Cala clingherit de sub carburator
Cala clingherit de sub carburator
aly |
28 Nov 2006, 09:29
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
|
||
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|||
diaconuliviu |
28 Nov 2006, 10:22
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Sa ne intelegem pentru ca am senzatia ca faci o mica confuzie:
Clingherit=acel material de 1 mm cenusiu metalic pe fete. Cala= o piesa din material mai gros, de regula textolit cu garnituri de etansare lipite pe ambele fete - varianta noua - sau o simpla piesa "ovoidala" din textolit de 5-6 mm pe care o etansezi cu clingherit separat - varianta mai veche. Tu ce vrei sa scoti de fapt? Ai cala din textolit si sub flansa calda? Eu nu am, am doar garnitura din clingherit. Pina la 70-80 temperatura uleiului, motorul se mentine la relanti cu ajutorul socului, scrie oriunde asta. De aceea se si regleaza la temperatura de regim a uleiului, adica 80-95 grade Celsius. Apoi, ai spus doar ca relantiul e neregulat. De unde atunci "jivraj"? Ai vazut gheata in carburator? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
aly |
28 Nov 2006, 10:53
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
Da e posibil sa fac confuzie intre materiale(textolit-clingherit ), dar cum bine ai intuit e vorba despre acea groasa(cala). De aia am una singura dar sincer acum nu mai stiu daca e intre galerie si uis sau intre uis si carburator dar de avut an sigur.
De oprit se opreste pana la urma daca nu o ajut putin din acceleratie dar nu asa de brusc cum pateam cu alta masina fara uis. Ca e jivraj am dedus eu pt ca face in special dimineata si seara mai ales zilele astea cand a cam fost ceata si umezeala in aer, iar in plus temperatura e propice +4-5grade. Repet dupa 3-4 km nu mai face adica cand apa e pe la 70-8 grade. De pornit normal ca pornesc cu socul si cat mai cumpar un ness o tigara ceva(2-3minute) o las sa mearga apoi plec, mai merg 1-2 km cu socul apoi il imping de tot. In concluzie aia groasa vreau sa o scot. This post has been edited by aly: 28 Nov 2006, 10:56 |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
Dreamer |
28 Nov 2006, 10:55
Post
#4
|
Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov |
hmmm... nu inteleg de unde "jivraj" pt ca nu sunt temperaturi sub 0 grade in timpul noptii ... iar ziua nu se pune problema de asa ceva ...
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
diaconuliviu |
28 Nov 2006, 12:16
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
1. dreamer, jivrajul se produce la temperaturi pozitive, am explicat de ce pe undeva.
@aly 2. Cala din textolit trebuie sa fie intre carburator si flansa calda; daca o scoti, incalzesti carburatorul in zona de relanti putind genera "vapour-lock". 3. Ca sa fii sigur ca e jivraj te uiti dupa gheata in centrator si difuzor. In rest ramine cum am spus. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
aly |
28 Nov 2006, 13:51
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
M-am uitat acum si la mine vine asa: galerie-tabla aia de sub carb-garnitura de aia subtire-cala aia groasa-flansa uis-garnitura subtire-elice-garnitura subtire-carburator.
Cam multe sau mi se pare mie. A, la mine vad ca acea cala e sub flansa(asa am luat masina). |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
argon |
28 Nov 2006, 13:57
Post
#7
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aly |
29 Nov 2006, 09:01
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
Bineinteles ca azi dimineata a facut la fel dar s-a mai intamplat un fenomen ciudat si anume am oprit la o benzinarie pt 2-3 minute iar dupa ce am plecat si-a revenit ca prin minune.
Are cineva vreo explicatie pt acest fenomen? |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
diaconuliviu |
29 Nov 2006, 10:46
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Te-ai uitat in carburator? Se pare ca e jivraj.
Solutii: Filtrul de aer pe "iarna"-sa existe si furtunul gofrat. Carton in fata carburatorului. Eventual urmarita/schimbata benzina, posibil benzina cu apa. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dacis |
5 Dec 2006, 07:31
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei |
QUOTE(diaconuliviu @ 28 Nov 2006, 13:16) 2. Cala din textolit trebuie sa fie intre carburator si flansa calda; daca o scoti, incalzesti carburatorul in zona de relanti putind genera "vapour-lock" Si e posibil ca din cauza asta (daca e scoasa) sa mearga masina prost la relanti dupa ce se incalzeste motorul?... |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
dacis |
5 Dec 2006, 07:39
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei |
QUOTE(aly @ 29 Nov 2006, 10:01) Bineinteles ca azi dimineata a facut la fel dar s-a mai intamplat un fenomen ciudat si anume am oprit la o benzinarie pt 2-3 minute iar dupa ce am plecat si-a revenit ca prin minune. Are cineva vreo explicatie pt acest fenomen? Faptul ca "si-a revenit ca prin minune" e semn ca e sigur vorba de jivraj / givraj. Cat timp ai stat pe loc (cu motorul oprit, nu-i asa) prin carburator nu a mai trecut benzina care sa se vaporizeze si sa consume cadura, racind carburatorul (consumul de caldura este atat de mare intrucat benzina isi schimba starea de agregare -- mai tii minte de la fizica / chimie, nu?). Si, mai mult inca, cat timp ai stat pe loc caldura din compartimentul motor a "dezghetat" carburatorul si apoi l-a incalzit, fapt care a impiedicat ulterior formarea ghetii. PS Atentie, gheata se formeaza mai intai IN INTERIORUL carburatorului. Cand vezi gheata si prin exterior, asteapta-te sa mearga dezastruos. |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
aly |
5 Dec 2006, 09:03
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
Mersi. Credeam ca daca am scos elicea de pe pompa de apa am sa scap dar se pare ca nu e asa si trebuie sa recurg din nou la inventia de mare exceptie si rafinament, anume carton in fata radiatorului .
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
dacis |
5 Dec 2006, 19:14
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei |
QUOTE(aly @ 5 Dec 2006, 10:03) Mersi. Credeam ca daca am scos elicea de pe pompa de apa am sa scap dar se pare ca nu e asa si trebuie sa recurg din nou la inventia de mare exceptie si rafinament, anume carton in fata radiatorului . Ceea ce te poate ajuta pe tine este nu protejarea radiatorului cu carton (cel putin nu acum, cat temperaturile sunt peste -15C) ci protejarea carburatorului. Cauta, ca s-a mai discutat. |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
aly |
5 Dec 2006, 19:52
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
diaconuliviu |
6 Dec 2006, 15:29
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
1. Flansa calda (UIS) e calda?
2. Daca ai toate solutiile antijivrare mai ramine una: apa in benzina. De unde si cu ce alimentezi? Si, cum am mai spus, jivrajul inceteaza a se mai produce dupa deschiderea termostatului; asa s-a observat, nu stiu daca s-a si ajuns la vreo concluzie in ce priveste "de ce". Probabil ca dupa deschidere prin radiator curge apa calda, aerul ce trece prin el fiind putin incalzit. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 23:55 |