DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> blocu e umed de la ulei

Maff_77
post 7 Feb 2006, 00:01
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 October 05
From: constanta




blocu motor e putin ud de ulei cred ca e de la garnitura de chiulasa dar de la ce s-o fii ciupit?si tre sa o schimb sau mai pot merge cu ea asa?nu consuma de loc ulei si nivelu este forte bun.


--------------------
Dacia supernova 2001 opel calibra 2000 16v 4x4 turbo 1992 - CT 05 ZMA
x-team racing club member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eudin_umarian
post 7 Feb 2006, 01:31
Post #2


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




merge frate! da-i bataie! wink.gif cu cat o cauti in fund cu atat o sa vrea mai mult...


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dic
post 7 Feb 2006, 04:25
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 4 January 04
From: Bucuresti




Pai daca nu consuma ulei e de bine. Am patit si eu ceva asemanator: am fost la reglat culbutorii (motorul devenise cam zgomots la relati) iar mecanicul nu mi-a spus ca trebuie schimbata garnitura de chiulasa si a lasat-o pe cea veche. Desi masina nu pierde ulei, s-a murdarit putin de ulei pe la garnitura. Totusi nu este umed uleiul acolo. A curs putin dupa interventie, s-a uscat si a ramas murdar motorul.


--------------------
Dacia DSN Rapsodie x 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maff_77
post 7 Feb 2006, 14:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 October 05
From: constanta




multam


--------------------
Dacia supernova 2001 opel calibra 2000 16v 4x4 turbo 1992 - CT 05 ZMA
x-team racing club member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nephis
post 7 Feb 2006, 14:36
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 September 05




stiu ca o sa par profan dar imi emit si eu o parere.
la masina mea am avut si eu cam aceeasi problema. incepuse chiar si cureaua de distributie sa scartie iar pe la aparatoarea de plastic era umed de la ulei.
ce am aflat dupa ce am schimbat cureaua de distributie si rola intanzatoare a fost ca exista pe acolo un semering care facut la noi cu timpul se uzeaza si scapa ulei. nici la mine nu aveam probleme cu nivelul uleiului iar daca cureaua nu incepea sa scartie nu umblam acolo.

o parere in plus nu strica............


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 - B 52 G
**Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 7 Feb 2006, 14:55
Post #6


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Off Topic informativ: Cureaua de distributie NU ARE CUM SA SCARTAIE ! Cureaua de distributie (la toate masinile) este o curea dintata ... este imposibil sa scartaie.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nephis
post 7 Feb 2006, 15:21
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 September 05




Corect!!! greseala mea.
oricum cureaua este slaba de la uleiul scurs pe ea iar cand am dat-o jos era guma. nu mai puteai face nimic cu ea.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 - B 52 G
**Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 10 Feb 2006, 10:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




@Maf 77 - e normal sa se umezeasca blocul un pic iarna pe gerurile care au fost - din cauza temperaturilor foarte scazute, forta de strangere a chiulasei pe bloc scade - chiulasa e din aluminiu, blocul si suruburile de fonta/otel. De aceea, cand pornesti la -20C, se poate sa scape f.f.putin ulei. Imediat ce motorul s-a incalzit (pe la -10C), pierderile dispar. In mod normal, pierderile arata ca o pata de culoare. In caz ca picura ulei/se face o mazga, trebuie mers la "doctor".

Stefan.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maff_77
post 11 Feb 2006, 18:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 October 05
From: constanta




QUOTE(Stefan @ 10 Feb 2006, 11:27)
@Maf 77 - e normal sa se umezeasca blocul un pic iarna pe gerurile care au fost - din cauza temperaturilor foarte scazute, forta de strangere a chiulasei pe bloc scade - chiulasa e din aluminiu, blocul si suruburile de fonta/otel. De aceea, cand pornesti la -20C, se poate sa scape f.f.putin ulei. Imediat ce motorul s-a incalzit (pe la -10C), pierderile dispar. In mod normal, pierderile arata ca o pata de culoare. In caz ca picura ulei/se face o mazga, trebuie mers la "doctor".

Stefan.
*


multam poate asa o fi.vad ca nu mai curge sau nu mai e umed tot asa a ramas.nivelu e ok.cred ca am sa schimb garnitura cand se mai incalzeste.


--------------------
Dacia supernova 2001 opel calibra 2000 16v 4x4 turbo 1992 - CT 05 ZMA
x-team racing club member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan.jbl
post 11 Feb 2006, 18:56
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 5 January 03
From: Buc-PL si retur




Sper sa nu ma bag aiurea-n discutie, dar ceva asemanator era si la mine si s-a dovedit a fi de la senzorul ala verde (cred ca de T la ulei) care nu mai era etansat bine si iesea intr-o veselie p'acolo.

RR


--------------------
Dacia Logan 1,6 Ambition
Daca tatal tau nu este miliardar, tu nu ai nici o vina. Dar daca socrul tau nu e miliardar, atunci toata vina este a ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Feb 2006, 23:56
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Senzorul verde care se vede din fata e senzorul de presiune ulei


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Feb 2006, 08:55
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Dic @ 7 Feb 2006, 04:25)
Pai daca nu consuma ulei e de bine. Am patit si eu ceva asemanator: am fost la reglat culbutorii (motorul devenise cam zgomots la relati) iarmecanicul nu mi-a spus ca trebuie schimbata garnitura de chiulasa si a lasat-o pe cea veche. Desi masina nu pierde ulei, s-a murdarit putin de ulei pe la garnitura. Totusi nu este umed uleiul acolo. A curs putin dupa interventie, s-a uscat si a ramas murdar motorul.
*




Ma bag si eu in discutie...ce treaba au culbutorii cu garnitura de chiulasa..? Tie ti-a dat chiulasa jos si asa a reglat culbutorii? Voi nu aveti capac culbutori? ala nu are garnitura care din intamplare e diferit de garnitura de chiulasa?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyalli
post 17 May 2006, 15:43
Post #13


Pe zona


Group: Members
Posts: 809
Joined: 16 March 06




Vreau sa va intreb si eu ceva in legatura cu uleiul de pe motor

Eu am facut schimbul de ulei la service iar cand mi-a dat filtrul de ulei jos s-a prelins ulei pe blocul motor.Dupa un timp am observat ca pata s-a marit si s-a dus in toate partile si nu mai pot sa imi dau seama daca pierde pe la chiuloasa sau e tot de la ea.Cum pot sa imi dau seama daca pata aceea s-a prelins sau e de la garnitura de la chiuloasa..

sad.gif sad.gif


--------------------
logan negru Laureat 2009 - B-xx-JPA
Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobalex
post 17 May 2006, 16:36
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 15 December 05
From: Bucuresti




Cred ca scapa pe la filtrul de ulei . Sa-l mai stranga nitel , sau poate e strans exagerat si s-a deteriorat garnitura de la filtru, a patit un prieten.


--------------------
Dacia SNova - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyalli
post 17 May 2006, 17:07
Post #15


Pe zona


Group: Members
Posts: 809
Joined: 16 March 06




sa speram ca e de la garnitura aia ......oricum uleiul nu a scazut ca l-am verificat periodic


vreau sa mentionez ca pata nu a aparut imediat ci in decursul a 6 luni - 7 luni asa


cum pot sa curat motorul de uleiul de pe el .......la astia la spalatorie ????


--------------------
logan negru Laureat 2009 - B-xx-JPA
Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dic
post 19 May 2006, 09:46
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 4 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 12 Feb 2006, 11:55)
Ma bag si eu in discutie...ce treaba au culbutorii cu garnitura de chiulasa..? Tie ti-a dat chiulasa jos si asa a reglat culbutorii? Voi nu aveti capac culbutori? ala nu are garnitura care din intamplare e diferit de garnitura de chiulasa?!
*


Ei da, era vorba de garnitura aia de la capacul de culbutori. Am facut eu o confuzie.


--------------------
Dacia DSN Rapsodie x 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 22 Oct 2006, 18:19
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Si mie mi se umezeste blocul motor in spatele galeriei de evacuare cumva intre cilindrii 2 si 3. Pata se intinde de sus de la chiuloasa prin dreapta filtrului de ulei pina jos pe baia de ulei si catre stinga pina catre cilindrul 4 dar numai pe bloc.Acum o saptamina am demontat tabla de protectie din fata galeriei de evacuare, am sters cit am putut de bine acolo fiindca locul este strimt si m-am uitat cu o lampa cu motorul pornit dar nu am observat nimic evident. Astazi m-am uitat din nou si am gasit iar ulei adunat intr-un locas aflat deasupra filtrului de ulei putin in dreapta lui, cam in dreptul cilindrului 2. Asa a facut si in iarna trecuta iar din primavara pina acum s-a potolit.De aici trag concluzia ca fenomenul se intimpla numai iarna, ma rog pe timp relativ rece.Pe joja nu se observa nici cea mai mica scadere a nivelului de ulei, nici acum nici anul trecut.in partea din spate a motorului atit cit se poate observa este curat.Eu asi fi inclinat sa cred ca este de la garnitura de chiuloasa, dar asi vrea sa intreb aici pe alti colegi de forum daca se mai poate merge asa sau trebuie neaparat inlocuita? Masina are 65000 Km. si abia i-am schimbat setul de distributie la 60000 Km.
Daca se inlocuieste garnitura de chiuloasa trebuie inlocuita si cureaua de distributie?
Stiu ca in manual scrie ca intimpul exploatarii masinii chiuloasa nu se mai stringe dar oare s-ar putea produce defectiuni majore daca mi-ar stinge-o cineva putin? Care ar fi riscurile? A mai facut cineva asa ceva si daca da unde?
Multumesc anticipat.


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 22 Oct 2006, 18:45
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(Remus66 @ 22 Oct 2006, 19:19)
Masina are 65000 Km. si abia i-am schimbat setul de distributie la 60000 Km.
Daca se inlocuieste garnitura de chiuloasa trebuie inlocuita si cureaua de distributie?

Odata demontata, cureaua de distributie se inlocuieste cu alta noua, nu se refoloseste. Asa e cel mai sigur.
Insa, daca nu ai mers prea mult cu ea si vrei sa faci economii, o poti pune la loc. Ai grija insa ca sa pastrezi sensul de rotatie.

Daca chiulasa a fost corect stransa si garnitura a fost de calitate, nu se slabeste. Daca ai ceva dubii atunci schimba garnitura de chiulasa si strange-o corect.

This post has been edited by paul_p: 22 Oct 2006, 20:04


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 22 Oct 2006, 20:02
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Garnitura de chiuloasa, nu stiu cit a fost sau nu de calitate fiindca este cea originala a masinii si nu s-a umblat nici-odata la ea (eu sunt primul proprietar).Dupa cum spuneam fenomenul s-a manifestat prima data in toamna-iarna anului trecut, apoi peste vara a disparut.Pierderea de ulei eu o apreciex cam cca. 30-40 de picaturi pe saptamina dupa "baltita" gasita azi in locasul de deasupra filtrului de ulei.Asa este ca pt. inlocuirea garniturii de chiulasa se demonteaza cureaua de distributie? Nu am decit 5000 de km. de cind am schimbat distributian si de aceea intrebam daca totusi nu se poate in practica sa se stringa inca putin chiuloasa.Nu-mi pot explica de ce 3 ani nu a curs si in al 4-lea la frig a inceput sa curga.
Se mai stringe chiuloasa sau se schimba garnitura? Daca pierderea e mica cit se poate merge asa?


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 25 Oct 2006, 10:18
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Chiar nu stie nimeni nimic?


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 25 Oct 2006, 13:20
Post #21


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Daca nu se observa pe joja, poti sa mergi linistit asa.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 25 Oct 2006, 17:05
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




M-am programat pt. simbata dimineata la service Auto Nesty ca sa se uite sa vada despre ce ar putea fi vorba, dar la magazinul lor nu aveau decit garnitura de chiuloasa la 110 lei iar garniturile de la capacul culbutorilor si de la evacuare, precum si cureaua de distributie lipseau.
Manopera pt. schimbarea garniturii ar fi 250 lei dar cum celelalte lipsesc nu prea ma incinta sa umble pe acolo si sa nu am tot ce-mi trebuie.
Asa ca v-as fi foarte recunoscator daca mi-ar impartasi cineva care a mai trecut prin ceva asemanator din experienta lui.
Merita sa umblu acolo sau nu?


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radioman
post 25 Oct 2006, 17:50
Post #23


membru D'ala mare


Group: Members
Posts: 378
Joined: 31 May 05
From: Constanta




Defect destul de intalnit la SN, si o spun pt ca am avut 3 ani si am facut cu ea cam 66 mii de km, cand brusc garnitura de chiulasa s-a suparat si m-a lasat..Acelasi defect il au inca 2 colegi de servici unul pe la 27 mii km altul de pe la 50 mii km.Solutia desfacut motorul, dat distributia si chiulasa jos , montat o noua garnitura si strans la cuplul din carte.Nu te sfatui la cat costa chiulasa sa incerci sa strangi mai mult, adica "dupa ureche"... smile.gif

This post has been edited by radioman: 25 Oct 2006, 17:51


--------------------
Skoda Octavia 3 VW Polo V 2017/2019 - CT-xx-HIT
[COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 25 Oct 2006, 20:46
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Domnu radioman, daca ai schimbat garnitura la 66000 de Km. ai mai schimbat iar cureaua de distributie sau ai pastrat-o (stiu ca in carte sctie ca o curea demontata nu se mai monteaza inapoi)? Eu nu am nici macar 5000 de Km. de cind am facut revizia de 60000 si i-am spus atunci banditului de mecanic ca-mi curge ulei iarna pe la garnitura si o schimbam atunci ca tot eram cu distributia jos.Acum mi-e mila de curea si la magazin (alti banditi) nu au decit impreuna cu rola.Oare macar cureaua de distributie s-ar putea pastra?


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 25 Oct 2006, 22:07
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




in principiu da, dar daca nu iti curge mult nu merita. Si eu am ff.putin ulei pe acolo, dar le joja nu se vede nici o diferenta.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radioman
post 26 Oct 2006, 08:13
Post #26


membru D'ala mare


Group: Members
Posts: 378
Joined: 31 May 05
From: Constanta




Sincer nu am schimbat-o ,desi stiu ca e recomandat ca odata data jos sa se inlocuiasca. Dat fiindca o schimbasem cu aprox 7 mii de km inainte de a se intampla neplacerea cu garnitura, am ales solutia sa fac economie si har Domnului nu am avut neplaceri pe tema asta pana la momentul cand am vandut masina..


--------------------
Skoda Octavia 3 VW Polo V 2017/2019 - CT-xx-HIT
[COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dispeceru
post 26 Oct 2006, 18:42
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




salut ! eu pierd foarte mult ulei .... la ultima mie de km mi-a luat 1,5 - 2 L ulei...e segmentarea sau se fie doar garnitura ? am 58 000 km la bord!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2008
mdea...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 26 Oct 2006, 20:06
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Domnu' dani_nistor, la un asa consum de ulei nu prea este de la garnitura de chiulasa si dealtfel ar cam trebui sa ai o balta mare sub masina. Ai totusi blocul murdar de ulei?
In alta ordine de idei am intrebat azi la magazinul de pe Mihai Bravu si am aflat: garnitura capac culbutori cca. 90lei, cea de la evacuare cca. 80 lei iar cureaua de distributie cca 210 lei.Marturisesc ca mi-a cam trecut cheful de reparatie. Ma voi duce totusi simbata dimineata la service ca sa vad si diagnosticul lor. Altfel masina merge brici doar ca ma macina pe mine aceasta scurgere de ulei.


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 15 Nov 2006, 20:27
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Am rezolvat problema, dar am lasat sa treaca ceva timp ca sa fiu cit de cit sigur.
Am fost acum 4 saptamini la Auto Nesty Service si mi-au restrins chiulasa.
Au demontat mai intii galeria de evacuare ca sa vada pe unde curge si era intr-adevar o scurgere intre cilindrii 3 si 2, pe unde spunea maistrul ca se face legatura cu rampa de ulei si de aceea atunci cind curge, curge prin acel loc, apoi au demontat capacul culbutorilor si au tras masina intr-un loc mai izolat vreo 4 ore pina s-a racit bine chiulasa.
Apoi a venit un tip cu 2 chei, una dinamometrica si una unghiulara si a slabit pe rind suruburile 2 cite 2 din mijloc catre margine si la-a strins la loc intii cu dinamometrica la 3 dNM apoi cu unghiulara la 110*, au montat galeria si capacul culbutorilor si am plecat.Masina merge brici si nici nu mai curge ulei.Toata treaba cu ciubuc cu tot si cu factura a costat vreo 100 de lei.
Eu sunt multumit, in comparatie cu solutia din manual cu schimbatul tuturor garniturilor si a curelei de distributie, care nu are decit 5000 de Km.


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dispeceru
post 18 Nov 2006, 09:47
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




remus , masina ta avea putere scazuta din cauza scurgerii ?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2008
mdea...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 16:25
Forum Renault