Diferente intre turbine
![]() ![]() ![]() |
Diferente intre turbine
Mae |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break
2001 injectie
|
|||
SiloS |
![]()
Post
#2
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Turbinile difera foarte mult intre ele . iti voi enumera in randurile ce urmeaza cateva din caracteristicile unei turbine :
- diametrul ei care se stabileste dupa marimea motorului [ cilindreea ] . Astfel , cu cat o turbina are diametrul mai mare are delay-ul de pornire mai mare de pana la 5 secunde ... nu uita ca turbinile ating viteze de pana la 30.000 ture . De asemenea , daca este mai mare poate furniza destul aer "sub presiune" pentru motor si deci poate functiona la turatii inalte . Turbinile mici ... sunt mici , pornesc repede si pe motoare mari nu dau randament :wink: - ca sa nu fiu "totalitar" , va las pe voi sa continuati :oops: [ de fapt mie nu-mi mai vine in minte nimic , da' sa nu spuneti la nimeni :wink: :!: :wink: ] |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Mae |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
Multumes de datele pe care mi-le-ai scris. dar am nevoie de niste date mai concludente referitoare la diferentele dintre o turbina de diesel si una pt motoare pe benzina. am posibilitatera sa imi pun o turbina de r 25 diesel pe dacie si vroiam sa stiu cam ce inseamna asta, ce modificari trebuiesc facute masinii. (dacie cu injectie)
|
--------------------
dacia
break
2001 injectie
|
|
SiloS |
![]()
Post
#4
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca vrei sa pui turbina pe dacie , iti trebuie urmatoarele modificari :
- supape admisie / evacuare marite [ sa aiba loc pe unde sa intre ceea ce trebuie admis ] - arcuri supape mai tari [ sa nu dea rateuri la turatii inalte ] - injectoare cu capacitate mai mare [ intrucat vei baga mai mult aer , iti trebuie mai multa benzina ] - o racire mult mai buna [ in motor mediul este izocor , deci presiunea este direct proportionala cu temperatura + turbina la 30.000 ture degaja caldura , nu gluma ] - un intercooler [ avand in vedere ca aerul ce trece de compresor se incalzeste , el creste in volum si de aceea trebuie pus un intercooler ] Acestea sunt principalele modificari . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:44 |