Carburator acoperit de gheata ..., Carburator acoperit de gheata
Carburator acoperit de gheata ..., Carburator acoperit de gheata
tinu19_19 |
3 Dec 2006, 20:01
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 06 |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1971
- MS-07-ACD
|
|||
argon |
3 Dec 2006, 20:03
Post
#2
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Pune filtrul de aer pe pozitia galerie ! daca ai tip vechi, si nu se poate comuta, pune-ti tip nou, sau pune carton la radiator..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
3 Dec 2006, 20:20
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti |
Asta se numeste jivraj...am patit-o si eu ...chiar si azi prin ceata...e datorita umezelii din aer...Vezi ce ti-a spus argon...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
os |
4 Dec 2006, 15:52
Post
#4
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
Cel putin unele carburatoare aveau "ceva" anti-givraj. La Dacia era (este?) asa-numita (mie denumirea nu-mi place caci sugereaza altceva) "flansa pata calda" - flansa de sub carburator prin care circula lichidul de racire. Deoarece au lumenul destul de mic (si circulatia lichidului nu prea vie) stuturile de pe aceasta flansa se infunda adesea.
Merita verificat. Daca s-a modificat prinderea carburatorului pe galerie (alte flanse, alte garnituri etc) trebuie renuntat la ele si restabilita solutia "originala". |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Muttley |
4 Dec 2006, 15:56
Post
#5
|
__________________ Group: Members Posts: 13.008 Joined: 4 September 04 From: - |
Da, carburatoarele de Dacii au acea "flansa pata calda".
In plus, exista posibilitatea de a se comuta admisia de aer rece pe admisie de aer cald din zona galeriei de evacuare. Cand nici aceste 2 masuri nu sunt suficiente, cartonul asezat in fata carburatorului elimina complet riscul aparitie jivrajului. PS: de s-ar schimba odata vremea, ca parca tot azi s-a mai deschis un topic asemanator... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
mih95 |
4 Dec 2006, 22:06
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 October 05 |
Salut
Mi s-a intimplat si mie, fenomenul descris mai sus de tine(givraj). Acum multi ani, pe autostrada , singur in masina... nu trecea nimeni, era ger combinat cu ceata si nu era masina mea... Am saltat capota, am observat carburatorul alb... am curatat filtrul de benzina, am desfacut capacul de la carburator, am curatat ce se putea, apa, gheata, etc, am dat la cama sa se umple camera carburatorului , am pus un carton mai mic, ca suprafata, pe partea dinspre carburator, masina era modelul mai vechi, si nu avea prevazut dispozitivul de pe filtrul de aer, de obturare a inaintarii aerului rece cu cel de pe galeria de evacuare. Am ajuns pina la urma de la Bucuresti la Craiova cu bine! Bafta ! |
--------------------
.
.
.
|
|
tinu19_19 |
4 Dec 2006, 23:10
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 06 |
Chestia e ca acel dispozitiv care este chiar in gatul (indreptat spre botul masinii), la filtrul de aer, e cazut intr o parte, adica nu inchide. Poate fii si asta un motiv ? Si se poate ca atunci cand mergeam sa se faca condens in carburator, sau sa ajunga cumva apa si de aia sa mi moara motorul ?
|
--------------------
Dacia
1300
1971
- MS-07-ACD
|
|
mih95 |
5 Dec 2006, 10:29
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 October 05 |
Da se poate intimpla acest fenomen din cauza descrisa de tine.
Trebuie sa le iei prin eliminare, repara sau adapteaza cumva admisia aerului rece. De asemenea verifica sa nu fie facute modificari la prinderea carburatorului pe galeria de admisie, eventual inaltare suplimentara sau functionare defectuoasa "flansa pata calda", cum ti-au explicat citiva colegi forumisti... |
--------------------
.
.
.
|
|
diaconuliviu |
5 Dec 2006, 11:38
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(os @ 4 Dec 2006, 15:52) [...]asa-numita (mie denumirea nu-mi place caci sugereaza altceva) "flansa pata calda" - flansa de sub carburator prin care circula lichidul de racire. [...] Nici mie, sincer. E denumire ad-hoc data pe forum, ea probabil are la producator alta. Eu i-as spune, in lipsa altei informatii, "flansa calda". Pata calda este o zona a galeriei de admisie cu contact intim (fara aluzii) cu cea de evacuare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2024 - 13:30 |