acceleratie mai usoara, sa avem acceleratie ca la straine
![]() ![]() ![]() |
acceleratie mai usoara, sa avem acceleratie ca la straine
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Inafara de a schimba/unge cablu de acceleratie nu poti face nimic. Masinile de care vorbesti sunt pe injectie, si de multe ori acceleratia nu e pe cablu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bmw-fan |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 43 Joined: 9 April 06 ![]() |
scoate arcul de la carburator
|
--------------------
BMW
530 D
2002 Edition Lifestyle
- /
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca atunci cand montezi alt cablu de acceleratie nou trebuie se ii torni ulei pe camasa inainte sa il montezi pana curge pe dincolo, pe urma il lasi sa se scurga bine. Dar ma gandesc ce se intampla dupa ce intra praf ca in compartimentul motor e destul praf.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
workarea |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa scoti arcul ala care trage clapeta inapoi dupa ce ridici piciorul de pe acceleratie. Cred ca nu s-a exprimat bine sau nu stie ce spune. Apropo arcul ala daca il agati in locuri diferite nu influenteaza rezistenta pedalei???? Sau sa il ungi ceva??? Il tragi cu dintii???
![]() This post has been edited by ionutctn: 14 Nov 2006, 19:37 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 14 Nov 2006, 19:36) Ba da! Problema accelerației mai ușoare, nu știu dacă s-ar rezolva cu înlocuirea cablului. Eu am schimbat și arc, și cablu și pedala de accelerație. Rezultatul, ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
cmres80 |
![]()
Post
#8
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Se schimba arcul cu unul cu care are spire mai multe si mai subtiri. Eu asa am facut si acum am mult mai mare finete in apasarea pedalei de acceleratie. Inainte imi era greu sa dozez ba nu se tura deloc ba mi se tura prea brusc si nu imi placea acest lucru. Arcul l-am gasit la un prieten la garaj, nu stiu de la ce era.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
workarea |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
De ce am intrebat: pentru ca am impresia ca face misto, ca sa nu zic ca da un sfat rauvoitor (nu il calific altfel, desi...); daca cel care a intrebat e mai nestiutor si chiar pune botul!? Il astept pe bmw-fan sa raspunda.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
parca mai e un arc la clapeta
sau ma insel..? |
--------------------
x
y
2009
|
|
workarea |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
La clapeta de acceleratie? Nu mai e. E doar ala mare care se prinde jos de caroserie, acolo unde trebuie sa alegi intre 2 sau 3 gauri (depinde de model) pentru intindere. Daca ti se rupe ala, clapeta se deschide instant la maximum > motorul se tureaza la maximum. De-aia se si zice ca e bine sa ai unul de rezerva la trusa de scule. In caz de doamne fereste mai poti improviza cu elastic de chiloti, dar nu prea mult, ca se poate moaie cauciucul ala de la caldura - asta ca sa expun problema exhaustiv.
Deci lasa-l sa explice ce-a vrut sa zica. PS: de ce nu se prevede nimic in regulament pentru sfaturi rauvoitoare date intentionat, cu buna stiinta? Mie chestia asta mi se pare ceva foarte grav, mult mai grav decit alte lucruri care sint prevazute acolo. This post has been edited by workarea: 15 Nov 2006, 00:01 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
eu parca stiu ca mai e un arc rotund direct pe axul clapetei (unul mic acolo)
sau am vedenii ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
Muttley |
![]()
Post
#13
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-ai vedenii, este, dar e ff slab, are rolul de a inchide clapeta cand aceasta nici nu e solidarizata cu cablul.
Workarea, exagerezi. Si mie mi s-a rupt arcul ala si nu mi s-a turat motorul pana la distrugere. Ai posibilitatea de a salta pedala cu varful incaltamintei, poti opri motorul, etc. Nu consider c-a fost nici o tentativa malefica de sabotaj. Referitor la rezistenta prea mare a pedalei, aceasta situatie se regaseste si-n cazu' masinii mele. Cauza - gaura practicata in peretele despartitor in care se fixeaza camasa cablului este usor deplasata-ntr-o parte. Astfel, cablul intra-n camasa stramb si freaca-n ea. Deci poate ar fi util sa verificati si aspectul asta. DAR... Pe mine nu ma deranjeaza catusi de putin. Mi s-ar parea mai util un topic pt "inmuierea" pedalei d-ambreiaj... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
workarea |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Da, imi cer mii de scuze daca exagerez. Totusi, l-as ruga respectuos pe colegul bmw-fan sa ne explice ce a vrut sa zica, poate nu am inteles eu, poate e o chestie serioasa, caz in care poate o s-o pun chiar eu in aplicare, de ce nu!
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#15
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Chiar, că m-a făcut și pe mine curios. O să-i trimet un PM, observ că intră cam rar pe daciaclub.ro .
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Are 50% Warn, in majoritate pentru aberatii, mistouri.
Acuma, carburatorul are doua arcuri chiar care readuc clapeta, unul e cel spiral de la ax, celalalt e al pompei de repriza, ambele foarte slabe pentru a readuce clapeta si sa invinga si frecarile din cablu. Se poate incerca ungerea dar, iarna, la rece, e posibil sa nu revina cum trebuie. Se mai poate incerca alungirea lui(se trage de spire sa se lungeasca permanent) dar, cu atentie, poate deveni inutilizabil. Totusi, nu mi se pare asa tare; al meu, din cauza acelui EEBIO care presupune si un contact de pedala libera, a trebuit intarit putin pentru a avea contact ferm. Si m-am obisnuit cu el si mai tare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
S_E_F_U |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 30 November 05 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
[...]
Singura metoda prin care poti face acceleratia mai usoara este sa schimbi arcul acela care e prins pe caroserie. Gasesti unul mai moale si ai rezolvat problema, nu vad ce e atat de greu. This post has been edited by diaconuliviu: 17 Nov 2006, 11:56 |
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Fiesta
1989 / 2002
- DJ XX XXX
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#18
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu mi-am pus un arc si mai tare:) e mai bine sa fie tare la pedala;))
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#19
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(S_E_F_U @ 17 Nov 2006, 10:06) Singura metoda prin care poti face acceleratia mai usoara este sa schimbi arcul acela care e prins pe caroserie. Gasesti unul mai moale si ai rezolvat problema, nu vad ce e atat de greu. Stai liniștit că au mai încercat și alții, printre care și eu, dacă pui un arc mai moale, după ce o apeși, există riscul să ramănă turată puțin. PS. Eu când am făcut conducere, o coajă de dacie, l-am întrebat pe instructor de ce e pedala așa de tare ( adevăru' e că se îndoia pantoful pe pedala aia de accelerație ), și mi-a spus că a pus 2 arcuri că îi rămânea turată ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
S_E_F_U |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 30 November 05 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Daca clapeta de la carburator se misca usor (in mod normal, fara cablu si arcul de pe caroserie, aceasta se inchide singura) si daca cablul de acceleratie e bun (nou), arcul acela nu trebuie decat sa poata ridica pedala. Punand un arc mai slab, timpul de ridicare este mai mare iar motorul va scadea in turatii mai incet(nu va reveni imediat la relanti)... e normal
![]() This post has been edited by S_E_F_U: 17 Nov 2006, 11:26 |
--------------------
Dacia / Ford
1310 / Fiesta
1989 / 2002
- DJ XX XXX
|
|
Liviu-Ioan |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 14 January 06 ![]() |
Poate omul se referea la o acceleratie mai fina?, usoara?
in sensul, demaraj mai sprinten si nu fizic! care daca ai la bocanc 45!, iti trebuie citeva arcuri, nu?. |
--------------------
Dacia
Dacia Super Nova
2002 Clima
|
|
Axll |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
oameni buni !!! sincer vorbind ce mai vreti de la saraca dacie...? e batrina... depasita moral...etc. daca vrei sa ai o acceleratie mai "usoara", adica sa fie mai sprintena, recomand cu caldura 2 lucruri:
1. sa schimbi masina ( nu e o obtiune ) 2. schimbi motorul si ar fi indicat si cutia de viteze am vazut dacii modificate de le-au sarit tablele de pe ele, dar pina nu s-a schimbat motorul...tot dacii ramasesera... intradevarmai "performante decit celelate dar...sa fim seriosi |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#23
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Axll , nu cred ca ai citit nimic din topicul asta .
Ca sa fiu oarecum on-topic : - arc mai slab la carburator - unsa clapeta de acceleratie - cablu acceleratie nou . Dar e mai bine sa fie arcul tare la carburator sa se inchida repede acceleratia dupa ce iei piciorul , plus ca cel putin mie imi place sa se apese mai tare pe acceleratie . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Siconi |
![]()
Post
#24
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Nu incercati cu alt arc mai slab la clapeta de acceleratie la carburator... o sa vedeti de ce. Puteti face un experiment, dar nu sa o folositi ca pe o solutie finala. Ca acceleratia sa mearga mai finut e nevoie sa ungi cablul de acceleratie, axul clapetei de la carburator pe care o actioneaza cablul, axul pedalei din podea si urmarit sa nu se strangulexe cablul pe traseul lui. Restul sunt doar idei, nu in totalitate bune. Cine nu ma crede, sa incerce pe pielea lui.
Se mai poate face ceva, un pic mai costisitor: schimbati carburatorul cu altul adevarat. Nu doar acceleratia va fi mai fina, ci si demarajul mai real. P.S.: Am ramas putin uimit de declaratia unui antevorbitor: sa scoti arcul de la clapeta de tot...!?! mi se pare cea mai mare aberatie posibila legata de carburatoare, mai ales la DACIA, mai ales la Carfil... This post has been edited by Siconi: 26 Nov 2006, 14:44 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 17:58 |