Carburatie+aprindere, Reparatii si imbunatatiri.
![]() ![]() ![]() |
Carburatie+aprindere, Reparatii si imbunatatiri.
razv_an9 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mandru Posesor de Dacie Group: Members Posts: 103 Joined: 14 February 05 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2008, Laureate "Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
|
|||
OAP |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
apropo de inelele semiaxiale...ai vedea lipsa lor daca ai da baia de ulei jos sau mai exact daca ai da arborele cotit jos...si daca sti unde sa le cauti...asta daca nu le gasesti in baie si atunci lucrurile sunt clare...oricum daca lipsesc acele inele sau sunt foarte uzate se percepe uz zgomot metalic ascutit la decelerare...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Ah, argon, mi-ai luat-o inainte! Chiar dupa ce citisem primele 2 posturi ale lui ionniculae am apasat butonul de quote, pentru ca m-am enervat.
Teoria o ofera "bulk" din carti, iar practica, care ne omoara, ne va omora si la buzunar, daca ne vom intalni "face to face". Sincer, destul de brutala metoda de a-si face publicitate. Macar daca o spunea din primul post, fara acea "nada" cu "va ascult...) (scuze Klaus, si colegii de pe forum, este off topic, imi asum penalizarea, dar cred ca asemenea practici trebuie taiate din fasa) P.S. Frumoasa intentia de a invita pe unul din membrii forumului sa ii rezolve problema tehnica, ca apoi acesta sa ii faca reclama. |
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(cmres80 @ 10 Dec 2006, 11:55) Am si eu niste probleme la contactele platinate care se "consuma" destul de repede. Condensatorul este schimbat si distanta corect reglata, ideea este ca atunci cand sunt nou schimbate masina trage foarte bine dar dupa un timp relativ scurt(pana in 1000km) se innegresc/murdaresc si de unde si porniri mai grele si intreruperi in mers (mai trec de 3000rot/min). Desi le-am schimbat de curand, acum am urmatoarea problema in tr. a 3-a de viteza am intreruperi deranjante in jurul a 4500-5000rot/min. In mod normal nu cred ca este vorba despre alimentare(lipsa benzina) pentru ca pana sa le schimb mergea impecabil. S-a mai confruntat careva cu asa ceva!? Defecte posibile: - bobina de inductie scurtcircuitata partial, ceea ce duce la un curent prea mare prin platini; in acelasi timp, tensiunea in secundar la turatii mari nu mai urca destul, si de aici rateuri la turatii mari o alta cauza de intreruperi la turatii mari poate fi si arc de la platine "muiat" - decalit partial. Aceasta duce la vibratii la inchiderea platinelor la turatii mari. Incearca cu alte platine, impreuna cu o alta bobina. |
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
ionniculae |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razv_an9 @ 12 Dec 2006, 16:33) @eellaa pe unde sunt localizate acele doua seminee axiale ? presupun ca.. daca m-as uita atent, as observa lipsa lor, nu ? :-? problema e una..ciudata. de exemplu, aseara a umblat tata la amestec si masina a mers bine vreo 5 km. nu am mai avut probleme. insa, la 1km de a ajunge acasa, a inceput sa isi dea iarasi in petec. azi, cand am iesit sa o mut ( aseara o lasesem undeva pe langa parcare, neavand altundeva unde ), a mers fara probleme, ce-i drept vreo 4 minute, cu socul tras. a mai intalnit cineva problema asta ? mentionez ca a inceput sa faca asa de cand am montat cu tata acum vreo saptamana acel " economizor " din comert, din care luasem 4 ( din 8 ) palete pentru a nu imi restrictiona amestecul, si o foloseam doar pentru a avea un amestec mai omogen. dupa ce am montat-o a inceput sa aiba probleme, nu din cauza ei, pentru ca am dat-o jos acum cateva zile si nu am observat nici o imbunatatire. posibil sa fi incurcat cu tata ceva pe acolo ? eu sunt de parere ca nu, intrucat nu am facut decat sa desfacem cele doua piulite, sa punem "economizorul", si sa montam totul la loc. si in plus, daca era ceva in neregula, observa tipul care mi-a curatat si reglat carburatorul, nu ? :-? Am montat 25 de bucati pe masini si le-am dat jos, intrucat apar probleme la umplerea cilindrilor, in special la turatii medii si mari, prin pierderile gazodinamice care apar. La turatii si sarcini mici, dispozitivul si-ar face treaba. Trebuie sa aveti in vedere daca, in momentul in care ati dat carburatorul jos de pe galeria de admisie, nu cumva s-a facut si vreo manevra sau interventie gresita, cum ar fi nivel prea mic de benzina, pipa de la shpritz sa fi ramas infundata, sa fi luat gunoaie la jiglorul de relanti, vreun reglaj necorespunzator la aprindere (avans prea mic), daca motorul era prea rece, trebuia ajutat putin cu socul (nu tras la maxim), si alte lucruri de genul acestora. Personal folosesc dispozitive care sparg picatura de benzina pe traseul unde umbla aceasta (shpritz, relanti), am incercat si pe sarcina (in difuzor), dar acesta alimenteaza la sarcini medii si mari, iar viteza aer-benzina este destul de mare prin orificiul creat intre clapeta de acceleratie si corpul carburatorului, ceea ce genereaza automat o pulverizare in picaturi fine a benzinei. Dispozitivele folosite de mine nu afecteaza umplerea gazodinamica a cilindrilor. Mentionez ca acestea sunt creatie personala, aplicata la masina mea si a altora, persoane care nu s-au plans niciodata, ba chiar au fost multumite, cu exceptia a doua dintre ele, care au avut probleme in momentul in care alti mecanici le-au dat jos pe motiv ca "asa ceva Dacia nu are si nu trebuie sa aiba". In final aceste doua persoane au revenit pentru a monta din nou dispozitivele (Dacia 1400cc si Renault 18 - motor 1800cc). 13.12.2006 ora: 20:28 Niculae Ion |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|
Betian |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Salut...mi-am demontat delcoul cu intentia de ai unge axurile(ciripea
![]() Am vazut ca unul din arcusoarele din poza, este pus cam de forma,adica atunci cand ar trebui sa se tensioneze,acesta nu o face,deoarece este mai lung..acest lucru este normal?? La ce altceva mai trebuie sa fiu atent la remontarea pieselor...ce reglaje trebuie sa fac? http://img143.imageshack.us/my.php?image=p1019063ph7.jpg Multumesc anticipat |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
eellaa |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Tot ce pot sa iti spun este ca e normal sa fie asa arcurile.Dar cum se regleaza ...e mai greu...te poate ajuta mai mult Diaconu Liviu...sau cineva care se mai pricepe sau are un stroboscop mai destept un pic.
Arcurile alea impreuna cu acele contragreutati se ocupa de avans.Cu cat turatia este mai mare cu atat arcurile se intind mai mult si iti roteste axul din delco(parca asa tin eu minte) si iti da scanteie mai devreme. La fel daca tin minte exista un grafic in care este reprezentata curba dupa care trebuiesc reglate acestea. |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
aly |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(ionniculae @ 13 Dec 2006, 20:29) Personal folosesc dispozitive care sparg picatura de benzina pe traseul unde umbla aceasta (shpritz, relanti), am incercat si pe sarcina (in difuzor), dar acesta alimenteaza la sarcini medii si mari, iar viteza aer-benzina este destul de mare prin orificiul creat intre clapeta de acceleratie si corpul carburatorului, ceea ce genereaza automat o pulverizare in picaturi fine a benzinei. Dispozitivele folosite de mine nu afecteaza umplerea gazodinamica a cilindrilor. Mentionez ca acestea sunt creatie personala, aplicata la masina mea si a altora, persoane care nu s-au plans niciodata, ba chiar au fost multumite, cu exceptia a doua dintre ele, care au avut probleme in momentul in care alti mecanici le-au dat jos pe motiv ca "asa ceva Dacia nu are si nu trebuie sa aiba". In final aceste doua persoane au revenit pentru a monta din nou dispozitivele (Dacia 1400cc si Renault 18 - motor 1800cc). 13.12.2006 ora: 20:28 Niculae Ion Daca sunteti asa altruist si doriti sa ajutati posesorii de Dacia expuneti aici modul de constructie si utilizare a acestor dispozitive la fel cum au facut si altii colegi (dodobird,diaconuliviu,b-34-sgm,ceacu-etc); daca aveti alte scopuri nu cred ca v-ati gasit locul potrivit. Sa scanam din carti cred ca stim majoritatea. Imi cer scuzele de rigoare daca am deranjat. Bafta la toata lumea. |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Domnule Ion Niculae,
Ma raliez propunerii din postul anterior de a prezenta dispozitivele pe forum. Sau va este frica de "preluarea brevetului"? Daca sunt intr-adevar brevetate, dispozitivele concepute de Dumneavoastrasunt protejate. Daca nu, si asa, oricine poate sa vina sa achite un dispozitiv (+ montare, reglare), si apoi sa le faca el. Pana acum, tot ce am vazut pe forum au fost "baloane de sapun", teorie, teorie. Rolul unui forum este, in primul rand, de dialog, adica SCHIMB (ca e vorba de experienta, solutii tehnice etc.). In mai toate posturile Dumneavoastra, a fost un monolog, deoarece nu ati impartasit nimic concret din experienta Dumneavoastra niciunui membru al forumului, decat ceva teorie si generalitati. Nici macar performantele obtinute gratie acelor dispozitive (cand vorbesc de performante, ma refer si la curba de cuplu, putere maxima eventual, posibilitatea de a merge fara soc la temperaturi mai joase etc.) nu le-ati prezentat. Pacat. Poate si Dumneavoastra ati fi avut de castigat daca purtati un dialog cu forumistii - vreo idee, sugestie, intrebari care aduc posibile rezolvari tehnice sau inovatii... |
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
cmres80 |
![]()
Post
#40
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Stie careva care e treaba cu platinile ventilate!? Sunt bune de ceva sau e doar o noua forma de marketing?
Am folosit asa ceva si am remarcat ca nu calca cum trebuie partea mobila peste cea fixa(mai exact nu inteleg rolul ventilatiei). Trebuiesc montate altfel !? |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
ionniculae |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Domnule andrie2005, tot respectul dumneavoastra si celorlalti formisti!
Din cele observate de mine in dialogurile si exprimrile celorlalti, am constatat ca anumite persoane nu au rabdare sa citeasca cap-coada posturile. Se cam fac afirmatii gratuite, si in acelasi timp, deranjante, anumite lucruri sunt puse pe seama mea, cu toate ca nu eu sunt autorul. Tin sa fac o paralela cu realitatea, si anume, o persoana care are probleme cu dantura, nu o sa reuseasca sa si-o puna prin telefon. Ceea ce are indemana este o periuta de dinti si o pasta preferata, si sfaturile producatorilor acestora de a le folosi. Inaintea unei discutii viitoare, va rog sa accesati si "olcit forum" si poate gasiti si alte idei constructive si concrete de rezolvare ale problemelor Dacia. Intrucat o cauza poate genera mai multe efecte, dar si un efect poate fi generat de mai multe cauze, anumite probleme ar genera discutii la nesfarsit, prin urmare, solutia defectelor si problemelor mai complexe, este rezolvarea practica (la fata locului) a problemei, nu o simpla teorie pe un forum, care il poate face pe un cititor sa umble in motorul sau, dupa sfatul cuiva, si sa realizeze ca il strica mai rau decat era. Daca am deranjat cu ceva, imi asum raspunderea si va rog sa imi comunicati unde am gresit. 17.12.2006 ora: 12.28 Niculae Ion |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#42
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Domnule Niculae aveti perfecta dreptate! O problema tehnica, sau un reglaj nu se poate face pe vorbe! Niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ! Nu cred ca o masina, mai ales cum este dacia nu i se pot face reglaje exact dupa cum spune cartea si cred ca dumneavoastra o stiti cel mai bine!
O intrebare: Vreau sa-mi spuneti daca merita sa inlocuiesc Carfilu cu Solex 32 Eisa 3si daca va pricepeti la un eventual reglaj al acestui carburator! Va multumesc! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Domnule ionniculae,
Nu cred ca acea comparatie intre "do it yourself" la o Dacie, pana la urma urmei, si facutul danturii proprii "in oglinda" de catre posesorul cariilor este cea mai fericita comparatie. Dar poate ca da. Din cate am inteles eu, acest forum este o sursa de inspiratie pentru cei ce au diverse defecte la masini, in care cei competenti (sau care au avut acest tip de defecte) relateaza din experienta proprie, pentru a-i pune pe pista (expresie cam fortata din limba franceza...). Evident, daca esti complet atehnic sau nu te intereseaza sa inveti nimic, sau nu-ti pasa de bani si ai la dispozitie timp de pierdut prin service-uri, te duci la "Domnul Doctor in salopeta". dar nu toti sunt asa. In plus, probabil stiti ca, daca respecti tehnologia, si ai putin spirit tehnic si scule -SDV-uri, poti rezolva destule probleme singur. Majoritatea celor ce isi rezolva singuri sunt si hobbysti, si vor avea o multumire in plus. Astfel se petrec lucrurile si pe forumuri din strainatate (Renault, Opel), si nu am vazut niciodata o invitatie de genul "vino la mine, ca sunt mecanic, si rezolv eu in atelierul meu". Referitor la solutiile aplicabile la Dacia ce ar putea fi preluate de pe forumul Oltcit, (am avut si eu Oltcit RL), nu stiu cate din ele sunt chiar aplicabile: carburatorul este un "black box" pe care, daca nu il reglezi pe stand, cu debitmetre, ai toate sansele sa il dereglezi, motorul si regimul termic al motorului este complet diferit de cel al daciei - racire cu aer, 2 axe cu came etc. -, innecatul frecvent la pornire daca nu esti atent este tipic pentru oltcit. Pacat ca solutia tehnica a motorizarii nu a fost prea fericit aleasa, in conditiile climatice de la noi. caroseria si tinuta de drum au fost un mare progres. Revenind la forum, repet, este parerea mea personala, acest forum nu este reprezentat de 2 grupe de oameni: pacientii cu masini "bolnave" si mecanicii-doctori, care, atunci cand un pacient se plange ca îi troncane o roata la masina, il invita la consult. Acesta este ultimul meu post pe aceasta tema, pentru ca suntem "off-topic" de multa vreme. Cu stima, AM |
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
ionniculae |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Domnule Andrei2oo5, toata stima.
Invitatia mea de a accesa "Oltcit forum" a fost constatarea ca cei ce folosesc acel spatiu de discutie isi fac (unii) cunoscute si numerele de telefon. Personal am intrat in contact prin telefon cu doua persoane din Arad, cu una din Slatina si una din Bucuresti. Tin sa mentionez ca a fost deschidere in discutii chiar si-au permis sa ma sune dumnealor (doua persoane) si am discutat diverse probleme, de la cele tehnice pina la cele cu privire la organizarea unui club al detinatorilor de Oltcit. Am aflat ca exista un club in Bucuresti, intilnirea este saptaminala si are un statut serios si constructiv. Daca exista un asemenea club si in cazul posesorilor de DACIA sau exista o propunere de infiintare, va rog sa ne faceti cunoscut. Cu privire la suspiciunile ivite si legate de interventiile anterioare tin sa va asigur ca atunci cind voi avea posibilitatea de a realiza un filmulet de prezentare a interventiilor mele si a ceea ce folosec implicit a lucrurilor noi o voi face fara intirziere. Prezentarea imi doresc a fi gen ECOTEK.GB pe intelesul tuturor. 17.12.2006 ora23:26 Niculae Ion |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#45
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Domnule ionniculae decat sa intram in polemici mai bine am vorbi de lucruri mai serioase care starneste interesul tuturor!
V-am intrebat si eu ceva si v-as ruga sa-mi dati un raspuns! Si v-as ruga sa urmariti mai des topicul deschis de dumneavoastra si sa ne raspundeti tuturor! Va multumesc! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
ionniculae |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alex 23 @ 17 Dec 2006, 15:50) Domnule Niculae aveti perfecta dreptate! O problema tehnica, sau un reglaj nu se poate face pe vorbe! Niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ! Nu cred ca o masina, mai ales cum este dacia nu i se pot face reglaje exact dupa cum spune cartea si cred ca dumneavoastra o stiti cel mai bine! O intrebare: Vreau sa-mi spuneti daca merita sa inlocuiesc Carfilu cu Solex 32 Eisa 3si daca va pricepeti la un eventual reglaj al acestui carburator! Va multumesc! Domnule Alex23, toata stima. Din experienta va pot asigura ca inlocuirea carburatorului Solex 32 EISA cu un carburator Carfil 32 IRMA este indicata si benefica. Uzina din Brasov a construit aceste carburatoare cu difuzoare de 23; 25,5; 27 de mm. Carburatoarele cu dif. de 23mm au echipat motoarele de 1200cc. Carburatoarele cu dif. de 25,5mm au echipat motoarele de 1300cc. Carburatoarele cu dif. de 27mm au echipat motoarele de 14oocc. In adaptarile facute pe Oltcit, Lada 1200, Moskvici 408, Skoda 120, Opel Ascona (1180cc) si VW Goll (pina la 1300cc), carburatorul cu dif.de 25,5mm a dat rezultate foarte bune cu conditia ca starea lui sa fie corespunzatoare si sa se foloseasca un avans vacuumatic care sa se potriveasca cu acest tip de carburator avindin vede ca depresiunea se face sub clapeta de acceleratie si nu progresiv ca la alte tipuri de carburatoare. Deasemeni, in adaptarile facute pe motoarele Dacia de 1600cc (inclusiv pe Nova montate longitudinal si nu transversal),Lada 1500, Moskvici 1500, VW 1600, VW LT (pina la 2000cc), Renault 18 (1700cc) si Aro 243 (mot. benzina cca 2500cc), carburatorul cu dif. de 27cc a dat rezultate foarte bune in conditiile mentionate la carburatorul cu dif. de 25,5mm. Daca aveti sau daca va permiteti sa achizitionati un carburator Carfil 32 IRMA cu difuzorul de dimensiune corespunzatoare ptr. capacitatea motorului dumneavoastra va sfatuiesc sa il montati in locul Solexului. Ca sa fiti sigur de reusita pentru inceput v-as sugera sa puneti experimental un carburator imprumutat dar pus la punct si daca va satisface si cred ca veti fi multumit, atunci veti face si investitia. Personal va stau la dispozitie(daca doriti aceasta schimbare). Tin sa va spun ca pe piata romaneasca sunt in magazine carburatoare "Carfil 32 IRMA" facute in alte tari(China, Turcia sau nu stiu unde ca nu scrie pe ambalaj), ceea ce arata ca acest tip de carburator inca se mai cauta. Daca schimbarea ar fi in locul Carfilului sa puneti Solex nu v-as sfatui, intrucit Solexul este un carburator relativ neeconomic ca si consum iar piese de schimb aproape ca nu se mai gasesc si sunt scumpe(daca doriti o astfel de schimbare). 18.12.2006 ora 00:34 Niculae Ion |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#47
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Domnule ionniculae la intrebarea mea nu mi-ati raspuns decat 2 randuri in partea de jos!Pe masina este montat carfil 32 irma achizitionat acum 2 ani din magazin! Am montat solexu pe masina si l-am probat pe loc, neputand sa merg cu ea deoarece gaura in care intra butoiasul care tine cablul de acceeratie este mai mica si trebuiesc facute niste mici modificari! Problema este in felul urmator: socu merge perfect, pot regla motoru sa fie mult mai silentios, functionand la un relanti mic exceptional de bine, iar in momentul cand acceleram ziceai ca zboara motoru, atat de bine percuteaza, fata de celelat! Parca era alta masina!
Reglajul l-am facut noptea pe la 11 si l-am reglat destul de bine, insa din cand in cand mai are o scapare! Consumul nu m-ar deranja daca ar fi un pic mai mare, dar nu exagerat! Pe mine m-ar interesa sa-l reglez perfect si sa-l pot monta, pentru ca trage altfel masina, e mai nervoasa! Stiti cumva mici reglaje sau imbunatatariri pe care i le pot aduce motorului pentru a fi mai nervos? M-ar interesa mai mult partea de aprindere carburatie! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Alex23, aveai un alt topic in care expuneai aceeasi problema; domnul ionnicolae daca urmareste cu interes forumul poate raspunde ca toata lumea.
2. Acuma, ma uit si ce facem? Ne deschidem fiecare "firma" lui pe CLT (a se citi TOPICUL LUI), in care ne expunem reclama "ajut pe oricine cu probleme", lumea o sa-mi scrie mie, lui dl. ionnicolae, lui dyda, argon, sgm, si cei [mai] in tema, etc pe "firma" lui, apoi cind fiecare va da un rezultat, functie de modul de expunere a problemei, o sa aratam cu degetul si vom spune "alalalt mi-a spus altceva". Iar ceilalti va trebui sa se uite pe "firma" x si sa citeasca alte n pagini (in fond aceeasi problema expusa de z ori, cite "firme" vor fi deschise. Spatiu inutil, redundant. Cine vrea raspunde in modul de pina acum, raspunsurile diverse vor fi in acelasi loc. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 19:38 |