Acul de apa! Nu merge!, care sunt cauzele?
![]() ![]() ![]() |
Acul de apa! Nu merge!, care sunt cauzele?
ady21blaga |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- SB 02 EAU
|
|||
marius-gabriel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
in primul rand bine ai venit pe forum!
ca sa fii sigur care e sonda, scoti pe rand papucii ce intra in sonde si legi firele la masa. urmaresti cand se aprinde becul si cand se duce acul de la ceas la maxim. cauzele ar putea fi: -firul dintre sonda si indicator intrerupt, papuc oxidat, etc -indicatorul nu mai e alimentat cu +/- 12 V sau e defect -sonda defecta ps:vezi ca in 89 existau si borduri cu turometru sau cele fara turometru si cu indicatoarele de apa si ulei in partea dreapta a bordului. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
ady21blaga |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 November 06 ![]() |
Ok am sa verific daca firul nu e cumva intrerupt.
Dar cu testul acului si al becului nu ma descurc deoarece eu am scos firele din ambele sonde si nu mai stiu care in ce sonda a fost. (greseala de incepator !) Am nevoie sa stiu, dupa ce fac testul (acului si al becului) cu borna care in ce sonda intra! (am 2 sonde la fel ca marime puse in diagonala una peste cealalta) Ma scuzati daca scriu prostii dar nu ma pricep prea bine. Thanks! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- SB 02 EAU
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca ai un aparat de masura masori rezistenta sondei la ceas trebuie sa dea o rezistenta de maxim 3 k iar la bec infinit
sau a doua solutie le pui cum nimeresti pornesti masina si o lasi sa se incalzeasca iar daca becul incepe sa se aprinda usor in timp ce se incalzeste atunci se inverseaza firele intre ele |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Vios39 |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady21blaga @ 28 Nov 2006, 12:16) Salutare. Pentru bordul tãu este mult mai indicat ca în prima fazã sã fie cnsultat de un electrician auto. Din cauza oxidãrii pot apãrea întreruperi de cablaj. În al II-lea rând se poate verifica conexiunea mufei de la sondã.Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema! Nu imi merge acul care indica apa la o dacie 1310 din 89 (asta pt a recunoaste bordul). Care sunt cauzele nefunctionarii in ordinea inversa gravitatii lor ? Si daca imi poate spune cineva care din sondele de apa (cea de sus, sau cea de jos) este pentru bec / acul bord. Multumesc! This post has been edited by Vios39: 2 Dec 2006, 14:23 |
--------------------
Dacia
3 VOL BERLINA 4 USI
1992 TLX
- B-46-MCR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:08 |