se incalzeste apa, si acuma toamna
![]() ![]() ![]() |
se incalzeste apa, si acuma toamna
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Depinde cat de tare se incalzeste...pt a functiona bine motorul, apa trebuie sa aiba o anumita temperatura, deci e normal sa se incalzeasca... anormal ar fi sa porneasca repede si mai mereu ventilatorul comandat de termocupla pe vremea asta...
Nu stiu exact gradatiile albe de pe indicatorul de temperatura apa de la berlina, dar ventilatorul porneste parca la ultima liniuta alba, si pe vremea asta apa ar trebui sa ajunga la acea linie mai greu, poate doar prin oras daca stai mult pe la semafoare etc... Dar daca nu ajunge asa sus acul, nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme, apa rece in motor i-ar afecta functionearea si consumul... This post has been edited by track3r: 22 Oct 2006, 07:46 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vyper |
![]()
Post
#3
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
ai termostat pe ea?vezi ca mie mi se pare ca sunt unele termostate de 95 de grade...daca ai din ala e clar de ce ti se incalzeste asa de tare...in ultima instanta s-are putea sa fie garnitura de chiuloasa arsa in vrun colt asta daca ai fiert motoru inainte
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
FLP |
![]()
Post
#4
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Sau chiar termostat blocat pe pozitia inchis... caldura iti face masina ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
termostatul e bun ( e de 89 de grade), garnitura de chiuloasa nu e arsa pt ca nu bolboroseste in borcan si nici nu baga ulei in borcan.
poate fi din cauza ca nu circula bine apa ??? |
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
daca am bagat set motor nou, si a spalat bine si curatat chiuloasa si motoru cred si tot se incalzeste atunci ii radiatorul de vina ca se incalzeste apa?
sau de la motor ceva? |
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Mai aerisește sistemul. Aerisești până când începe să curgă lichidul de răcire pe ștuțul de aerisire. Motorul să fie turat cam la 2000 rpm. Deși eu cred că dacă ai termostat de 89, e normal să fie mai cald motorul. Ai carton pus în fața radiatorului?
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa este ok ... daca nu ti-a fiert si nici nu a depasit limitele normalului ... poti estima o temperatura maxima la care ajunge apa in masina ta ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
pai nu am nici carton in fata radiatorului,+ de asta am apropiat radiatorul mai tare de elicea de la pompa de apa . de aerisit este aerisit bine+ ca ma gandesc la daciile alea de 30 de ani care au un radiator infundat si nu au probleme cu incalzirea l;a apa.
acul imi sta intre ultimele 2 linii albe prin oras si la drum intins scade putin sub linia a2-a alba This post has been edited by ionutz_ro23: 7 Dec 2006, 21:32 |
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
sigur nu e stricata sonda sau decalibrata?
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ia pune tu o poza cu ceasul tau de apa ca tare am impresia ca acolo e normal sa stea la tine indicatorul de apa
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Termostatul e soto. Eu am pus unu pe care scrie 73 de grade si nu mai am probleme. Daca tu ai 89 unde e termostatul, iti dai seama ca in motor e destul de mult.
Prima liniuta de sus indica 95 de grade. Eu stiu ca apa e bine sa stea pe undeva pe la 80. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
o sa fac poza si o sa postez cat mai repede posibil!!!
chiar si cand nu aveam termostat se incalzea asa tare, vara, bine atunci nu aveam pus set motor, dar acum cu set motor nou de ce oare se incalzeste asa tare ? Ma gandesc ca daca as urca un deal cu viteza 1 vreo 5 minute cred ca sigur mi-ar iesi apa afara din borcan!!! |
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 08:46 |