DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bataie de tacheti, Solenza 2004 25000KM

mikemaniack
post 23 Jun 2010, 14:26
Post #61


Membru Maniac


Group: Members
Posts: 357
Joined: 8 April 08
From: Bucuresti




Si eu cand aveam solenza se auzea un sunet cam de diesel.
Era de la culbutori mi i-a reglat mecanicul , a durat cam 40 de minute operatie.Aveam in jur de 65000km atunci.Dupa ce mi i-a reglat nu sa mai auzit nimic.


--------------------
BMW 320D TOURING
EX SOLENZA CLIMA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 23 Jun 2010, 15:29
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




pe axa cu came e in partea stanga langa surubul de prindere un punct de reper(e incercuit in poza)

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 200.27k ) Number of downloads: 523


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 23 Jun 2010, 15:59
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




si la mine se aud culbutorii vreo 15-20 secunde cand pornesc masina dupa care se linistesc...am pornit masina si m-am dus repede cu ureche langa filtru de aer si cam 20 secunde a durat sunet-ul de diesel....aveau o bataie ritmica


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 23 Jun 2010, 19:16
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




cati km are uleiul canea_dragos?


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 23 Jun 2010, 19:38
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




cam 8000 km...il mai tin 2000 si-l schimb alaturi de celelate consumabile

azi am mai dat afara pe la filtru de ulei cam 150 grame ca eram pus cam mult...acuma nivelul e aproape de maxim:)...era destul de negru uleiul

masina are 58000 km


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premierul_bv
post 27 Sep 2011, 08:08
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 December 09




Salutare, stiu ca nu sa mai scris demult pe acest topic dar poate se mai uita cineva si imi da un raspuns. Problema mea e ca in mers mi s-a stricat cureaua de distributie si a trebuit sa schimb toate cele. Le-am schimbat si dupa o perioada am fost la un test iar mecanicul mi-a zis ca timpii de injectie prea mari, culbutori staransi, pe langa asta am observat niste trepidati si la relanti si in timpul mersului. Cauza ar fi ca nu a facut reglajul culbutorilor bine?
Astept un autor, ms.


--------------------
dacia solenza 2005 confort - bc11 juu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 27 Sep 2011, 08:40
Post #67


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




premierul_bv are tester? poate nu a pus bine cureaua,a decalat un dinte la axa cu came ,daca totu este OK o reglare de culbutori ar fi binevenita


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Sep 2011, 09:28
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Decalarea cu un dinte are de obicei efecte mult mai mari si grave . Eu mi-am reglat totul la motor in service autorizat Dacia , pt ca de obicei mecanicii de la diferite service-uri nu au sculele necesare / rabdare si anumite cunostinte .
Eu nu inteleg ce legatura are distributia cu culbutorii . Daca ai schimbat kitul de distributie , cum au ajuns ei la concluzia ca erau altele stranse prea tare ?


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premierul_bv
post 27 Sep 2011, 12:51
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 December 09




Cureaua s-a rupt in mers si a trebuit sa schimbe supapele, dupa vreo saptamana am fost la revizie si au facut test CLIP iar mecanicul mi-a zis ca timpii de injectie prea mari, culbutori staransi si pe pe langa asta am observat niste trepidati si la relanti si in timpul mersului. Vroiam sa stiu daca trebuie sa verific si sa reglez culbutori. Sau daca stiti ce inseamna '' timpii de injectie prea mari, culbutori staransi''.

This post has been edited by premierul_bv: 27 Sep 2011, 12:52


--------------------
dacia solenza 2005 confort - bc11 juu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 Sep 2011, 13:29
Post #70


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 27 Sep 2011, 10:28)
Decalarea cu un dinte are de obicei efecte mult mai mari si grave . Eu mi-am reglat totul la motor in service autorizat Dacia , pt ca de obicei mecanicii de la diferite service-uri nu au sculele necesare / rabdare si anumite cunostinte .
Eu nu inteleg ce legatura are distributia cu culbutorii . Daca ai schimbat kitul de distributie , cum au ajuns ei la concluzia ca erau altele stranse prea tare ?
*


Mariusica, ca de obicei, te bagi ca musca-n auspuff-ul calului. Daca ti s-a rupt cureaua, se demonteaza chiulasa, rampa culbutorilor, supapele. Cind se pun la loc, li sa face oarece reglaj. La culbutori, desigur! Decalarea cu un dinte are efectul exploziei unu spanac in Pacific.
Pornire mai grea, mers neregulat si pierdere de putere.

This post has been edited by corbex: 27 Sep 2011, 14:43


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premierul_bv
post 27 Sep 2011, 14:01
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 December 09




Ok, dupa ce au facut o oarecare reglare sa verific si eu sau ce anume sa fac daca stiti?


--------------------
dacia solenza 2005 confort - bc11 juu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Sep 2011, 14:27
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(corbex @ 27 Sep 2011, 13:29)
Mariusica, ca de obicei, te bagi ca musca-n auspuff-ul calului. Daca ti s-a rupt cureaua, se demonteaza chiulasa, rampa culbutorilor, supapele. Cind se pun la loc, li sa face oarece reglaj. Decalarea cu un dinte are efectul exploziei unu spanac in Pacific.
Pornire mai grea, mers neregulat si pierdere de putere.
*


Omul a spus ca are "trepidati si la relanti si in timpul mersului" . De la defazarea distributiei pana la ce spune el ... e distanta mare .
Daca aveai chef sa-ti spui parerea puteai sa o faci fara sa-ti versi glumele rasuflate cu cai .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2011, 14:40
Post #73


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(marius80_eugen @ 27 Sep 2011, 10:28)
Decalarea cu un dinte are de obicei efecte mult mai mari si grave.
QUOTE(corbex @ 27 Sep 2011, 14:29)
Decalarea cu un dinte are efectul exploziei unu spanac in Pacific.
Mariusica, asculta ce zice corbex, ca zice bine. Cu un dinte decalat, motorul nu mai trage la turatie. Peste 3000rpm, trage de parca are doar doua pistoane. Mai gandeste si tu inainte sa emiti asa ceva, ca te crede lumea si ia de bun. Explica ce inseamna pentru motor un dinte decalat in avans sau invers.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 Sep 2011, 14:42
Post #74


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(premierul_bv @ 27 Sep 2011, 15:01)
Ok, dupa ce au facut o oarecare reglare sa verific si eu sau ce anume sa fac daca stiti?
*


In cazul in care motorul merge tot prost, sa verifice un mecanic daca ai cureaua pusa corect la punct.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premierul_bv
post 27 Sep 2011, 20:58
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 December 09




Ok ms de rasp, ma duc in service, va spun dupa ce avea.


--------------------
dacia solenza 2005 confort - bc11 juu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 3 Oct 2011, 13:40
Post #76


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




prima data verifici punerea la punct a distributiei, acum sper ca cei care au desfacut chiuloasa au facut-o cum trebuie si supapele calca bine pe scaune in caz contrar masina nu va merge bine, apoi reglezi si tachetii si ar trebuii sa-si revina.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 07:20
Forum Renault