DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motorina vs benzina

Cine produce mai multa energie termica? (unit. de masura litrul)
 
Benzina [ 63 ] ** [56.25%]
Motorina [ 49 ] ** [43.75%]
Total Votes: 112
Guests cannot vote 
razvancc
post 8 May 2004, 20:41
Post #121


membru...de partid


Group: Members
Posts: 93
Joined: 9 September 03
From: cateodata...bucuresti!!!




hai ca-mi dau si eu cu parerea despre masinile cu care am mers cel mai mult: se iau doua fiat-uri ( n-am zis masini tongue.gif ) cu acelasi tip de caroserie, aceeasi echipare, motorizare diferita, si anume 1.9 jtd si 1.8/ 16v benzina. Ghici care pe cine face?- evident veti raspunde benzenu pe dizel, dar nici macar pe hartie nu-i asa. Benzenu' are 105 cp, 185km/h- zona rosie la 5600rpm iar tractorasul are 115 cp, 191km/h-zona rosie la 4600rpm. Ei bine cu dieselu am trecut putin de 200km/h, ajunge lejer la 6000rpm, este mult mai silentios decat benzinarul si in oras nu-i trebuie decat vit. a 3-a si trebuie sa-ti lipesti stickere pe bord sa nu uiti sa-i faci plinul. In schimb 1.8/16v, mult mai gurmand, mai puturos, necesita dese schimbari de viteza si turatii ridicate (peste 4000rpm) daca vrei sa te misti, nu a vrut nici batut sa ajunga la 200km/h, iar la 5800rpm taie injectia si nu e prea placut cand iti face faza asta in depasire icon_evil.gif . In schimb sound-ul este bestial la benzina, toate "blondele" de pana acum au fost incantate icon_mrgreen.gif , dar te cam rupe la buzunare cu cat suge. Intr-adevar, reviziile sunt ceva mai scumpe la diesel, dar la 100k km an este super amortizat si mult mai confortabil de condus.


--------------------
renault/nissan megane sedan/navarra 1.6 16v/ 2.5 turbo
Gratitude is merely the secret hope of further favors.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 May 2004, 20:51
Post #122


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




1.6 cred ca vrei sa spui wink.gif

cu ala de 1.8 deja era alta mancatorie.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 May 2004, 13:03
Post #123


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu am fost uimit de diesel-ul de pe SLZ. Am fost sa-l incerc si ala de la drive-test imi tot zicea sa il turez. Asa ca am ajuns cu motorul ala pe la 3600 de ture ca sa simt ca trage cat de cat. Iar pe la 1800-2000 unde ziceau ca e plaja de cuplu maxim trebuia sa simt ca trage, dar nu s-a intamplat asa. Mi s-a parut ca 1.4 mpi e un motor ce are nevoie de turatii mici in timp ce 1.9 D are nevoie de peste 2600 de ture, desi teoretic ar fi trebuit sa fie invers. Asa ca la SLZ raman la parerea mea ca motorul pe benzina este cel mai bun.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 10 May 2004, 18:39
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




QUOTE
Ei bine cu dieselu am trecut putin de 200km/h, ajunge lejer la 6000rpm, este mult mai silentios decat benzinarul si in oras nu-i trebuie decat vit. a 3-a si trebuie sa-ti lipesti stickere pe bord sa nu uiti sa-i faci plinul.

Diesel la 6000rpm??? :?: Da-mi voie sa nu te cred. Un diesel nu ajunge la turatia aia nici tras la stanga.


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 10 May 2004, 18:47
Post #125


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




da mah atinge 6000rpm . si dacia mea atinge 7500. chiar aseara am zburat pe langa un murcielago laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 11 May 2004, 11:31
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




uite o sa-l mai intreb odata pe finul meu daca intr-adevar nu poti cumpara o diesel in jap;


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 11 May 2004, 20:45
Post #127


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai Bobo, una e sa nu poti cumpara un diesel in Japonia si alta e ca fabricantii japonezi nu au versiuni diesel.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 11 May 2004, 21:05
Post #128


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




pai ori nu ai voie sa cumperi, ori nu exista.
despre partea cu existatul cred ca te-am edificat : EXISTA!
despre partea cu cumparatul poate ne edifici tu pe noi ca eu unul nu stiu!


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrudragomir
post 19 May 2004, 11:05
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 15 April 03
From: Constanta




corectez, Passat din 2003 pe spate scrie TDI, doar cu I rosu, si are 100CP, iar cele cu TDI, D si I rosu, au 130CP.
Mai sunt sunt si V6 TDI, cele de 2,5L, care au TDI,
cu I rosu de 150CP
cu DI rosu de 163CP
si cele cu 4Motion si Triptronic de 180CP


Aceste motorizari sunt valabile pentru VW Passat si Audi A4, cele produse dupa 2002.


--------------------
DACIA SuperNova - CT-02-DSA
Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007

SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 May 2004, 11:10
Post #130


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




[b]TDI = 150 CP


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 19 May 2004, 11:27
Post #131


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




[quote]corectez, Passat din 2003 pe spate scrie TDI, doar cu I rosu, si are 100CP, iar cele cu TDI, D si I rosu, au 130CP.
Mai sunt sunt si V6 TDI, cele de 2,5L, care au TDI,
cu I rosu de 150CP
cu DI rosu de 163CP
si cele cu 4Motion si Triptronic de 180CP


Aceste motorizari sunt valabile pentru VW Passat si Audi A4, cele produse dupa 2002.[/quote]


PT A4 TDI = 130cp


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 19 May 2004, 23:09
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




votez pentru diesel. Daca mi-as permite, mi-as lua oricand un TDI. Ce am condus pana acum au fost Skoda Octavia 1.9 TDI 90cp si Skoda Superb 2.5 TDI 150 CP. In plus merg destul de des cu un Seat Toledo 1.9 TDI. Toate aceste masini mi se par superbe ca si motorizare, cuplul dat de un diesel modern bine dimensionat pentru greutatea masinii da senzatii pe care nu sper prea curand sa le am de la un benzinar. In plus, ador sunetul de diesel, si din fericire dacia s-a dat peste cap sa mi-l ofere zilnic pe solenza mea MPI smile.gif). Deci, diesel clar, chiar daca e mai scump.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 19 May 2004, 23:12
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




A, inca ceva, am avut un coleg care avea o mazda 626 din 84. Motor diesel aspirat, 2l. Un motor destul de vechi. Ei bine, inca tragea absolut impecabil, consumul se mentinea la 5 si ceva extern, nu papa ulei, nu scotea fum. Si avea peste 400k km.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 20 May 2004, 05:36
Post #134


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




asta e mazda pentru tine sa stii. daca te astepti la asemenea performante din partea unui VAG te inseli.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 20 May 2004, 08:20
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




[quote]asta e mazda pentru tine sa stii. daca te astepti la asemenea performante din partea unui VAG te inseli.[/quote]

Depinde si de proprietar. Oricum Subaru e Subaru si as da orice VAG pt un Imprezza. Dar pana cand imi voi permite asa ceva, VAG imi scrie pe frunte. Chiar daca e SH.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 21 May 2004, 13:54
Post #136


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Ce e VAG? :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 21 May 2004, 13:57
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




VAG= Volkwagen AG

Grupul din care fac parte VW, Skoda, Seat, Audi.

Si Lamborghini de asemenea. Da pe asta nu l-as da pe un Subaru. smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 7 Jun 2004, 15:52
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Asta este boala tarilor sarace, cit mai multe masini Diesel!
De ce oare in tarile dezvoltate nu prea se cumpara masinile Diesel?
V-ati pus vreodata intrebarea asta?
In prima faza te costa mai putin, dar cind este vorba sa faci o reparatie, te vede Dumnezeu!Si vorbesc din experienta proprie, am avut un Citroen BX Diesel,care a fost pentru mine si prima si ultima masina cu motor Diesel .De atunci mi-a cam trecut cu Diesel-ul!
Adevarat,consum mic,asta este singurul avantaj,in rest ai o caruta de probleme!
Ca sa nu mai vorbesc ca,orice ai face, masina miroase a tractor!
Personal nu-i inteleg pe cei care dau o groaza de bani pe masini noi,
si cumpara Diesel!
Mai ales ca acum pretul benzinei si motorinei este cam acelasi,consumul este cam acelasi,deci nu se pune problema de economie.


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 7 Jun 2004, 19:23
Post #139


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Nenea, pretul motorinei a ajuns comparabil cu acela al benzinei din cauza cererii din ce in ce mai mare de motorina!
Adicaaaaaa...se vand in afara din ce in ce mai multe masini Diesel
Te tenteaza proportia?
Germania: 69% benzina, 31 motorina (1999) si 62% benzina 38% motorina (2002)
Asa ca....mai tango!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 7 Jun 2004, 21:56
Post #140


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Cind imi voi schimba masina, va fi neaparat un diesel. Daca vrei viteze de croaziera mari (peste 160km/h), atunci un diesel e o necesitate. Pentru cine nu depaseste 140km/h (ca viteza de croziera) sau face sub 30,000km/an, un diesel e un moft.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 8 Jun 2004, 06:45
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Eu nu incerc sa conving pe nimeni ca motorul pe benzina este mai bun!
Asta este parerea mea personala !
De asta este forumul asta,ca sa ne putem exprima parerile.
Cine vrea sa-si ia Diesel sa-si ia ,este liber sa faca ce vrea cu banii lui.
Eu m-am fript odata cu Diesel-ul si mi-a ajuns!
Si apropo,unde poti tu sa mergi in Romania cu 140km/h, ca sa nu mai zic 160km/h,si mai vorbesti si de viteza de croaziera ?
Mai avem pina cind o sa putem noi sa mergem in Romania cu 140km/h fara probleme!(radar,gropi,carute,biciclisti,betivi si alte alea...)


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 8 Jun 2004, 12:57
Post #142


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




[quote]
Si apropo,unde poti tu sa mergi in Romania cu 140km/h,
[/quote]
...pe autostrada


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 8 Jun 2004, 14:24
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Da, ai dreptate, pe autostrada. In Italia, ca in Romania ....


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 10 Jun 2004, 00:28
Post #144


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




[quote]
Si apropo,unde poti tu sa mergi in Romania cu 140km/h, ca sa nu mai zic 160km/h,si mai vorbesti si de viteza de croaziera ?
Mai avem pina cind o sa putem noi sa mergem in Romania cu 140km/h fara probleme![/quote]

Vezi unde stau si apoi vei sti UNDE pot merge cu 160km/h viteza de croaziera... :wink:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 10 Jun 2004, 06:12
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Da,acolo este posibil!
Ca dealtfel si in Emirate.Se circula ca la nebuni!
Oricum pe aici masinile Diesel nu prea au cautare,decit camioanele si autobuzele au asemenea motoare!
Si orice s-ar spune ,eu ramin la parerea mea,nu se merita sa-ti iei o masina cu motor Diesel !
Si in afara de asta,se discuta despre Romania,nu despre alte tari!


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Indigo
post 10 Jun 2004, 12:32
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 November 02
From: Timisoara




M-am uitat pe forum-ul reno-ului (www.reno.ro) si am vazut mentionat in sectiunea de generalitati la Clio faptul ca motoarele de 1.5 dCi se cam strica din cauza motorinei de proasta calilate din tara (in vreo patru locuri). Reparatia costa undeva pe la vro 140 mil. lei. Eu nu am avut diesel, si am crezut tot timpul ca motoarele astea sunt mult mai robuste ca un benzinar. Totusi, diferenta de pret dintre un diesel si un benzinar, personal mi se pare c-am mare

Intrebare:
durata de viata a unui diesel modern (common rail) este comparabila cu a unui diesel atmosferic? Sunt cel putin la fel de fiabile? Cat de des se strica un diesel (ma refer la motor)? Nu cumva mitul motoarelor diesel incepe sa devina pe bune doar un mit? Se mai fac astazi motoare diesel la un pret acceptabil care sa tina 400k-500k sau chiar 600k km (Vezi Mercedes Cobra care si in zi de azi circula fara probleme, sau unele modele de VW Golf I, si o gramada de VW golf II)?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 10 Jun 2004, 14:30
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Durata de viata a unui automobil modern este mult mai scurta ca aceea a unuia produs acum ceva timp. Pur si simplu nimeni nu mai face masini care sa tina si pe care eventual sa nu le mai schimbi vreodata.

Despre motoarele diesel moderne, amintesc doar un simplu fapt: cu cat complexitatea unui mecanism este mai mare cu atat probabilitatea de a se defecta este mai mare.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mucalitu'
post 6 Jul 2004, 12:05
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 July 04
From: Cluj-Napoca




Apropos de intrebare: spre Oradea, spre Bistrita (si astea asa, mai aproape de Cluj ,unde stau eu), dar sant convins ca sant si alte zone din tara unde poti merge cu 140Kmh.Daca isi aduce lumea aminte erau vremuri in care pretul motorinei era sub jumate din pretul benzinei (atunci erau mai putine masini diesel in tara: vezi 'folclorul' cu pornitul iarna, si oricum acum 10 ani nu erau asa performante ca si acuma), dar acum baietii au marit artificial pretul motorinei din cauza numarului mare de masini diesel pe piata ( e mai ieftini sa faci dintr-ul litru de petrol un litru de motorina de cat de benzina....).E o chestie de gusturi :poate sa-ti placa dieselul, poate sa nu...


--------------------
Straight to No.1!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreir
post 8 Sep 2004, 02:13
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
Si sa nu uitam ca:  
-modelul disesel e mai scump => casco ma scump
-de obicei motoarele diesel sunt de capacitati cil mai mare => asig si taxe mai mari
-reviziile la diesel sunt mai dese;
-reviziile la diesel sunt mai scumpe;
-piesele de schimb specifice motoarelor diesel sunt mai scumpe.
Deci un diesel devine profitabil nu dupa 50mii km, ci dupa mai multi.
Oricum diesel merita pt cei care merg f mult, si care dispusi da cheltuiasca dintr-o data o suma mai mare de bani.


Cu riscul de a aborda problema in stilul "I hate niggers" in timp ce ma aflu in Harlem voi zice urmatoarele:

1. Reviziile la diesel nu sunt mai dese. Va rog exemple pentru aceasta afirmatie
2. Reviziile la diesel costa in plus f. putin si numai datorita filtrului de motorina. Uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer sunt oarecum identice daca nu perfect identice (depinzand de marca si model)
3. casco e mai scump direct proportional cu cat e mai scump diesel-ul: daca costa 1.000 EUR peste cei 16.000 ai benzinei va costa mai mult cu 6% ceea ce nu mi se pare semnificativ.


CEL MAI IMPORTANT LUCRU PE CARE SPECIA UMANA REFUZA SA IL INTELEAGA ESTE CA LA REVANZARE (ziceai ca nu o tii mai mult de 2,5 ani,nu?!) ESTE CA O VINZI MAI SCUMP (deci mai bine) PE AIA DIESEL.


--------------------
'94 VW Passat 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreir
post 8 Sep 2004, 02:17
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
si asigurarea obligatorie e mai scumpa la diesel.


Bine ma, dar 300.000 lei in plus pe an raportat la suta aia de milioane in intretinere totala cum vine? Putza de furnica as zice...


--------------------
'94 VW Passat 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 14:31
Forum Renault