PRESIUNEA DE ULEI!!!
![]() ![]() ![]() |
PRESIUNEA DE ULEI!!!
itman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 July 04 From: Baia Mare ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
paulp |
![]()
Post
#2
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
hmm, la pompa aia ai garantie?
se pare ca nu e intr-o forma prea buna. Dar de ce ai schimbat pompa veche? |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
ADY |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti-Dr Taberei ![]() |
pai daca atunci cand motorul e cald la relantiu are intre 1 si 2 e perfect atat trebuie sa aibe
|
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE 1.4 MPI
- B-78-BMA
|
|
viulian |
![]()
Post
#4
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Dap, e super.
Exact asa face si la mine de >50.000Km si motorul nu scoate fum albastru in mers. Sa schimbi uleiul la timp si sa pui bun (eu schimb filtrul de fiecare data - pastrand filtrul vechi e ca si cum as face dus dar m-as imbraca apoi cu hainele transpirate cu care am venit in casa) si gata. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
itman,
Arborele a fost rectificat? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#6
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Cind la relanti vei avea presiune sub 1 barr (0,85 barr) si se va aprinde becul rosu sau cind la turatii mari vei avea o presiune de 1 - 2 barr, atunci sa-ti faci probleme. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
itman |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 July 04 From: Baia Mare ![]() |
pompa am schimbat-o ca sa fie toate noi, si pentru ca nici inainte nu aveam presiune la relanti. am garantie pe ea da pompa e ok. arborele nu trebuie rectificat pt ca e bun, nu e uvalizat de loc, si cuzinetii la fel.
Oare nu e de la axul cu came??? |
-------------------- |
|
nimic |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
de care ulei i-ai pus? daca e prea subtzire e posibil din cauza asta sa n-ai presiune
|
-------------------- |
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Posibil sa fie axa cu came, am patito, dupa ce am schimbat-o aveam presiune
Dar poate sa mai fie si supapa de refulare din pompa cu toate ca este noua trebuie desfacuta pompa si pusa o saiba sub arcul supapei posibil una din doua sau amindoua |
-------------------- Kox
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#10
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Schimba pinionul de sub delco, cel care antreneaza pompa de ulei. Poate acolo e buba P.S. Vad ca nu vrei sa citesti mesajul meu in care iti spun ca presiunea este buna si nu ai probleme cu instalatia de ungere. Daca vrei sa mai investesti niste bani aiurea, nu te retine nimeni. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
itman |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 July 04 From: Baia Mare ![]() |
Am schimbat uleiul, i-am pus Valvoline mineral 20W50, am schimbat filtrul, si i-am pus si un aditiv de la firma 2+2, ceva englezesc, 440ml.
Acuma am si presiune si merge si foarte bine motorul. Toarece, cum se spune. P.S. Laurentiu mersi pt sfaturi. Dar tot cred ca am sa desfac sa vad cum e axul cu came, cand o sa am timp, ca sa pot sta linistit. |
-------------------- |
|
paul_damian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
itman, cat ai presiune la 80 la ora, pe drum plan, cu motorul deja incalzit bine? (80 la ora inseamna de fapt treapta a 5-a la 2000 rpm)
|
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#13
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
itman, fa ce-ti spune Laurentiu. Si eu am patit-o cu pinionul ala de sub delco aka morcov. Se toceste dantura interioara si nu mai antreneaza bine pompa de ulei. Nu costa foarte mult, au am dat pe el cam 80k (era facut de vre-un SRL cred). E usor de scos (trebuie un patent cu capetele de apucare mai lungi) insa e al naibii de greu de pus la loc. Vezi ca are pe partea de jos (aia care intra in motor) un santulet. Santuletul asta nu este exact pe centru, ci putin apropiat de circumferinta. Retne pozitia santuletului morcovului vechi, asta ca sa nu faci n incercari dupa aia cum am facut eu.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Dyda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pinionul delco se da fff usor si asemanator se pune la loc cu ajutorul surubului de chiulasa sau ceva asemanator
|
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:37 |