Calorifer spart
![]() ![]() ![]() |
Calorifer spart
SYL |
![]()
Post
#31
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
klaus |
![]()
Post
#32
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mirosul de patrunjel
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ruxi |
![]()
Post
#33
|
![]() Ruxi Group: Members Posts: 85 Joined: 17 March 06 From: bv ![]() |
+ mocheta uda mai ales in partea di dreapta... da mirosul este puternic de verdeata... inca de la inceput
|
--------------------
Dacia
Logan
2007
- bv 99-xxx
|
|
Chipu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 11 April 06 ![]() |
ai schimbat caloriferul?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
FullOption Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
|
|
Sorin.m |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 9 March 06 ![]() |
Salut!
Si eu am avut caloriferul spart: iti dai seama imdeiat dupa miros si dupa mocheta uda...cum a zis si Ruxi, mai ales in partea dreapta!! Acum...am si eu o intrebare: inainte s ama duc la service sa mi ls chimbe am scos eu mocheta ca sa o spal, am demontat protectiile laterale ale bordului...deci era permis accesul imdeiat al calorifer. Pt a mi l schimba omul mi a luat 115 RON. Mi se pare exagerat de mult, voi ce ziceti?? A mai schimbat cineva la service , tot asa mult v a luat?? |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Clima
- B 50 BPF Din sh in sh pana la una noua si straina!![COLOR=blue]
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#36
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Am si eu o Dacia SuperNova Clima din 2003 si imi curge antigel in stanga la pasagerul din dreapta ( sper ca se intelege unde
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
SYL |
![]()
Post
#37
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Pt Nova si SuperNova exista un singur tip de calorifer, asa ca i-al pe cel mai ieftin...
E destul de greu de schimbat caloriferul, cauta pe forum ca s-a discutat, cred ca la Tutoriale gasesti. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#38
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
ms mult . o sa il cumpar pe cel din targ ... acum problema este montajul ( am inteles cum se face ... dar nu am mai facut asta niciodata ) .
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Ruxi |
![]()
Post
#39
|
![]() Ruxi Group: Members Posts: 85 Joined: 17 March 06 From: bv ![]() |
salut,
eu am vazut cat s-au chinuit aia la service sa mi-l schimbe. Eu nu l-asi schimba pt 10.000.000. Gandeste-te ca in loc sa economisesti niste bani, poti produce alte cheltuieli... cine stie ce rupi daca nu te pricepi la demontarea bordului Dupa parerea mea ai toate sansele sa faci o treaba "romaneasca". Daca totusi te incumeti BAFTA si urmeaza sfaturile colegilor (SEARCH TOPIC) This post has been edited by Ruxi: 1 Jun 2006, 15:39 |
--------------------
Dacia
Logan
2007
- bv 99-xxx
|
|
mihai_t_hd |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 October 05 ![]() |
Salutare
Eu am Nova dar modelul ca Supernova .Am avut aceleasi probleme ca si voi.M-am incapatinat sa il dau jos singur. E ceva munca dar nu a durat mai mult de o ora. |
--------------------
dacia
solenza europa
2004
- HD-08-AMV
|
|
SYL |
![]()
Post
#41
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
La Nova operatiunea e mai usoara, pt ca ai acces mult mai usor la furtunele care intra in calorifer.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
tuneam |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
Am ajuns la 60000 (5 ani) de Km si tb sa schimb antigelul. Am 2 intrebari: 1. acum vreo 2 ani, pe la 30000 Km imi curgea caloriferul in draci. Am pus o substanta (2+2) parca pt porii din instalatie, si surpiza nu a mai curs pana in ziua de azi. Dilema mea e urmatoarea: Daca schimb acum acel antigel care are in el acea solutie minune, o sa inceapa sa curga iar? 2. Radiatorul meu nu are dop de scurgere. Am vazut pe forum ca mai sunt si altii in aceeasi situatie, si se recomanda sa scot colierul de la furtunul gros, de jos. Dar ce am obsevat: - colierul nu e pct-ul cel mai de jos din radiator, deci nu ar iesi tot antigelul - furtunul ala gros, iese din motor intr-un pct care nu pare a fi cel mai jos din pct de vedere al instaltiei de apa din motor, deci ramane antigel in motor. Nu am descoperit nici un dop pe motor in acest sens. In cartea tehnica(manual) nu zice decat cum se pune la loc antigelul, nu si cum se scoate. Deci pana la urma cum scot antigelul? |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
il scoti asa cum ai spus. Scoti furtunul ala gros, curge ce curge(cam 4.5l din 6) il pui la loc si completezi si gata. Antigelul care ramine nu iti va face probleme in viitor. Eu nu am reusit sa gasesc in manual o modalitate de a descarca si apa din blocul motor care ramine pe acolo.
|
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
tuneam |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Gata, am rezolvat-o. Am fost la dacoserv.Pentru 15 RON au facut exact cum a scris evisceratum mai sus.
Dar, mi-am luat o teapa mare. Astfel, am cumarta din oras antigel Tip D, cu 22 ron litrul, si cand colo, la Dacoserv aveau cu 18 RON litrul. A fost nevoie doar de 2 litri. This post has been edited by tuneam: 6 Jun 2006, 08:07 |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
SYL |
![]()
Post
#45
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
@tuneam am o nelamurire, au fost nevoie in total de completat cu daor 2L sau ai cumparat 2L de antigel si 2L de apa distilata, deci in total 4L ?
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
tuneam |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
M-am exprimat gresit. A fost nevoie de 2 L Antigel si 1.7 L apa (am mai completat eu cu vreo 0.3L cand am ajuns acasa, ca scazuse un pic). Deci in total 4L (amestec).
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
router |
![]()
Post
#47
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
Salut,
Am dsn din 2001 si mi sa spart CALORIFERUL,am cumparat solutie 2+2 stop leaq si am pus jumatate in vasul de expansiune. Intrebarea este CALORIFERUL functioneaza doar cand dau sa-mi dea aer cald in masina sau merge si daca si daca doar e motorul pornit? Ma gandesc ca daca dau pe cald in masina lucreaza si CALORIFERUL si se vor astupa porii cu respectiva slolutie. Ce sfat imi dați? |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
pastrama |
![]()
Post
#48
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Antigelul circula tot timpul prin calorifer, chiar daca nu dai drumu la caldura.
De 2 saptamani umblu si io cu solutie d-aia...aceeasi problema...caloriferul spart. Io am bagat solutia, am pornit motorul, l-am lasat sa mearga vreo 2-3 minute si dupa aia l-am tinut pe la 2500 de ture. De atunci nu mi-a mai curs. edit: Io am bagat praf d-ala ieftin de la Metro. This post has been edited by pastrama_stelistu: 29 Jun 2006, 14:51 |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
DragosP |
![]()
Post
#49
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Lichidul de răcire al motorului circulă tot timpul prin calorifer (aerotermă, cum îi zici tu), indiferent de poziția butonului de aer cald/rece sau recirculare/aer de afară. Trebuie, evident, să funcționeze motorul și implicit pompa de apă.
Nu-i ca la vechile berline unde, când dai pe aer rece se închide circuitul către calorifer, aici din butonul de selecție aer se închide/deschide admisia aerului cald de la calorifer în habitaclu. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
router |
![]()
Post
#50
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
QUOTE(DragosP @ 29 Jun 2006, 15:49) Lichidul de răcire al motorului circulă tot timpul prin calorifer (aerotermă, cum îi zici tu), indiferent de poziția butonului de aer cald/rece sau recirculare/aer de afară. Trebuie, evident, să funcționeze motorul și implicit pompa de apă. Nu-i ca la vechile berline unde, când dai pe aer rece se închide circuitul către calorifer, aici din butonul de selecție aer se închide/deschide admisia aerului cald de la calorifer în habitaclu. Dar daca merg cu aerul conditionat pornit temperatura motorului sta nu foarte ridicata, isi mai face efectul solutia aceea daca temperatura este mai scazuta? Dupa cum stiu eu cu aerul conditionat pornit ventilatorul radiatorului e mereu pornit si temperatura motorului e scazuta. Solutia accea se aplica doar daca e temperatura mai ridicata.? |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
pastrama |
![]()
Post
#51
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Nu cred. Io am turnat pulberea cand motorul era aproape rece...si s-a incalzit dupa aia, cu pulberea in instalatie.
Citeste instructiunile de pe ambalaj. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
SYL |
![]()
Post
#52
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Solutia se toarna cu motorul rece !
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
aossic |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 05 ![]() |
QUOTE(DragosP @ 29 Jun 2006, 15:49) Lichidul de răcire al motorului circulă tot timpul prin calorifer (aerotermă, cum îi zici tu), indiferent de poziția butonului de aer cald/rece sau recirculare/aer de afară. Trebuie, evident, să funcționeze motorul și implicit pompa de apă. Nu-i ca la vechile berline unde, când dai pe aer rece se închide circuitul către calorifer, aici din butonul de selecție aer se închide/deschide admisia aerului cald de la calorifer în habitaclu. Am si eu o problema cu caloriferul. Cand dau pe aer cald vine un miros urit. Cand dau pe aer rece nu este nici un miros neplacut. Daca lichidul de racire circula tor timpul prin calorifer de ce nu miroase si cand nu este pornit ventilatorul sau cand este dat pe aer conditionat? La service un mecanic a bagat mina pe la pasager si a zis ca este ud la nu stiu ce conducta. Daca este asa de ce nu miroase tot timpul? Precizez ca nu imi consuma antigel. As putea sa folosesc solutia 2+2? |
--------------------
DACIA
SN
- B29ZPN
|
|
SYL |
![]()
Post
#54
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Aceeasi pb am si eu, daca dau pe cald, vreu 10secunde se simte un miros ciduat...Faza e urmatoarea, caloriferul pierde ff putin antigel, cateva picaturi.,nesemnificativ, nu se modifica nivelul antigelului in vasul de expansiune.....Cand climatizarea e data pe rece, fluxul de aer nu mai trece pe la calorifer, e blocat de un volet, de aceea nu se mai simte acel miros. Daca ar fi caloriferul spart bine, si ar curge atunci s-ar simti mirosul tot timpul.
Da, poti sa folosesti acea solutie 2+2. Vezi ai grija sa o pui cu motorul rece si daor jumatate de flacon. Bafta ! |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:18 |