motorina vs benzina
![]() ![]() ![]() |
motorina vs benzina
razvancc |
![]()
Post
#121
|
||
![]() membru...de partid Group: Members Posts: 93 Joined: 9 September 03 From: cateodata...bucuresti!!! ![]() |
|
||
--------------------
renault/nissan
megane sedan/navarra
1.6 16v/ 2.5 turbo Gratitude is merely the secret hope of further favors.
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#122
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
1.6 cred ca vrei sa spui
![]() cu ala de 1.8 deja era alta mancatorie. |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#123
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am fost uimit de diesel-ul de pe SLZ. Am fost sa-l incerc si ala de la drive-test imi tot zicea sa il turez. Asa ca am ajuns cu motorul ala pe la 3600 de ture ca sa simt ca trage cat de cat. Iar pe la 1800-2000 unde ziceau ca e plaja de cuplu maxim trebuia sa simt ca trage, dar nu s-a intamplat asa. Mi s-a parut ca 1.4 mpi e un motor ce are nevoie de turatii mici in timp ce 1.9 D are nevoie de peste 2600 de ture, desi teoretic ar fi trebuit sa fie invers. Asa ca la SLZ raman la parerea mea ca motorul pe benzina este cel mai bun.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
QUOTE Ei bine cu dieselu am trecut putin de 200km/h, ajunge lejer la 6000rpm, este mult mai silentios decat benzinarul si in oras nu-i trebuie decat vit. a 3-a si trebuie sa-ti lipesti stickere pe bord sa nu uiti sa-i faci plinul. Diesel la 6000rpm??? :?: Da-mi voie sa nu te cred. Un diesel nu ajunge la turatia aia nici tras la stanga. |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#125
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
da mah atinge 6000rpm . si dacia mea atinge 7500. chiar aseara am zburat pe langa un murcielago
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Bobo |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
uite o sa-l mai intreb odata pe finul meu daca intr-adevar nu poti cumpara o diesel in jap;
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#127
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai Bobo, una e sa nu poti cumpara un diesel in Japonia si alta e ca fabricantii japonezi nu au versiuni diesel.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#128
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pai ori nu ai voie sa cumperi, ori nu exista.
despre partea cu existatul cred ca te-am edificat : EXISTA! despre partea cu cumparatul poate ne edifici tu pe noi ca eu unul nu stiu! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
alexandrudragomir |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 15 April 03 From: Constanta ![]() |
corectez, Passat din 2003 pe spate scrie TDI, doar cu I rosu, si are 100CP, iar cele cu TDI, D si I rosu, au 130CP.
Mai sunt sunt si V6 TDI, cele de 2,5L, care au TDI, cu I rosu de 150CP cu DI rosu de 163CP si cele cu 4Motion si Triptronic de 180CP Aceste motorizari sunt valabile pentru VW Passat si Audi A4, cele produse dupa 2002. |
--------------------
DACIA
SuperNova
- CT-02-DSA Km facuti: 101.000
Data: 08.06.2007 SuperNOVA Campus 2003, 1.4L, 75CP |
|
Marty |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
[b]TDI = 150 CP
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#131
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]corectez, Passat din 2003 pe spate scrie TDI, doar cu I rosu, si are 100CP, iar cele cu TDI, D si I rosu, au 130CP.
Mai sunt sunt si V6 TDI, cele de 2,5L, care au TDI, cu I rosu de 150CP cu DI rosu de 163CP si cele cu 4Motion si Triptronic de 180CP Aceste motorizari sunt valabile pentru VW Passat si Audi A4, cele produse dupa 2002.[/quote] PT A4 TDI = 130cp |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
sod |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
votez pentru diesel. Daca mi-as permite, mi-as lua oricand un TDI. Ce am condus pana acum au fost Skoda Octavia 1.9 TDI 90cp si Skoda Superb 2.5 TDI 150 CP. In plus merg destul de des cu un Seat Toledo 1.9 TDI. Toate aceste masini mi se par superbe ca si motorizare, cuplul dat de un diesel modern bine dimensionat pentru greutatea masinii da senzatii pe care nu sper prea curand sa le am de la un benzinar. In plus, ador sunetul de diesel, si din fericire dacia s-a dat peste cap sa mi-l ofere zilnic pe solenza mea MPI smile.gif). Deci, diesel clar, chiar daca e mai scump.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
sod |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
A, inca ceva, am avut un coleg care avea o mazda 626 din 84. Motor diesel aspirat, 2l. Un motor destul de vechi. Ei bine, inca tragea absolut impecabil, consumul se mentinea la 5 si ceva extern, nu papa ulei, nu scotea fum. Si avea peste 400k km.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#134
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
asta e mazda pentru tine sa stii. daca te astepti la asemenea performante din partea unui VAG te inseli.
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
litza |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
[quote]asta e mazda pentru tine sa stii. daca te astepti la asemenea performante din partea unui VAG te inseli.[/quote]
Depinde si de proprietar. Oricum Subaru e Subaru si as da orice VAG pt un Imprezza. Dar pana cand imi voi permite asa ceva, VAG imi scrie pe frunte. Chiar daca e SH. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#136
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Ce e VAG? :shock:
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
litza |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
VAG= Volkwagen AG
Grupul din care fac parte VW, Skoda, Seat, Audi. Si Lamborghini de asemenea. Da pe asta nu l-as da pe un Subaru. smile.gif |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
M.C. |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Asta este boala tarilor sarace, cit mai multe masini Diesel!
De ce oare in tarile dezvoltate nu prea se cumpara masinile Diesel? V-ati pus vreodata intrebarea asta? In prima faza te costa mai putin, dar cind este vorba sa faci o reparatie, te vede Dumnezeu!Si vorbesc din experienta proprie, am avut un Citroen BX Diesel,care a fost pentru mine si prima si ultima masina cu motor Diesel .De atunci mi-a cam trecut cu Diesel-ul! Adevarat,consum mic,asta este singurul avantaj,in rest ai o caruta de probleme! Ca sa nu mai vorbesc ca,orice ai face, masina miroase a tractor! Personal nu-i inteleg pe cei care dau o groaza de bani pe masini noi, si cumpara Diesel! Mai ales ca acum pretul benzinei si motorinei este cam acelasi,consumul este cam acelasi,deci nu se pune problema de economie. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
asarban |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Nenea, pretul motorinei a ajuns comparabil cu acela al benzinei din cauza cererii din ce in ce mai mare de motorina!
Adicaaaaaa...se vand in afara din ce in ce mai multe masini Diesel Te tenteaza proportia? Germania: 69% benzina, 31 motorina (1999) si 62% benzina 38% motorina (2002) Asa ca....mai tango! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#140
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Cind imi voi schimba masina, va fi neaparat un diesel. Daca vrei viteze de croaziera mari (peste 160km/h), atunci un diesel e o necesitate. Pentru cine nu depaseste 140km/h (ca viteza de croziera) sau face sub 30,000km/an, un diesel e un moft.
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
M.C. |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Eu nu incerc sa conving pe nimeni ca motorul pe benzina este mai bun!
Asta este parerea mea personala ! De asta este forumul asta,ca sa ne putem exprima parerile. Cine vrea sa-si ia Diesel sa-si ia ,este liber sa faca ce vrea cu banii lui. Eu m-am fript odata cu Diesel-ul si mi-a ajuns! Si apropo,unde poti tu sa mergi in Romania cu 140km/h, ca sa nu mai zic 160km/h,si mai vorbesti si de viteza de croaziera ? Mai avem pina cind o sa putem noi sa mergem in Romania cu 140km/h fara probleme!(radar,gropi,carute,biciclisti,betivi si alte alea...) |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
SYL |
![]()
Post
#142
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
[quote]
Si apropo,unde poti tu sa mergi in Romania cu 140km/h, [/quote] ...pe autostrada |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
M.C. |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Da, ai dreptate, pe autostrada. In Italia, ca in Romania ....
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#144
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
[quote]
Si apropo,unde poti tu sa mergi in Romania cu 140km/h, ca sa nu mai zic 160km/h,si mai vorbesti si de viteza de croaziera ? Mai avem pina cind o sa putem noi sa mergem in Romania cu 140km/h fara probleme![/quote] Vezi unde stau si apoi vei sti UNDE pot merge cu 160km/h viteza de croaziera... :wink: |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
M.C. |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Da,acolo este posibil!
Ca dealtfel si in Emirate.Se circula ca la nebuni! Oricum pe aici masinile Diesel nu prea au cautare,decit camioanele si autobuzele au asemenea motoare! Si orice s-ar spune ,eu ramin la parerea mea,nu se merita sa-ti iei o masina cu motor Diesel ! Si in afara de asta,se discuta despre Romania,nu despre alte tari! |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
Indigo |
![]()
Post
#146
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 November 02 From: Timisoara ![]() |
M-am uitat pe forum-ul reno-ului (www.reno.ro) si am vazut mentionat in sectiunea de generalitati la Clio faptul ca motoarele de 1.5 dCi se cam strica din cauza motorinei de proasta calilate din tara (in vreo patru locuri). Reparatia costa undeva pe la vro 140 mil. lei. Eu nu am avut diesel, si am crezut tot timpul ca motoarele astea sunt mult mai robuste ca un benzinar. Totusi, diferenta de pret dintre un diesel si un benzinar, personal mi se pare c-am mare
Intrebare: durata de viata a unui diesel modern (common rail) este comparabila cu a unui diesel atmosferic? Sunt cel putin la fel de fiabile? Cat de des se strica un diesel (ma refer la motor)? Nu cumva mitul motoarelor diesel incepe sa devina pe bune doar un mit? Se mai fac astazi motoare diesel la un pret acceptabil care sa tina 400k-500k sau chiar 600k km (Vezi Mercedes Cobra care si in zi de azi circula fara probleme, sau unele modele de VW Golf I, si o gramada de VW golf II)? |
-------------------- |
|
cata |
![]()
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Durata de viata a unui automobil modern este mult mai scurta ca aceea a unuia produs acum ceva timp. Pur si simplu nimeni nu mai face masini care sa tina si pe care eventual sa nu le mai schimbi vreodata.
Despre motoarele diesel moderne, amintesc doar un simplu fapt: cu cat complexitatea unui mecanism este mai mare cu atat probabilitatea de a se defecta este mai mare. |
-------------------- |
|
mucalitu' |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 July 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Apropos de intrebare: spre Oradea, spre Bistrita (si astea asa, mai aproape de Cluj ,unde stau eu), dar sant convins ca sant si alte zone din tara unde poti merge cu 140Kmh.Daca isi aduce lumea aminte erau vremuri in care pretul motorinei era sub jumate din pretul benzinei (atunci erau mai putine masini diesel in tara: vezi 'folclorul' cu pornitul iarna, si oricum acum 10 ani nu erau asa performante ca si acuma), dar acum baietii au marit artificial pretul motorinei din cauza numarului mare de masini diesel pe piata ( e mai ieftini sa faci dintr-ul litru de petrol un litru de motorina de cat de benzina....).E o chestie de gusturi :poate sa-ti placa dieselul, poate sa nu...
|
-------------------- Straight to No.1!
|
|
andreir |
![]()
Post
#149
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cu riscul de a aborda problema in stilul "I hate niggers" in timp ce ma aflu in Harlem voi zice urmatoarele: 1. Reviziile la diesel nu sunt mai dese. Va rog exemple pentru aceasta afirmatie 2. Reviziile la diesel costa in plus f. putin si numai datorita filtrului de motorina. Uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer sunt oarecum identice daca nu perfect identice (depinzand de marca si model) 3. casco e mai scump direct proportional cu cat e mai scump diesel-ul: daca costa 1.000 EUR peste cei 16.000 ai benzinei va costa mai mult cu 6% ceea ce nu mi se pare semnificativ. CEL MAI IMPORTANT LUCRU PE CARE SPECIA UMANA REFUZA SA IL INTELEAGA ESTE CA LA REVANZARE (ziceai ca nu o tii mai mult de 2,5 ani,nu?!) ESTE CA O VINZI MAI SCUMP (deci mai bine) PE AIA DIESEL. |
||
-------------------- '94 VW Passat 1.9 TDI
|
|||
andreir |
![]()
Post
#150
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Bine ma, dar 300.000 lei in plus pe an raportat la suta aia de milioane in intretinere totala cum vine? Putza de furnica as zice... |
||
-------------------- '94 VW Passat 1.9 TDI
|
|||
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 14:31 |