DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Horror movies presents: Dacia Sport, Se opreste. Porneste, dar nu pleaca :)

kta
post 17 Nov 2006, 11:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Scuzati-mi titlul ... sleep.gif

Sa va expun problemele:

1. Se opreste motorul in mijlocul drumului. Pur si simplu se opreste. Nu se balbaie, nu zgaltaie, nu in timpul unei manevre (frana, ambreiaj). Suspectat busonul de rezervor ca e infundat si se face vid in rezervor, apoi firul dintre bobina si delcou care era dubios. Reparate amandoua. Problema nu s-a rezolvat. Cand se opreste, nu poate fi pornita imediat; aprox. dupa 5 min pleaca din nou, foarte usor, nechinuita (turata, la sfert de cheie). De fiecare data a fost la fel: s-a oprit, a pornit din nou, s-a mai oprit de 3 ori in 200 de metri, si dup-aia totul a mers brici. Cam in fiecare saptamana face la fel. In fine, pot fi mai multe cauze: bobina, pompa de benzina, conducte infundate. Ce mi se pare ciudat e, cum am spus si mai sus, ca oprirea e fara nici un "semnal" inainte.

2. Doua dintre opririle de mai sus au fost insotite de ceva foarte ciudat. Dupa ce reuseam sa pornesc motorul, bagam in viteza sa plec de pe loc. Nimic, nada, zero. Nu pleca. Nu se auzea nici un zgomot, nimic. In nici o treapta de viteza. Vitezometrul mergea, deci cutia se invartea, adica ambreiajul era bun. Prima oara am chemat pe cineva sa ma tracteze de acolo. Cand a venit omul, am zis sa mai incerc o data sa o pornesc. A plecat fara cea mai mica problema. A doua oara, am chemat acelasi om smile.gif sa ma tracteze, am incercat cu ea impinsa, nimic. Am legat masinile si am pornit la drum. Dupa 50 de metri, am bagat intr-a 1-a, ridicat ambreiajul, a plecat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. La ultimul eveniment, se auzea un harjait destul de slab cand ridicam ambreiajul. Am verificat planetarele, nu au nici un joc (una chiar e nou-nouta). M-am gandit ca ar fi ceva din diferential.

La ce ma gandesc eu acum e: ce legatura au cele 2 defectiuni ? Ce se intampla de-si revine miraculos ?

Astept ideile voastre.

PS: intr-o noapte cu luna plina o sa o pazesc la miezul noptii sa vad daca se transforma ph34r.gif


--------------------
================= ================= ================== - ---------
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 17 Nov 2006, 12:04
Post #2


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




pentru problema nr.1, suna a platina uzata.. am avut exact aceeasi problema cu vechea dacie; nu cred ca are legatura cu problema 2; vezi si condensatorul ala daca e bun.


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2024 - 01:27
Forum Renault