DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pierdere lichid racire

bogdan179
post 3 Jul 2004, 12:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 July 04
From: rm.valcea




Pentru inceput salutare la toata lumea. Am o Solenza de 3 luni si am sesizat inca din primele zile ca pierd lichidul de racire (nu in cantitati mari), pe la un furtun. Am fost la service am inlocuit colierul, am mai taiat din furtun s-a mai redus putin din scurgere dar inca mai curge. Am sesizat ca cei de la service se cam feresc sa schimbe furtunul spunand ca asa fac in mare parte solenzele. Ce ma sfatuiti sa fac ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fcop
post 3 Jul 2004, 12:31
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 July 04
From: Bucuresti




Salut,nu crede ce spun mecanicii nu e adevarat vor sa scape de tine! inlocuieste furtunu pune un colier bun si gata povestea. Ai grija sa-ti puna bine furtunu',normal nu ai avea pe unde sa pierzi antigel ptr ca e un circuit inchis. Eu cand am luat-o pe a mea tot cam dupa 3 luni a trebiut sa completez cu antigel pt ca abia isi facuse toata aerisirea si probabil a mai avut aer pe instalatie a fost singura data cand am completat intr-un an de zile. vezi ce faci daca nu pune tu mana si schimba... :wink:


--------------------
dacia solenza - B-54-COP
Loveste-te cu capu' de doua ori ca sa-ti dai seama...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 3 Jul 2004, 22:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Vocea clientului va zice ceva? Ii reclami pe cei din service pentru lucrul prost facut la VC si astepti sa fii sunat de la pitesti sa-ti spuna unde sa mergi pentru reparatie, doar de asta avem garantia.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fcop
post 4 Jul 2004, 16:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 July 04
From: Bucuresti




ok ,tudor sunt de accord cu tine pt asta e garantia dar nu poti sa stai cu masina in parcare sa astepti sa te sune vc plus pe langa asta omu a fost si la service si degeaba asa ca sa treaca la treaba pt ca mare lucru nu este daca era ceva mai grav mai vorbeam!


--------------------
dacia solenza - B-54-COP
Loveste-te cu capu' de doua ori ca sa-ti dai seama...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 4 Jul 2004, 19:16
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Ori incerci sa rezolvi treaba la un alt service ori suni la VC si circuli asa pana primesti raspuns, eu la dsn, la primul radiator spart a trebuit sa sun la VC si dupa 3 saptamani mi-a venit radiatorul nou timp in care a trebuit sa completez cu antigel cumparat de mine, apoi restul de 3 radiatoare s-au schimbat fara a mai suna la VC (si-au schimbat politica), dupa toba am asteptat 2 saptamani deci a astepta sa ti se rezolve problema e ceva normal la dacia, texte ca asa "face" toate este pentru a scapa de tine, eventual il chemi pe inginerul responsabil de atelier sa-ti confirme in scris ca nu se poate repara si poate asa ti se va rezolva problema. Nu va lasati dusi de nas de mecanici si nu va reparati masinile singuri ca riscati sa pierdeti garantia si sa se accentueze defectiunea, dupa ce iese din garantie faceti ce vreti la ea.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Jul 2004, 21:12
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Vezi sa nu fie valva din capac stricata si sa se faca o presiune prea mare in instalatie si de aia sa curga. Daca desfaci putin capacul o sa vezi ca nu mai curge pe la furtun.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jul 2004, 10:15
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




bogdan_o, plimba ursu' cu desfacut capacul de la valva. Cum naiba se face ca la majoritatea SLZ nu curge antigelul pe la furtun? Pentru ca asa trebuie.
Sa se duca se se plimbe mesterii cu "asa face toate".
Fa o reclamatie la VC. Intreaba-i daca este nevoie sa le trimiti reclamatia in scris, ca poate nu au inteles despre ce este vorba la telefon, si sa-ti confirme ferm si in scris punctul de vedere al VC daca coincide cu acela al service-ului ca "asa face toate" si ca este normal sa curga antigel pe la furtun.
Si mai mentioneaza si faptul ca reparatia a constat in taierea furtunului si scurtarea lui (in cazul de fata furtunul este reper defect, deci trebuie inlocuit), si sa-ti comunice daca aceasta este tehnologia de reparatie pe garantie a Dacia S.A. pentru aceasta problema la respectivul reper.
Si cand iti mai zice un mecanic "asa face toate", da-io prin gura si zi-i ca a lu' taicatu' nu face asa, si drept urmare nici a ta nu ar trebui sa faca


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jul 2004, 10:27
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




klaus, la majoritatea SLZ nu curge antigelul pentru ca respectiva valva functioneaza corect. La el s-ar putea sa nu functioneze. Ca sa verifice eu i-am sugerat sa desfaca putin capacul, cat sa nu se mai faca presiune asa de mare in instalatie. Daca nu mai curge e clar ce e defect. Un prieten de-al meu, tot cu SLZ si membru al acestui forum a avut exact aceeasi problema. Dupa aia trebuie doar sa se duca in service si sa ceara inlocuirea capacului respectiv, nu sa astepte solutii ad-hoc gen taierea furtunului sau mai stiu eu ce le trece prin cap maimutelor de acolo. Deci, ce am zis gresit !?


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jul 2004, 11:36
Post #9


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu, problema este sa se perpetueze si sa mearga asa, pe principiu ca acum nu mai face. Verifica, si se duce peste aia si le da una bucata convorbire cu VC in vedere repararii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jul 2004, 15:49
Post #10


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai si cine a zis sa mearga tot timpul asa cu ea? De-aia e garantia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fcop
post 5 Jul 2004, 23:33
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 July 04
From: Bucuresti




cred ca baietii de la vc o sa te cam abureasca rau asa ca fa mare scandal ,dar daca se poate de ce nu schimbi tu furtunetele ca dupa astia imbatranesti :evil: :twisted:


--------------------
dacia solenza - B-54-COP
Loveste-te cu capu' de doua ori ca sa-ti dai seama...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 6 Jul 2004, 12:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Eu am deschis la un moment dat capacul de la rezervorul de lichid de racire dupa ce am mers cu masina binisor si a fisiit serios. In timpul ciclului de functionare lichidul se dilata si contracta de multe ori si cu toate astea nu trebuie sa curga pe la coliere indiferent de ce presiune se formeaza acolo. Nici vorba de ceva "normal".


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 6 Jul 2004, 12:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Circuitul de racire e bine sa aibe presiune in el. Creste punctul de fierbere. Toata chestia e sa functioneze supapa sa nu faca prea multa presiune si respectiv furtunele sa fie in buna stare. Adica sa nu curga la presiunea la care trebuie sa functioneze in mod normal.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Jul 2004, 13:15
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




O repet din nou: circuitul de racire TREBUIE sa fie sub presiune, pentru ca in functionare lichidul de racire depaseste 100 grade C. De aceea nu trebuie desfacut busonul de la vasul de expansiune (pentru ca poate apare fenomenul de fierbere a lichidului de racire, care conduce la racire defectuoasa)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 11:26
Forum Renault