Circulatia post-"noul cod rutier"
![]() ![]() ![]() |
Circulatia post-"noul cod rutier"
Maximus Decimus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|||
cetatzeanu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
mei vv;
vrei tramvaie nu ? pai astea nu se pun in vest pe artere cum e stefan cel mare sau sau barbu vacarescu si nu se pun in orice oras si in orice zona; asa, ca pe copaci - stii tu, cu verdele`n sus. se fac niste studii de urbanism foarte serioase care; surpriza ! tin cont si de salvari, si de evacuarea gunoiului, si de biciclisti, si de pompieri.....de o gramada de chestii care sunt studiate atent la ore de varf si in perioade aglomerate ale anului. ai vazut in bucuresti tramvaiele alea albastre cu doua vagoane care circulau pe la dristor si care aveau reclame in germana ? P.s. - ce te costa sa pastrezi un ton civilizat ? te doare ceva ? - te-am ofensat personal cu ceva ? |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
crintea1949 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 24 April 05 ![]() |
Sa treci inaintea unuia nu-i un gest sportiv.Daca ar avea un autobuz sigur nute-ai baga in fata la semafor sa reintri in rand. Nu-i un motiv de mandrie fata de noi care stam corect in rand ci mai curand un afront .
Tot taximetristii au ramas pericolul public numarul unu. azi la intersectia plevnei cu stirbei voda un logan b47 ... de pe banda unu vireaza in fata unei dacii super nova si face stanga pe stirbei, daca era un bus nu incerca aceasta manevra riscantă. Se conduce cu o singura mana , a doua este cu telefonul la ureche, un grav pericol rutier. La semnalul de oprire dat de agent politiei rutiera sau in zonele de frontiera de politistii de frontiera, stati cu mainile pe volan, sublinierea mea in speial seara si noaptea pentru a nu se intepreta nu atiu ce tentativa de risposta asupa agentului, a se vedea art 183 din regulament de aplicare a codului rutier precizarile pentru insotitori.Se vede ca se pune accentul pe colectarea banilor prin cat mai multe amenzi. Banii proveniti din amenzi 30 % revin pol rutiere si restul la administratia locala. Neplata in termen de 30 zile, face ca administratia financiara a dlui Bodu sa sesizeze judecatoria care invita pe contravenient dandui un termen de achitare de cel multa 30 zile, se adauga si penalitati pentru neachitarea in termen. daca nu s-a achitat , judecatorul va stabili o sanctiune contraventionala de munca in folosul comunitatii pana la 300 ore. Contravaloarea acestor ore se cuantifica in bani care vor fi virati de firmka unde s-a desfasurat munca catre administratia locala si politie rutiera, a se vedea OG 2/2001 cu toate modificarile ulterioare. sa auzim numai de bine si cat mai putine emotii in trafic. |
--------------------
dacia
solenza
- B33HRZ
|
|
musicall |
![]()
Post
#34
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
Șoferii bucureșteni au încasat peste 2000 de amenzi, în numai patru zile de la intrarea în vigoare a noului Cod Rutier. De la 1 decembrie, polițiștii au ridicat 180 de permise de conducere. Peste 80 de șoferi au fost norocoși: au primit doar avertismente de la agenții de circulație. Luni noapte, polițiștii au oprit 200 de mașini în trafic și au constatat că 178 de șoferi purtau centura de siguranța. La o verificare similară făcută în urmă cu două luni, procentul șoferilor care purtau centura a fost de numai 30%.
Numărul amenzilor date vineri, 1 Decembrie, a fost de zece ori mai mic decât vinerea trecută. De asemenea, dacă până acum mai puțin de un sfert dintre șoferii opriți în trafic purtau centura de siguranță, polițiștii au descoperit că procentul a crescut într-o singură zi la 80%. Noul Cod Rutier prevede însă sancțiuni și pentru trecători, nu doar pentru șoferi. Potrivit noului Cod Rutier, pietonii care traversează neregulamentar și vor fi accidentați poartă întreaga vină. Dacă sunt loviți de o mașină la colț de stradă, într-un loc unde nu au prioritate să traverseze, ei sunt cei vinovați și vor plăti. De asemenea, dacă pietonul trece zebra pe roșu, e bun de plată: între 66 și 99 RON. Deși știu ce sancțiuni îi așteaptă, în continuare pietonii nu țin cont de culoarea roșie a semaforului sau trec strada la voia întâmplării. Atât șoferii, cât și pietonii sunt de acord că noul Cod Rutier era o necesitate - cel puțin cu articolele care prevăd sancțiuni dure pentru pietonii indisciplinați. Săptămânal, doar prin Piața Unirii din București trec peste 800.000 de oameni și peste 200.000 de de vehicule. Ponderea accidentelor rutiere produse din vina pietonilor este de 46%, iar de la începutul anului și pănă acum doar în Capitală s-au dat 35.000 de amenzi. S-a schimbat, dar e la fel! Nici pentru șoferi nu este mai ușor cu noul Cod Rutier. Chiar dacă se înțeleg între ei, în urma unui accident ușor, tot trebuie să ajungă și la poliție. Și asta pentru că nu există încă formularele speciale obligatorii. Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a afișat pe site tipul de formular care va fi folosit de șoferi, însă acesta nu va fi valabil decât după publicarea în Monitorul Oficial. Formularul are cam aceleași rubrici ca și vechile declarații care se dădeau la poliție. Șoferii vor trebui să facă singuri o schiță a accidentului și să evalueze pagubele bifând câteva căsuțe de pe formular, în funcție de modul în care s-a produs acesta. Societățile de asigurări se tem că noua variantă va da frâu liber fraudelor, din moment ce vinovăția se stabilește de comun acord. Asiguratorii se așteaptă să existe multe cazuri în care șoferii să fie tentați să se înțeleagă între ei și să-l declare vinovat pe soferul mașinii mai ieftine. Societatea nu are voie să conteste declarația, dar, atenție!, poate refuza plata daunei. Antena 3.ro This post has been edited by musicall: 5 Dec 2006, 22:32 |
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai astia-s tampiti? Cum adica nu poate contesta dar poate refuza plata? Pe ce motiv? Ca asa vrea muschii lor??? In cazul asta eu ma duc la politie, sa fiu linistit.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
icsu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am observat noua moda de deplasare cu autoturismul : s-a renuntat la linia de tramvai si se foloseste trotuarul, care de altfel e mai lat si mai drept...Si bineinteles ca si stimabilii nostri domni politisti folosesc noua moda, ca de` ei nu sunt mai fraieri.De curiozitate ce zice legea - de folosirea trotuarului pe post de strada??
|
--------------------
renault
clio symbol
1.4/2002
|
|
Ov |
![]()
Post
#37
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
zice ca ar fi bine sa nu deslusesti din "secretele" unei bune deplasari prin acest minunat bucuresti
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ant |
![]()
Post
#38
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Drumul Taberei - Piata Alba Iulia 1h35 min - 50 min sa trec de Razoare ... iubesc noul cod rutier
|
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#39
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci io ma poci considera norocos. Aprox 10 km in 20-30 min, iar daca ma cred la curse si nu dau peste multi moscaiti dimineata bat si record de 15 min (da f. rar)
|
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
gibonu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(Apolodor @ 5 Dec 2006, 16:17) Da , multumesc frumos . Oricum realitatea din strada este alta , degeaba va suparati aiurea si o dati in bun simt si civilizatie. Strazile nu fac fata la traficul asta . Cum am mai zis pe celalalt topic , cam ce cauta tramvaiul la 200 m de guvern , in centrul orasului ? Din cauza tramvaiului minune s-a luat o banda. Sunt de acord cu tine ca strazile nu fac fata traficului, dar asta nu este o scuza ca sa o iei pe linia de tramvai si sa-i sfidezi pe fraerii care respecta legea si stau disciplinati in coloana la semafor, precum si pe cei care merg cu tramvaiul. Gaseste solutii alternative: mersul pe jos, pe bicicleta, pe scuter, transportul in comun sau alocarea unei perioade mai mari de timp pentru depasarea prin oras de la punctul A la punctul B, ca doar n-ai cordon ombilical cu masina. Cum s-a mai zis aici: de ce nu o iei pe trotuar cu masina, ca stazile nu mai fac fata traficului. Nu inteleg care e problema ca pe langa sediul guvenului trece tramvaiul. La fel cum s-a mai zis: tramvaiul este prezent in multe capitale si orase mari din Europa si acolo nu incurca circulatia pentru simplul motiv ca nu o iau masinile pe linia de tramvai. Acolo e civilizatie, la noi nu, asa ca nu mai dati vina pe existenta tramvaiului, ca datorita lui se circula greu. Un exemplu: la Istanbul, unde traficul este intr-adevar infernal (Bucurestiul cu traficul lui pare un amarat de oras de provincie pe unde trece o masina la 3 zile, in comparatie cu Istanbulul) exista tramvai, facut recent. Ce ar trebui, dupa mintea mea, facut de urgenta: soseaua de centura a Bucurestiului pe cel putin 2 benzi pe sens si cu pasaje subterane, supraterane sau de care or mai fi la trecerile peste calea ferata. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vv |
![]()
Post
#41
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cetatzeanu @ 5 Dec 2006, 18:39) mei vv; vrei tramvaie nu ? pai astea nu se pun in vest pe artere cum e stefan cel mare sau sau barbu vacarescu si nu se pun in orice oras si in orice zona; - nu exista tramvaie in Vulcan, in Sinaia, in Alba Iulia, ba chiar mai nou am impresia ca nu mai exista nici in Constanta ![]() Deci nu sunt in "orice oras". BTW, oare cum e traficul in Constanta, vara? Chiar nu o fi nevoie de tramvaiele alea? De asemenea, nici nu se pun pe "orice artera": uite, pe artera din spatele blocului meu nu sunt ![]() This post has been edited by vv: 6 Dec 2006, 12:47 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(musicall @ 5 Dec 2006, 22:32) [...]Asiguratorii se așteaptă să existe multe cazuri în care șoferii să fie tentați să se înțeleagă între ei și să-l declare vinovat pe soferul mașinii mai ieftine. Societatea nu are voie să conteste declarația, dar, atenție!, poate refuza plata daunei. Antena 3.ro QUOTE(ovidiusoft @ 5 Dec 2006, 23:31) Pai astia-s tampiti? Cum adica nu poate contesta dar poate refuza plata? Pe ce motiv? Ca asa vrea muschii lor??? In cazul asta eu ma duc la politie, sa fiu linistit. 1. Eu nu m-as declara vinovat in favoarea aluia cu mertan; in fond, eu platesc o asigurare mai mica daca nu am evenimente produse din vina mea si mai mare daca am. In plus, "bonusul" pentru fiecare an fara eveniment creste mai putin decit "depunctarea" pentru evenimente. Deci? de ce sa platesc eu pentru maria sa posesor de mertan? 2. Daca evenimentul se produce pe Sibiu - Brasov, vineri seara, pe la jumatatea distantei. Unde ma duc eu cu el? Are asiguratorul filiala in fiecare catun sau program in weekend? Apoi, eu in prima zi lucratoare a saptaminii sint in alta parte, sa ma intorc in Bv sa ma vad cu asiguratorul? Mai bine la politie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ant |
![]()
Post
#43
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Drumul Taberei - Piata Alba Iulia 1h20 min - 30 min sa trec de Razoare ... iubesc noul cod rutier din ce in ce mai mult ...
|
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#44
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Drace, saptamana asta s-a circulat ca la nebuni. Parca s-a dublat numarul de masini.
Dar am avut ocazia sa merg cu tramvaiul si a fost foarte bine. Sunt pro. Sa faca tot mai multe, dar sa aiba o frecventa cat mai buna. Pentru ca la o privire mai atenta, media de calatori intr-o masina nu cred ca trece de 1,5. Foarte ineficient, spatiu pe sosea si in parcari ocupat degeaba. Un sistem de transport in comun pus la punct, cu autobuze, trolee si tramvaie dese, evitandu-se astfel aglomeratia, este solutia. In ceea ce priveste blocajele, cred ca sunt cauzate in cea mai mare parte de cei care intre in intersectie si o blocheaza. Daca s-ar respecta aceasta regula cat de simpla sunt convins ca s-ar reducere blocajele pana la 10% din cele care sunt azi. This post has been edited by ssilviu: 7 Dec 2006, 11:45 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
os |
![]()
Post
#45
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Cind s-a inceput proiectarea MCC Smart, Daimler a facut un studiu in Europa de Vest. Concluzia: masinile circula in oras cu in medie 1,2 persoane. Pe romaneste: din 5 masini, in 4 e soferul singur si intr-a 5-a e soferul+un pasager.
Observatia ta se confirma. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
sebybv |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 8 August 05 From: Brasov ![]() |
Am citit undeva ca in Londra s-a initiat acum vreo 2 ani un proiect de "curatare" a aerului din oras, si s-a infiintat o zona protejata in centrul orasului unde nu ai voie cu masina mica (ori ai voie dar platesti o taxa adevarata) si au introdus un sistem de transport in comun foarte eficient si ecologic. Am inteles (nu am avut timp sa caut date exacte) ca anul trecut au adunat din taxe de acces 700mil de lire plus ca au obtinut o scadere vizibila a noxelor. Deci si acolo se incearca popularizarea transportului in comun. Doar la noi esti "ciumeg" daca te dai cu "otomobilu' pin sientru"... Deh, fudulia...
|
--------------------
Mazda
6 2.0 CD 143CP SPORT
2006 "...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001 |
|
vijelie |
![]()
Post
#47
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(os @ 7 Dec 2006, 11:51) Cind s-a inceput proiectarea MCC Smart, Daimler a facut un studiu in Europa de Vest. Concluzia: masinile circula in oras cu in medie 1,2 persoane. Pe romaneste: din 5 masini, in 4 e soferul singur si intr-a 5-a e soferul+un pasager... Cam asta a fost si ce au observat comunistii prin anii '50: ca unii aveau prea multe camere in care stateau chiar singuri. Si de ce sa mai construiasca locuinte pt taranii veniti la orase sa cladeasca socialismul? Nu, i-au bagat in casele alea cu multe camere si proprietari putini la numar, sa aiba si aia cu cine imparti colacul de la wc... |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
os |
![]()
Post
#48
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@vijelie: sper (pentru tine) ca nu inteleg ce vrei sa ne comunici.
Pentru ca intre comentariul pe care il faci si realitate este oarece diferenta (pe care nu stau s-o explic pe larg). Daca socoti ca smartul e o masina "comunista" afla de la mine ca te inseli. Daca socoti ca ar trebui sa se dea toti la o parte ca sa circule Inaltimea Voastra, iarasi te inseli. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
gibonu |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 7 Dec 2006, 13:44) Si eu sunt pro transportul in comun prin zonele aglomerate din centru, dar din pacate metalitatea generala este cu totul alta, adica "am masina, nu mai am voie sa ma dau cu tramvaiul, pentru ca zice lumea ca sunt prost" De curiozitate, intreaba-i si tu pe prieteni, rude, colegi, cunoscuti daca ar lasa masina si ar alege transportul in comun prin centrul aglomerat. Ai sa vezi ce raspunsuri primesti. QUOTE(sebybv @ 7 Dec 2006, 16:33) Am citit undeva ca in Londra s-a initiat acum vreo 2 ani un proiect de "curatare" a aerului din oras, si s-a infiintat o zona protejata in centrul orasului unde nu ai voie cu masina mica (ori ai voie dar platesti o taxa adevarata) Da corect, pentru a circula cu masina in zona centrala a Londrei se plateste o vignieta care costa 8 (opt) lire / zi. Exista si pentru perioade mai lungi dar nu stiu exact cat costa. Tu chiar crezi ca s-ar putea aplica asa ceva in Bucuresti? Adu-ti aminte cand a deschis Videanu discutia cum s-au isterizat toti, ca e hotie pe fata. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
balanel |
![]()
Post
#50
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Eu as fi de acord sa las masina la periferia orasului, intr-o parcare amenajata, pazita, si cu o taxa acceptabila, sa zicem 5 ron/zi, sau 100 ron/luna, si sa iau/schimb de acolo 1-3 mijloace de transport in comun, care circula la frecventa de 1 minut, sunt curate, incalzite, fara aurolaci, cu 1-2 agenti de paza (de la o firma privata), si al caror traseu sa fie gandit logic astfel incat sa poti ajunge in orice zona fara sa ocolesti prea mult, si de asemenea sa acopere si o suprafata cat mai mare din oras, astfel incat sa nu ma lase la mai mult de 10 minute de mers pe jos, de unde trebuie sa ajung. De acolo, vreau drumuri fara gropi, cu trotuare amenajate, fara noroi, pamant, praf, balti, caini vagabonzi, cu o prezenta a politiei frecventa (asa cum se patruleaza prin alte tari), pe unde sa pot merge linistit la serviciu si inapoi.
Pana atunci insa, prefer sa stau confortabil in masina, chiar daca pierd mult timp in ambuteiaje. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
vijelie |
![]()
Post
#51
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e mai simplu sa emigrezi?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
gibonu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Ov |
![]()
Post
#53
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
gibonu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(Ov @ 7 Dec 2006, 18:14) probabil prefera sa stea in ambuteiaje in masina lui, acolo unde nu pute, nu se fura, nu te impinge nimeni, nu ti-e frig iarna si cald vara, etc ... Exact ceea ce spuneam mai sus: cati ar renunta la masina in favoarea transportului in comun? Ov, cand te-ai dat ultima data cu metroul, ca din ceea ce spui se pare ca ai cam ramas in urma? Dar sincer, fara vrajeala. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Maximus Decimus |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
Asta cu emigrarea este genul de solutie gasita de cei care intr-adevar ar trebui sa emigreze. Ca poate scapam si noi de oamenii astia cuprinsi de lehamite si care gasesc cele mai proaste si mai lenese solutii...
|
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|
vijelie |
![]()
Post
#56
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, raman romanii verzi si entuziasti...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Ov |
![]()
Post
#57
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gibonu @ 7 Dec 2006, 16:20) Exact ceea ce spuneam mai sus: cati ar renunta la masina in favoarea transportului in comun? Ov, cand te-ai dat ultima data cu metroul, ca din ceea ce spui se pare ca ai cam ramas in urma? Dar sincer, fara vrajeala. personal, anul trecut ! in schimb alaltaieri prietena mea a fost pipaita de zor in timp ce calatorea cu metroul. Ati ghicit, nimeni n-a zis nici passs ! ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
DragosP |
![]()
Post
#58
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Ov @ 7 Dec 2006, 16:55) Ati ghicit, nimeni n-a zis nici passs ! ![]() Nici măcar ea, sau tu? ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Ov |
![]()
Post
#59
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu nu eram cu ea si ea era inconjurata de 6 gigei (care culmea, nu erau tigani)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
angel35 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 2 February 05 ![]() |
Titan- Gara cu M =30 de minute fix...fara sa ma enervez, fara sa injur....
Titan-Gara cu masina=1h si ceva dimineata+nervi...stiti voi... Deci prefer metroul...iar la varianta asta vor ajunge multi dintre noi...in timp... |
--------------------
Logan
Ambition
- B-xx-CHE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:30 |