Amperaj intre baterie si caroserie..., Cat e maxim?
![]() ![]() ![]() |
Amperaj intre baterie si caroserie..., Cat e maxim?
C a t a l i n |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
os |
![]()
Post
#2
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
E bine cum ai masurat, rezultatul nu e in regula.
Daca presupunem 0,5 A internsitate (500mA), in 3 zile (=72 ore) ai 36Ah - ceea ce iti omoara bateria biisor, fara sa mai vorbim de posibilitatea producerii unui incendiu. Cum identifici scurgerea, e mai delicat. Eu as incepe cu demarorul. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut aceeasi problema,la mine erau 2 lucruri cu problema.Unul este casetofonul,mi-a explicat un electrician si avea dreptate,daca e cu memorie(pt posturi radio,setari si cod) cu trecera timpului tinde sa consume mai mult,mie imi lua 0,4.A doua problema era ca aveam o alarma tip vechi ,artizanala care consuma 0,2 A,nefiind folosita.Totusi vezi si cu bateria ca e cam veche.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Tot ce nu a fost "din fabrica" pus pe masina, am montat eu pe un fir separat ce se leaga de borna + la baterie...cand am masurat, am scos intai acel fir, deci, cum am spus, se exclud din start alarma, casetofon si IC...
Bateria o voi schimba pana la urma...dar vreau sa ma asigur ca nu e alta problema... @os: Demarorul e schimbat acum 6 luni...daca ar ramane in scurt, ma gandesc ca ori se descarca mai repede de 3zile, ori lua foc/scoate fum/ nu mai functiona, ca de invartit invarte fara probleme cand bateria e incarcata.... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Incearca sa desfaci borna + si cea de excitatie de la alternator; poate o dioda (sau mai multe) e in strapungere iminenta.
A propos, dupa cca o jumatate de ora de mers, alternatorul frige? |
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Desfac bornele de + si de excitatie de la alternator SI.........?
Nu stiu daca frige sau nu, o sa testez... Voi verifica si diodele, desi daca ar fi fost impuscate, cred ca nu ar mai fi avut 14,2v tensiunea de incarcare la ralanti... This post has been edited by track3r: 14 Dec 2006, 21:32 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
E simplu: principiul e sa izolezi cat mai multi posibili consumatori, iar alternatorul poate fi unul; daca nu mai papa curent (normal, ar trebui sa ai maxim cativa miliamperi consum intre baterie si restul circuitului), inseamna ca aceasta este cauza - alternatorul sau releul. Ce fel de releu ai - exterior, banuiesc. Scoate-i si legaturile (in prealabil e suficient sa masori cu voltmetrul daca ai tensiune pe vreo borna a lui cu contactul taiat), apoi scoti acea borna
|
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
tibip |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
vezi de condensatorii de deparazitare de pe alternator (cazul meu), si vezi de firul regulatorului de tensiune care merge la plusul alternatorului. Daca intrerupi acest fir si consumul de curent iti dispare, e problema cu regulatorul de tensiune (cazul unui amic de-al meu).
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 20:21 |