Fierbe apa imediat
![]() ![]() ![]() |
Fierbe apa imediat
asarban |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
|
||
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Termocupla cupleaza ok? Si eu am avut aceeasi problema de cateva zile...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
SYL |
![]()
Post
#3
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Poate praful ala blocheaza pe undeva circuitul si apa nu mai ajunge deloc in radiator, sau f putin. |
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
ADY |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti-Dr Taberei ![]() |
Eu am patit asa ceva la berlina am bagat praf din ala 2+2 si tot la fel se incalzea dar la mine a fost de la pompa de apa .De la chestia aia de 2+2 care se impietrise blocase pompa de apa.
|
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE 1.4 MPI
- B-78-BMA
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Sau termostat blocat pe inchis. Oricum praful ala a stricat ceva pea acolo. Zii sa nu mai continue asa ca isi arde garnitura de chiuloasa, segmenti etc.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
gigibrici |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 June 04 From: Pitesti ![]() |
Din moment ce se incinde asa repede, inseamna ca nu prea mai circula apa prin radiator. Praful cred ca a blocat circuitul. Solutia cea mai ieftina: sa dea jos radiatorul si sa-l verifice. S-ar putea sa fie nevoie totusi de un radiator. Happy-end: poate il desfunda.
|
-------------------- Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
|
|
ADY |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti-Dr Taberei ![]() |
Pai eu zic ca cel mai bine ar fi sa dea termostatul jos si daca nu merge nici asa atunci sa desfaca la rand : radiatorul sa il verifice daca este infundat , pompa de apa si tot asa
|
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE 1.4 MPI
- B-78-BMA
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#8
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Cred ca "praful" i-a blocat termostatul scotind din functie circuitul mare de racire. A ramas doar circuitul mic. Mai este posibil ca pompa de apa sa nu mai functioneze si sa nu trimita apa in circuit. Se aude vreun zgomot anormal in functionarea motorului pina la incalzirea lui?? |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
SYL |
![]()
Post
#9
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Daca totusi vrea sa merga cu masina in conditiile date, pt a raci cat de cat apa, sa porneasca caldura la masim si ventilatorul la maxim (tr 3 la Nova).
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
ADY |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti-Dr Taberei ![]() |
Degeaba merge cu caldura si ventilatorul pornite , daca are termostatul blocat sau radiatorul nu se intampla nimic , tot se incinge
|
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE 1.4 MPI
- B-78-BMA
|
|
coruxco_ccr |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Spala circuitul de racire cu apa si otet cat mai repede iar apoi baga furtunul cu apa in radiator si limpezeste-l bine. :idea:
|
--------------------
DACIA
1400
- B-29-CCR Nashu - pungashu
|
|
viulian |
![]()
Post
#12
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Intrebare - ca nu vreau sa fac topic separat pentru asta.
Daca iti fierbe apa.. e bine sa pui apa la temperatura normala in apa aia fierbinte ? Mie din batrani mi s-a zis ca cel mai bine stai 1 ora pana se raceste motorul, si abia apoi pui apa, decat sa te apuci sa completezi cu motorul mergand. Cum se procedeaza si care sunt riscurile la care te supui daca pui apa in timp ce apa din motor fierbe dar lasi motoru sa mearga? |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#13
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Daca motorul se infierbinta, e bine sa lasi motorul sa mearga la relanti pina ajunge la temperatura de 80-90 grade. Oprindu-l brusc, risti ca temperatura sa creasca si sa pocneasca garnitura de chiulasa. Daca apa fierbe in instalatie, nu ai nici o sansa sa completezi cu apa. In momentul scoaterii busonului acesta va fi actionat de presiunea creata in radiator si tot aburul acumulat va fi pe fata ta. Completarea cu apa o faci dupa racirea motorului. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
SYL |
![]()
Post
#14
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Nu chiar la relanti, la o turatie putin mai mare, cam pe la 1500rpm, ca sa circule mai rapid apa prin circuit. |
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
AC |
![]()
Post
#15
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
La relanti pompa are debit suficient sa recircule apa in mod corespunzator prin motor. Nu e bine daca este lasat la turatie mai mare (1500 in speta) pt ca degaja caldura suplimentara, ingreunand racirea. |
||
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|||
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:55 |