DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> directie asistata variabila

Ov
post 9 Aug 2004, 09:55
Post #1


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.455
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




glumesc, desigur, dar am o MARE PROBLEMA:

dupa ce merg cu viteza (~120) directia se INTARESTE fantastic de mult, aproape ca nu mai poti sa invarti volanul. Cand franez dupa aia si merg mai incet, EVIDENT ca ramane asa. L-am pus si pe cel din dreapta sa traga de volan, ca sa nu zic ca mi s-a parut mie, si a fost de acord cu mine, deci se INTARESTE. Se remediaza de la sine dupa un timp parcurs (40-50km), dupa care daca ii dau iar, se intareste la loc.

Acelasi lucru l-am patit si dupa ce am coborat o panta la munte, pe drum "greu", panta destul de abrupta (la urcare nu merge decat cu a 1-a), pe o lungime de 3-4km.

Banuiala mea este ca ar fi de la unghiuri, dar astept si alte pareri.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 9 Aug 2004, 10:00
Post #2


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




....si vad ca ai Berlina !!! Ciudat tare...mor de curiozitate sa vad ce-i gasesti pana la urma !!!
Bafta !


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 9 Aug 2004, 10:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Am si eu intrebare .Se poate schimba sistemul de directie si suspensie fata la berlina ? Ceva de genul la Tico sau Matiz , nu asistata sau servo .Ceva care sa elimine multitudinea de pivoti , brate etc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Aug 2004, 10:33
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.455
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




da, iei jumatatea fata a altei masini si o sudezi pe masina ta....


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 9 Aug 2004, 12:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Ov,

Multumesc . Era doar o idee .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 9 Aug 2004, 19:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Eu cred ca unul dintre pivoti sau cap de bara la bieleta este ruginit/blocat in interiorul rotulei....
De obicei pivotii superiori patesc asa deoarece se schimba foarte rar (eu la Dacia din '83 am si acum un pivot superior din fabrica,adica prins in nituri de bascula ) si plus de asta stau cu cavitatea rotulei in jos si curge toata vaselina din ei si mentin toata greutatea pe fata a masinii ceea ce duce la o frecare mai mare/incalzire/scurgere vaselina/ramane pe uscat/gripare/scartzait/directie grea...
La Dacia din '95 am patzit la fel ca tine si am bagat cu o seringa cu ac niste ulei in toate rotulele pivotilor si bieletelor (intzepand direct burdufurile cu acul si incercand sa bag acul cat mai aproape de zona de frecare si sa bag uleiul cu presiune si cu masina ridicata de fata faceam de volan stanga-dreapta complet sa intre uleiul) si vad ca de vreo doi ani nu mai face figuri...
Sau schimbi pivotul bulit ...
Bafta !


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Aug 2004, 08:22
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.455
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




RALLYMAN, mersi pt idee. Am inteles ca poate sa mai fie de vina patina din caseta de directie care poate ca nu este unsa suficient. Cand o sa am timp o sa umblu pe acolo sa vad care este situatia.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 10 Aug 2004, 09:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




patina se cheama?
eu zic sa scoti tachetele impingator, nu este f greu, esti atent in primul rand la tot ce e pe acolo, si bagi vaselina in caseta...

sper sa poti sa scoti tachetele, daca nu la mecanici..


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 10 Aug 2004, 11:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Am trecut si eu prin prin patania ta, pe drum drept si la peste 60 incercam sa zicem o redresare usoara cu rotatie de 2-3 grade volan , acesta raminea blocat dar tragind mai tare se elibera iar masina vira mai mult decit calculasem - dateam imopresia ca sunt un incepator. Undeva sistemul intr-un anume punct raminea blocat. Si cum la caseta nu am umblat , am fost cu ea la un specialist nu mai stiu ce a facut , am inlocuit atunci si bieletele de directie -erau alte vremuri


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Aug 2004, 11:36
Post #10


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.455
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




mie nu-mi ramane blocat volanul, se misca, dar foarte greu. Directia este preciza, nu are hopuri, merge f bine. La viteze mari (>120) este chiar interesanta senzatia (comoda), dar cand incetinesc (60-80) este deranjant.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 10 Aug 2004, 12:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




OK Hai sa o luam altfel la 120 mai mult de 5- grade poate nici atit nu tragi de volan - una la mina - a doua - la viteza mare masina are tendinta de a se descarca pe fata deci aderenta mai mica cu rotile fata automat frecari mai mici daca mai plusam si cu anvelope de 165 cu presiunea sub limita la viteza mica masina adera mai bine cu rotile fata deci frecari mai mari - iacata disconfortul


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Aug 2004, 12:47
Post #12


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.455
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




1. presiunea in roti iti garantez ca e buna
2. de ce dupa ce revin la o viteza mai normala, directia tot merge greu?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 10 Aug 2004, 13:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Anvelopele sunt pe 155 sdau pe 165 ?


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Aug 2004, 13:21
Post #14


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.455
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




165 standard. Cauciucuri bune, roti echilibrate


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2024 - 01:05
Forum Renault