DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motorina vs benzina

Cine produce mai multa energie termica? (unit. de masura litrul)
 
Benzina [ 63 ] ** [56.25%]
Motorina [ 49 ] ** [43.75%]
Total Votes: 112
Guests cannot vote 
litza
post 5 Apr 2004, 07:36
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Hai sa-mi dau si eu cu parerea, ca tot am trecut de pe benzina pe diesel (dacia 86 => Golf 1.6 TD 86).

La masinile noi, diferenta de pret diesel benzina este destul de mare. Asta se datoreaza si tendintei de crestere a cererii de diesel, dar la masinile SH diferenta devine mai mica, chiar rentabila (daca nu iei teapa si cumperi o epava)

Cutia de viteze are alte rapoarte. Inca sunt momente in trafic (depasiri, plecari de la semafor) cand regret benzinarul. Prima treapta e f lenta, adica iti permite sa pleci de pe loc, dar nu prinzi mare viteza nici daca turezi motorul. In schimb motorul diesel incepe sa se simta in largul lui de pe la 1900-2000 rpm. Si se simte cuplul .. care este smile.gif . In oras poti merge lejer pana la 60-70 km/h utilizand treptele 1-4 cu turatii intre 1800 si 2400-2500. Pentru un sofer nu f talentat sau pt o soferita cred ca e mult mai comod sa mearga cu diesel. Nu trebuie sa turezi motorul f tare cand accelerezi, la 2000 rpm calci pedala si te duce.
In afara orasului, inca nu l-am solicitat f tare. Maxim i-am dat 2900-3000 rpm si in treapta 5 merge la 100-110 km/h. Duce si mai mult, dar fiind o masina mai veche nu mai accelereaza asa de sprinten, si chiar daca ii dai pedala nu te arunca in scaun. Chiar e lenes, as putea zice. Daca iti iei un pic de avant, te duce in depasire fara probleme.
Insa frana de motor te cam arunca in centura. :shock: Asa ca aveti grija smile.gif

Consumabilele pt motorul asta nu au fost f scumpe.

Ulei Total Diesel 5l 800.000 lei + 1l rezerva 200.000 lei . semisintetic
Filtru ulei, aer,motorina - cam 170-200.000 lei/buc.

Consum in oras: 7l/100km , in conditiile in care de acasa pana la servici nici nu se incalzeste motorul cum trebuie.
Motorina: Euro de la LukOil , 22.800 lei/litru (parca ?)
Consum in afara: n-am facut drumuri f lungi si n-am vrut sa ma duc la benzinarie/dieselarie sa bag 5 sau 6 l.

Alte cosumabile: 20.000 lei odorizant auto tip bradulet cam la 2 plinuri sau 1000 km smile.gif

PS:
Asarban, la service am intrebat si mi-au zis ca schimbul curelei de distributie se face la 90.000 km doar la masina noua, dupa aia cam la 50.000 km. De curiozitate, cat costa la masina ta niste curele?
Un mecanic mi-a zis ca la un Peugeot 206 din 2001 au costat vreo 2.5 milioane(curea+rola). Pe mine m-au costat 1.400.000.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 5 Apr 2004, 07:46
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




QUOTE
Ma, imi place ca ne dam cu parerea fara sa stim!
Reviziile la Diesel sunt mai scumpe decat la benzina?
DE UNDE STITI?
O revizie la Octavia tdi (revizia de 15000) costa in jur de 4,5 bulioane
...
Reviziile la Octavia 1,6i (benzina) costa la 15.000 km in jur de 4.000.000


Pai chiar ne-ai demonstrat ca sunt mai scumpe icon_twisted.gif

La SLZ diesel am vazut ca sunt mai scumpe fatza de MPI. Cu cativa EURO ... dar erau mai scumpe. Plus ca reviizile se fac mai des, la 7500Km, nu la 10.000Km.

Eu mi-as lua Diesel. Chit ca numai pentru senzatia de a te plimba prin oras cu un consum de 6% (cum obtin unii cu dCI-ul de 1.5 de pe Symbol). 8)


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Apr 2004, 07:49
Post #93


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




asarban, auzi ma, nu te simti mindru cind tractoarele de pe ogoare iti fac flash-uri in momentul in care treci prin dreptul lor ? Doar faceti parte din aceeasi categorie, ce puii mei !? :U
Litza, stai tata, tu nu esti inclus. Tu ti-ai luat o masina la mina a doua si care sa nu te rupa la buzunare, ca atita poti din punct de vedere financiar (pe moment, bineinteles). Eu am o problema cu aia care vin umflati de zici c-au mincat 5 kile de praf de copt si izc:" Ia uite bai, tarane, ce masina mi-am luat.... Am dat doojcinci de mii de parai pe ea, iti place?" si cind il intrebi ce motor are, se metamorfozeaza brusc in Vitoria Lipan si-l auzi cum se tinguie ca un cersetor la usa bisericii: " E diesel, ca n-aaaaaaam bani..."


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 5 Apr 2004, 08:05
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Corect, Marty. Mi-am luat o masina, sper mai economica in timp, chit ca nu am tot confortul si satisfactia de implinire in ea.

Apropo de masini mai noi. Am condus Leon benzinar pe autostrada Austria, Italia. Pai mers la 4000-4500 rpm, 130-140 km/h consuma tata 10 l/100km. Ca m-a dezamagit un pic cand am alimentat prima oara. Si cerea doar benzina de 98, Super Euro.

Am mai fost plimbat cu Seat Ibiza TDI. La acceleratii si demaraje nu simteai mare diferenta fata de Leon. Chiar mi-a placut. Si am mai fost plimbat si cu cosciugul ala de Fial Multipla JTI. la 4500rpm = > 160 km/h pe autostrada. Trage masina aia, no comment. La masini noi cred ca tot un TDI as lua. E suficient de puternic pentru trafic zilnic, nu te lasa la semafor sau depasiri.

Apoi daca vrei o masina sportiva, atunci incepi sa cauti de la 1.8, 2.0 16V in sus. Parerea mea ! Hac !


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 5 Apr 2004, 09:32
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Nu ii criticati pe cei care au diesel simplu ca merg cu a V-a in oras. Asa cere motorul si cutia. In schimb cuplul jos iti permite sa mergi de la munte pana la mare intr-a V-a, deci nu cred ca la diesel ai mai multe schimbari de viteza.
Ce nu inteleg eu la asarban: ce are placutele de frana cu dizelu, care este?


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 5 Apr 2004, 09:37
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Placutele, care este, are cu masina dansului urmatoarele:

masina nemteasca => placute nemtesti => costa mai mult => tin mai mult

Parerea mea.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 5 Apr 2004, 09:39
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Nu cu masina, cu TOPICU' care este!


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 5 Apr 2004, 09:45
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Placutele de diesel e mai smechere! laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata
post 5 Apr 2004, 13:31
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 26 November 03




Pai ce ar face ca diferenta data de consum sa mai paleasca intre un diesel si o benzina?
-pana o sa modifice ceva, RCA-ul il platesti la cap. cilindrica care este, casco il platesti la valoarea masinii mai mare ca o benzina;
-pretul reviziei de 15k poate nu difera asa mult, dar sigur filtrul de motorina e mai scump ca cel de benzina(la reno e 2000000/300000)
Nu vreau sa spun ca sunt diferente enorme, dar intretinerea unei benzine nu va fi niciodata egala cu un diesel.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 5 Apr 2004, 14:11
Post #100


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




QUOTE
Ca idee, HDI-ul de pa Peugeot mi se pare cel mai reusit motor diesel (lasand la o parte BMW sau CDI-ul de la Mercedes, ca nu sufera comparatie).


A fost odata ... de mult... E prea zgomotos, consuma destul de mult, si are doar 90cp la 2000cm3. Prin comparatie, vezi un motor 1.9 dci de la Renault, 120 cp, si nici nu se aude ca e diesel.


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 5 Apr 2004, 14:16
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




QUOTE

In schimb cuplul jos iti permite sa mergi de la munte pana la mare intr-a V-a, deci nu cred ca la diesel ai mai multe schimbari de viteza.


Poate merge cu a V -a da se misca ca ochiul mortului. Am condus un Renault Kangoo pana la Sinaia si am regretat amarnic ca nu am plecat cu harbu' personal. Cand urca n-are pic de viata in el motoru ala. Am codus si o Toyota Land Cruiser cu motor diesel de 4,8 l si nu m-a impresionat deloc. E adevarat ca avea demaraj in turatie mica da trebuia sa schimbi treptele repede. Treapta I era de tractiune si cand era masina goala trebuia sa pleci cu a II a (altfel faceai I -> II dupa 15 m). Am codus si un Peugeot 307 1,9d din 2003. Asta parca e mai vioi da tot nu m-a incantat.
In concluzie am votat pentru benzina, dar cred ca fiecare alege tipul de motorizare in functie de stilul de condus sau obijnuinta si mai putin din considerente economice.


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 5 Apr 2004, 14:18
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Ia da matale o tura pe SEATEnthusiasts.co.uk, si vezi acolo motor 1.9 TDI 160 cp. Ultima generatie de TDI de la VW.

Se pare ca VW nu are nevoie de reclama de genul: noul motor dCI, HDI, d4d sau altceva ca sa-si vanda motoarele. Tot TDI le zice de prin 94 incoace si tot se vand.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 5 Apr 2004, 14:27
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Frumoasa masina, da care-i pretul? Oricum daca compari cu un motor turbo pe benzina de aceeasi capacitate cine castiga la performante? Si care ar fi diferenta de pret?


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 8 Apr 2004, 10:12
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




am votat benzina ptr. ca pe un autoturism mi se pare mai potrivit un motor pe benzina decat unul pe motorina; in cazul off-road-urilor sau pentru autovehiculelor destinate transporturilor de marfa sunt mai potrivite motoarele diesel


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 8 Apr 2004, 13:22
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Dieselul HDI de la PSA de 90 CP la 2000 cmc e deja vechi.
Asu scos acum motoarele HDI de noua generatie, care la 1.6l scot 110 CP si la 2.0l scot 136 CP.
PSA are aceleasi motoare cu Ford Europa. Le dezvolta impreuna.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 8 Apr 2004, 23:16
Post #106


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Se pare ca VW nu are nevoie de reclama de genul: noul motor dCI, HDI, d4d sau altceva ca sa-si vanda motoarele. Tot TDI le zice de prin 94 incoace si tot se vand.


Da, le zice tot TDI, dar daca ai observat sunt colorate in rosu fie I-ul fie DI-ul din TDI in functie de generatia si tipul motorului. Deci au si ei ceva in genul a ceea ce zici tu, insa au gasit alt mod de a-l sublinia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 9 Apr 2004, 07:23
Post #107


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Coloratul cu rosu este la fel din 1990 si nu are nici o legatura cu generatia motorului.

TDI=90/100 CP
TDI=110 CP
TDI=130CP
TDI=150 si mai mult CP


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 9 Apr 2004, 15:27
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Nu pot sa votez decat privitor la SLZ , cea pe motorina nu are aer conditionat, pt ca ar fi prea mare motorul, asa ca benzina !
Plus ca folosita pe soacre 022.gif , benzina are efect mai rapid si sigur ! icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 9 Apr 2004, 15:29
Post #109


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ce vorbesti ma....cu motorina arde mai mocnit mai mult timp, deeeeci distractia (ta!) dureaza mai mult....


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 10 Apr 2004, 21:40
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




QUOTE
 Marty a spus :
 Sa bagi tu motorina d-aia intr-un Passat TDI!  Eventual sa ai si tupeul sa te duci la Porsche Romania sa faci scandal ca ti s-a stricat motorul....  :lol:  :lol:

In Austria pretul motorinei e subventionat la cea folosita pt incalzirea locuitei, si cunosc cetateni austrieci ( bineinteles de origine romana) care baga motorina vopsita in Passat ! fara probleme !! icon_twisted.gif


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 11 Apr 2004, 09:09
Post #111


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Eu stiu un nesimtit cu TONE de parai si Euroi care cumpara motorina pt incalzire (13000 lei/litru) si o baga in Mercedes si Passat!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 11 Apr 2004, 17:54
Post #112


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




[quote]Coloratul cu rosu este la fel din 1990 si nu are nici o legatura cu generatia motorului.

TDI=90/100 CP
TDI=110 CP
TDI=130CP
TDI

si de ce sunt modele cu TDI de 101CP(74kw) (motor PD) ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 12 Apr 2004, 14:46
Post #113


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Scuze, ma refeream la motorarele de 1,9 cm3
Ale sunt motoare de 1,4 cm3


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 12 Apr 2004, 15:41
Post #114


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




[quote]Coloratul cu rosu este la fel din 1990 si nu are nici o legatura cu generatia motorului.

TDI=90/100 CP
TDI=110 CP
TDI=130CP
TDI

O fi asa dar... la modelele NOI de masini. De exemplu, pentru Passat de pina prin 2000 (sau chiar mai recent) un DI rosu insemna motor de 110CP, nu 130... :wink: Deci exista o legatura cu generatia motorului.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 27 Apr 2004, 15:04
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




Am aflat de curand, in sfarsit, o explicatie foarte bine bazata asupra motivului pentru care motoarele Turbo Diesel, desi au evoluat spectaculos in ultimii ani (sa nu uitam este vorba de turbo), nu prea reusesc sa depaseasca plafonul de regim maxim de turatie situat undeva sub 5000 rpm (cu rare exceptii).

Am auzit o groaza de variante, si ele destul de plauzibile: ca de vina este greutatea mai mare a elementelor dinamice din motor (greutate explicata de rezistenta sporita a acestora, in comparatie cu motoare similare pe benzina; ca este vorba de cursa mai lunga, specifica motoarelor Diesel, etc.

Poate voi stiti deja explicatia - daca nu, iat-o:
La fiecare ardere, este nevoie de un anumit timp pentru ca frontul de flacara sa se propage iar presiunea gazelor rezultate din combustie sa ajunga la o valoare suficient de mare astfel incat sa fie capabila sa impinga pistonul.
Odata cu cresterea turatiei, acest timp de propagare insa nu variaza - de aceea exista avansul la aprindere (aprinderea este initiata mai devreme) care creste si el o data cu turatia.

Motoarele cu benzina trag in cilindri un amestec de combustibil si aer, deci avansul la aprindere poate avea valori relativ mari. In cazul motoarelor pe benzina, turatia maxima este stabilita de limitari mecanice sau de eficienta a admisiei / evacuarii.

Motoarele Diesel depind insa de compresie pentru a aprinde combustibilul. Daca incerci sa maresti avansul (sa injectezi mai din timp), de la un moment dat incolo nu se mai aprinde combustibilul, pentru ca a fost injectat prea devreme, iar aerul nu era suficient de comprimat. Contramasura este sa injectezi la presiuni din ce in ce mai mari si din ce in ce mai rapid, dar impactul asupra turatiei maxime este redus.
Cine a mers cu Diesele stie ca plafonarea la atingerea turatiei maxime este foarte pronuntata - acum este clar si motivul.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 27 Apr 2004, 15:13
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




old1310, orcine a studiat putina termodinamica stie sistemul de functioanre al MAS si al MAC deci nu spui nimic nou. :roll: poate ne spui cum functioneaza un turboreactor, un statoreactor sau un motor racheta. icon_twisted.gif


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Apr 2004, 15:41
Post #117


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




old1310, merci, habar n-aveam!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 27 Apr 2004, 15:44
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
orcine a studiat putina termodinamica stie sistemul de functioanre al MAS si al MAC deci nu spui nimic nou.

Imi cer scuze ca am avut proasta idee de a impartasi cu ceilalti o informatie pe care eu nu o stiam si care mi s-a parut interesanta. M-am gandit ca sunt si alti dummies ca mine pe aici pe site, carora le-ar placea sa afle de ce motoarele Diesel nu ating turatii ridicate. Se pare ca eu sunt singurul dummy.

OK, aviasol, am notat. Corect era sa intreb: "Cine stie sa explice de ce motoarele Diesel nu ating turatii ridicate, sa ma lumineze si pe mine?"
Sper sa nu ajung vreodata sa pun o intrebare similara, pe teme de "putina termodinamica" si sa nu stii raspunsul icon_twisted.gif


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 8 May 2004, 14:05
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




a propos de diesel: am inteles ca in japonia sunt interzise masinile cu motoare diesel;
cica din cauza de poluare;
poate din cauza asta fabricantii japonezi de autoturisme nu au versiuni diesel? sau exista si nu stiu eu?!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 8 May 2004, 14:32
Post #120


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




hmmmm, pai sa vedem :
mazda , nu are ... decat DITD
toyota , nu are ... decat D4D
honda , nu are ... decat CTDi
subaru, nu are ... asta chiar nu are biggrin.gif

si de ce ar fi interzise? un motor diesel polueaza mai putin ca unul pe benzina .


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 13:41
Forum Renault