DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CONSUM ENORM, 15%

patrick83
post 29 Jul 2006, 15:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Am un ZAZ TAVRIA din 1992, motor de 1100, are 20.000km reali, a fost a bunicului meu care nu prea a mers cu ea...
Are carburatot cu camera dubla (dubla carburatie) si imi consuma 15%!!! Nu stiu ce sa mai fac am dus-o la un mecanic care a umblat pe la carburator, dar nimik tot atat consuma! Consumul l-am facut in oras nu am apucat sa ies cu ea afara
Ma gandesc sa-mi pun gaz dar as vrea sa rezolv mai intai probloema asta!
Astept recomandarile voastre!


--------------------
Renault Symbol 1.4 75CP 2008 - B-09-LOK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
patrick83
post 30 Jul 2006, 13:09
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Daca nu ati auzit de aceasta masina va spun ca ea este exact Lada Samara dar facuta in Ucraina
Va cer scuze daca sa mai discutat, am citit dar cazul meu nu l-am mai gasit...


--------------------
Renault Symbol 1.4 75CP 2008 - B-09-LOK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 30 Jul 2006, 17:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




eu cred ca mecanicul tau nu se pricepe la LADA Travia ,sa verifice camera de nivel si sa schimbe si cuiu ponto, daca nu ma insel distanta trebuie sa fie de 6.5 mm intre plutitor si corpul carburatorului ,cu tot cu garnitura. Incearca sa te duci sa iti regleze carburatorul undeva pe banc, un carbotest.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 1 Aug 2006, 15:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Stiu ca era un stand carbotest la Auto mArcu's Grup, in Pantelimon.. Acolo mergeam eu cu Oltcitul pe vremuri


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 1 Aug 2006, 15:36
Post #5


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Patrick, la ce turatie "deschide" a doua camera? O tii mult peste turatia asta? daca da, e un consum normal.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gingirica2000@yahoo.com
post 10 Jan 2007, 13:21
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 2 November 06




[quote=patrick83,29 Jul 2006, 16:45]
Am un ZAZ TAVRIA din 1992, motor de 1100, are 20.000km reali, a fost a bunicului meu care nu prea a mers cu ea...
Are carburatot cu camera dubla (dubla carburatie) si imi consuma 15%!!! Nu stiu ce sa mai fac am dus-o la un mecanic care a umblat pe la carburator, dar nimik tot atat consuma! Consumul l-am facut in oras nu am apucat sa ies cu ea afara
Ma gandesc sa-mi pun gaz dar as vrea sa rezolv mai intai probloema asta!
Astept recomandarile voastre!


am instalatie de gaz care a fost pe tavria , eu am dat-o jos ca imi ocupa spatiu , este omnia si am acte la ea merge super pe gaz pret este de 200 euro


--------------------
renault megane scenic 2001 1,9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 11 Jan 2007, 10:50
Post #7


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




vezi ca pe masini.ro este o mica comunitate Lada. Cred ca ei sunt in masura sa te ajute.


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 11 Jan 2007, 11:00
Post #8


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Am avut si eu Lada 1200, dar cred ca 15 % era consumul ei cel mai mic ! smile.gif


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jan 2007, 11:13
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Intradevar un consum de 15 % intr-un oras mare, la o masina cu carburator dublucorp este normal. Nustiu ce se mira unii unsure.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Jan 2007, 13:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




argon stii pentru ce s-au "inventat" carburatoarele dublu corp? iti zic eu daca nu stii,pentru consum si poluare reduse.


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jan 2007, 13:24
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Hai ca asta a fost tare icon_mrgreen.gif acu' fug sa-mi pun dublucorp, reglat brici, si daca nu o sa-mi scada consumul si noxele, il mananci? Sau mai bine pune-ti tu, sa te convingi singur, daca in mine nu ai incredere..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Jan 2007, 13:29
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




e la mintea cocosului..treapta a 2-a se deschide din cursa pedalei..deci vrei sa mergi usor si sa consumi putin,apesi putin acceleratia,vrei putere o calci..
mitul asta cu consum mare la dublucorp a pornit de la oltcit,dar acolo alta e cauza..



--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jan 2007, 13:32
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05





vezi ca-s mai multe tipuri de dublucorp, ala de care zici tu , cu camera a doua care se deschide la o anumita apasare a acceleratiei e doar un tip...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 11 Jan 2007, 13:33
Post #14


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Si catalizatorul de ce l-or mai fi facut daca se rezolva totul asa de usor din carburator ?!

Cred ca niste baieti cu nove carburatie ne-ar putea raspunde cu mai multe detalii !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 11 Jan 2007, 13:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Nu va luati de Oltcit, consuma mai putin ca berlina dry.gif


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jan 2007, 13:35
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Care baieti? aia care isi monteaza in nestire carburator simplu in loc de dublu, satui de consumuri enorme? ii asteptam rolleyes.gif

@Bill, ai gresit sectiunea, "un banc" e in alta parte icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 11 Jan 2007, 13:37
Post #17


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Cred ca aia care au pus instalatii de gaz pe ele ar trebui sa demonteze "mitul carburatorului dublu corp" cum zice colegul sefu_alx !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Jan 2007, 13:38
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




pai lor le scade consumul,ca ei inlocuies carburator de motor 1.6 cu carburator de motor 1.4 sau 1.3


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 11 Jan 2007, 13:39
Post #19


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




pai nu zisesi mah omule ca daca e reglat bine nu consuma mult si nici noxe nu face ?!

atunci ce rost ar avea sa le schimbe cu din alea de 1.4 sau 1.3 ?!


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Jan 2007, 13:50
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




ca romanul ca de obicei vrea mai mult decat poate o masina facuta asa de producator !

sa zicem ca ai o masina cu un carburator ideal cu care consuma foarte putin
daca ii pui un carburator mai mic de la o masina de capacitate mai mica,consumul tot va scadea

si motivul schimbarii pentru cei cu nove nu e numai consumul,ala de 1.4 practic nu se infunda aproape de loc,sau cand se infunda e foarte usor de desfundat...la ala dublucorp.. popa.gif

This post has been edited by sefu_alx: 11 Jan 2007, 13:52


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 11 Jan 2007, 15:12
Post #21


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Ca fost posesor de masina cu carburator dublu din fabrica, in speta lada 1200, va spun cu certitudine: consuma de rupe ! Ideea e ca nici nu puteam sa merg cu ea la turatii mici ca aveam impresia ca se ineaca si merge nasol, asa ca mergeam destul de tare cu ea. Sa nu mai zic de pornire dificila iarna si incalzire grea a motorului. Cat despre noxe, niciodata nu ieseau bine la ITP...




--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 11 Jan 2007, 16:59
Post #22


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




@ kunt eu cred ca tu ai avut carburatorul deregat 017.gif

patrik te-ai uitat la avans? desi cred ca din iulie pana acu ai rezolvat-o biggrin.gif


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jan 2007, 17:45
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca in iulie avea 15 % acum a sarit de 20 radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_79
post 11 Jan 2007, 18:05
Post #24


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 27 June 06




problema consumului tau e rusu` care a conceput masina, lada si in general masinile rusesti consum de rup. fostii posesori de lada stiu blush.gif
cel mai bine fa-ti zaz pe gaz tongue.gif


--------------------
mazda 3 2007
...::zoom - zoom::...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady85btz
post 11 Jan 2007, 19:11
Post #25


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




performante rusesti,consum americanesc biggrin.gif


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 11 Jan 2007, 19:26
Post #26


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




QUOTE(Bill @ 11 Jan 2007, 13:34)
Nu va luati de Oltcit, consuma mai putin ca berlina dry.gif
*




Da da! Cu frana de mana trasa, in viteza I si cu cheia in pozitia stop! Doar asa, altfel, daca s-au bagat meseriasii sa regleze carburatorul la Oltcit, apoi sa te tii tata consum de hummer ce are.

Referitor la masinile rusesti, poti sa mergi cum vrei cu ele, si turat, si subturat si tot 15% o sa-ti ia si stii de ce? Pt. ca in Rusia benzina costa o nimica toata!


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 11 Jan 2007, 19:29
Post #27


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Sigur, ceva era dereglat, dar eu eram multumit sa porneasca si sa mearga, nu ma mai uitam la consum. N-am indraznit niciodata sa-i calculez un consum mediu, sub 15% nu cred ca ar fi iesit. Totusi, a fost masina mea din liceu si facultate, imi aduc aminte cu placere de ea... rolleyes.gif


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 11 Jan 2007, 22:11
Post #28


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




mai mult de 12-13 % in oras nu mi-a luat. Noaptea pe trafic putin consumul scade si sub 10 % biggrin.gif.

PS: si la mine tot masina de facultate este wub.gif


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 08:19
Forum Renault