DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Circulatia post-"noul cod rutier"

Maximus Decimus
post 5 Dec 2006, 18:08
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




Si in Dublin au introdus 3 linii de tramvai in 2005. Si n-au avut niciodata tramvai. E adevarat ca la capetele de linii au amenajat parcari generoase pentru masini.


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 5 Dec 2006, 18:39
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




mei vv;
vrei tramvaie nu ?
pai astea nu se pun in vest pe artere cum e stefan cel mare sau sau barbu vacarescu si nu se pun in orice oras si in orice zona; asa, ca pe copaci - stii tu, cu verdele`n sus.
se fac niste studii de urbanism foarte serioase care; surpriza ! tin cont si de salvari, si de evacuarea gunoiului, si de biciclisti, si de pompieri.....de o gramada de chestii care sunt studiate atent la ore de varf si in perioade aglomerate ale anului.

ai vazut in bucuresti tramvaiele alea albastre cu doua vagoane care circulau pe la dristor si care aveau reclame in germana ?

P.s. - ce te costa sa pastrezi un ton civilizat ? te doare ceva ?
- te-am ofensat personal cu ceva ?


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 5 Dec 2006, 19:50
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




Sa treci inaintea unuia nu-i un gest sportiv.Daca ar avea un autobuz sigur nute-ai baga in fata la semafor sa reintri in rand. Nu-i un motiv de mandrie fata de noi care stam corect in rand ci mai curand un afront .
Tot taximetristii au ramas pericolul public numarul unu. azi la intersectia plevnei cu stirbei voda un logan b47 ... de pe banda unu vireaza in fata unei dacii super nova si face stanga pe stirbei, daca era un bus nu incerca aceasta manevra riscantă. Se conduce cu o singura mana , a doua este cu telefonul la ureche, un grav pericol rutier.
La semnalul de oprire dat de agent politiei rutiera sau in zonele de frontiera de politistii de frontiera, stati cu mainile pe volan, sublinierea mea in speial seara si noaptea pentru a nu se intepreta nu atiu ce tentativa de risposta asupa agentului, a se vedea art 183 din regulament de aplicare a codului rutier precizarile pentru insotitori.Se vede ca se pune accentul pe colectarea banilor prin cat mai multe amenzi. Banii proveniti din amenzi 30 % revin pol rutiere si restul la administratia locala. Neplata in termen de 30 zile, face ca administratia financiara a dlui Bodu sa sesizeze judecatoria care invita pe contravenient dandui un termen de achitare de cel multa 30 zile, se adauga si penalitati pentru neachitarea in termen. daca nu s-a achitat , judecatorul va stabili o sanctiune contraventionala de munca in folosul comunitatii pana la 300 ore. Contravaloarea acestor ore se cuantifica in bani care vor fi virati de firmka unde s-a desfasurat munca catre administratia locala si politie rutiera, a se vedea OG 2/2001 cu toate modificarile ulterioare.
sa auzim numai de bine si cat mai putine emotii in trafic.


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 5 Dec 2006, 22:32
Post #34


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




Șoferii bucureșteni au încasat peste 2000 de amenzi, în numai patru zile de la intrarea în vigoare a noului Cod Rutier. De la 1 decembrie, polițiștii au ridicat 180 de permise de conducere. Peste 80 de șoferi au fost norocoși: au primit doar avertismente de la agenții de circulație. Luni noapte, polițiștii au oprit 200 de mașini în trafic și au constatat că 178 de șoferi purtau centura de siguranța. La o verificare similară făcută în urmă cu două luni, procentul șoferilor care purtau centura a fost de numai 30%.

Numărul amenzilor date vineri, 1 Decembrie, a fost de zece ori mai mic decât vinerea trecută. De asemenea, dacă până acum mai puțin de un sfert dintre șoferii opriți în trafic purtau centura de siguranță, polițiștii au descoperit că procentul a crescut într-o singură zi la 80%. Noul Cod Rutier prevede însă sancțiuni și pentru trecători, nu doar pentru șoferi. Potrivit noului Cod Rutier, pietonii care traversează neregulamentar și vor fi accidentați poartă întreaga vină. Dacă sunt loviți de o mașină la colț de stradă, într-un loc unde nu au prioritate să traverseze, ei sunt cei vinovați și vor plăti. De asemenea, dacă pietonul trece zebra pe roșu, e bun de plată: între 66 și 99 RON.

Deși știu ce sancțiuni îi așteaptă, în continuare pietonii nu țin cont de culoarea roșie a semaforului sau trec strada la voia întâmplării. Atât șoferii, cât și pietonii sunt de acord că noul Cod Rutier era o necesitate - cel puțin cu articolele care prevăd sancțiuni dure pentru pietonii indisciplinați. Săptămânal, doar prin Piața Unirii din București trec peste 800.000 de oameni și peste 200.000 de de vehicule. Ponderea accidentelor rutiere produse din vina pietonilor este de 46%, iar de la începutul anului și pănă acum doar în Capitală s-au dat 35.000 de amenzi.

S-a schimbat, dar e la fel!

Nici pentru șoferi nu este mai ușor cu noul Cod Rutier. Chiar dacă se înțeleg între ei, în urma unui accident ușor, tot trebuie să ajungă și la poliție. Și asta pentru că nu există încă formularele speciale obligatorii. Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a afișat pe site tipul de formular care va fi folosit de șoferi, însă acesta nu va fi valabil decât după publicarea în Monitorul Oficial.

Formularul are cam aceleași rubrici ca și vechile declarații care se dădeau la poliție. Șoferii vor trebui să facă singuri o schiță a accidentului și să evalueze pagubele bifând câteva căsuțe de pe formular, în funcție de modul în care s-a produs acesta. Societățile de asigurări se tem că noua variantă va da frâu liber fraudelor, din moment ce vinovăția se stabilește de comun acord. Asiguratorii se așteaptă să existe multe cazuri în care șoferii să fie tentați să se înțeleagă între ei și să-l declare vinovat pe soferul mașinii mai ieftine. Societatea nu are voie să conteste declarația, dar, atenție!, poate refuza plata daunei.

Antena 3.ro

This post has been edited by musicall: 5 Dec 2006, 22:32


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 5 Dec 2006, 23:31
Post #35


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Pai astia-s tampiti? Cum adica nu poate contesta dar poate refuza plata? Pe ce motiv? Ca asa vrea muschii lor??? In cazul asta eu ma duc la politie, sa fiu linistit.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icsu
post 6 Dec 2006, 09:20
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




Astazi am observat noua moda de deplasare cu autoturismul : s-a renuntat la linia de tramvai si se foloseste trotuarul, care de altfel e mai lat si mai drept...Si bineinteles ca si stimabilii nostri domni politisti folosesc noua moda, ca de` ei nu sunt mai fraieri.De curiozitate ce zice legea - de folosirea trotuarului pe post de strada??


--------------------
renault clio symbol 1.4/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 6 Dec 2006, 09:27
Post #37


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




zice ca ar fi bine sa nu deslusesti din "secretele" unei bune deplasari prin acest minunat bucuresti 04.gif



--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 6 Dec 2006, 10:01
Post #38


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Drumul Taberei - Piata Alba Iulia 1h35 min - 50 min sa trec de Razoare ... iubesc noul cod rutier


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 6 Dec 2006, 10:41
Post #39


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Deci io ma poci considera norocos. Aprox 10 km in 20-30 min, iar daca ma cred la curse si nu dau peste multi moscaiti dimineata bat si record de 15 min (da f. rar)


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Dec 2006, 11:52
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




QUOTE(Apolodor @ 5 Dec 2006, 16:17)
Da , multumesc frumos . Oricum realitatea din strada este alta , degeaba va suparati aiurea si o dati in bun simt si civilizatie. Strazile nu fac fata la traficul asta . Cum am mai zis pe celalalt topic , cam ce cauta tramvaiul la 200 m de guvern , in centrul orasului ? Din cauza tramvaiului minune s-a luat o banda.
*



Sunt de acord cu tine ca strazile nu fac fata traficului, dar asta nu este o scuza ca sa o iei pe linia de tramvai si sa-i sfidezi pe fraerii care respecta legea si stau disciplinati in coloana la semafor, precum si pe cei care merg cu tramvaiul.
Gaseste solutii alternative: mersul pe jos, pe bicicleta, pe scuter, transportul in comun sau alocarea unei perioade mai mari de timp pentru depasarea prin oras de la punctul A la punctul B, ca doar n-ai cordon ombilical cu masina.
Cum s-a mai zis aici: de ce nu o iei pe trotuar cu masina, ca stazile nu mai fac fata traficului.
Nu inteleg care e problema ca pe langa sediul guvenului trece tramvaiul.
La fel cum s-a mai zis: tramvaiul este prezent in multe capitale si orase mari din Europa si acolo nu incurca circulatia pentru simplul motiv ca nu o iau masinile pe linia de tramvai. Acolo e civilizatie, la noi nu, asa ca nu mai dati vina pe existenta tramvaiului, ca datorita lui se circula greu.
Un exemplu: la Istanbul, unde traficul este intr-adevar infernal (Bucurestiul cu traficul lui pare un amarat de oras de provincie pe unde trece o masina la 3 zile, in comparatie cu Istanbulul) exista tramvai, facut recent.
Ce ar trebui, dupa mintea mea, facut de urgenta: soseaua de centura a Bucurestiului pe cel putin 2 benzi pe sens si cu pasaje subterane, supraterane sau de care or mai fi la trecerile peste calea ferata.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 6 Dec 2006, 12:45
Post #41


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(cetatzeanu @ 5 Dec 2006, 18:39)
mei vv;
vrei tramvaie nu ?
pai astea nu se pun in vest pe artere cum e stefan cel mare sau sau barbu vacarescu si nu se pun in orice oras si in orice zona;
*



- nu exista tramvaie in Vulcan, in Sinaia, in Alba Iulia, ba chiar mai nou am impresia ca nu mai exista nici in Constanta sad.gif
Deci nu sunt in "orice oras". BTW, oare cum e traficul in Constanta, vara? Chiar nu o fi nevoie de tramvaiele alea?

De asemenea, nici nu se pun pe "orice artera": uite, pe artera din spatele blocului meu nu sunt 04.gif. Hai ca aici char nu te-am inteles, ce ai vrut tu sa zici cu "nu se pun pe artere cum e stefan cel mare" - da' de ce, bre, ce are Stefan cel mare asa de special de ar trebui sa nu fie tramvai? Tocmai, ca e destul de lat sa permita trafic de masini + tramvaie. Aaaaa.... pe acolo mergi tu, si ti se pare ca ar fi mai bine fara (da' nu te gandesti cum ar fi daca toti aia din tramvaie ar trece cu masina pe acolo).

This post has been edited by vv: 6 Dec 2006, 12:47


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Dec 2006, 09:38
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(musicall @ 5 Dec 2006, 22:32)
[...]Asiguratorii se așteaptă să existe multe cazuri în care șoferii să fie tentați să se înțeleagă între ei și să-l declare vinovat pe soferul mașinii mai ieftine. Societatea nu are voie să conteste declarația, dar, atenție!, poate refuza plata daunei.

Antena 3.ro
*




QUOTE(ovidiusoft @ 5 Dec 2006, 23:31)
Pai astia-s tampiti? Cum adica nu poate contesta dar poate refuza plata? Pe ce motiv? Ca asa vrea muschii lor??? In cazul asta eu ma duc la politie, sa fiu linistit.
*



1. Eu nu m-as declara vinovat in favoarea aluia cu mertan; in fond, eu platesc o asigurare mai mica daca nu am evenimente produse din vina mea si mai mare daca am. In plus, "bonusul" pentru fiecare an fara eveniment creste mai putin decit "depunctarea" pentru evenimente. Deci? de ce sa platesc eu pentru maria sa posesor de mertan?
2. Daca evenimentul se produce pe Sibiu - Brasov, vineri seara, pe la jumatatea distantei. Unde ma duc eu cu el? Are asiguratorul filiala in fiecare catun sau program in weekend? Apoi, eu in prima zi lucratoare a saptaminii sint in alta parte, sa ma intorc in Bv sa ma vad cu asiguratorul? Mai bine la politie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 7 Dec 2006, 11:01
Post #43


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Drumul Taberei - Piata Alba Iulia 1h20 min - 30 min sa trec de Razoare ... iubesc noul cod rutier din ce in ce mai mult ...


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Dec 2006, 11:44
Post #44


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Drace, saptamana asta s-a circulat ca la nebuni. Parca s-a dublat numarul de masini.

Dar am avut ocazia sa merg cu tramvaiul si a fost foarte bine. Sunt pro. Sa faca tot mai multe, dar sa aiba o frecventa cat mai buna. Pentru ca la o privire mai atenta, media de calatori intr-o masina nu cred ca trece de 1,5. Foarte ineficient, spatiu pe sosea si in parcari ocupat degeaba. Un sistem de transport in comun pus la punct, cu autobuze, trolee si tramvaie dese, evitandu-se astfel aglomeratia, este solutia.

In ceea ce priveste blocajele, cred ca sunt cauzate in cea mai mare parte de cei care intre in intersectie si o blocheaza. Daca s-ar respecta aceasta regula cat de simpla sunt convins ca s-ar reducere blocajele pana la 10% din cele care sunt azi.

This post has been edited by ssilviu: 7 Dec 2006, 11:45


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 7 Dec 2006, 11:51
Post #45


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Cind s-a inceput proiectarea MCC Smart, Daimler a facut un studiu in Europa de Vest. Concluzia: masinile circula in oras cu in medie 1,2 persoane. Pe romaneste: din 5 masini, in 4 e soferul singur si intr-a 5-a e soferul+un pasager.

Observatia ta se confirma.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebybv
post 7 Dec 2006, 14:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 8 August 05
From: Brasov




Am citit undeva ca in Londra s-a initiat acum vreo 2 ani un proiect de "curatare" a aerului din oras, si s-a infiintat o zona protejata in centrul orasului unde nu ai voie cu masina mica (ori ai voie dar platesti o taxa adevarata) si au introdus un sistem de transport in comun foarte eficient si ecologic. Am inteles (nu am avut timp sa caut date exacte) ca anul trecut au adunat din taxe de acces 700mil de lire plus ca au obtinut o scadere vizibila a noxelor. Deci si acolo se incearca popularizarea transportului in comun. Doar la noi esti "ciumeg" daca te dai cu "otomobilu' pin sientru"... Deh, fudulia...


--------------------
Mazda 6 2.0 CD 143CP SPORT 2006
"...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 Dec 2006, 14:43
Post #47


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(os @ 7 Dec 2006, 11:51)
Cind s-a inceput proiectarea MCC Smart, Daimler a facut un studiu in Europa de Vest. Concluzia: masinile circula in oras cu in medie 1,2 persoane. Pe romaneste: din 5 masini, in 4 e soferul singur si intr-a 5-a e soferul+un pasager...
*

Cam asta a fost si ce au observat comunistii prin anii '50: ca unii aveau prea multe camere in care stateau chiar singuri. Si de ce sa mai construiasca locuinte pt taranii veniti la orase sa cladeasca socialismul? Nu, i-au bagat in casele alea cu multe camere si proprietari putini la numar, sa aiba si aia cu cine imparti colacul de la wc...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 7 Dec 2006, 14:58
Post #48


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@vijelie: sper (pentru tine) ca nu inteleg ce vrei sa ne comunici.

Pentru ca intre comentariul pe care il faci si realitate este oarece diferenta (pe care nu stau s-o explic pe larg).

Daca socoti ca smartul e o masina "comunista" afla de la mine ca te inseli. Daca socoti ca ar trebui sa se dea toti la o parte ca sa circule Inaltimea Voastra, iarasi te inseli.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 7 Dec 2006, 15:20
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




QUOTE(ssilviu @ 7 Dec 2006, 13:44)
Dar am avut ocazia sa merg cu tramvaiul si a fost foarte bine. Sunt pro.
*


Si eu sunt pro transportul in comun prin zonele aglomerate din centru, dar din pacate metalitatea generala este cu totul alta, adica "am masina, nu mai am voie sa ma dau cu tramvaiul, pentru ca zice lumea ca sunt prost"
De curiozitate, intreaba-i si tu pe prieteni, rude, colegi, cunoscuti daca ar lasa masina si ar alege transportul in comun prin centrul aglomerat. Ai sa vezi ce raspunsuri primesti.

QUOTE(sebybv @ 7 Dec 2006, 16:33)
Am citit undeva ca in Londra s-a initiat acum vreo 2 ani un proiect de "curatare" a aerului din oras, si s-a infiintat o zona protejata in centrul orasului unde nu ai voie cu masina mica (ori ai voie dar platesti o taxa adevarata)
*


Da corect, pentru a circula cu masina in zona centrala a Londrei se plateste o vignieta care costa 8 (opt) lire / zi. Exista si pentru perioade mai lungi dar nu stiu exact cat costa.
Tu chiar crezi ca s-ar putea aplica asa ceva in Bucuresti? Adu-ti aminte cand a deschis Videanu discutia cum s-au isterizat toti, ca e hotie pe fata.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 7 Dec 2006, 15:47
Post #50


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Eu as fi de acord sa las masina la periferia orasului, intr-o parcare amenajata, pazita, si cu o taxa acceptabila, sa zicem 5 ron/zi, sau 100 ron/luna, si sa iau/schimb de acolo 1-3 mijloace de transport in comun, care circula la frecventa de 1 minut, sunt curate, incalzite, fara aurolaci, cu 1-2 agenti de paza (de la o firma privata), si al caror traseu sa fie gandit logic astfel incat sa poti ajunge in orice zona fara sa ocolesti prea mult, si de asemenea sa acopere si o suprafata cat mai mare din oras, astfel incat sa nu ma lase la mai mult de 10 minute de mers pe jos, de unde trebuie sa ajung. De acolo, vreau drumuri fara gropi, cu trotuare amenajate, fara noroi, pamant, praf, balti, caini vagabonzi, cu o prezenta a politiei frecventa (asa cum se patruleaza prin alte tari), pe unde sa pot merge linistit la serviciu si inapoi.
Pana atunci insa, prefer sa stau confortabil in masina, chiar daca pierd mult timp in ambuteiaje.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 Dec 2006, 15:52
Post #51


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu e mai simplu sa emigrezi?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 7 Dec 2006, 16:10
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




QUOTE(balanel @ 7 Dec 2006, 17:47)
Pana atunci insa, prefer sa stau confortabil in masina, chiar daca pierd mult timp in ambuteiaje.
*



Tu cumva te plictisesti si nu ai altceva mai bun de facut decat sa stai in ambuteiaje?


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Dec 2006, 16:14
Post #53


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 7 Dec 2006, 16:10)
Tu cumva te plictisesti si nu ai altceva mai bun de facut decat sa stai in ambuteiaje?
*



probabil prefera sa stea in ambuteiaje in masina lui, acolo unde nu pute, nu se fura, nu te impinge nimeni, nu ti-e frig iarna si cald vara, etc ...


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 7 Dec 2006, 16:20
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




QUOTE(Ov @ 7 Dec 2006, 18:14)
probabil prefera sa stea in ambuteiaje in masina lui, acolo unde nu pute, nu se fura, nu te impinge nimeni, nu ti-e frig iarna si cald vara, etc ...
*



Exact ceea ce spuneam mai sus: cati ar renunta la masina in favoarea transportului in comun?
Ov, cand te-ai dat ultima data cu metroul, ca din ceea ce spui se pare ca ai cam ramas in urma? Dar sincer, fara vrajeala.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 7 Dec 2006, 16:35
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




Asta cu emigrarea este genul de solutie gasita de cei care intr-adevar ar trebui sa emigreze. Ca poate scapam si noi de oamenii astia cuprinsi de lehamite si care gasesc cele mai proaste si mai lenese solutii...


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 Dec 2006, 16:45
Post #56


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Da, raman romanii verzi si entuziasti...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Dec 2006, 16:55
Post #57


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 7 Dec 2006, 16:20)
Exact ceea ce spuneam mai sus: cati ar renunta la masina in favoarea transportului in comun?
Ov, cand te-ai dat ultima data cu metroul, ca din ceea ce spui se pare ca ai cam ramas in urma? Dar sincer, fara vrajeala.
*



personal, anul trecut !

in schimb alaltaieri prietena mea a fost pipaita de zor in timp ce calatorea cu metroul. Ati ghicit, nimeni n-a zis nici passs ! 022.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 7 Dec 2006, 17:05
Post #58


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(Ov @ 7 Dec 2006, 16:55)
Ati ghicit, nimeni n-a zis nici passs ! 022.gif

Nici măcar ea, sau tu? blink.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Dec 2006, 17:09
Post #59


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




eu nu eram cu ea si ea era inconjurata de 6 gigei (care culmea, nu erau tigani)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angel35
post 7 Dec 2006, 19:49
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 2 February 05




Titan- Gara cu M =30 de minute fix...fara sa ma enervez, fara sa injur....
Titan-Gara cu masina=1h si ceva dimineata+nervi...stiti voi...
Deci prefer metroul...iar la varianta asta vor ajunge multi dintre noi...in timp...


--------------------
Logan Ambition - B-xx-CHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:30
Forum Renault