merg in service pentru reglat faruri.

Dar adevarata si ciudata problema este ca masina da caldura ca lumea doar la cele 2 aeratoare ale soferului, celalalte 2, ale pasagerului din dreapta baga aer mult mai rece, dar e incalzit cat de cat. Question...WHY? Nu pot pricepe. Aerul care vine in oricare din aeratoare, nu trec prin acelasi loc (pe la radiatorul de incalzire)? ohmy.gif unsure.gif

Astept idei, solutii. Maine dupa-masa merg in service si as vrea sa merg cu temele facute. Am constatat ca doar daca le arat ca stiu despre ce vorbesc si ii inchid...DOAR atunci ajung cu problemele rezolvate....

This post has been edited by driverx: 5 Nov 2006, 23:59


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 6 Nov 2006, 02:38
Post #2


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




aerul la aeratoare vine pe o conducta care se bifurca pentru fiecare aerator in parte....nu vad cum iti da aer rece pe doua daca pe celelalte e cald....ciudat...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Nov 2006, 08:44
Post #3


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pai cam asa mi se pare si mie...tare ciudat. Am plecat sambata la drum cu masina, am dat caldura ,..normal ca erau 0 grade afara, am dat destul de tare, eu incepeam sa crap si sa adorm de caldura si prietena in dreapta se tot plangea ca e frig. La un moment dat nici nu am mai luat-o in serios zicand ca iar are friguri, mai ales ca era tare obosita, deci nu m-ar fi mirat. La un moment dat imi zicea sa dau si mai tare caldura ohmy.gif ohmy.gif si ma enervez si pun mana la aeratoarele ei....aerul suflat de abia era dezmortit, asta in conditiile in care eu deja aratam ca puii aia de pe rotisorul ala pentru shaorma.

Oricum...trebuie sa ma bucur totusi. Am Logan bizonic. radmasa.gif radmasa.gif

Astept in continuare sugestii.....

Oare sa mai astept pana se aeriseste sistemul? Ca inca cum am mai spus, cam dispare din vasul de expansiune antigelu. La aerul conditionat nu am observat aceasta diferenta. O sa mai testez azi (AC cu 0 grade afara wacko.gif wacko.gif )


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Nov 2006, 09:13
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




S-ar putea sa fie o treaba de clapete de dirijare a aerului. Vezi daca nu ti-au sarit cablurile de reglaj ale clapetelor, sau daca nu sunt slabite.
Este o problema de distributie a aerului, nu de calorifer. In special la rozeta de aer cald/rece


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Nov 2006, 09:14
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Dar debitul pare la fel de puternic. Doar temperatura difera....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Nov 2006, 09:16
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai o fi debitul, dar conteaza pe unde trece aerul. Daca pe partea stanga trece si pe langa clapeta de distributie care nu inchide cum trebuie, o sa ai aer calai.
Desi ar putea fi, intr-un caz mai ciudat, o incalzire dubioasa a caloriferului (sa se incalzeasca doar jumate)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Nov 2006, 09:22
Post #7


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




OK. Unde sunt si cum controlez cablurile astea? Trebuie sa scot bordul? sau consola centrala?

Sa risc sa le spun diseara la astia din service? Sau sa incerc sa izolez eu problema?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constructorul99
post 6 Nov 2006, 18:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 January 06




ai dreptate .poate au scapat astia de la dacia un logan cu clima bizonica automata.


--------------------
DACIA LOGAN preference 1.6 - IS 78 XXX
membru iesean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 6 Nov 2006, 19:36
Post #9


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Ti-a ramas clapeta blocata in partea dreapta, din accident probabil a sarit cablul de pe urechea clapetei . Orice ai face baga aerul la temperatura care era setata in momentul cand ai busit-o.

This post has been edited by prody: 6 Nov 2006, 20:24


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Nov 2006, 21:26
Post #10


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Problema pare a fi in prima parte a cursei pe partea de caldura (nu aia de rece). In a doua parte, pare sa dea caldura la aceasi temperatura....

Ce sa fac, nu mai am chef de service, dar totodata e frig si nu am chef/nervi sa stau sa inteleg tot ce e pe acolo. Se poate rezolva fara sa dau jos bordul?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 6 Nov 2006, 21:31
Post #11


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Posibil.
E de ajuns sa dai jos consola centrala, tragi putin spre tine placa cu butoanele si incerci sa bagi mana dupa cabluri dar nu garantez reusita.
Oricum, nu are rost sa te sperii de dat bordul jos, Loganul e bine gandit din punctul asta de vedere,este o operatie care dureaza 5 minute.

This post has been edited by prody: 6 Nov 2006, 21:32


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Nov 2006, 21:33
Post #12


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bun, dar ce anume trebuie sa fac exact...si mai exact...unde? La blocul de climatizare?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Nov 2006, 21:37
Post #13


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ma-ndoiesc ca sunt sarite cablurile de pe comanda climatizarii, pentru ca sunt prinse destul de bine. Oricum o verificare in plus nu costa nimic si nici nu ia timp mult.
Mai mult ca sigur este din aeroterma.

This post has been edited by IRONICK: 6 Nov 2006, 21:43


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 6 Nov 2006, 21:40
Post #14


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Du-te in Service, pune-i sa dea bordul jos, e cel mai simplu, stai linistit, nu au ce sa strice pe acolo.
Sau daca ai intr-adevar alergie la mecanici, da singur bordul jos, si ai sa-ti dai seama ce e de facut daca vezi ceva in neregula, oricum totul este intuitiv acolo, nu e nimic de explicat, invarti de butoane si vezi ce se intampla cu clapetele de pe grupul aerotermei.

This post has been edited by prody: 6 Nov 2006, 21:43


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Nov 2006, 22:41
Post #15


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mda, cred ca ramane asa cum e....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmw-fan
post 9 Nov 2006, 19:44
Post #16


membru


Group: Members
Posts: 43
Joined: 9 April 06




e sigur ceva de la clapete,incearca sa depistezi tu,nu cred ca e ceva complicat.


--------------------
BMW 530 D 2002 Edition Lifestyle - /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 15 Nov 2006, 02:41
Post #17


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 6 Nov 2006, 09:13)
S-ar putea sa fie o treaba de clapete de dirijare a aerului. Vezi daca nu ti-au sarit cablurile de reglaj ale clapetelor, sau daca nu sunt slabite.
Este o problema de distributie a aerului, nu de calorifer. In special la rozeta de aer cald/rece
*



domnu klaus, eu is mai ignorant asea din fire, dar cand am desfacut consola centrala era un singur cablu care pleca de la rozeta ai ade aer cald rece spre aeroterma...dupa deductiile mele logice e si o singura clapeta care directioneaza aerul prin sau pe langa calorifer.
daca nu m-a lasat memoria, din aeroterma iese o singura conducta care se imparte l acele 4 aeratoare. si apoi mai e conducta care iese spre parbriz si cea spre picioare...


sper s anu ma insel, daca am gresit corecteaza-ma!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Nov 2006, 09:52
Post #18


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Rotita de reglaj caldura actioneaza asupra clapetei de rece/cald, prin cablu
Rotita de reglaj debite aer pe la diverse aeratoare actioneaza alta clapeta, cu alt cablu.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 19:45
Forum Renault